Profil uživatele

Stepan.chalousek

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Helena Grégrová: 11 % (14)
Jan Pařízek: 12 % (13)
Iva Bryndová: 13 % (18)
Lukáš Holubec: 14 % (9)
Lukáš Dubský: 15 % (11)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 29.1.2024)
Inscenace roku! Dlouho sem nebyl takto zasažen. Mark Hochman podruhé Vojcek, a pořád lepší a lepší!
(zadáno: 29.1.2024)
Velmi milé překvapení Jezerkovského repertoáru.
Hravý kabaret na téma klasiky a dojemný zároveň, navíc nevídané herecké složení, které šlape jako velký ohňostroj pro Péťu Bajzu. Velmi oceňuji text Petra Vacka, který je vedený s velkou pokorou k dílu K. Poláčka. Z hereckých výkonů pak nelze nevyzvednout Martina Letáka, který každou inscenací dokazuje své herecké kvality a právem se tak stává tažným koněm Jezerky. Energická smršť v podobě Patricie Pagáčové a Ondřeje Kavana byla též milým překvapením. Po Čapkovi a Bylo nás pět se těším na další Vackovu inscenaci, protože je to záruka pobavení s myšlenkou.
(zadáno: 8.12.2023)
Viděno v divadle Archa. Skvěle uchopena reserse ke kauze par let staré. Oceňuji různorodé pohledy a vytvoření mnohovrstevnateho obrazu zvláště v první polovině, které odkazují k divadlu jako takovému a práci se symbolem a podtextem. Dlouho jsem nebyl z ničeho tak nadšen! Děkuji
(zadáno: 8.12.2023)
Byť Havelkovu poetiku ctím a je mi velmi blízká, tak zde mám velké rozpaky. Text Hernaniho je nám opravdu dnes vzdáleny a je mu v inscenaci dána nadmíra prostoru. Vstupy ze zkoušky jsou sice svěží, ale v debatách klouzou po obecném povrchu a tak nejlépe vyzni ?debata?, která začíná mít konkrétní tón. Úplný závěr pro me mlade osazenstvo neutahlo, ale věřím, ze i to si časem sedne. Ona ?bitva? se pro me neodehrala a snad i pro to ty rozpaky, protože se málo realizovalo, co dnes znamená onen boj mladého a starého. Cítím za inscenaci dobrý záměr, ale ten se na me neprenesl.
(zadáno: 17.9.2023)
Inscenace má dobré téma, ale v jeho provedení klouže po povrchu.
(zadáno: 17.9.2023)
Skvělá hra s vyprávěním příběhu a prolínáním reality s fikcí. Vtipy, které mrazí ještě několik dní po shlédnutí.
(zadáno: 17.9.2023)
Další muzikálová variace v divadle DISK. Tentokrát ale chybí dramaturgický důvod, proč to dnes uvádět a osobitější pojetí. Za klad považuji vyrovnaný herecký prostor pro celý ročník, který je dobře vybaven (což prokázal už v inscenaci Chladné dítě).
Jsem starší generace a tak jsem se neuměl zbavit dojmu, že sedím na inscenaci pana Borny v Divadle v Dlouhé, neboť některé momenty jsou až nápadně totožné. Inscenace není můj šálek kávy, ale věřím, že svého diváka si to najde a především pak fandím sympatickému ročníku!
(zadáno: 30.5.2023)
Ti co znají Morávkovu Baladu z Husy budou odcházet "nenakrmeni". Velkou devízou je nové hudební aranžmá, ale vnitřní energie této inscenace je trochu chladná.
(zadáno: 30.5.2023)
Viděno již po několikáté a vždy velmi silný zážitek.
Naprosto přesně uchopený Ibsen spolu se skvělými hereckými výkony. Klára Melíšková a Vladimír Polívka - tyto dvě herecké energie - to je něco neuvěřitelného!
Děkuji!
(zadáno: 30.5.2023)
Velmi cením, že se Jezerka snaží měnit svou dramaturgie a ukazuje, že soukromé divadlo nerovná se bulvární divadlo. Inscenaci sluší filmové střihy i dynamicky se promenující prostředí. Největší výtkou je absence dramaturga, protože text místy škobrtá. Vytváří například několik konců, čímž oslabuje v závěru svou dynamiku.
Osobně je pro mě velkým překvapením dosud neznámý Martin Leták, který je spolu s Janem Vlasákem velkou devízou této inscenace.
(zadáno: 18.4.2023)
(zadáno: 22.11.2022)
Mladí herci se velmi statečně popasovali s náročným textem. Velmi mě také bavilo scénografické řešení a práce se světlem.
(zadáno: 22.11.2022)
(zadáno: 21.11.2022)
Téma velmi aktuální a zajímavé, nicméně mohlo být inscenačně mnohem lépe (a konkrétněji) naplněno. Po herecké stránce musím vyzvednout p.Uhlířovou.
(zadáno: 21.11.2022)
Šestnáct řádících herců v neskutečném tempu. Mladí lidé podávájící zprávu o tom, jak vnímají společnost ve své vlastní osobité adaptaci Žebrácké opery. Aktuální transpozice, skvělá hudební čísla, nadhled s ironií a trefné obsazení. Jisté nedostatky by se zajisté našli, ale jsou spíše technického rázu.
EDIT: Viděno podruhé a velmi cením hereckou hravost.
(zadáno: 21.11.2022)
Velmi šťastnou souhra SKUTRU a Dejvického divadla!
(zadáno: 14.9.2022)
Další skvělý počin. Vyzvednout musím především herecký počin (a pro mě i nový herecký objev) Vojtěcha Franců. Viděno na předpremiéře v Kuksu.
(zadáno: 14.9.2022)
Viděno dvakrát (repríza červen a září).
Náročný text (především na diváckou pozornost a výklad). Oceňuji jeho volbu a přehledné zpracování. Skvělá živá hudba i herecké výkony. Obě reprízy zanechaly odlišný dojem, což dokazuje, že se inscenace stále krok po krůčku posouvá. Obecně oceňuji objevnou dramaturgii Řetízku v poslední sezoně (potažmo obecně autorské tendence v posledních dvou letech v DISKU).
(zadáno: 14.9.2022)
(zadáno: 14.9.2022)
(zadáno: 14.9.2022)
Viděna premiéra.
Jsem trochu zklamán - koncepce výtvarně zajímavá, ale nevyužitá bez většího nápadu a tak vše působí spíše jako uměle naroubovaná aktualizace. Pravděpodobně jsem měl vysoká očekávání, neboť jsem fanoušek Kašparů.
(zadáno: 8.9.2022)
(zadáno: 8.9.2022)
Oceňuji Tygra v tísni, že tuto věc zafinancoval a stále ji ještě nestáhl. Já osobně bych snad peníze za vstupné radši vytrousil z kapsy.
(zadáno: 28.5.2022)
Text provařený, ale kvalitní. Bohužel příbramská inscenace není důsledně vedena a postrádá tempo. Tentokrát si mě nezískali ani výborní herci souboru.