Návštěvní kniha
Marta
- 26.8.2010, 17:52:20
Chtěla bych pozdravit rodinu pana "zvukaře", který byl s rodinou na dovolené na Zakynthosu. 
admin (Jan Pařízek)
- 1.7.2010, 07:52:00
Kýka: díky za reakce. Určitě přes léto plánujeme provést další změny a úpravy, které doufejme povedou k větší spokojenosti Vás, návštěvníků
. Jednou z nich bude určitě i stránka s aktualizacemi, takže jen vydržte do začátku nové sezóny 
Balet a operu zde zatím neplánujeme zavést, nicméně muzikály tu jsou a jestli nám nějaký chybí tak ho určitě doplníme.
. Jednou z nich bude určitě i stránka s aktualizacemi, takže jen vydržte do začátku nové sezóny 
Balet a operu zde zatím neplánujeme zavést, nicméně muzikály tu jsou a jestli nám nějaký chybí tak ho určitě doplníme.
Kýka
- 26.5.2010, 09:37:45
Ještě bych seznam divadel rozšířil o scénu Divadla opery a baletu v Ústí, přeci se na jejich repertoáru objevují muzikály (Divotvorný hrnec - kterému se sice blíží derniéra a nově My Fair Lady)...

Kýka
- 28.4.2010, 16:04:22
Web je fakt super, ale možná by se ještě něco dalo... třeba seznam aktualizací, pro časté návštěvníky by to byla dobrá věc.... :-)
Čiko
- 20.4.2010, 13:11:30
To je nejlépe přehledný Programový přehled. Žádný jiný divadelní portál to takhle pěkně zpracovaný nemá. Dávám 100 x 100% 

admin (Michal Novák)
- 15.4.2010, 21:52:48
odpověď pro Jarmila (3.4.):
Ještě jednou díky za tu reflexi, kterou potřebujeme, protože nemáme ten odstup a nevidíme, co vidí uživatel.
Jak moc se o nás ví, nebo neví, můžeme posuzovat jen z ohlasů, návštěvnosti, zájmu divadel. Z uvedeného nám vychází, že se o nás ví poměrně dost, a to i mimo Prahu, ale proniknutí do hlav všech divadelních fandů a všech divadel je ještě nenaplněná meta. Je ale otázka, jestli je to vůbec při neoficiálním charakteru webu vůbec možné.
Určitě souhlasíme s tím, že na internetovém poli v oboru „divadlo“ panuje roztříštěná všehochuť, která může někomu způsobit orientační guláš. Případné zastřešení není ale úkol pro nás. Je to vlastně podobné jako u spousty jiných zájmových komunitních webů. Vždy to začíná od partiček, které si něco vlastního vypiplají. Portály podobného zaměření jako konkurenci nevnímáme, každý ať si vybere. Navíc ty jmenované portály mají různý statut, často jiné (obchodní) zaměření, své jedinečné podhoubí atd. Větší kooperace, resp. propojení s některými by jistě výhledově možná byla. Již nyní s některými minimálně sympatizujeme či se „přátelíme“. Rozhodně bychom však nešli do „propojení“ s někým, pokud by to mělo přinést jednostranné výhody. Rating stránek už nikomu zvyšovat nehodláme
Věc je trochu komplikovaná ještě v tom, že propojení by muselo být v souladu se stanovami našeho občanského sdružení.
O přístupu divadel do redakčního systému s možností editace jsme kdysi diskutovali, akorát s rychlým zamítnutím a odůvodněním, že by si tam divadla v některých případech psala nic neříkající promo, lákání na ksicht... Tlaky v tomto směru ostatně pociťujeme neustále. Také jednotný informační styl by byl hned pryč. Ne náhodou jsme zřídili aktualizační mail (pod každým divadlem), na který nám kdokoliv může napsat připomínku či opravu, pokud naše stránky navštívil šotek, nebo došlo k nějaké změně. Pokud o něčem víte (chybné či nekompletní informace u tvůrců, obsazení, anotací apod.), pište. K nekompletnosti se dále dá napsat toliko – informace nám nebyla zaslána, nevíme, nedá se dohledat atp., nebo opomenutí z naší strany. Přesto si myslíme, že máme na našich stránkách mnohdy přesnější či aktuální info, než třeba vidíme na některém „méně udržovaném“ webu, byť oficiálním.
Ha, máme se více odkopat? Aby se více vědělo, co jsme zač? No, něco se dohledat dá, ale rozšíříme to, proč ne. Vedle toho se dá s většinou z nás kámošit na FB, jsme často k potkání někde v divadle
, kdo chce, klidně může dorazit na náš redakční sraz na kus řeči. „Mladí, nadějní“ to už asi vyloženě nejsme (výjimky ale mezi sebou máme) a s tím asi taky trochu souvisí, že už nestíháme co dříve. Času na nadšenectví je z pochopitelných důvodů čím dál méně, což asi platí u jakýchkoli aktivit tohoto druhu. Ač se to nezdá, situace s recenzemi se proti stavu před rokem mírně zlepšila, ale pořád je to slabota. Je jich poměrně málo. Proto připravujeme na jaro a léto takovou malou kampaň, chceme hledat nové spolupracovníky, které by to tady u nás bavilo. (Zájemci se ale mohou hlásit hned...)
