Městská divadla pražská [Divadlo Rokoko]
<< Zlý jelen
Joël Pommerat
Znovusjednocení Korejí
Premiéra: 8.12.2018 | 1:45x
Překlad a dramaturgie: Michal Zahálka. Výprava: Eva Rácová. Hudba: Ivan Acher. Režie: Eduard Kudláč.
Poslední uvedení: září 2020.
Poslední uvedení: září 2020.
Dana Batulková, Veronika Gajerová, Anna Kameníková, Monika Zoubková, Lucie Žáčková, Hanuš Bor, Jiří Hána, Karel Heřmánek ml., Petr Konáš, Jan Vlasák; ze záznamu Jana Vébrová, Roman Zach, Ivan Acher
Text významného francouzského divadelníka, který patří k nejpozoruhodnějším a zároveň nejhranějším titulům současné evropské scény. Mozaika komických i melancholických příběhů, které dohromady skládají barvitý obraz různých podob lásky v moderním světě. Od lásky vášnivé po lásku platonickou, od lásek rodičovských po celoživotní přátelství, od lásky k nenávisti a zpátky. A především zas a znovu k oněm milostným paradoxům, které všichni tak dobře známe. Co si počít s milovanou ženou, když ztrácí každý den paměť? Co s manželem, když se beze slova vrátí po deseti letech? A co s paní na hlídání, když děti nejsou k nalezení...?
14! inscenace již byla stažena z repertoáru
Recenze / blogy
Pro přidání vlastního článku do blogu se musíte přihlásit.
Redakční blogy
O různých podobách lásky | Lukáš Dubský
Externí recenze / blogy (odkazy na články mimo portál i-divadlo.cz)
(7.1.2019, Kateřina Kykalová) (14.12.2018, Josef Chuchma) (10.12.2018)Fotografie
autor (vlastník) fotografií:
Pozn.: Galerii vybraných fotografií zařazujeme výhradně u inscenací doporučovaných redakcí, resp. členy redakce.
Hodnocení (31)
HODNOCENÍ REDAKCE
Pavel Širmer 60 %
29.4.2019 | 2013 hodnocení
+ souhlasím
Miniscénky, v nichž každý z herců vystřídá několik postav, ukazují různé podoby partnerských i jiných mezilidských vztahů. Střídají se příběhy úsměvnější i dramatičtější. Režisér si s méně obvyklou formou textu poradil, herci se sehráli. Jednoduchá scénografie s kabinkami posloužila účelně. Jednotlivé scénky mají kolísavou úroveň a někdy i stejní herci ve dvou rolích dosahují různé přesvědčivosti. Škoda, že se nenajde více tak silných momentů, jako je hádka rodičů s učitelem. Dramaturgický výběr titulu i směr inscenování (byť má výsledek rezervy) představují příslib do budoucna.
Lukáš Dubský 60 %
12.4.2019 | 1134 hodnocení
+ souhlasím
65%. Síla jednotlivých mikropříběhů je velmi různorodá - na některé si člověk nevzpomene už při odchodu z divadla, jiné skutečně zaujmou (nejvíc asi scéna nepochopené lásky učitele k žákovi). Bavila mě žánrová různorodost - jsou tu skeče komediální, dojemné, mrazivé i lehce absurdní. Herci musí pracovat jinak, než jsou zvyklí a stvořit uvěřitelné charaktery na ploše několika málo minut. Nejlepší jsou v tomhle ohledu J.Hána a L.Žáčková. Inscenaci trochu chybí gradace, nástupy do jednotlivých příběhů skrze převlékací kabinky tvořící scénu začnou být po čase dost mechanické. Více viz blog (více v článku na blogu)
HODNOCENÍ UŽIVATELŮ
TheOne 70 %
22.1.2020 | 39 hodnocení
+ souhlasím
Ve vztahu, kde je láska, se nehrají žádné nebezpečné hry: na schopného a neschopného, chytrého a hloupého, pracovitého a líného, hodného a toho kdo ubližuje. Jenom láska prostě nestačí! #18epizod
Monulinka 60 %
23.4.2019 | 391 hodnocení
+ souhlasím
Poněkud nevyvážená inscenace, některé scénky výborné a bylo mi líto, že nebyly více rozehrány, jiné už jsem dávno zapomněla. Celkově jich bylo zbytečně moc, diváka (ne)vývoj časem omrzí. Herecky povedené, vyzdvihnu J. Hánu a L. Žáčkovou. 65 %
Vaklav 70 %
20.4.2019 | 276 hodnocení
+ souhlasím
65% - Vlastne souhlasim tak nejak s hodnocenimi kolem.
