Divadelní spolek JEDL
<< Santini | Suzanne Renaud >>
Ingmar Bergman, Lucie Trmíková
Soukromé rozhovory
Premiéra: 28.11.2018 | 1:40x
Překlad předlohy: Zbyněk Černík. Kostýmy: Petra Vlachynská. Hudba: Ladislav Kozderka. Scéna a režie: Jan Nebeský.
Bergmanovské variace na téma manželství a ztráty víry. Víry v sebe, víry v druhého člověka, víry v Boha. Sonda do vztahu muže a ženy. Mlčení druhého člověka (i když mluví), za slovy mlčení. Mlčení Boha, za našimi slovy, kterými se ho snažíme dotknout...
Termíny představení
26.4. | Pá | 19:30 | Městská divadla pražská | Divadlo Rokoko | vstupenky | |
20.6. | Čt | 19:30 | Městská divadla pražská | Divadlo Rokoko | vstupenky |
| ||||||||||||
|
Volby
Ocenění
Lucie Trmíková: Cena Divadelních novin za herecký výkon sezony 2018/19
Lucie Trmíková: Cena Thálie 2018
Lucie Trmíková: Cena Thálie 2018
Recenze / blogy
Pro přidání vlastního článku do blogu se musíte přihlásit.
Externí recenze / blogy (odkazy na články mimo portál i-divadlo.cz)
(9.6.2019, Martin Černá) (27.1.2019, Jana Machalická) (20.12.2018, Marie Reslová)Fotografie
autor (vlastník) fotografií: archiv Divadelního spolku Jedl
Pozn.: Galerii vybraných fotografií zařazujeme výhradně u inscenací doporučovaných redakcí, resp. členy redakce.
Hodnocení (37)
HODNOCENÍ REDAKCE
Helena Grégrová 70 %
5.7.2020 | 1656 hodnocení
+ souhlasím
75 %. K jakým výkřikům duše může vést vyšeptalý manželský vztah, ve kterém člověk pociťuje prázdnotu a bezvýchodnost? Svede otázky plné niterných pochybností rozptýlit milenecká náruč, či hledání odpovědí ve sférách, co nás přesahují? Bergmanův nelítostný pohled na partnerské vztahové peripetie, plný ironie i jízlivého humoru inscenace zdařile variuje a zrcadlí herecky přesvědčivou interpretací, scénografická a hudební složka pak vše působivě podtrhuje a zintenzivňuje divácký zážitek.
Pavel Širmer 80 %
22.10.2019 | 2000 hodnocení
+ souhlasím
75%. Souhlasím s komentářem Lukáše Dubského. K němu bych dodal, že herecká drobnokresba je v inscenaci propracovaná doslova do poslední věty. Na komplikované postavě L. Trmíková odkryla nejskrytější zákoutí Anniny duše. U Henrika zase M. Pechlát vystihl ztrátu sebeovládání pod tlakem vypjatých okolností a postupné odhalování slabostí. Ústřední dvojici doplnil Z. Maryška v úloze chápajícího naslouchajícího strýc (kněze).
Lukáš Dubský 70 %
26.6.2019 | 1127 hodnocení
+ souhlasím
Režisér Jan Nebeský se soustředil především na herce a na text, ctil přitom bergmanovskou atmosféru, díky čemuž jsou Soukromé rozhovory krutě zábavnou podívanou. Bergman je neúprosným pozorovatelem lidských charakterů, své postavy obnažuje až na dřeň a ukazuje tak jejich směšnost. Dialogy manželského páru jsou zraňující, zrcadlí se v nich hluboké nepochopení, přes všechnu tragičnost v sobě ale nesou i nezanedbatelnou dávku humoru a ironie.
HODNOCENÍ UŽIVATELŮ
Sluha 50 %
7.2.2024 | 229 hodnocení
+ souhlasím
Nic proti slow divadlu, ale co je moc to je moc. Frontloadování dobrého textu, nuancované herecké výkony a trubka prostě nestačí na to, aby to udrželo diváckou pozornost dostatečně dlouho (zvlášť když máte ADHD). Když navíc sdělení a rozuzlení není zrovna neočekávané a působí trochu jako každé druhé drama, nevykoupí to ani pár zajímavých režijních nápadů. Na nějakou cílovou skupinu to asi může fungovat fakt dobře. Já jí ale nejsem.