Na závěr snad ještě dobrá zpráva, že už i u nás je souhrnný kalendář termínů aneb Programový přehled, kdy se co hraje. Do systému je zapojena již řada divadel. Tato novinka budiž také odpovědí na jednu pasáž ze zprávy.
Ještě jednou díky za tu reflexi, kterou potřebujeme, protože nemáme ten odstup a nevidíme, co vidí uživatel.
Jak moc se o nás ví, nebo neví, můžeme posuzovat jen z ohlasů, návštěvnosti, zájmu divadel. Z uvedeného nám vychází, že se o nás ví poměrně dost, a to i mimo Prahu, ale proniknutí do hlav všech divadelních fandů a všech divadel je ještě nenaplněná meta. Je ale otázka, jestli je to vůbec při neoficiálním charakteru webu vůbec možné.
Určitě souhlasíme s tím, že na internetovém poli v oboru „divadlo“ panuje roztříštěná všehochuť, která může někomu způsobit orientační guláš. Případné zastřešení není ale úkol pro nás. Je to vlastně podobné jako u spousty jiných zájmových komunitních webů. Vždy to začíná od partiček, které si něco vlastního vypiplají. Portály podobného zaměření jako konkurenci nevnímáme, každý ať si vybere. Navíc ty jmenované portály mají různý statut, často jiné (obchodní) zaměření, své jedinečné podhoubí atd. Větší kooperace, resp. propojení s některými by jistě výhledově možná byla. Již nyní s některými minimálně sympatizujeme či se „přátelíme“. Rozhodně bychom však nešli do „propojení“ s někým, pokud by to mělo přinést jednostranné výhody. Rating stránek už nikomu zvyšovat nehodláme
Věc je trochu komplikovaná ještě v tom, že propojení by muselo být v souladu se stanovami našeho občanského sdružení.O přístupu divadel do redakčního systému s možností editace jsme kdysi diskutovali, akorát s rychlým zamítnutím a odůvodněním, že by si tam divadla v některých případech psala nic neříkající promo, lákání na ksicht... Tlaky v tomto směru ostatně pociťujeme neustále. Také jednotný informační styl by byl hned pryč. Ne náhodou jsme zřídili aktualizační mail (pod každým divadlem), na který nám kdokoliv může napsat připomínku či opravu, pokud naše stránky navštívil šotek, nebo došlo k nějaké změně. Pokud o něčem víte (chybné či nekompletní informace u tvůrců, obsazení, anotací apod.), pište. K nekompletnosti se dále dá napsat toliko – informace nám nebyla zaslána, nevíme, nedá se dohledat atp., nebo opomenutí z naší strany. Přesto si myslíme, že máme na našich stránkách mnohdy přesnější či aktuální info, než třeba vidíme na některém „méně udržovaném“ webu, byť oficiálním.

Ha, máme se více odkopat? Aby se více vědělo, co jsme zač? No, něco se dohledat dá, ale rozšíříme to, proč ne. Vedle toho se dá s většinou z nás kámošit na FB, jsme často k potkání někde v divadle
, kdo chce, klidně může dorazit na náš redakční sraz na kus řeči. „Mladí, nadějní“ to už asi vyloženě nejsme (výjimky ale mezi sebou máme) a s tím asi taky trochu souvisí, že už nestíháme co dříve. Času na nadšenectví je z pochopitelných důvodů čím dál méně, což asi platí u jakýchkoli aktivit tohoto druhu. Ač se to nezdá, situace s recenzemi se proti stavu před rokem mírně zlepšila, ale pořád je to slabota. Je jich poměrně málo. Proto připravujeme na jaro a léto takovou malou kampaň, chceme hledat nové spolupracovníky, které by to tady u nás bavilo. (Zájemci se ale mohou hlásit hned...)Na závěr snad ještě dobrá zpráva, že už i u nás je souhrnný kalendář termínů aneb Programový přehled, kdy se co hraje. Do systému je zapojena již řada divadel. Tato novinka budiž také odpovědí na jednu pasáž ze zprávy.
admin
- 4.4.2010, 23:34:41
jarmil: díky za spoustu zajímavých a podnětných napádu, samozřejmě chceme dále zlepšovat tento portál i naše poskytované služby :) Určitě vaše podněty co nejdříve probereme a pak se zde jistě objeví obšírnější odpověď než tato moje reakce :)
admin
- 4.4.2010, 23:32:19
Matěj: o reakcích u hodnocení ani u blogů zatím bohužel neuvažejeme. Od toho jsme zde udělali možnost diskuse u daného divadla. A tam lze samozřejmě psát i vaše reakce na jednotlivá uživatelská hodnocení, sic uznávám, že to neni vidět na první pohled u dané inscenace, nicméně kdo má zájem diskusi si jistě také pročte :)
admin
- 4.4.2010, 23:28:17
jenda.matousek: vaše hodnocení samozřejmě můžete kdykoli měnit, případně i mazat - stačí se přihlásit, jít na stránku dané hry a na kartě "vlastní hodnocení" byste měl mít načtetné to současné a mělo by vám jít změnit procenta na jiné, případně i jakkoli editovat daný komentář. Pokud vám tato možnost nejde, prosím, napište nám to sem a my to ihned blíže prozkoumáme a případnu chybu opravíme.