J. Hana a J. Vlasak byli lidri svych scen.
Scenky ze svatebniho dne, o uciteli a dvou starych kamaradech za me nejlepsi.
Gradace pravda trosku chybi, ale radost ze sledovani mi to zcela nevzalo.
J. Hana a J. Vlasak byli lidri svych scen.
Scenky ze svatebniho dne, o uciteli a dvou starych kamaradech za me nejlepsi.
Gradace pravda trosku chybi, ale radost ze sledovani mi to zcela nevzalo.
Čiko 70 %
28.3.2019 | 1085 hodnocení
+ souhlasím
Už setkání herců, profilujících soubor MDP již po mnoho let s herci hostujícími, nebo nově angažovanými je skvělý nápad. Nevím, jestli i záměr. Zajímavě zpracované téma s fungující scénou. Skvělá Lucie Žáčková, líbili se mi i Jiří Hána a Petr Konáš. Rozhodně stojí za vidění.
Vladimír Rogalewicz 60 %
27.3.2019 | 802 hodnocení
+ souhlasím
Neskutečné množství naskládaných minipříběhů, které docela baví, ale pravděpodobně budou brzo zapomenuty. Nejblíže to má k "minutovým hrám", které Český rozhlas vysílal několik let v nedávné historii. Herci zvládli náročný formát znamenitě, režie a scéna mě neoslovily.
Kozmix 0 %
13.3.2019 | 15 hodnocení
+ souhlasím
CCa 3 zcénky se mi zdály povedené. Zbytek jsem proseděl s touhou ať už to skončí. Ztráta času.
Fr2709 70 %
13.3.2019 | 191 hodnocení
+ souhlasím
Určitě stojí za vidění. Příběhy z reálného života, z nichž mnohé jsme zažili na vlastní kůži.
Teufel 70 %
3.2.2019 | 78 hodnocení
+ souhlasím
(+5)
Těch mikropříběhů je příliš, některé silné, některé povrchnější. Absence přestávky je v takovém formátu logická. Povětšinou inscenace plyne a baví. Nicméně, když divák ví, že bude dostávat další a další mikropříběhy, může se stát, že se nasytí, a pokud nedochází k nějaké gradaci nebo se nekompletuje nějaká celková pointa, může ho ten princip po hodině otravovat. Určitě má smysl inscenaci vidět, je v ní dostatek cenných momentů, jen trochu utonou ve všeobecném pocitu, že člověk jen strávil příjemný čas v divadle a nemohl nic domyslet a docítit do konce.
Michal1982 60 %
31.1.2019 | 161 hodnocení
+ souhlasím
Trošku pro mě rozporuplná hra... Sled za sebou jdoucích scének,jejímž společným sjednotitelem je téma lásky. Část scének vyzněla do prázdna... Ale to bylo vyrovnáno jinými nadprůměrnými- zejména o lásce učitelské, lásce zapomenuté... Pan Hána, paní Batulková, paní Gajerová potěšili jako obvykle.. A jako velké plus beru přítomnost L. Žáčkové!!
Eviik 80 %
29.1.2019 | 289 hodnocení
+ souhlasím
Těžko se mi hodnotí, jelikož jde de facto o sled většího množství scének. Některé pobaví (např. svatba), jiné dojmou (manžel na vycházce s manželkou, která trpí Alzheimerem; manželský pár a jejich neexistující děti) a další nutí k zamyšlení (láska učitele ke svému žákovi). Naopak se ale najde pár z nich, na které rychle zapomenu. Jako celek, ač možná trochu nesourodý, mne to ale bavilo. Z herců asi těžko někoho vyzdvihnout, dobře se doplňovali. Je znát, že oživení stávajícího souboru o nové tváře prospělo. Potěšil mě soundtrack (použitý už dříve v inscenaci Osamělá srdce D. na Zábradlí).
