Profil uživatele

Greetchen

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Kateřina Jírová: 6 % (8)
Helena Grégrová: 8 % (47)
Jiří Landa: 8 % (52)
Pavla Haflantová: 8 % (13)
Jan Pařízek: 9 % (51)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 7.5.2019)
(25.3.2019) Neměla jsem od hry moc velké očekávání. Scénář samotný nebyl špatný, příběh jako takový byl sice celkem prostý, ale nabízel hercům dobrou příležitost k humorným situacím. Jakž takž se jich zhostil Leoš Noha, i když působil, že hraje na půl plynu (snad aby své kolegyně herecky tolik převyšoval). Mottlová byla aspoň snaživá, i když poněkud teatrální, ale Decastelo byla doslova příšerná, nepříjemně afektovaná. Natolik iritující výkon, že nelze mluvit o omedii pro pobavení a odlehčení.
(zadáno: 7.5.2019)
(5.4.2019) Pro mě hodně rozporuplná hra. Výkony herců, nápad i práce se scénou super. Samotný humor, vtípky, narážky ale hodně rozkolísané, od mistrných vtipů až po trapnohumor. Bohužel jsem se bavila spíše na začátku, pak pro mě mělo představení spíš sestupnou tendenci, a to včetně finále.
(zadáno: 7.5.2019)
(17.4.2019) Hry jednoho herce - v tomto případě herečky - bývají ošemetné, závisí na schopnosti dotyčného zaujmout, celé to uhrát a udržet diváckou pozornost po celou dobu. Marie-Luisa Purkrábková v tomto velmi příjemně překvapila. Pro mě neznámá tvář, teprve studentka DAMU, dokáže udržet po celé představení diváky napnuté a vtažené do jejího bolestného osudu. Příběh vražedkyně podává procítěně a drsně, ale bez zbytečného patosu a křeče.
(zadáno: 7.5.2019)
(24.4.2019) Silné drama, silná myšlenka a skvělá herecká souhra všech představitelů.
(zadáno: 3.4.2019)
(7.3.2019, Divadlo v Dlouhé) Působivá scéna, z hereckých výkonů mě nejvíc oslovil procítěný Sebastian Jacques v roli mladého Aljoši,
samozřejmě i Jiří Zapletal. Ostatní výkony ne že by byly slabší, ale herci neměli tolik možností se vyjádřit, jejich příběhy jsou trochu potlačeny do pozadí. Celkově hodně silné představení.
(zadáno: 7.3.2019)
(6.3.2019) Na McDonagha je to příběhově slabší. Oproti předchozím hrám je tohle jen povrchní černá komedie, byť Tarantinovsky absurdní. Chybí jí ale hloubka, větší drama a obvyklá drásavost. Přesto je to herecky zdařilé (Martin finger je TOP), z divadla jsem rozhodně neodcházela zklamaná, ale od McDonagha/Sokola lze očekávat i víc.
(zadáno: 7.3.2019)
(27.2.2019) Krásná pocta Otčenáškovi. odně se mi líbila scéna, která zajímavě podtrhovala děj a dodávala mu správně na dramatičnosti. Na představitele ústřední dvojice jsem si musela chvíli zvykat, ale zejména Marie Poulová mě pak vážně uchvátila.
(zadáno: 7.3.2019)
(4.3.2019) Dvě skvělé herečky, které se navíc vtipně a osobitě doplňují a rozehrávají příběh ženského přátelství, se kterým se dokáže ztotožnit nejedna z nás. Za mě super hlavně Marta Issová, díky jejím gestům a grimasám dostala má bránice skutečně zabrat.
(zadáno: 20.2.2019)
Rušivá, místy až otravná forma, klipovitost vyžadující složité přestavby. Herecky rozhárané, největší dojem udělal Dulava, ze kterého šel až strach. Komičnost je někdy až nevkusně vulgární.
(zadáno: 20.2.2019)
Výprava skvěle podkreslující výkon herecké trojice, z nichž ku škodě Sokola a Fingera spolehlivě zaujal jen "vedlejší" Šanda.
(zadáno: 20.2.2019)
(12.2.2019) Dějiny dvacátého století v kostce, zpodobněné ve vší absurdnosti, bizarnosti a patolízalské potřebě držet s příslušnou dobou krok. Herecky silné a syrové. Vyčerpávající představení nejen pro herce.
(zadáno: 20.2.2019)
(7.6.2017) Spalovače mrtvol mám ráda jako knihu a snad ještě radši jako film. Inscenace jsem se trochu bála, ovlivněna až moc silným dojmem filmového pana Kopfrkingla v excelentním podání Rudolfa Hrušinského. Mikulášek naštěstí servíruje naprosto odlišnou, osobitou podívanou. Fuchsovo téma pojal po svém, výstředně a civilně současně. Fascinující je scéna, působivý výkon Martina Pechláta, doplněný neméně kvalitním Vladimírem Javorským. Věřím, že zpracování nebude pro každého, je iritující, ale pro mě příjemně iritující.