Fekete 80 %
7.2.2024 | 138 hodnocení
+ souhlasím
75 %. Videno 7.2.2024, JEDL v Rokoku, 90 min, 2 rada. Prvni rada neobsazena.
Komorni drama o trech blizkych lidech a ztrate viry v boha i v toho druheho. Dve zidle, tri koberce a jeden hudebnik. Anna / L. Trmikova byla svemu muzi a knezi Henrikovi / M. Pechlat neverna s o 15 let mladsim studentem katolickeho seminare. Na radu stryce a predstaveneho Henrika, zde Z. Maryska, Anna Henrikovi oznami nemanzelsky vztah. Strucne a jasne. Kalhotky schovane pod kobercem. Pusobiva aplikace zelene pletove masky. Rolovani kobercu. L. Trmikova silna, M. Pechlat obtizne se vyrovnavajici a moudry Z. Maryska. Pusobiva klasika.
Buh je v kazdem z nas.
Komorni drama o trech blizkych lidech a ztrate viry v boha i v toho druheho. Dve zidle, tri koberce a jeden hudebnik. Anna / L. Trmikova byla svemu muzi a knezi Henrikovi / M. Pechlat neverna s o 15 let mladsim studentem katolickeho seminare. Na radu stryce a predstaveneho Henrika, zde Z. Maryska, Anna Henrikovi oznami nemanzelsky vztah. Strucne a jasne. Kalhotky schovane pod kobercem. Pusobiva aplikace zelene pletove masky. Rolovani kobercu. L. Trmikova silna, M. Pechlat obtizne se vyrovnavajici a moudry Z. Maryska. Pusobiva klasika.
Buh je v kazdem z nas.
Jan Holý 90 %
20.12.2022 | 38 hodnocení
+ souhlasím
Perfektní scénografie a zpracování. Herecké výkony v JEDLU jsou prostě špička.
Ivo Železný 70 %
21.6.2021 | 282 hodnocení
+ souhlasím
Divadelní spolek Jedl v Divadle X10 - Lucie Trmíková na motivy textů Ingmara Bergmana - Soukromé rozhovory. Bergmanovská variace pro tři hlasy a trubku
Konečně další hutný text, který má smysl. Inu Bergman. Něco jsem se jeho filmů natlumočil. A dívadlo, které má kvůli tomu smysl. Zčásti potlesk vestoje, zčásti dobové halekání.
Konečně další hutný text, který má smysl. Inu Bergman. Něco jsem se jeho filmů natlumočil. A dívadlo, které má kvůli tomu smysl. Zčásti potlesk vestoje, zčásti dobové halekání.
Michal1982 80 %
16.6.2020 | 159 hodnocení
+ souhlasím
Skvělá Lucie Trmíková, výborná akustika prostoru X10 a chvílemi velmi expresivní divadlo. Zajímavá zkušenost.
Studený Čumáček 80 %
9.6.2020 | 404 hodnocení
+ souhlasím
záznam
Vystup ze svého vězení, budeš překvapen, že ti v tom nikdo nebrání...
Anna/L. Trmíková se zamilovala. Je však vdaná za Henrika/M. Pechlát, kněze, citově chladného, manipulativního a labilního člověka. Bergman, tak nějak plynoucí za svými až suše popisnými slovy, skrývajícími realitu a hrůzu za tím pěkným lesklým nátěrem. A jediný, koho příběh těch dvou opravdu zajímá, je starý kněz/Alois Švehlík.
Na puristické scéně, nádherná herecká práce.
Vystup ze svého vězení, budeš překvapen, že ti v tom nikdo nebrání...
Anna/L. Trmíková se zamilovala. Je však vdaná za Henrika/M. Pechlát, kněze, citově chladného, manipulativního a labilního člověka. Bergman, tak nějak plynoucí za svými až suše popisnými slovy, skrývajícími realitu a hrůzu za tím pěkným lesklým nátěrem. A jediný, koho příběh těch dvou opravdu zajímá, je starý kněz/Alois Švehlík.
Na puristické scéně, nádherná herecká práce.