Matěj
- 4.4.2010, 22:16:03
Nebylo by fajn u hodnocení a blogů dát možnost někdy reagovat na příspěvky? Možná by vznikla zajímavá divadelní debata, občas tu píší a hodnotí lidé, který se pořádně s inecenací nesaznámí a vznikají tu plky, které matou další diváky... :-)
jenda.matousek
- 4.4.2010, 19:34:09
dobrý den, zdravím skvělý divadelní web a mám jednu prosbu: bohužel se mi stalo, že jsem u představení Rodinná slavnost (Činoherní klub) vyplnil komentář, ale zapomněl jsem vyplnit hodnocení a nechal to tak... takže je tam teď 10%
což samozřejmě neodpovídá, chtěl jsem dát 70% teď to kazí celý průměr představení a nejde to změnit.
mohl bych poprosit admina o úpravu?
díky!!!
myslí, že by bylo vhodnější, aby bylo přednastavené žádné hodnocení, tedy když uživatel nic nevybere, nedají se žádná procenta, a ne 10% jako teď. případně by bylo fajn, aby mohli uživatelé své hodnocení později upravit (mohou přeci jen s odstupem času přehodnotit svůj názor a pod.)
díky!
což samozřejmě neodpovídá, chtěl jsem dát 70% teď to kazí celý průměr představení a nejde to změnit.
mohl bych poprosit admina o úpravu?díky!!!
myslí, že by bylo vhodnější, aby bylo přednastavené žádné hodnocení, tedy když uživatel nic nevybere, nedají se žádná procenta, a ne 10% jako teď. případně by bylo fajn, aby mohli uživatelé své hodnocení později upravit (mohou přeci jen s odstupem času přehodnotit svůj názor a pod.)
díky!

jarmil
- 3.4.2010, 12:23:16
velmi se mi líbí váš portál. skvostné také je, že začíná ožívat i ze strany uživatelů. myslím, že má nakročeno stát se takovým imdb pro české divadlo :) ...ale měl bych pár výhrad a tipů. škoda, že o i-divadlo.cz se moc neví, a zároveň, že v tom malém českém divadelním světě si ještě v tak okrajovém oboru jako je divadlo, na tak pro divadelní příznivce neobvyklém médiu jako je internet, konkuruje tolik subjektů (nekultura, rozrazil online, scena.cz, divadlo.cz, alternativa.tv atd. atd.). idivadlo má ze všech nakročeno stát se opravdu nejlepším divadelním portálem. neuvažujete o spolupráci s nějakým z výše uvedených (či jiných) serverů? konkrétně se přímo nabízí propojit vaší databázi inscenací s již značně obrovským a hodnotným archivem záznamů z inscenací, co je na alternativatv.cz. nemyslím tyto stránky sloučit, ale minimálně na sebe vzájemně u těch inscenací odkazovat. dále vidím, že jste značně "polevili" co se psaní recenzí týče. to je celkem škoda. uživatelské hodnocení je super věc, ale občas něco obsáhlejšího neuškodí. anebo - alespoň - když už něco hodnotí redakce, nebylo by od věci, aby každý hodnotící ke svému hodnocení přidal alespoň větu, dvě, abychom měli aspoň trochu přehled. tím se dostávám i k tomu, že se mi na tomto webu nedaří najít bližší informace o redakci, než její složení. docela by mě zajímaly nějaké informace (co jsou zač) o těch, co zde hodnotí inscenace z privilegovaných pozic. ano, obrázek si můžu přibližně udělat podle toho, jak co hodnotí, a jaký mají vkus, ale přecijenom... (a i kdyby - jde nějak vyjet podle člověka, co jak hodnotil?). no, ale zpět k recenzím - vzhledem k jejich nedostatku (chápu, čas, dobrovolnost atd....) - tak by určitě neškodilo se spojit s nějakým z mnoha internetových magazínů o divadle, kam píší "mladí, nadšení, nadějní" a od nich přebírat recenze... dále bych měl tip na spojení/propojení s nějakým kulturním přehledem (třeba divadlo.sms.cz), abych si u představení rovnou mohl přečíst, kdy na něj můžu jít, a naopak, abych se v tom kulturním přehledu mohl prokliknout na místní stránku o představení s hodnocením atd. rovněž je dnes už běžné a a skoro pravidlem, že každá inscenace má svou internetovou stránku či podstránku na webu "svého" divadla - na ní by mohl z místní stránky o inscenaci také vést přímý odkaz. k tomu přidávám další věc, totiž, že informace (tvůrci, anotace atd.) u některých inscenací jsou chybné, nebo nekompletní - je jasné, že asi není v lidských silách to vše uhlídat, ale myslím si, že většina divadel, kdyby měla možnost tyto informace o (svých) inscenacích editovat, určitě by je (tamní produkční oddělení) na vašich stránkách opravila - stačí jim zajistit přístup do redakčního systému a možnost úprav pouze vlastních inscenací. myslím, že všechny tipy, co jsem zde uvedl nejsou zas až tak náročné na technickou implementaci, jako spíš na organizaci a domluvě (s těmi jinými weby). a myslím, že by to stálo za to, aby na českém internetu už konečně bylo nějaké seriozní a kvalitní místo pro české divadlo, protože takhle je to příšerně roztříštěné a normální "smrtelník" se v tom nemá šanci vyznat, a tak radši do divadla nepůjde. a idivadlo.cz je takovemu ideálu divadelního portálu imho nejblíž. tak na konec prosím za odpuštění, že jsem si dovolil takovýhle neuspořádaný nepřehledný asociativní proud myšlenek a někdy příště nashle...