Denisa H. 70 %
28.1.2019 | 377 hodnocení
+ souhlasím
75 %. První hra od nového vedení, kterou jsem viděla, a rozdíl je znát. Nejen na ve scénografii, ale i v herectví, řekla bych. Do MDP chodím často, ale takhle jsem některé herce hrát ještě neviděla. Herecké výkony jsou opravdu parádní, všech, bez výjimky. Pokud jde o jednotlivé výjevy, je inscenace trochu nevyrovnaná. Některé scénky jsou zbytečně dlouhé, omílají se, schází jim hloubka. Za nejlepší naopak považuji scénu o lásce učitele k žáku či o manželském páru, kdy si ona nic nepamatuje (připomnělo mi to Otce...). Možná bych unesla přestávku, ač u takového typu představení, kam s ní...
LucieSykorova 90 %
6.1.2019 | 167 hodnocení
+ souhlasím
Městská divadla konečně pozitivně překvapila! Gratuluju a držím palce novému vedení.
J.S. 40 %
22.12.2018 | 148 hodnocení
+ souhlasím
Hra je tvořena mozaikou scének, jejichž jednotícím motivem je neschopnost mezilidského porozumění. Rozdíly mezi situacemi, pokud jde o délku, závažnost sdělení, ale i provedení jsou značné. Problémů inscenace je více. V prvé řadě nevhodná scénografie a dramaturgie. Prázdná scéna s rezivějícími převlékárnami z koupaliště nedává při výkladu textu smysl a nefunguje ani jako symbol. Absence přestávky není vyvážena stupňovaným napětím, vede jen k pocitu monotónnosti a únavě diváka. Dalším problémem je výrazná herecká nevyrovnanost souboru (vynikající Vlasák, Žáčková a Hána přestavení nezachrání).
J.anek 50 %
18.12.2018 | 476 hodnocení
+ souhlasím
Znovusjednocení tak trochu připomíná Arturovo bolero, jehož formu Pavel Kohout opsal od Artura Schnitzlera (Der Reigen, 1900) a které dvakrát neúspěšně režíroval Jan Burian (jednou v Plzni - tak trochu dálkově, protože měl kšefty jinde, a jednou v ABC). Pět let stará francouzská hra je lepší než Kohoutova, ale zázrak to není. Hraje se povrchně o povrchnosti našich citů a prázdná scéna to hercům neusnadňuje. Těšila mě Lucie Žáčková.
Varan 80 %
13.12.2018 | 117 hodnocení
+ souhlasím
Série mikrohistorek, jejichž společným jmenovatelem je láska ve všech možných podobách. Některé historky byly vtipné, u jiných přecházel mráz po zádech. Našly se vyloženě mistrovské kusy (učitel a jeho láska k žákoví, imaginární děti manželů), ale i ty, jež mě vůbec nezaujaly (dvojice rozhádaných starých kamarádů). Celkově ale jednoznačně převládá pozitivní dojem. Pokud bych měl vyzdvihnout něčí herecké výkony, byl by to určitě Jiří Hána a Anna Kameníková.
Suzana 40 %
10.12.2018 | 333 hodnocení
+ souhlasím
Minimalistická scéna klade vysoké nároky na režii (mnoho nápadů, vynalézavost) a vyžaduje nadprůměrné herecké výkony.
Jana.janka 90 %
10.12.2018 | 76 hodnocení
+ souhlasím
Krásná hra ze života obyčejných lidí. V mnoho věcech jsem se úplně poznávala, jako bylo o mě! Prostě divadlo, jaké má být, jaké mám ráda. Zajímavá scéna, pěkná hudba. Výborné výkony hlavně pana Vlasáka a paní Batulkové. Velmi mě překvapila dcera Jitky Asterové. Mohu s klidným srdcem všem doporučit. Jestli se chcete pobavit i dojmout, Znovusjednocení Korejí je jasnou volbou!
