Rozhovory

1 2 3 4 5 6 7 8 9  >  >>
Dva týdny jsem chodil s hlavou v oblacích
Dva týdny jsem chodil s hlavou v oblacích
(rozhovor s: Matyáš Řezníček, 12.10.2017)
Skupina OLDstars odstartovala oslavy 15letého výročí své existence uvedením švédského monodramatu Po Fredrikovi. A právě v této inscenaci se po několika letech vrátil ke svým počátkům úspěšný mladý herec a člen souboru činohry Národního divadla Matyáš Řezníček. Sešli jsme se, abychom probrali nejen jeho dosavadní kariéru, ale také budoucí plány a sny.
Dva týdny jsem chodil s hlavou v oblacích
(rozhovor s: Matyáš Řezníček, 12.10.2017)
Dva týdny jsem chodil s hlavou v oblacích
Skupina OLDstars odstartovala oslavy 15letého výročí své existence uvedením švédského monodramatu Po Fredrikovi. A právě v této inscenaci se po několika letech vrátil ke svým počátkům úspěšný mladý herec a člen souboru činohry Národního divadla Matyáš Řezníček. Sešli jsme se, abychom probrali nejen jeho dosavadní kariéru, ale také budoucí plány a sny.
Diváka nikdy nepodceňuji
Diváka nikdy nepodceňuji
(rozhovor s: Alena Mihulová, 2.8.2017)
Setkali jsme se v krásném prostředí pražského Nového Světa, kde Alena Mihulová nejen bydlí, ale nyní také přes prázdniny hraje na Letní scéně Divadla Ungelt v komedii Skořápka. Naše povídání jsme proto začali právě u této inscenace.
Diváka nikdy nepodceňuji
(rozhovor s: Alena Mihulová, 2.8.2017)
Diváka nikdy nepodceňuji
Setkali jsme se v krásném prostředí pražského Nového Světa, kde Alena Mihulová nejen bydlí, ale nyní také přes prázdniny hraje na Letní scéně Divadla Ungelt v komedii Skořápka. Naše povídání jsme proto začali právě u této inscenace.
Úspěšná inscenace nutí lidi, aby nad ní přemýšleli
Úspěšná inscenace nutí lidi, aby nad ní přemýšleli
(rozhovor s: Martin Satoranský, 18.6.2017)
Martin Satoranský, student dramaturgie na Katedře činoherního divadla DAMU, je jednou z výrazných režisérských osobností umělecké skupiny OLDstars. Zde začínal coby herec, ale dnes dává přednost práci před jevištěm. Sešli jsme se, abychom probrali jeho nejnovější inscenace a hlavně plánovanou premiéru Kupce benátského, která proběhne při letošním ročníku festivalu OLDstars on the ROUD.
Úspěšná inscenace nutí lidi, aby nad ní přemýšleli
(rozhovor s: Martin Satoranský, 18.6.2017)
Úspěšná inscenace nutí lidi, aby nad ní přemýšleli
Martin Satoranský, student dramaturgie na Katedře činoherního divadla DAMU, je jednou z výrazných režisérských osobností umělecké skupiny OLDstars. Zde začínal coby herec, ale dnes dává přednost práci před jevištěm. Sešli jsme se, abychom probrali jeho nejnovější inscenace a hlavně plánovanou premiéru Kupce benátského, která proběhne při letošním ročníku festivalu OLDstars on the ROUD.
Divadlo Spektákl je naše srdcovka
Divadlo Spektákl je naše srdcovka
(rozhovor s: Jan Holec, 26.4.2017)
Studuje pátý ročník režie na katedře činoherního divadla DAMU a lákají ho dramatizace literárních děl. Režíruje v divadle DISK, má za sebou první spolupráci s A Studiem Rubín a s Divadlem Masopust. Vedle toho je Jan Holec jedním ze spoluzakladatelů generačního Divadla Spektákl, které našlo azyl ve Studiu Švandova divadla.
Divadlo Spektákl je naše srdcovka
(rozhovor s: Jan Holec, 26.4.2017)
Divadlo Spektákl je naše srdcovka
Studuje pátý ročník režie na katedře činoherního divadla DAMU a lákají ho dramatizace literárních děl. Režíruje v divadle DISK, má za sebou první spolupráci s A Studiem Rubín a s Divadlem Masopust. Vedle toho je Jan Holec jedním ze spoluzakladatelů generačního Divadla Spektákl, které našlo azyl ve Studiu Švandova divadla.
Na moři, zírat nahoru a být v přítomném okamžiku
Na moři, zírat nahoru a být v přítomném okamžiku
(rozhovor s: Štěpán Pácl, 31.3.2017)
Nová scéna ND se pod uměleckým vedením Daniela Špinara stala platformou pro setkávání současných autorů a divadelníků, místem pro experimenty, hledání a utváření nového divadelního jazyka. Takové rozhodnutí vyžaduje možná ještě větší odvahu, než zaplavit Zlatou kapličku postmodernou. Hledání sebe sama a pevných bodů v současném globálním Babylonu je téma, z něhož se možná právě rodí i divadelní magický realismus pro 21. století. Štěpán Pácl je režisér, který toto téma dokáže uchopit a interpretovat s nezaměnitelnou, sobě vlastní poetikou. V souvislosti s premiérou australské hry Finegana Kruckemeyera Na moři, zírám nahoru jsem mu položila několik otázek.
Na moři, zírat nahoru a být v přítomném okamžiku
(rozhovor s: Štěpán Pácl, 31.3.2017)
Na moři, zírat nahoru a být v přítomném okamžiku
Nová scéna ND se pod uměleckým vedením Daniela Špinara stala platformou pro setkávání současných autorů a divadelníků, místem pro experimenty, hledání a utváření nového divadelního jazyka. Takové rozhodnutí vyžaduje možná ještě větší odvahu, než zaplavit Zlatou kapličku postmodernou. Hledání sebe sama a pevných bodů v současném globálním Babylonu je téma, z něhož se možná právě rodí i divadelní magický realismus pro 21. století. Štěpán Pácl je režisér, který toto téma dokáže uchopit a interpretovat s nezaměnitelnou, sobě vlastní poetikou. V souvislosti s premiérou australské hry Finegana Kruckemeyera Na moři, zírám nahoru jsem mu položila několik otázek.
1 2 3 4 5 6 7 8 9  >  >>