admin
- 7.3.2010, 21:23:40
jb: Děkujeme za tento námět.
Zpracovali jsme jej a zatím prvním je žebříček uživatelských hodnocení (do tohoto automaticky generovaného žebříčku jsou započítány pouze inscenace, které mají alespoň 5 uživatelských hodnocení). Naleznete jej pod odkazem Katovna – Žebříčky. Doufáme, že v dohledné době přidáme podobný žebříček redakčních hodnocení. Připravujeme v této oblasti i další drobné vylepšení, které – jak pevně věříme – přispěje k lepšímu získávání informace prostřednictvím takto zadaných ohlasů. Jak těch ze strany uživatelů, tak ze strany redakce. 
Zpracovali jsme jej a zatím prvním je žebříček uživatelských hodnocení (do tohoto automaticky generovaného žebříčku jsou započítány pouze inscenace, které mají alespoň 5 uživatelských hodnocení). Naleznete jej pod odkazem Katovna – Žebříčky. Doufáme, že v dohledné době přidáme podobný žebříček redakčních hodnocení. Připravujeme v této oblasti i další drobné vylepšení, které – jak pevně věříme – přispěje k lepšímu získávání informace prostřednictvím takto zadaných ohlasů. Jak těch ze strany uživatelů, tak ze strany redakce. 
jb
- 5.3.2010, 11:26:45
Existuje tu nějaký žebříček podle diváckého hodnocení? Nenašel jsem ho. Je mi jasné, že toho hodnocení je zatím málo, ale kdyby do něj byly zařazeny hry např. s 5 hodnoceními a více, tak už by to mohlo mít alespoň častečnou vypovídací hodnotu.
Mouser
- 24.2.2010, 22:46:51
já: Čeče, není to tak.
V anketě hlasovala celá republika, nominace často létaly i napříč. Snad za to mohou festivaly, nebo se za dobrým divadlem i jezdí. Konkrétně pro MdB hlasy nechodily pouze z Brna, skoro by se dalo říci, že tomu tak bylo z celé republiky: i od Pražáků, Ostraváků, z Pardubic, Hradce, zlínského či jihočeského regionu ad. Nezaznamenali jsme, že by v případě hlasů pro MdB šlo o aktivitu příp. fan clubů, tedy jednostranné nominace, či dokonce snahy o unfér přístup k anketě. Snad mohu prozradit, že MdB se mezi redakčními nominacemi objevovalo také poměrně často. Je otázka, nakolik tyto hlasy ovlivní výsledky v moři diváckých hlasů. ...Takže bych doporučil nespekulovat i přes ty smajlíky takhle blbě, holt měli silný rok. 
V anketě hlasovala celá republika, nominace často létaly i napříč. Snad za to mohou festivaly, nebo se za dobrým divadlem i jezdí. Konkrétně pro MdB hlasy nechodily pouze z Brna, skoro by se dalo říci, že tomu tak bylo z celé republiky: i od Pražáků, Ostraváků, z Pardubic, Hradce, zlínského či jihočeského regionu ad. Nezaznamenali jsme, že by v případě hlasů pro MdB šlo o aktivitu příp. fan clubů, tedy jednostranné nominace, či dokonce snahy o unfér přístup k anketě. Snad mohu prozradit, že MdB se mezi redakčními nominacemi objevovalo také poměrně často. Je otázka, nakolik tyto hlasy ovlivní výsledky v moři diváckých hlasů. ...Takže bych doporučil nespekulovat i přes ty smajlíky takhle blbě, holt měli silný rok. 
já
- 24.2.2010, 17:14:42
tak si čtu výsledky ankety.... - brno zahlasovalo :))) ...to měli asi všichni zaměstnanci mdb povinně :)
admin
- 18.2.2010, 18:40:45
Jistě je to zcela v pořádku, každý uživatel nechť si hodnotí, jak chce. Někdo srovnává, jiný možnost srovnání třeba nemá, přesto odchází z divadla spokojený, tak to nikomu neberme, i kdybychom se tisíckrát divili některým nízkým či naopak vysokým ohodnocením. Ještě tu máme hodnocení adminovské, redakční katovnu s hodnocením repertoáru vybraných divadel, velkou výroční anketu... Všude se můžete inspirovat pro výběr divadelního představení, aby to nebyla ztráta času a peněz... 

