BuranTeatr
Neil LaBute
Pravé poledne
Premiéra: 7.12.2013 | 2:20
Překlad: Lukáš Novák. Dramaturgie: Miroslav Ondra. Výprava: Zuzana Přidalová. Hudba: Vojtěch Dlask. Režie: Michal Zetel.
Poslední uvedení: duben 2015.
Poslední uvedení: duben 2015.
Tragikomedie od současného úspěšného amerického autora. „Dveře do pekla a do nebe jsou těsně vedle sebe a jsou stejné: oboje zelené, oboje krásné. Buď opatrný, Adame! Opatrný! Opatrný!“
14! inscenace již byla stažena z repertoáru
Volby
Hodnocení (7)
HODNOCENÍ REDAKCE
Jiří Koula 60 %
27.12.2014 | 1600 hodnocení
+ souhlasím
64,99% Inscenace, jež na mě působila dojmem, jako by maratonec v cílové rovince uklouzl na banánové slupce a zlomil si nohu, skutečně marně hledám srovnání, kdy mi vyústění tak "znehodnotilo" dojem ze všeho předcházejícího.
Pavel Širmer 60 %
25.9.2014 | 2013 hodnocení
+ souhlasím
65%. Autor se ve svém dramatu poměrně dlouho uchyluje k prezentaci obehraných témat a situací, ale naštěstí se ke konci dočkáme překvapivé pointy se sebereflexí (tu bohužel v okolním světě nacházíme stále vzácněji). Závěr je dostatečnou „přidanou hodnotou“, kvůli níž si hra zasluhuje pozornost. Režijní rezervy by se možná našly, ale podstatné je, že smysl textu v inscenaci vyzněl. Soustředěný výkon hlavního představitele P. Hromádky dobře doplňují ostatní. Zaujala mě zejména S. Riedlová. Záskok I. Krmíčkové dopadl vzhledem k omezenému času k nastudování znamenitě!
HODNOCENÍ UŽIVATELŮ
Jirkan 70 %
10.8.2014 | 564 hodnocení
+ souhlasím
9.8. 2014 (Divadlo v Celetné): Zajímavá hra se zajímavým výtvarným a zvukovým pojetím. P. Hromádka umí upoutat pozornost a strhnout. Pochválit musím i další herce a především jejich rozlišení jednotlivých postav. Líbí se mi, že každý kousek má svůj humor, který pak přejde v něco vážnějšího. Ovšem trochu přemýšlím nad koncem. Od určitého nadhledu to přešlo k silné víře. Beru to jako záměr, že tomu všemu propadl hlavní představitel a uvěřil... (a dál bych neprozrazoval).
Grea 70 %
22.4.2014 | 78 hodnocení
+ souhlasím
Představení se mi líbilo, herecké výkony skvělé, hlavně ženské dvojrole a určitě to nebyla ztráta času ani peněz, naopak mě to nalákalo i ke shlédnutí dalších inscenací. Jediné, co mi uniklo, byl děj, respektive závěr, nepochopila jsem kousek skládačky potřebný k dotvoření celistvého obrazu, a to je možná důvodem, proč si teprve po dvou týdnech už téměř nepamatuji, o čem hra byla.
Komentáře uživatelů nevyjadřují stanovisko redakce. Názory jednotlivých redaktorů nemusejí vždy vyjadřovat stanovisko celé redakce.