Vladimír Rogalewicz 80 %
31.5.2020 | 799 hodnocení
+ souhlasím
Drsný a drásavý bergmanovský příběh obnažený až na dřeň. Lucie Trmíková ponechala z textu naprosté minimum nutné k pochopení příběhu a pohnutek postav a Jan Nebeský se soustředil výhradně na text a zbavil představení naprosto všeho, co by příběh a jednání postav rozptylovalo. Herci na toto pojetí znamenitě slyší. (Záznam ze streamu, 31.5.2020)
MMK 70 %
2.3.2020 | 174 hodnocení
+ souhlasím
Velmi dobře prokreslené postavy a k tomu výborná L. Trmíková. I ve třech a s minimem kulis lze udělat vynikající představení.
Tomas22 80 %
18.12.2019 | 89 hodnocení
+ souhlasím
Herecký koncert Lucie Trmíkové a Bergmanovský silný text k tomu.
Skvělá minimalistická a zároveň dostačující práce se scénografií.
Děkuji za divadelní zážitek!
Skvělá minimalistická a zároveň dostačující práce se scénografií.
Děkuji za divadelní zážitek!
Teufel 90 %
1.11.2019 | 78 hodnocení
+ souhlasím
Velmi zdařilá záležitost, nemít před sebou jakéhosi sociopata, který se celou dobu afektovaně chechtal i v místech, kde se nesměje vůbec nikdo, tak by to byl vysloveně zážitek.
Co věta, to zásah. Herecky super. Minimalistická scéna kusu prospívá a "přestavby" mě taky neskutečně bavily. Je to vypjaté a přitom absolutně uvěřitelné, vtipné a kruté.
Co věta, to zásah. Herecky super. Minimalistická scéna kusu prospívá a "přestavby" mě taky neskutečně bavily. Je to vypjaté a přitom absolutně uvěřitelné, vtipné a kruté.
J.anek 90 %
15.9.2019 | 471 hodnocení
+ souhlasím
"Zbatečně teatrálně" v téhle skvělé inscenaci nehraje nikdo. Kdy už si lidé přestanou plést divadlo s televizními seriály? Vynikající je především spoluautorka textu Lucie Trmíková. Je zcela přesvědčivá a pravdivá i v krajních polohách.
Idego 30 %
28.5.2019 | 45 hodnocení
+ souhlasím
Nesedly mi ani herecké výkony, ani zpracování. Zdeněk Maryška i Lucie Trmíková hrají zbatečně teatrálně, vůbec ne civilně, a konkrétně Maryška zní jak z nějaké velice špatné české pohádky. Taky nechápu, proč měl režisér potřebu Bergmana obohacovat o komediální prvky a skákat z dramatu do frašky. Naprosto to zabíjí i těch pár vzácných momentů vypjatých emocí. Místo bušení srdce u nervydrásajících vypjatých dialogů, jak je na Bergmana zvykem, toto představení nudí a uspává. Chudák Bergman.
Jerman 80 %
29.4.2019 | 127 hodnocení
+ souhlasím
V tomto komorním představení se divák ocitne v niterním světě bergmanovských postav trpících, nemilovaných a nepochopených. Drsný dekór sálu X10 dobře evokuje chladnou atmosféru severu, a bolestné sevření vnitřně rozpadlého manželského páru striktní protestantskou morálkou. Diváka mrazí v zádech. Brilantní herecké výkony. Škoda, že akustika velkého prostoru není na výši.
Michvon 100 %
31.1.2019 | 193 hodnocení
+ souhlasím
Uf. Vtipné, smutné, pravdivé. Geniální. Musíte vidět. Lucie Trmíková podává nadpozemský výkon, ale Martin Pechlát a Alois Švehlík jsou jí rovnocennými partnery. Skvělá hudba. Minimalistická výprava, maximální divadelní zážitek.
Lebowski 100 %
18.1.2019 | 14 hodnocení
+ souhlasím
Minimalistická scéna v industriálním prostoru, skvělé herecké výkony, živá trubka - "obyčejné" divadlo, o to silnější účinek na diváka.
Sluha 50 %
7.2.2024 | 229 hodnocení
+ souhlasím
Nic proti slow divadlu, ale co je moc to je moc. Frontloadování dobrého textu, nuancované herecké výkony a trubka prostě nestačí na to, aby to udrželo diváckou pozornost dostatečně dlouho (zvlášť když máte ADHD). Když navíc sdělení a rozuzlení není zrovna neočekávané a působí trochu jako každé druhé drama, nevykoupí to ani pár zajímavých režijních nápadů. Na nějakou cílovou skupinu to asi může fungovat fakt dobře. Já jí ale nejsem.