Michalmusek 90 %
7.12.2018 | 315 hodnocení
+ souhlasím
Kaleidoskop různých podob lásky. Na scéně je jedna velká převlékárna, z níž vystupují jednotlivé postavy, které pak hrají už jen ve volném prostoru, což je typické pro režiséra Kudláče. Postupně se zde střídá 5 herců a 5 hereček. Velice zajímavé provedení. Nejsilnější část je ta s nepochopením učitelovi lásky a rozhádání velkých kamarádů, kvůli banalitě. Velice nestandartní, ale emotivně silné představení.
Koblihová 60 %
28.3.2019 | 3 hodnocení
+ souhlasím
Mikroscénky, které prošumí, jak bublinky z limonády. Mihnou se a jsou pryč.
I když se jim jistá poetika a smysl nedá upřít. Oceňuji hudbu a scénu.
I když se jim jistá poetika a smysl nedá upřít. Oceňuji hudbu a scénu.
TheOne 70 %
22.1.2020 | 39 hodnocení
+ souhlasím
Ve vztahu, kde je láska, se nehrají žádné nebezpečné hry: na schopného a neschopného, chytrého a hloupého, pracovitého a líného, hodného a toho kdo ubližuje. Jenom láska prostě nestačí! #18epizod
Monulinka 60 %
23.4.2019 | 391 hodnocení
+ souhlasím
Poněkud nevyvážená inscenace, některé scénky výborné a bylo mi líto, že nebyly více rozehrány, jiné už jsem dávno zapomněla. Celkově jich bylo zbytečně moc, diváka (ne)vývoj časem omrzí. Herecky povedené, vyzdvihnu J. Hánu a L. Žáčkovou. 65 %
Vaklav 70 %
20.4.2019 | 276 hodnocení
+ souhlasím
65% - Vlastne souhlasim tak nejak s hodnocenimi kolem.
J. Hana a J. Vlasak byli lidri svych scen.
Scenky ze svatebniho dne, o uciteli a dvou starych kamaradech za me nejlepsi.
Gradace pravda trosku chybi, ale radost ze sledovani mi to zcela nevzalo.
J. Hana a J. Vlasak byli lidri svych scen.
Scenky ze svatebniho dne, o uciteli a dvou starych kamaradech za me nejlepsi.
Gradace pravda trosku chybi, ale radost ze sledovani mi to zcela nevzalo.
Koblihová 60 %
28.3.2019 | 3 hodnocení
+ souhlasím
Mikroscénky, které prošumí, jak bublinky z limonády. Mihnou se a jsou pryč.
I když se jim jistá poetika a smysl nedá upřít. Oceňuji hudbu a scénu.
I když se jim jistá poetika a smysl nedá upřít. Oceňuji hudbu a scénu.
Čiko 70 %
28.3.2019 | 1085 hodnocení
+ souhlasím
Už setkání herců, profilujících soubor MDP již po mnoho let s herci hostujícími, nebo nově angažovanými je skvělý nápad. Nevím, jestli i záměr. Zajímavě zpracované téma s fungující scénou. Skvělá Lucie Žáčková, líbili se mi i Jiří Hána a Petr Konáš. Rozhodně stojí za vidění.
Vladimír Rogalewicz 60 %
27.3.2019 | 802 hodnocení
+ souhlasím
Neskutečné množství naskládaných minipříběhů, které docela baví, ale pravděpodobně budou brzo zapomenuty. Nejblíže to má k "minutovým hrám", které Český rozhlas vysílal několik let v nedávné historii. Herci zvládli náročný formát znamenitě, režie a scéna mě neoslovily.
Kozmix 0 %
13.3.2019 | 15 hodnocení
+ souhlasím
CCa 3 zcénky se mi zdály povedené. Zbytek jsem proseděl s touhou ať už to skončí. Ztráta času.
Fr2709 70 %
13.3.2019 | 191 hodnocení
+ souhlasím
Určitě stojí za vidění. Příběhy z reálného života, z nichž mnohé jsme zažili na vlastní kůži.