Adam Smutný
- 16.2.2010, 10:09:48
Vážený Romane,
pokud někdo chce dát 90%, proč by nedal? Možná se mu inscenace líbila tolik, že tomu zkrátka hodnocení odpovídá. Navíc - nevím, kde berete tu jistotu, že tito diváci neviděli představení z divadel, která jmenujete. Popravdě i tam si jistě některá představení zaslouží výrazně méně než "120%" Jednoduše si dle mého názoru může každý uživatel hodnotit jak se mu zlíbí a jak chce! Navíc si myslím, že mnoho uživatelů se rozhodne ohodnotit jen ta díla, která se mu líbila. Tudíž jsou pak čísla takto vysoká. Osobně také nemám potřebu hodnotit "špatné" inscenace, nýbrž svým hodnocením spíše doporučovat.
pokud někdo chce dát 90%, proč by nedal? Možná se mu inscenace líbila tolik, že tomu zkrátka hodnocení odpovídá. Navíc - nevím, kde berete tu jistotu, že tito diváci neviděli představení z divadel, která jmenujete. Popravdě i tam si jistě některá představení zaslouží výrazně méně než "120%" Jednoduše si dle mého názoru může každý uživatel hodnotit jak se mu zlíbí a jak chce! Navíc si myslím, že mnoho uživatelů se rozhodne ohodnotit jen ta díla, která se mu líbila. Tudíž jsou pak čísla takto vysoká. Osobně také nemám potřebu hodnotit "špatné" inscenace, nýbrž svým hodnocením spíše doporučovat.
Roman Zajíc
- 12.2.2010, 16:15:34
Už mi to nedá. Prosím některé kolegy uživatele, kteří sem stejně jako já přispívají s diváckým hodnocením inscenací, aby byli soudnější. Někteří z vás dávají všemu 90 - 100 %. Chápu, že jde o divácké hodnocení bez zásahu redakce, přesto prosím tyto přenadšené hodnotitele, aby více srovnávali. Až pak navštívíte některé inscenace Divadla v Dlouhé, Husy na provázku, Městského z Brna, Činoherního klubu, museli byste pak dávat 120, 150 %, protože by vám dostatečně široká škála od 10 do 100 byla málo. Uvědomte si, že vámi zkreslený průměr také slouží při výběru ostatních, na co jít nebo nejít. 
ipl
- 29.12.2009, 14:15:05
Dobrý den, děkujeme za připomínku. Rozhodně nemáme zájem žádné divadlo diskriminovat. Šíře informací je však přímo odvislá také od spolupráce s divadly (zasílání tiskových zpráv, upozorňování na zajímavé akce apod.). Pochopitelně si řadu informací zjistíme i bez případné spolupráce, ale divadelní síť je natolik rozsáhlá a rozmanitá, že se nám všechno uhlídat nepodaří, zvlášť když je práce pro i-divadlo pouze naším koníčkem (nikoli obživou). Městské divadlo Mladá Boleslav je zatím posledním divadlem, jehož prezentaci jsme na našem portále zařadili, obě zmíněné inscenace na příslušné infostránce najdete. Věřím, že pro boleslavské divadlo děláme i tak dost. Fakt, že inscenace vznikly ke zmíněnému výročí, je jistě zajímavost hodná zveřejnění. Bohužel jsme tuto informaci ve víru jiných nezachytili.
Zmíněný nedostatek můžete napravit i Vy jako návštěvník stránek (žádost o pomoc se nachází na infostránce každého divadla, email aktualizace{@}i-divadlo{.}cz.).
Když nám dáte vědět, jaké informace postrádáte, budeme vděčni a určitě se tím budeme zabývat. Děkujeme za pochopení.
Zmíněný nedostatek můžete napravit i Vy jako návštěvník stránek (žádost o pomoc se nachází na infostránce každého divadla, email aktualizace{@}i-divadlo{.}cz.).