Fekete 80 %
7.2.2024 | 138 hodnocení
+ souhlasím
75 %. Videno 7.2.2024, JEDL v Rokoku, 90 min, 2 rada. Prvni rada neobsazena.
Komorni drama o trech blizkych lidech a ztrate viry v boha i v toho druheho. Dve zidle, tri koberce a jeden hudebnik. Anna / L. Trmikova byla svemu muzi a knezi Henrikovi / M. Pechlat neverna s o 15 let mladsim studentem katolickeho seminare. Na radu stryce a predstaveneho Henrika, zde Z. Maryska, Anna Henrikovi oznami nemanzelsky vztah. Strucne a jasne. Kalhotky schovane pod kobercem. Pusobiva aplikace zelene pletove masky. Rolovani kobercu. L. Trmikova silna, M. Pechlat obtizne se vyrovnavajici a moudry Z. Maryska. Pusobiva klasika.
Buh je v kazdem z nas.
Komorni drama o trech blizkych lidech a ztrate viry v boha i v toho druheho. Dve zidle, tri koberce a jeden hudebnik. Anna / L. Trmikova byla svemu muzi a knezi Henrikovi / M. Pechlat neverna s o 15 let mladsim studentem katolickeho seminare. Na radu stryce a predstaveneho Henrika, zde Z. Maryska, Anna Henrikovi oznami nemanzelsky vztah. Strucne a jasne. Kalhotky schovane pod kobercem. Pusobiva aplikace zelene pletove masky. Rolovani kobercu. L. Trmikova silna, M. Pechlat obtizne se vyrovnavajici a moudry Z. Maryska. Pusobiva klasika.
Buh je v kazdem z nas.
Jan Holý 90 %
20.12.2022 | 38 hodnocení
+ souhlasím
Perfektní scénografie a zpracování. Herecké výkony v JEDLU jsou prostě špička.
Ivo Železný 70 %
21.6.2021 | 282 hodnocení
+ souhlasím
Divadelní spolek Jedl v Divadle X10 - Lucie Trmíková na motivy textů Ingmara Bergmana - Soukromé rozhovory. Bergmanovská variace pro tři hlasy a trubku
Konečně další hutný text, který má smysl. Inu Bergman. Něco jsem se jeho filmů natlumočil. A dívadlo, které má kvůli tomu smysl. Zčásti potlesk vestoje, zčásti dobové halekání.
Konečně další hutný text, který má smysl. Inu Bergman. Něco jsem se jeho filmů natlumočil. A dívadlo, které má kvůli tomu smysl. Zčásti potlesk vestoje, zčásti dobové halekání.
Michal1982 80 %
16.6.2020 | 159 hodnocení
+ souhlasím
Skvělá Lucie Trmíková, výborná akustika prostoru X10 a chvílemi velmi expresivní divadlo. Zajímavá zkušenost.
Studený Čumáček 80 %
9.6.2020 | 404 hodnocení
+ souhlasím
záznam
Vystup ze svého vězení, budeš překvapen, že ti v tom nikdo nebrání...
Anna/L. Trmíková se zamilovala. Je však vdaná za Henrika/M. Pechlát, kněze, citově chladného, manipulativního a labilního člověka. Bergman, tak nějak plynoucí za svými až suše popisnými slovy, skrývajícími realitu a hrůzu za tím pěkným lesklým nátěrem. A jediný, koho příběh těch dvou opravdu zajímá, je starý kněz/Alois Švehlík.
Na puristické scéně, nádherná herecká práce.
Vystup ze svého vězení, budeš překvapen, že ti v tom nikdo nebrání...
Anna/L. Trmíková se zamilovala. Je však vdaná za Henrika/M. Pechlát, kněze, citově chladného, manipulativního a labilního člověka. Bergman, tak nějak plynoucí za svými až suše popisnými slovy, skrývajícími realitu a hrůzu za tím pěkným lesklým nátěrem. A jediný, koho příběh těch dvou opravdu zajímá, je starý kněz/Alois Švehlík.
Na puristické scéně, nádherná herecká práce.
