Blog uživatelů i-divadla
47%
Kůň pěknej, pán taky, mínila slečna, co se soukala u šatny do kabátu, a její gentleman asi nebyl moc gentleman, poněvadž se zatvářil pitomě a neprojevil snahu být jí v soukání nápomocen. Slečna dále mínila, že šaty hezký, ty žlutý, ale ona potřebuje modrý, líp k ní jdou.
Souhlasím, že pán pěknej, a to bez ironie. Šaty taky. I scéna. A pán je Miláček. Ten Miláček. Tamten, co se pro...proskákal postelemi vstřícných dam k luxusní kariéře. A zde už se to začíná cuckovat a poněkud drhnout.
Je jasné, že pokud je hlavní hrdina pojmenován jako Miláček, mělo by to být o něm. Celé o něm, to přímo žadoní o píseň o zlatém chlapečkovi, o sladkém hajzlíkovi, co srdéčka zamilovaným dam shrabuje radlicí a ovívá se hrstmi milostných dopisů, pokud je mu příliš horko. Hodně mě překvapilo, že do směsi na zlatého chlapečka a sladkého hajzlíka se zamíchal i opatrný tichošlap, princ Jájínek, výrazný nedouk, trouba a agresivní hovádko. Vskutku nevšední a režijně ne zcela čitelné, Miláček s tak zřetelně sociopatickými rysy už tolik netáhne...
Ovšem ještě větší překvapení je, že vinohradský Miláček/ Ondřej Kraus byl brutálně herecky převálcován třemi dámami, které měly být jeho milostnými trofejemi a zdobit jej. K mému překvapení a vlastně i potěšení, protože tak to zřejmě vůbec naplánované nebylo...
Nádherný výkon Antonie Talackové / Madeleine, Jany Kotrbaté/Clotilda de Marelle, Vendulky Křížové/ paní Walterová a sice v malé ploše, ale přesto jiskřivá Andrea Černá / Rachel, a Miláček, chudáček, tak o celou jednu až jednu a půl délky za nimi. Nu, to se stane i v lepších rodinách...
Koho si ještě všimnout?
pan Varenne, elegantní básník a filosof / Tomáš Pavelka
Klepáček/ Jiří Roškot - čile čenichající novinářská fretka sbírající drby, která úspěšně předstírá práci
Další články tohoto uživatele na blogu