Když nám dáte vědět, jaké informace postrádáte, budeme vděčni a určitě se tím budeme zabývat. Děkujeme za pochopení.Novotny
- 29.12.2009, 11:04:23
Dobrý den, je dost překvapující, že Váš webový portál vůbec nezajímal fakt, že Městské divadlo Mladá Boleslav oslavilo v listopadu 2009 100. let od otevření budovy a že k tomuto výročí připravilo dvě premiéry - Shakespearovo drama Romeo a Julie v režii Jakuba Špalka a muzikál A. Branalda - Dědeček automobil v režii Radka Balaše. Zajímalo by mě, proč jsou některá divadla z vaší strany diskriminovaná? Děkuji za odpověď
b
- 13.11.2009, 14:52:55
z jiného soudku; technická: u Divadla Na zábradlí nemůžu najít inscenaci Jeden den (ani mezi připravovanejma), ale jsem si skoro jistej, že jsem byl dneska na generálce..
b
- 3.11.2009, 16:05:03
mouser: jasan, chápu, že na tom nekroutí dvacet negrů dvacet pět hodin denně... :)
jinak nějaký trošku "reklamizaci" a komercionalizaci bych se skoro ani nebránil, kdyby vám to umožnilo fungování, pro mě je určitě nejdůležitější ten komunitní rozměr - upřímně řečeno nic kromě katovny asi pravidelně nenavštěvuju, možná občas prolítnu. A ten by se možná dal snadno vylepšit částečnym otevřením zdrojů, kdyby moh každej registrovanej uživatel (dejme tomu pod nějakym průběžnym redakčním dohledem) přidávat právě divadla a představení, který tu nejsou. Otázka je, jestli by v tom pak nebyl moc velkej bordel, ale třeba by se mohly nějak jasně oddělit oficiální (redigovanej, ověřenej, úplnej) obsah a ten jenom zvenčí uživatelsky přidanej (kterej asi holt bude vždycky neúplnej, někde se bude dublovat, někde budou chyby atd. ...)
ale rozhodně vám nechci řikat, co máte dělat :P
díky a přeju hodně štěstí do dalších počinků
jinak nějaký trošku "reklamizaci" a komercionalizaci bych se skoro ani nebránil, kdyby vám to umožnilo fungování, pro mě je určitě nejdůležitější ten komunitní rozměr - upřímně řečeno nic kromě katovny asi pravidelně nenavštěvuju, možná občas prolítnu. A ten by se možná dal snadno vylepšit částečnym otevřením zdrojů, kdyby moh každej registrovanej uživatel (dejme tomu pod nějakym průběžnym redakčním dohledem) přidávat právě divadla a představení, který tu nejsou. Otázka je, jestli by v tom pak nebyl moc velkej bordel, ale třeba by se mohly nějak jasně oddělit oficiální (redigovanej, ověřenej, úplnej) obsah a ten jenom zvenčí uživatelsky přidanej (kterej asi holt bude vždycky neúplnej, někde se bude dublovat, někde budou chyby atd. ...)
ale rozhodně vám nechci řikat, co máte dělat :P
díky a přeju hodně štěstí do dalších počinků
Mouser
- 3.11.2009, 09:37:57
A taky se přidávalo MeetFactory, to zas z alternativní scény.
Nechceme se nějak vymezovat, co sem patří a co ne. Limitujícím je čas, který provozu těchto stránek vůbec můžeme dávat. Tento informační zdroj těžko kdy bude úplný, aby postihnul všechno. Samozřejmě stále čekáme, kdy tzv. krize začne divadla, festivaly a „prostory“ kosit
a konečně přežije kvalita, na rozdíl od kvantity, která nemá minimálně v prostoru střední Evropy obdobu. I z tý ekonomický stránky.
To vymezení definované je (viz str. Redakce): „Web přednostně mapuje plně profesionální scény (soubory) s pravidelným repertoárovým programem. Záběr stránek je postupně rozšiřován v rámci našich možností.“ Jinými slovy, víme moc dobře, co chybí, k tomu víme, kdo patří pouze do „poloprofesionálů“ (i když oni sami to třeba vidí jinak) nebo kde počet hracích termínů všelijakých spolků a společků se dá spočítat na prstech jedné ruky. Jelikož jsme z Prahy, logicky více vidíme na dění v Praze. Lidi na redakční spolupráci z regionů se ozývají, to jo, ale často zhasnou dřív, než pošlou ukázky své práce. Spolupráce s mnoha divadly je suprová, ale s některými zas přímo zoufalá (pak se může stát, že někde něco „chybí“). V neposlední řadě někdy (v zájmu přehlednosti) i zvažujeme, komu sem dáme v podstatě reklamní sdělení. Atd. Největším nepřítelem je ale hlavně ten čas, jsme totiž jinak docela normální a chodíme přes den do rachoty. Tak asi tak