Vladimír Rogalewicz 80 %
31.5.2020 | 799 hodnocení
+ souhlasím
Drsný a drásavý bergmanovský příběh obnažený až na dřeň. Lucie Trmíková ponechala z textu naprosté minimum nutné k pochopení příběhu a pohnutek postav a Jan Nebeský se soustředil výhradně na text a zbavil představení naprosto všeho, co by příběh a jednání postav rozptylovalo. Herci na toto pojetí znamenitě slyší. (Záznam ze streamu, 31.5.2020)
MMK 70 %
2.3.2020 | 174 hodnocení
+ souhlasím
Velmi dobře prokreslené postavy a k tomu výborná L. Trmíková. I ve třech a s minimem kulis lze udělat vynikající představení.
Tomas22 80 %
18.12.2019 | 89 hodnocení
+ souhlasím
Herecký koncert Lucie Trmíkové a Bergmanovský silný text k tomu.
Skvělá minimalistická a zároveň dostačující práce se scénografií.
Děkuji za divadelní zážitek!
Skvělá minimalistická a zároveň dostačující práce se scénografií.
Děkuji za divadelní zážitek!
Teufel 90 %
1.11.2019 | 78 hodnocení
+ souhlasím
Velmi zdařilá záležitost, nemít před sebou jakéhosi sociopata, který se celou dobu afektovaně chechtal i v místech, kde se nesměje vůbec nikdo, tak by to byl vysloveně zážitek.
Co věta, to zásah. Herecky super. Minimalistická scéna kusu prospívá a "přestavby" mě taky neskutečně bavily. Je to vypjaté a přitom absolutně uvěřitelné, vtipné a kruté.
Co věta, to zásah. Herecky super. Minimalistická scéna kusu prospívá a "přestavby" mě taky neskutečně bavily. Je to vypjaté a přitom absolutně uvěřitelné, vtipné a kruté.
J.anek 90 %
15.9.2019 | 471 hodnocení
+ souhlasím
"Zbatečně teatrálně" v téhle skvělé inscenaci nehraje nikdo. Kdy už si lidé přestanou plést divadlo s televizními seriály? Vynikající je především spoluautorka textu Lucie Trmíková. Je zcela přesvědčivá a pravdivá i v krajních polohách.
Idego 30 %
28.5.2019 | 45 hodnocení
+ souhlasím
Nesedly mi ani herecké výkony, ani zpracování. Zdeněk Maryška i Lucie Trmíková hrají zbatečně teatrálně, vůbec ne civilně, a konkrétně Maryška zní jak z nějaké velice špatné české pohádky. Taky nechápu, proč měl režisér potřebu Bergmana obohacovat o komediální prvky a skákat z dramatu do frašky. Naprosto to zabíjí i těch pár vzácných momentů vypjatých emocí. Místo bušení srdce u nervydrásajících vypjatých dialogů, jak je na Bergmana zvykem, toto představení nudí a uspává. Chudák Bergman.
Jerman 80 %
29.4.2019 | 127 hodnocení
+ souhlasím
V tomto komorním představení se divák ocitne v niterním světě bergmanovských postav trpících, nemilovaných a nepochopených. Drsný dekór sálu X10 dobře evokuje chladnou atmosféru severu, a bolestné sevření vnitřně rozpadlého manželského páru striktní protestantskou morálkou. Diváka mrazí v zádech. Brilantní herecké výkony. Škoda, že akustika velkého prostoru není na výši.
Michvon 100 %
31.1.2019 | 193 hodnocení
+ souhlasím
Uf. Vtipné, smutné, pravdivé. Geniální. Musíte vidět. Lucie Trmíková podává nadpozemský výkon, ale Martin Pechlát a Alois Švehlík jsou jí rovnocennými partnery. Skvělá hudba. Minimalistická výprava, maximální divadelní zážitek.
Lebowski 100 %
18.1.2019 | 14 hodnocení
+ souhlasím
Minimalistická scéna v industriálním prostoru, skvělé herecké výkony, živá trubka - "obyčejné" divadlo, o to silnější účinek na diváka.
Vladimír Rogalewicz 80 %
31.5.2020 | 799 hodnocení
+ souhlasím
Drsný a drásavý bergmanovský příběh obnažený až na dřeň. Lucie Trmíková ponechala z textu naprosté minimum nutné k pochopení příběhu a pohnutek postav a Jan Nebeský se soustředil výhradně na text a zbavil představení naprosto všeho, co by příběh a jednání postav rozptylovalo. Herci na toto pojetí znamenitě slyší. (Záznam ze streamu, 31.5.2020)
J.anek 90 %
15.9.2019 | 471 hodnocení
+ souhlasím
"Zbatečně teatrálně" v téhle skvělé inscenaci nehraje nikdo. Kdy už si lidé přestanou plést divadlo s televizními seriály? Vynikající je především spoluautorka textu Lucie Trmíková. Je zcela přesvědčivá a pravdivá i v krajních polohách.
