Profil uživatele

Vojta Dvořák

Volby

Hodnocení

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 3.4.2024)
Výborné uchopení tohoto díla, tři hodiny utekly jako nic. Nápaditá režie, funkční scéna, slušné herecké výkony (oba představitelé Gynta, Solveig, matka, knoflíkář...) a skvělý světelný design Tomáše Příkrého. Děkuji za silný divácký zážitek, u kterého jsem i slzičky uronil.
(zadáno: 23.2.2024)
Martin Glaser opět dokázal, že není jen dobrý manažer, ale i režisér. Na prázdné scéně dokázal vystavět skvělé situace, které v kombinaci s výbornými herci neustále baví a překvapují. Herecká stylizace ala commedie dell´arte inscenaci náramně padne a narozdíl od pražské inscenace nestojí hlavně na hlavním protagonistovi, ale všem postavám měří stejně a všechny je radost sledovat.
Jedinou výtku mám vůči celkové dramaturgii činohry NdB, která na konec loňské sezony zařadila premiéru Lháře, což je dost podobná inscenace a ještě k tomu se stejným obsazením hlavní role. Sluha dvou pánů je ovšem o třídu jinde.
(zadáno: 23.2.2024)
Nebylo to špatné, ale znovu bych nešel. 100 minut na téma vykořenění bylo snad až příliš. Celkově je téma málo akcentované a většinu času inscenace zabírají nesouvisející skeče. Herci byli skvělí, na jevišti se sešla dobrá parta a hlavně díky nim mne představení po většinu času bavilo, i když text není nic moc.
(zadáno: 23.2.2024)
Zajímavé uchopení témat, která jsou pro dnešní třicátníky (tedy mě) bytostně aktuální.
(zadáno: 19.11.2022)
Performeři asi vědí, co dělají, ale k divákovi už bohužel smysl nedoteče. Spojení s filmem působí na sílu, inscenace a film řeší odlišná témata. Světla jsou bohužel dost bramboračkoidní, evidentně bylo málo času, tak se to tam nějak nafrkalo. Jediný zajímavý moment byl, když performer reagoval na stín jiného performera na zadní stěně. Nejlepší je na celé inscenace živá hudba a sound design. Za mě zatím nejslabší produkce Farmy v jeskyni...