Nechceme se nějak vymezovat, co sem patří a co ne. Limitujícím je čas, který provozu těchto stránek vůbec můžeme dávat. Tento informační zdroj těžko kdy bude úplný, aby postihnul všechno. Samozřejmě stále čekáme, kdy tzv. krize začne divadla, festivaly a „prostory“ kosit
a konečně přežije kvalita, na rozdíl od kvantity, která nemá minimálně v prostoru střední Evropy obdobu. I z tý ekonomický stránky.To vymezení definované je (viz str. Redakce): „Web přednostně mapuje plně profesionální scény (soubory) s pravidelným repertoárovým programem. Záběr stránek je postupně rozšiřován v rámci našich možností.“ Jinými slovy, víme moc dobře, co chybí, k tomu víme, kdo patří pouze do „poloprofesionálů“ (i když oni sami to třeba vidí jinak) nebo kde počet hracích termínů všelijakých spolků a společků se dá spočítat na prstech jedné ruky. Jelikož jsme z Prahy, logicky více vidíme na dění v Praze. Lidi na redakční spolupráci z regionů se ozývají, to jo, ale často zhasnou dřív, než pošlou ukázky své práce. Spolupráce s mnoha divadly je suprová, ale s některými zas přímo zoufalá (pak se může stát, že někde něco „chybí“). V neposlední řadě někdy (v zájmu přehlednosti) i zvažujeme, komu sem dáme v podstatě reklamní sdělení. Atd. Největším nepřítelem je ale hlavně ten čas, jsme totiž jinak docela normální a chodíme přes den do rachoty. Tak asi tak

admin
- 2.11.2009, 12:57:05
b: zařazení těchto souborů jsme zatím více neřešili, takže tudle otázku nadhodíme na nejbližším redakčním srazíku a uvidíme, osobně bych se tomu nebránil :)
Nicméně nejdříve je stejně třeba dodělat ty "profesionální" divadla, které tu v této chvíli nejsou všechny...takže toto přijde na řadu až poté co je doplníme...
A díky moc za pochvalu, jsme určitě moc rádi, že to je využiváné a bude i nadále. Pevně věříme, že počet uživatelských hodnocení co nejvíce poroste
Nicméně nejdříve je stejně třeba dodělat ty "profesionální" divadla, které tu v této chvíli nejsou všechny...takže toto přijde na řadu až poté co je doplníme...
A díky moc za pochvalu, jsme určitě moc rádi, že to je využiváné a bude i nadále. Pevně věříme, že počet uživatelských hodnocení co nejvíce poroste
b
- 2.11.2009, 12:50:45
admin: ok, v tom případě mě ještě napadá otázka - jste zaměřený čistě na profesionální divadla, nebo jak máte vymezený co sem patří a co ne? Napadá mě například divadelní kavárna Potrvá, která má nějakej vlastní soubor, ale asi spíš amatérskej, nebo Tichý jelen, což je poloprofesionální soubor bez stálý scény, kterej ale hraje docela pravidelně a vede ho Jirka Jelínek z Husy na provázku (takže to žádný úplný amatéři nejsou..)
a podobnejch poloprofesionálních souborů i prostorů by se asi našlo víc...
?
(mimochodem, zapomněl jsem tyhle stránky pochválit - fakt se mi líběj a vaše katovna je přesně to, co jsem ve svym divadelním životě hledal... díky moc)
a podobnejch poloprofesionálních souborů i prostorů by se asi našlo víc...
?
(mimochodem, zapomněl jsem tyhle stránky pochválit - fakt se mi líběj a vaše katovna je přesně to, co jsem ve svym divadelním životě hledal... díky moc)

admin
- 1.11.2009, 23:05:13
b: Určitě ničemu neuškodí, když sem napíšete jaká další divadla vám tady chybí.
Víme o tom, že tady ještě zdaleka není vše. V nedávné době se nám podařilo doplnit Libercké divadlo, Hradecký drak a Ostravské loutky. Aktuálně pracujeme na Chebském a Mladoboleslavském divadle. Další divadla jistě potom přijdou na řadu...Takže se to snad postupně zaplní. Ale samo za jakékoli upozornění co tu neni a mělo by být budeme vděčni
Víme o tom, že tady ještě zdaleka není vše. V nedávné době se nám podařilo doplnit Libercké divadlo, Hradecký drak a Ostravské loutky. Aktuálně pracujeme na Chebském a Mladoboleslavském divadle. Další divadla jistě potom přijdou na řadu...Takže se to snad postupně zaplní. Ale samo za jakékoli upozornění co tu neni a mělo by být budeme vděčni

b
- 1.11.2009, 13:12:06
(a u husy na provázku tam nejsou představení hraný v CEDu a v rámci Vaření polívky)
b
- 1.11.2009, 13:07:43
mám někam psát divadla, který tady chybej a zasloužili by si doplnění, nebo o nich víte a jenom to musí někdo udělat?