Studený Čumáček 80 %
9.6.2020 | 404 hodnocení
+ souhlasím
záznam
Vystup ze svého vězení, budeš překvapen, že ti v tom nikdo nebrání...
Anna/L. Trmíková se zamilovala. Je však vdaná za Henrika/M. Pechlát, kněze, citově chladného, manipulativního a labilního člověka. Bergman, tak nějak plynoucí za svými až suše popisnými slovy, skrývajícími realitu a hrůzu za tím pěkným lesklým nátěrem. A jediný, koho příběh těch dvou opravdu zajímá, je starý kněz/Alois Švehlík.
Na puristické scéně, nádherná herecká práce.
Vystup ze svého vězení, budeš překvapen, že ti v tom nikdo nebrání...
Anna/L. Trmíková se zamilovala. Je však vdaná za Henrika/M. Pechlát, kněze, citově chladného, manipulativního a labilního člověka. Bergman, tak nějak plynoucí za svými až suše popisnými slovy, skrývajícími realitu a hrůzu za tím pěkným lesklým nátěrem. A jediný, koho příběh těch dvou opravdu zajímá, je starý kněz/Alois Švehlík.
Na puristické scéně, nádherná herecká práce.
Ivo Železný 70 %
21.6.2021 | 282 hodnocení
+ souhlasím
Divadelní spolek Jedl v Divadle X10 - Lucie Trmíková na motivy textů Ingmara Bergmana - Soukromé rozhovory. Bergmanovská variace pro tři hlasy a trubku
Konečně další hutný text, který má smysl. Inu Bergman. Něco jsem se jeho filmů natlumočil. A dívadlo, které má kvůli tomu smysl. Zčásti potlesk vestoje, zčásti dobové halekání.
Konečně další hutný text, který má smysl. Inu Bergman. Něco jsem se jeho filmů natlumočil. A dívadlo, které má kvůli tomu smysl. Zčásti potlesk vestoje, zčásti dobové halekání.
Sluha 50 %
7.2.2024 | 229 hodnocení
+ souhlasím
Nic proti slow divadlu, ale co je moc to je moc. Frontloadování dobrého textu, nuancované herecké výkony a trubka prostě nestačí na to, aby to udrželo diváckou pozornost dostatečně dlouho (zvlášť když máte ADHD). Když navíc sdělení a rozuzlení není zrovna neočekávané a působí trochu jako každé druhé drama, nevykoupí to ani pár zajímavých režijních nápadů. Na nějakou cílovou skupinu to asi může fungovat fakt dobře. Já jí ale nejsem.
Michvon 100 %
31.1.2019 | 193 hodnocení
+ souhlasím
Uf. Vtipné, smutné, pravdivé. Geniální. Musíte vidět. Lucie Trmíková podává nadpozemský výkon, ale Martin Pechlát a Alois Švehlík jsou jí rovnocennými partnery. Skvělá hudba. Minimalistická výprava, maximální divadelní zážitek.
MMK 70 %
2.3.2020 | 174 hodnocení
+ souhlasím
Velmi dobře prokreslené postavy a k tomu výborná L. Trmíková. I ve třech a s minimem kulis lze udělat vynikající představení.
Michal1982 80 %
16.6.2020 | 159 hodnocení
+ souhlasím
Skvělá Lucie Trmíková, výborná akustika prostoru X10 a chvílemi velmi expresivní divadlo. Zajímavá zkušenost.
Fekete 80 %
7.2.2024 | 138 hodnocení
+ souhlasím
75 %. Videno 7.2.2024, JEDL v Rokoku, 90 min, 2 rada. Prvni rada neobsazena.
Komorni drama o trech blizkych lidech a ztrate viry v boha i v toho druheho. Dve zidle, tri koberce a jeden hudebnik. Anna / L. Trmikova byla svemu muzi a knezi Henrikovi / M. Pechlat neverna s o 15 let mladsim studentem katolickeho seminare. Na radu stryce a predstaveneho Henrika, zde Z. Maryska, Anna Henrikovi oznami nemanzelsky vztah. Strucne a jasne. Kalhotky schovane pod kobercem. Pusobiva aplikace zelene pletove masky. Rolovani kobercu. L. Trmikova silna, M. Pechlat obtizne se vyrovnavajici a moudry Z. Maryska. Pusobiva klasika.
