HaDivadlo

On

Premiéra: 21.5.2016 | 1:40
Dramaturgie: Marie Špalová. Hudba: Ivan Acher. Výprava a režie: Marián Amsler.
Poslední uvedení: listopad 2017.
Příběh někoho, kdo jakožto fyzická existence zmizel. Ve svých dalších podobách - jako soubor dat, jako ON on-line však zůstává nesmrtelným a dál víří virtuálním prostorem. Fantom povstávající z podivné pozůstalosti jedniček a nul. Je náš virtuální život svobodným sebevyjádřením naší SELF identity nepokřivené závazky sociálních rolí? Nebo se z JÁ stává ON - narcistní hra v bezbřehé mase stejně anonymních? Kým skutečně byl tento muž? A je ten, kdo tu zůstává, ještě člověkem...?


inscenace již byla stažena z repertoáru

HaDivadlo
Hodnocení inscenace
Redakce
-
Uživatelé
78 %
78121000
Volby

Hodnocení (12)

HODNOCENÍ UŽIVATELŮ
Annikka  70 %
27.9.2020 | 133 hodnocení
+ souhlasím
75 %.
Dawson321  80 %
2.2.2019 | 126 hodnocení
+ souhlasím
Skvěle zvládnuté gay drama. Viděno v rámci queer festivalu Mezipatra.
E.ka  90 %
16.5.2017 | 27 hodnocení
+ souhlasím
Skvělé. Místy havlovsky absurdní. Bezkonkurenční výkon Jiřího Svobody.
Cindy.92  70 %
22.3.2017 | 314 hodnocení
+ souhlasím
Dva příběhy, jak to bylo a jak by to mohlo být..? Exkluzivní herecké obsazení se skvělými výkony, zajímavé téma, jen případy jakoby něco spojovalo a něco no. Lehce agresivní hudba, ale jinak příjemně strávený čas v divadle.
Jaroslava Šimáková  80 %
14.10.2016 | 139 hodnocení
+ souhlasím
Neuvěřitelné. Téma mě absolutně nezajímá, ale Marián Amsler je tak dobrý režisér a herecký tým Hadivadla natolik sehraný, že jsem se báječně bavila od začátku do konce. Tragikomedie s myšlenkou. Díky a doporučuji všem.
Valerius  80 %
3.4.2019 | 69 hodnocení
Lerus  80 %
9.6.2018 | 50 hodnocení
Banrun  60 %
21.1.2018 | 22 hodnocení
Zkamenelina  70 %
12.3.2017 | 32 hodnocení
Misoponia  80 %
7.3.2017 | 51 hodnocení
Ttchor  100 %
29.1.2017 | 74 hodnocení
Kaťka chichi  80 %
29.5.2016 | 85 hodnocení

Komentáře uživatelů nevyjadřují stanovisko redakce. Názory jednotlivých redaktorů nemusejí vždy vyjadřovat stanovisko celé redakce.