(za brno mi tady chybí určitě Marta a ještě je tady několik dětskejch scén, za hradec DNO a v praze mám pocit že taky něco bylo, jenom si nemůžu vzpomenout co... a tak)
(za brno mi tady chybí určitě Marta a ještě je tady několik dětskejch scén, za hradec DNO a v praze mám pocit že taky něco bylo, jenom si nemůžu vzpomenout co... a tak)
Milan
- 22.10.2009, 11:46:42
Kým kohút nezaspieva... Existuje záznam v televízii - prelom 70 a 80 rokov, jednu z postav stelesnil J. Króner. Je možné, že bolo vydané na DVD v rámci hier s J. Krónerom. Stálo by za to spýtať se v Prahe, v Jilské v predajni Slovenská kniha. Poradia, zoženú, predajů. Milan
Introus
- 20.10.2009, 22:24:17
Pro: Terez
Hra se jmenuje "Než kohout zazpívá" a je od slovenského dramatika Ivana Bukovčana. V originále se jmenuje "Kým kohút nezaspieva". Odehrává se v době Slovenského národního povstání a těch deset lidí, o kterých se zmiňuješ, je deset rukojních, kteří jsou fašisty pochytáni a zavřeni do sklepa. Mají mezi sebou vybrat jednoho, který svou smrtí zachová život ostatním.
Hra se jmenuje "Než kohout zazpívá" a je od slovenského dramatika Ivana Bukovčana. V originále se jmenuje "Kým kohút nezaspieva". Odehrává se v době Slovenského národního povstání a těch deset lidí, o kterých se zmiňuješ, je deset rukojních, kteří jsou fašisty pochytáni a zavřeni do sklepa. Mají mezi sebou vybrat jednoho, který svou smrtí zachová život ostatním.
Teres
- 19.10.2009, 17:32:26
Ahojky, mohla bych se zeptat? Neznáte někdo hru: Dřív, než kohout zakokrhá? Možná se taky může jmenovat Dřív, než kohout zazpívá. Hra jedná o 10 lidech, kteří mají mezi sebou najít jednoho, co se obětuje a nechá se oběsit. Bohužel další indície nevím. Ještě, že tam vystupuje partizán.
Kotatko
- 13.10.2009, 19:18:36
To je super! Díky moc

admin
- 12.10.2009, 12:07:38
Kotatko: pracujeme na tom, víme že v tomhle máme trochu skluz oproti plánu a omlouváme se za to...Dnes tam byl spuštěn výpis divadel a her pro děti, takže z části je to již hotové, ale ještě tam určitě přibydou další texty. Pevně věřím, že do konce týdne se nám to podaří dotáhnout do konce...ještě jednou díky za trpělivost.
Kotatko
- 10.10.2009, 18:51:33
Ráda bych se zeptala, kdy bude zprovozněna stránka Divadlo pro děti?
kuku
- 3.10.2009, 10:42:09
admin: super. ...možná by stálo za zauvažovat, zda tuhle možnost nedat i pod další výpisy (nejnovější recenze atd...)
admin
- 2.10.2009, 16:19:21
kuku: jo, dobrý nápad, pod výpis posledních 5 hodnocení doplněn odkaz na další...
kuku
- 2.10.2009, 01:22:54
další návrh na vylepšení - uživatelské hodnocení je dobrá věc, akorát je těžké sledovat, jestli přibývá a kde - ten feed na úvodní stránce obsahuje jen posledních pět, to moc není, uvítal bych, kdyby tam byla možnost (třeba po kliknutí na nějaký odkaz) vidět více posledních...
- 18.9.2009, 12:38:38
Ahoj. Nejde ohodnotit představení Homo 06 v A Studiu Rubín. Díky
admin
- 15.9.2009, 09:36:27
Orestes: díky za info, chyby by měly být opraveny. Doufám, že se jich už bude vyskytovat co nejméně 
kuku: jo to je určitě dobrý návrh, něco takového by nebylo špatné tu ještě dodělat...určitě se pokusíme navázat s nějakým takovým serverem spolupráci a když to vyjde to nějak propojit...ale určitě to asi nebude teď v nejbližší době...

kuku: jo to je určitě dobrý návrh, něco takového by nebylo špatné tu ještě dodělat...určitě se pokusíme navázat s nějakým takovým serverem spolupráci a když to vyjde to nějak propojit...ale určitě to asi nebude teď v nejbližší době...
Orestes
- 14.9.2009, 17:19:56
Tak jsem si říkal, že začnu plnit vaší databázi hodnocením inscenací, ale zdá se, že to tu ještě má nějaké bugy, konkrétně například nejde hodnitit inscenace u Bezručů a Standardni kabaret u vosto5 - po kliknutí na "Vlastní názor" se neobjeví formulář k zaslání hodnocení, ale zase ta samá stránka s obecnými informacemi o inscenaci...
kuku
- 14.9.2009, 16:27:26
návrh na vylepšení: propojení s nějakým kulturním přehledem. že by se tady u recenzí apod. ukazovalo, kdy nejblíž se to hraje, a zároveň v tom přehledu, na nějž by odsud vedl odkaz, by byl odkaz na místní recenzi apod. jako ideální navrhuju divadla.sms.cz, který považuju, alespoň co se týče pražských divadel, za nejaktuálnější a nejúplnější...
kuku
- 14.9.2009, 16:18:45
gratuluju! nádhera!
atribut
- 13.9.2009, 17:16:47
Konečně!