Teufel 70 %
3.2.2019 | 78 hodnocení
+ souhlasím
(+5)
Těch mikropříběhů je příliš, některé silné, některé povrchnější. Absence přestávky je v takovém formátu logická. Povětšinou inscenace plyne a baví. Nicméně, když divák ví, že bude dostávat další a další mikropříběhy, může se stát, že se nasytí, a pokud nedochází k nějaké gradaci nebo se nekompletuje nějaká celková pointa, může ho ten princip po hodině otravovat. Určitě má smysl inscenaci vidět, je v ní dostatek cenných momentů, jen trochu utonou ve všeobecném pocitu, že člověk jen strávil příjemný čas v divadle a nemohl nic domyslet a docítit do konce.
Michal1982 60 %
31.1.2019 | 161 hodnocení
+ souhlasím
Trošku pro mě rozporuplná hra... Sled za sebou jdoucích scének,jejímž společným sjednotitelem je téma lásky. Část scének vyzněla do prázdna... Ale to bylo vyrovnáno jinými nadprůměrnými- zejména o lásce učitelské, lásce zapomenuté... Pan Hána, paní Batulková, paní Gajerová potěšili jako obvykle.. A jako velké plus beru přítomnost L. Žáčkové!!
Eviik 80 %
29.1.2019 | 289 hodnocení
+ souhlasím
Těžko se mi hodnotí, jelikož jde de facto o sled většího množství scének. Některé pobaví (např. svatba), jiné dojmou (manžel na vycházce s manželkou, která trpí Alzheimerem; manželský pár a jejich neexistující děti) a další nutí k zamyšlení (láska učitele ke svému žákovi). Naopak se ale najde pár z nich, na které rychle zapomenu. Jako celek, ač možná trochu nesourodý, mne to ale bavilo. Z herců asi těžko někoho vyzdvihnout, dobře se doplňovali. Je znát, že oživení stávajícího souboru o nové tváře prospělo. Potěšil mě soundtrack (použitý už dříve v inscenaci Osamělá srdce D. na Zábradlí).
Denisa H. 70 %
28.1.2019 | 377 hodnocení
+ souhlasím
75 %. První hra od nového vedení, kterou jsem viděla, a rozdíl je znát. Nejen na ve scénografii, ale i v herectví, řekla bych. Do MDP chodím často, ale takhle jsem některé herce hrát ještě neviděla. Herecké výkony jsou opravdu parádní, všech, bez výjimky. Pokud jde o jednotlivé výjevy, je inscenace trochu nevyrovnaná. Některé scénky jsou zbytečně dlouhé, omílají se, schází jim hloubka. Za nejlepší naopak považuji scénu o lásce učitele k žáku či o manželském páru, kdy si ona nic nepamatuje (připomnělo mi to Otce...). Možná bych unesla přestávku, ač u takového typu představení, kam s ní...
LucieSykorova 90 %
6.1.2019 | 167 hodnocení
+ souhlasím
Městská divadla konečně pozitivně překvapila! Gratuluju a držím palce novému vedení.
J.S. 40 %
22.12.2018 | 148 hodnocení
+ souhlasím
Hra je tvořena mozaikou scének, jejichž jednotícím motivem je neschopnost mezilidského porozumění. Rozdíly mezi situacemi, pokud jde o délku, závažnost sdělení, ale i provedení jsou značné. Problémů inscenace je více. V prvé řadě nevhodná scénografie a dramaturgie. Prázdná scéna s rezivějícími převlékárnami z koupaliště nedává při výkladu textu smysl a nefunguje ani jako symbol. Absence přestávky není vyvážena stupňovaným napětím, vede jen k pocitu monotónnosti a únavě diváka. Dalším problémem je výrazná herecká nevyrovnanost souboru (vynikající Vlasák, Žáčková a Hána přestavení nezachrání).
J.anek 50 %
18.12.2018 | 476 hodnocení
+ souhlasím
Znovusjednocení tak trochu připomíná Arturovo bolero, jehož formu Pavel Kohout opsal od Artura Schnitzlera (Der Reigen, 1900) a které dvakrát neúspěšně režíroval Jan Burian (jednou v Plzni - tak trochu dálkově, protože měl kšefty jinde, a jednou v ABC). Pět let stará francouzská hra je lepší než Kohoutova, ale zázrak to není. Hraje se povrchně o povrchnosti našich citů a prázdná scéna to hercům neusnadňuje. Těšila mě Lucie Žáčková.