(zadáno: 20.2.2019)
(12.5.2018) Komorní hra, sžíravá a mrazivá, ale po všech stránkách skvěle zahraná.
(zadáno: 20.2.2019)
(18.6.2018) Trochu pomalý rozjezd a až příliš slabších míst v průběhu celé hry, kterou zachraňuje především herecky silná Anežka Rusevová.
(zadáno: 20.2.2019)
(3.7.2018) Bláznivá detektivní komedie je ve skutečnosti spíše lacinou, dosti zběsilou taškařicí se špatně předvedenými hereckými výkony.
(zadáno: 20.2.2019)
(10.9.2018) Nehodnotím, nakolik se mi (ne)podařilo v tanci vnímat avizované téma, ale emoce, které představení dokáže vyvolat, které vámi prostoupí a rezonuje. Bravurní bylo unikátní propojení živé hudby s vyjádřením tanečníků, které bylo možná ještě o něco sžíravější a vyvolávalo příjemnou husinu po celém těle.
(zadáno: 20.2.2019)
(25.11.2018) Nejsem běžný muzikálový divák, ale tohle představení zaujalo. Scéna je dostatečně velkolepá, jak se od tohoto žánru očekává. Vojtek a Ryšavý v ústřední dvojroli předvádí pěvecky i herecky velmi příjemný výkon. Škoda jen, že písně jsou poněkud tuctové, není mezi nimi žádný aspirující na hit.
(zadáno: 20.2.2019)
(11.12.2018) Ironická satira, reflektující témata, která cloumají aktuálním děním. Na můj vkus je jich tam možná až moc, hra díky tomu působí trochu chaoticky a zdařilost provedení jednotlivých témat/linek je dost rozpolcená. Takže i když jsem se dílčím nápadům smála a oceňuji je, celkové vyznění a forma hry mi nesedla.
(zadáno: 20.2.2019)
(18.2.2019) Surrealistická fraška, napsaná před sto lety, dokáže oslovit a zaujmout i dnes, na můj vkus ale Mikuláškovo podání hraničí až s lacinou řachandou. I když herci předvádí pořádný kus práce (za mě zejména Meduna a Dvořáková), na můj vkus jsou až moc hnaní do určité extravagantnosti, absurdní teatrálnosti. Největší dojem tak nakonec vyvolá scéna a kostýmy, podtrhující a pozvedající samotný text.
(zadáno: 20.2.2019)
(4.2.2019) Téma hry by sneslo i větší hloubku, jako by se zdejší provedení jen vozilo po povrchu. Cítím to nejvíc u postav Nastasji, Aglaji i Rogožina, jako by hercům obsazení nesedlo a nedokázali se s postavami ztotožnit. O to víc vedle nich vyniká Myškin Aleše Bílíka, který byl pro mě velkým překvapením.
(zadáno: 20.2.2019)
(20.12.2018) Strhující Tereza Dočkalová, vkusně extravagantní výprava, vtipná práce se scénou... Jedno z mých nejoblíbenjěších literárních dramat ztvárněné s vkusem a nápadem. Škoda, že herecky osloví jen Dočkalová, Jan Teplý jakž takž v závěru hry, ostatní figury jsou dost ploché, hudební vsuvky vyloženě zbytečné, nepochopitelné a rušivé.
(zadáno: 20.2.2019)
(13.12.2018) Ze školy znám jen Čapka spisovatele, teď jsem měla možnost poznat Čapka politika, osobnost a hybatele veřejného dění, kterého nakonec tehdejší doba nemilosrdně uštvala. Líbí se mi určitá komornost zpracování, stojící spíše na hloubce dialogů než velkoleposti scény. Představení, které mě vtáhlo a hluboce zasáhlo.
(zadáno: 19.2.2019)
(12.11.2018) Intimní zpověď ženy v komorním prostředí půdy Werichovy vily se vám zařere pod kůži. Dojímavé a optimistické zároveň, Ljuba Krbová do toho dává vše.
(zadáno: 19.2.2019)
(22.10.2018) Skvělá výprava, dobře zapadající do industriálního prostoru divadla. Bohužel za mě jediné, co lze chválit. Hra mi nesedla: nenašla jsem avizovanou ironii, humor ani hloubku, výkony mi přišly nedotažené, text humpolácký.
(zadáno: 19.2.2019)
(31.5.2018) Geniální! Vše trapné a úmorné, co můžete na podobné schůzi zažít, vyhnané ad absurdum.