Depresivní děti touží po penězích

Jakub Čermák & kol.

Bordel L’Amour

Premiéra: 20.4.2018. Pražská premiéra: 1.5.2018. Scéna: Martin Šimek. Kostýmy: Anežka Straková. Režie: Jakub Čermák.
Koprodukce souboru Depresivní děti touží po penězích a Taupunkt e.V.
1:45x


Mezinárodní imerzivní divadlo. Sedm pokojů, sedm performerů, sedmnáct druhů lásky. Umělecký gang Depresivní děti touží po penězích otevírá dveře nevěstnice, kde se neprodává sex, ale čistá láska. Naši zaměstnanci lásku k vám předstírají tak dokonale, až jí sami uvěří. Pro diváky je připraveno mnoho druhů milostného citu, záleží na každém divákovi, jaký z nich chce zažít. Přijďte zažít lásku, která vám dosud v životě uniká, po které toužíte a nebo právě tu, které byste se ve skutečném životě báli...
inscenace není vhodná pro děti
Venuše ve Švehlovce
Hodnocení inscenace
Redakce
70 %
Uživatelé
70 %
Hodnocení redakce
Pavel Širmer 70 %
Chci vidět - přidat do seznamu
Volby

Hodnocení

Hodnocení redakce:
Pavel Širmer 70 %
(zadáno: 14.5.2018, počet hodnocení: 1390)
přínosný / zajímavý komentář
Žádný ze čtrnácti návštěvníků se nevyhne interakci, 3x se ocitne s některým z aktérů zcela oddělen ve vyhrazeném prostoru. Jednu podobu „lásky“ si divák vybere sám, další dvě se k němu různě dostanou. Hranice intimity (snad) nejsou překročeny. Dojem je odvislý na výběru a na tom, jak se divák dokáže na aktéra napojit a ponořit do zážitku. Závěrečná část, kdy se již společně sleduje standardní kukátkový tvar, divadelně bez zajímavosti není a k tématu přispívá, v kontextu předešlých zážitků však nemusí zafungovat. Vrcholem je prostřední kontaktní část (mj. pečlivě promyšlená a zorganizovaná).
Hodnocení uživatelů:
Dramaholik 60 %
(zadáno: 11.5.2018, počet hodnocení: 81)
J.anek 80 %
(zadáno: 4.5.2018, počet hodnocení: 166)
přínosný / zajímavý komentář
Moc příjemný bordel. Něžný, lehce erotický, milý. Ze 17 druhů lásky každý ochutná jen tři. Hned bych si to dal znovu. :-)

Komentáře uživatelů nevyjadřují stanovisko redakce. Názory jednotlivých redaktorů nemusejí vždy vyjadřovat stanovisko celé redakce.