Varan 80 %
13.12.2018 | 117 hodnocení
+ souhlasím
Série mikrohistorek, jejichž společným jmenovatelem je láska ve všech možných podobách. Některé historky byly vtipné, u jiných přecházel mráz po zádech. Našly se vyloženě mistrovské kusy (učitel a jeho láska k žákoví, imaginární děti manželů), ale i ty, jež mě vůbec nezaujaly (dvojice rozhádaných starých kamarádů). Celkově ale jednoznačně převládá pozitivní dojem. Pokud bych měl vyzdvihnout něčí herecké výkony, byl by to určitě Jiří Hána a Anna Kameníková.
Suzana 40 %
10.12.2018 | 333 hodnocení
+ souhlasím
Minimalistická scéna klade vysoké nároky na režii (mnoho nápadů, vynalézavost) a vyžaduje nadprůměrné herecké výkony.
Jana.janka 90 %
10.12.2018 | 76 hodnocení
+ souhlasím
Krásná hra ze života obyčejných lidí. V mnoho věcech jsem se úplně poznávala, jako bylo o mě! Prostě divadlo, jaké má být, jaké mám ráda. Zajímavá scéna, pěkná hudba. Výborné výkony hlavně pana Vlasáka a paní Batulkové. Velmi mě překvapila dcera Jitky Asterové. Mohu s klidným srdcem všem doporučit. Jestli se chcete pobavit i dojmout, Znovusjednocení Korejí je jasnou volbou!
Michalmusek 90 %
7.12.2018 | 315 hodnocení
+ souhlasím
Kaleidoskop různých podob lásky. Na scéně je jedna velká převlékárna, z níž vystupují jednotlivé postavy, které pak hrají už jen ve volném prostoru, což je typické pro režiséra Kudláče. Postupně se zde střídá 5 herců a 5 hereček. Velice zajímavé provedení. Nejsilnější část je ta s nepochopením učitelovi lásky a rozhádání velkých kamarádů, kvůli banalitě. Velice nestandartní, ale emotivně silné představení.
Čiko 70 %
28.3.2019 | 1085 hodnocení
+ souhlasím
Už setkání herců, profilujících soubor MDP již po mnoho let s herci hostujícími, nebo nově angažovanými je skvělý nápad. Nevím, jestli i záměr. Zajímavě zpracované téma s fungující scénou. Skvělá Lucie Žáčková, líbili se mi i Jiří Hána a Petr Konáš. Rozhodně stojí za vidění.
Vladimír Rogalewicz 60 %
27.3.2019 | 802 hodnocení
+ souhlasím
Neskutečné množství naskládaných minipříběhů, které docela baví, ale pravděpodobně budou brzo zapomenuty. Nejblíže to má k "minutovým hrám", které Český rozhlas vysílal několik let v nedávné historii. Herci zvládli náročný formát znamenitě, režie a scéna mě neoslovily.
J.anek 50 %
18.12.2018 | 476 hodnocení
+ souhlasím
Znovusjednocení tak trochu připomíná Arturovo bolero, jehož formu Pavel Kohout opsal od Artura Schnitzlera (Der Reigen, 1900) a které dvakrát neúspěšně režíroval Jan Burian (jednou v Plzni - tak trochu dálkově, protože měl kšefty jinde, a jednou v ABC). Pět let stará francouzská hra je lepší než Kohoutova, ale zázrak to není. Hraje se povrchně o povrchnosti našich citů a prázdná scéna to hercům neusnadňuje. Těšila mě Lucie Žáčková.
Monulinka 60 %
23.4.2019 | 391 hodnocení
+ souhlasím
Poněkud nevyvážená inscenace, některé scénky výborné a bylo mi líto, že nebyly více rozehrány, jiné už jsem dávno zapomněla. Celkově jich bylo zbytečně moc, diváka (ne)vývoj časem omrzí. Herecky povedené, vyzdvihnu J. Hánu a L. Žáčkovou. 65 %
Denisa H. 70 %
28.1.2019 | 377 hodnocení
+ souhlasím
75 %. První hra od nového vedení, kterou jsem viděla, a rozdíl je znát. Nejen na ve scénografii, ale i v herectví, řekla bych. Do MDP chodím často, ale takhle jsem některé herce hrát ještě neviděla. Herecké výkony jsou opravdu parádní, všech, bez výjimky. Pokud jde o jednotlivé výjevy, je inscenace trochu nevyrovnaná. Některé scénky jsou zbytečně dlouhé, omílají se, schází jim hloubka. Za nejlepší naopak považuji scénu o lásce učitele k žáku či o manželském páru, kdy si ona nic nepamatuje (připomnělo mi to Otce...). Možná bych unesla přestávku, ač u takového typu představení, kam s ní...