Buh je v kazdem z nas.
Komorni drama o trech blizkych lidech a ztrate viry v boha i v toho druheho. Dve zidle, tri koberce a jeden hudebnik. Anna / L. Trmikova byla svemu muzi a knezi Henrikovi / M. Pechlat neverna s o 15 let mladsim studentem katolickeho seminare. Na radu stryce a predstaveneho Henrika, zde Z. Maryska, Anna Henrikovi oznami nemanzelsky vztah. Strucne a jasne. Kalhotky schovane pod kobercem. Pusobiva aplikace zelene pletove masky. Rolovani kobercu. L. Trmikova silna, M. Pechlat obtizne se vyrovnavajici a moudry Z. Maryska. Pusobiva klasika.
Buh je v kazdem z nas.
Jerman 80 %
29.4.2019 | 127 hodnocení
+ souhlasím
V tomto komorním představení se divák ocitne v niterním světě bergmanovských postav trpících, nemilovaných a nepochopených. Drsný dekór sálu X10 dobře evokuje chladnou atmosféru severu, a bolestné sevření vnitřně rozpadlého manželského páru striktní protestantskou morálkou. Diváka mrazí v zádech. Brilantní herecké výkony. Škoda, že akustika velkého prostoru není na výši.
Tomas22 80 %
18.12.2019 | 89 hodnocení
+ souhlasím
Herecký koncert Lucie Trmíkové a Bergmanovský silný text k tomu.
Skvělá minimalistická a zároveň dostačující práce se scénografií.
Děkuji za divadelní zážitek!
Skvělá minimalistická a zároveň dostačující práce se scénografií.
Děkuji za divadelní zážitek!
Teufel 90 %
1.11.2019 | 78 hodnocení
+ souhlasím
Velmi zdařilá záležitost, nemít před sebou jakéhosi sociopata, který se celou dobu afektovaně chechtal i v místech, kde se nesměje vůbec nikdo, tak by to byl vysloveně zážitek.
Co věta, to zásah. Herecky super. Minimalistická scéna kusu prospívá a "přestavby" mě taky neskutečně bavily. Je to vypjaté a přitom absolutně uvěřitelné, vtipné a kruté.
Co věta, to zásah. Herecky super. Minimalistická scéna kusu prospívá a "přestavby" mě taky neskutečně bavily. Je to vypjaté a přitom absolutně uvěřitelné, vtipné a kruté.
Idego 30 %
28.5.2019 | 45 hodnocení
+ souhlasím
Nesedly mi ani herecké výkony, ani zpracování. Zdeněk Maryška i Lucie Trmíková hrají zbatečně teatrálně, vůbec ne civilně, a konkrétně Maryška zní jak z nějaké velice špatné české pohádky. Taky nechápu, proč měl režisér potřebu Bergmana obohacovat o komediální prvky a skákat z dramatu do frašky. Naprosto to zabíjí i těch pár vzácných momentů vypjatých emocí. Místo bušení srdce u nervydrásajících vypjatých dialogů, jak je na Bergmana zvykem, toto představení nudí a uspává. Chudák Bergman.
Jan Holý 90 %
20.12.2022 | 38 hodnocení
+ souhlasím
Perfektní scénografie a zpracování. Herecké výkony v JEDLU jsou prostě špička.
Lebowski 100 %
18.1.2019 | 14 hodnocení
+ souhlasím
Minimalistická scéna v industriálním prostoru, skvělé herecké výkony, živá trubka - "obyčejné" divadlo, o to silnější účinek na diváka.
Komentáře uživatelů nevyjadřují stanovisko redakce. Názory jednotlivých redaktorů nemusejí vždy vyjadřovat stanovisko celé redakce.
Přidat hodnocení
Pro přidání vlastního hodnocení se musíte přihlásit.
Pokud zde ještě nemáte vytvořený účet, stačí se jednoduše zaregistrovat.
Zprávy
Ukázky
Oprava údajů
Jsou zde uvedené údaje o této inscenaci neaktuální? Chybí zde nějaká informace?
Budeme rádi, když nám o tom dáte vědět prostřednictvím následujícího formuláře:
Úpravy inscenace
Pro provádění úprav se musíte přihlásit jako redaktor.