Blog redakce i-divadla
Tomuhle muzikálu strašně ubližuje nedotaženost a spěch, s kterými byl uveden před diváky.
Hudba, byť jí silně chybí živé provedení, je moc dobrá.
Skvělý je i nápad, jenže příběh je naprosto nedotažený; hlavně děj kolem skupinky uprchlíků, které postupně poznáváme, některé ani nepoznáme úplně, ale story jich všech končí výbuchem a tajemným přiznáním jednoho z nich, které ale také není nijak vysvětlené - jeho motivace, celý náhled na to, jde-li skutečně o jeho příběh (fikci), či o co jde, je-li on skutečně tím, kdo tahá za nitky, proč to vlastně dělá tak, jak to dělá, která z možných alternativ vysvětlení je správná.
Chybí i propojení těch dvou příběhů s příběhem manželů Wycherlyových.
Scénář prostě potřeboval ještě mnohem víc práce, dopracovat všechny motivy a nápady, aby byl celý děj divákům plně srozumitelný.
Kostýmy, scéna a vůbec celá výprava je na podmínky, v nichž muzikál vznikl, ucházející, ale samozřejmě by mu slušela mnohem bohatší.
Výkony nebyly úplně všechny stoprocentní, ale přesto jsou to ty, které hlavně stojí za pozornost, Peter Pecha a Milan Malinovsky byli skvělí, naprosto bezkonkurenční byl Tomáš Vaněk.
A skvělá byla energie a nadšení, s kterým do toho všichni šli.
Tento blog vyjadřuje stanovisko jeho autora, nikoli celé redakce.
Další články tohoto redaktora na blogu