Suzana 40 %
10.12.2018 | 333 hodnocení
+ souhlasím
Minimalistická scéna klade vysoké nároky na režii (mnoho nápadů, vynalézavost) a vyžaduje nadprůměrné herecké výkony.
Michalmusek 90 %
7.12.2018 | 315 hodnocení
+ souhlasím
Kaleidoskop různých podob lásky. Na scéně je jedna velká převlékárna, z níž vystupují jednotlivé postavy, které pak hrají už jen ve volném prostoru, což je typické pro režiséra Kudláče. Postupně se zde střídá 5 herců a 5 hereček. Velice zajímavé provedení. Nejsilnější část je ta s nepochopením učitelovi lásky a rozhádání velkých kamarádů, kvůli banalitě. Velice nestandartní, ale emotivně silné představení.
Eviik 80 %
29.1.2019 | 289 hodnocení
+ souhlasím
Těžko se mi hodnotí, jelikož jde de facto o sled většího množství scének. Některé pobaví (např. svatba), jiné dojmou (manžel na vycházce s manželkou, která trpí Alzheimerem; manželský pár a jejich neexistující děti) a další nutí k zamyšlení (láska učitele ke svému žákovi). Naopak se ale najde pár z nich, na které rychle zapomenu. Jako celek, ač možná trochu nesourodý, mne to ale bavilo. Z herců asi těžko někoho vyzdvihnout, dobře se doplňovali. Je znát, že oživení stávajícího souboru o nové tváře prospělo. Potěšil mě soundtrack (použitý už dříve v inscenaci Osamělá srdce D. na Zábradlí).
Vaklav 70 %
20.4.2019 | 276 hodnocení
+ souhlasím
65% - Vlastne souhlasim tak nejak s hodnocenimi kolem.
J. Hana a J. Vlasak byli lidri svych scen.
Scenky ze svatebniho dne, o uciteli a dvou starych kamaradech za me nejlepsi.
Gradace pravda trosku chybi, ale radost ze sledovani mi to zcela nevzalo.
J. Hana a J. Vlasak byli lidri svych scen.
Scenky ze svatebniho dne, o uciteli a dvou starych kamaradech za me nejlepsi.
Gradace pravda trosku chybi, ale radost ze sledovani mi to zcela nevzalo.
Fr2709 70 %
13.3.2019 | 191 hodnocení
+ souhlasím
Určitě stojí za vidění. Příběhy z reálného života, z nichž mnohé jsme zažili na vlastní kůži.
LucieSykorova 90 %
6.1.2019 | 167 hodnocení
+ souhlasím
Městská divadla konečně pozitivně překvapila! Gratuluju a držím palce novému vedení.
Michal1982 60 %
31.1.2019 | 161 hodnocení
+ souhlasím
Trošku pro mě rozporuplná hra... Sled za sebou jdoucích scének,jejímž společným sjednotitelem je téma lásky. Část scének vyzněla do prázdna... Ale to bylo vyrovnáno jinými nadprůměrnými- zejména o lásce učitelské, lásce zapomenuté... Pan Hána, paní Batulková, paní Gajerová potěšili jako obvykle.. A jako velké plus beru přítomnost L. Žáčkové!!
J.S. 40 %
22.12.2018 | 148 hodnocení
+ souhlasím
Hra je tvořena mozaikou scének, jejichž jednotícím motivem je neschopnost mezilidského porozumění. Rozdíly mezi situacemi, pokud jde o délku, závažnost sdělení, ale i provedení jsou značné. Problémů inscenace je více. V prvé řadě nevhodná scénografie a dramaturgie. Prázdná scéna s rezivějícími převlékárnami z koupaliště nedává při výkladu textu smysl a nefunguje ani jako symbol. Absence přestávky není vyvážena stupňovaným napětím, vede jen k pocitu monotónnosti a únavě diváka. Dalším problémem je výrazná herecká nevyrovnanost souboru (vynikající Vlasák, Žáčková a Hána přestavení nezachrání).
Varan 80 %
13.12.2018 | 117 hodnocení
+ souhlasím
Série mikrohistorek, jejichž společným jmenovatelem je láska ve všech možných podobách. Některé historky byly vtipné, u jiných přecházel mráz po zádech. Našly se vyloženě mistrovské kusy (učitel a jeho láska k žákoví, imaginární děti manželů), ale i ty, jež mě vůbec nezaujaly (dvojice rozhádaných starých kamarádů). Celkově ale jednoznačně převládá pozitivní dojem. Pokud bych měl vyzdvihnout něčí herecké výkony, byl by to určitě Jiří Hána a Anna Kameníková.
Teufel 70 %
3.2.2019 | 78 hodnocení
+ souhlasím
(+5)
Těch mikropříběhů je příliš, některé silné, některé povrchnější. Absence přestávky je v takovém formátu logická. Povětšinou inscenace plyne a baví. Nicméně, když divák ví, že bude dostávat další a další mikropříběhy, může se stát, že se nasytí, a pokud nedochází k nějaké gradaci nebo se nekompletuje nějaká celková pointa, může ho ten princip po hodině otravovat. Určitě má smysl inscenaci vidět, je v ní dostatek cenných momentů, jen trochu utonou ve všeobecném pocitu, že člověk jen strávil příjemný čas v divadle a nemohl nic domyslet a docítit do konce.
Jana.janka 90 %
10.12.2018 | 76 hodnocení
+ souhlasím
Krásná hra ze života obyčejných lidí. V mnoho věcech jsem se úplně poznávala, jako bylo o mě! Prostě divadlo, jaké má být, jaké mám ráda. Zajímavá scéna, pěkná hudba. Výborné výkony hlavně pana Vlasáka a paní Batulkové. Velmi mě překvapila dcera Jitky Asterové. Mohu s klidným srdcem všem doporučit. Jestli se chcete pobavit i dojmout, Znovusjednocení Korejí je jasnou volbou!
TheOne 70 %
22.1.2020 | 39 hodnocení
+ souhlasím
Ve vztahu, kde je láska, se nehrají žádné nebezpečné hry: na schopného a neschopného, chytrého a hloupého, pracovitého a líného, hodného a toho kdo ubližuje. Jenom láska prostě nestačí! #18epizod
Kozmix 0 %
13.3.2019 | 15 hodnocení
+ souhlasím
CCa 3 zcénky se mi zdály povedené. Zbytek jsem proseděl s touhou ať už to skončí. Ztráta času.
Koblihová 60 %
28.3.2019 | 3 hodnocení
+ souhlasím
Mikroscénky, které prošumí, jak bublinky z limonády. Mihnou se a jsou pryč.
I když se jim jistá poetika a smysl nedá upřít. Oceňuji hudbu a scénu.
I když se jim jistá poetika a smysl nedá upřít. Oceňuji hudbu a scénu.
Komentáře uživatelů nevyjadřují stanovisko redakce. Názory jednotlivých redaktorů nemusejí vždy vyjadřovat stanovisko celé redakce.
Přidat hodnocení
Pro přidání vlastního hodnocení se musíte přihlásit.
Pokud zde ještě nemáte vytvořený účet, stačí se jednoduše zaregistrovat.
Zprávy
(30.11.2018)
Znovusjednocení Korejí: nová inscenace Městských divadel pražských navzdory svému názvu neodkazuje k aktuálnímu politickému dění na Dálném východě, tématem hry francouzského dramatika Joëla Pommerata je láska.
Respektive její různé podoby a formy...
Ukázky
Oprava údajů
Jsou zde uvedené údaje o této inscenaci neaktuální? Chybí zde nějaká informace?
Budeme rádi, když nám o tom dáte vědět prostřednictvím následujícího formuláře:
Úpravy inscenace
Pro provádění úprav se musíte přihlásit jako redaktor.