Redakční hodnocení

Hodnocení jsou řazena v tom pořadí, v jakém byla zadána (od nejaktuálnějších po nejstarší).

Další stránky: 1 2 3 4 5 > >>

(zadáno: 30.3.2017, počet hodnocení: 882)
Švandovo divadlo - Slušný člověk  [Michal Novák 60 %]
55 % Martina Krátká uchopila závěrečné dílko Čapkovy tzv. noetické trilogie s důrazem na otázku, jakou roli v životě obyčejného člověka hraje slušnost. Ukazuje se, že velkou a že slušný zrovna nebyl. Sledujeme melancholický retrospektivní sebezpyt s poměrně mrazivými okamžiky (do role beze jména obsazen ideální představitel Miroslav Hruška). Ve scénografii vlakového kupé defilují za pomocí přihrávačů životní momenty „slušného člověka“. Výpovědní sílu hry poněkud utlumil nekočírovaný temporytmus inscenace nebo rušivá exaltovanost projevu Petra Buchty, který jako by doběhl z velké scény.
(zadáno: 30.3.2017, počet hodnocení: 882)
Alfred ve dvoře - Eleusis  [Michal Novák 50 %]
Rozevřené notebooky se soustředěnou obsluhou signalizují technologické divadlo. Jeho nespoutaní tvůrci si vzali jako východisko vhled do instantní společnosti, kde velké příběhy nefungují - jsme ve stavu permanentní chyby. Na Handa Gote celkem čitelné sdělení, přesto v publiku jsou vidět i rozpačité výrazy. Antický motiv o bohyni podsvětí Persefoně posloužil k ironizující vizuální a zvukové smršti s hereckým minimalismem k tomu. Jak celý tenhle živelný impro tvar interaguje s publikem, tvůrce zdá se opět ani moc nezajímá… To jsou zkrátka Handa Gote.
(zadáno: 30.3.2017, počet hodnocení: 882)
Kongresové centrum - Rocky  [Michal Novák 60 %]
Největším nepřítelem této muzikálové inscenace je obludný, divácky nepřívětivý prostor Kongresového centra.
65 % Kříž, Holišová, Simon, Vojtek, Šteindler… Velká show dorazila do Prahy a rozhodně nezklamala. Závěr graduje nevídaným způsobem. Přesto bylo by zjednodušující označit veškerý děj před tím za jakousi předehru, libreto vcelku zdařile pracuje s motivem outsidera, prosťáčka, jenž zlomí svůj osud. Zazní i řada krásných písní; královnou večera se stává Hana Holišová s písněmi Raining a I’m Done. Jan Kříž je dílem za sebe a dílem za Stalonna - a funguje to! L.R.Simon je světová extratřída.
(zadáno: 29.3.2017, počet hodnocení: 882)
Jihočeské divadlo Č. Budějovice - Kati  [Michal Novák 60 %]
McDonagh poněkud zušlechtěný pro regionální publikum. I tak lze považovat nasazení této hry do repertoáru divadla s předplatitelskou převahou za dramaturgicky podnětné a divácky pořád zajímavé. Inscenace je postavena spíše na vyprávění a zřetelném obtažení figur než na McDonaghově mistrovské drobnokresbě provinčního prostředí, s replikami či situacemi div ne nadčasovými. Na druhou stranu inscenace Martiny Schlegelové běží sympatickým tempem, aniž by to oslabovalo podstatu charakterů postav této černé komedie. Herecky zaujal především Tomáš Havlínek jako záhadný a silně arogantní mladík Mooney.
(zadáno: 29.3.2017, počet hodnocení: 882)
Městská divadla pražská - Macbeth  [Michal Novák 30 %]
35 % Inscenaci pokládám za velice nešťastnou, a tím i zbytečnou. Troskotá na otázce, kdo je onen Macbeth, kterého nám Milan Kačmarčík prezentuje – pragmatický kariérista, paranoik opájený mocí, slaboch ve vleku? Rozehrání analogie se současností zůstalo někde zastřené, snad až na ten závěr - svrhnutí tyrana (špatného vládce). Tato inscenace padá s výsledkem souboje většiny (!) herců s Hilského textem; režie pouští drmolení, nezvládnutý blankvers. Pak nemůže vyjít ani ten sebelepší záměr. Zajímavě je rozehrán scénografický plán inscenace nebo podoba, resp. procházení dějem tří čarodějnic.
(zadáno: 28.3.2017, počet hodnocení: 632)
Lenka Vagnerová & Company - Lešanské jesličky  [Jan Pařízek 80 %]
Z hlediska obsahu jsem byl během inscenace lehce mimo a odvodil spíše jen zlomek ztvárněného. Ale to je dost moje chyba, neb příběh Hrubínovi balady jsem si zjistil až zpětně a leccos potom dostalo přeci jen větší smysl. Určitě tedy doporučuji tuto chybu neudělat a nastudovat si předlohu dopředu. Jinak z hudebního, pohybového a choreografického hlediska je to rozhodně vynikající záležitost. Spousta krásných scén, které dokážou doslova pohltit a vtáhnout do obrazu. Též skvělá práce s rozličnými rekvizitami, jež jednotlivé scény dobře doplňují. Ze všech aktérů potom výtečná hlavně A. Opavská.
(zadáno: 27.3.2017, počet hodnocení: 604)
Východočeské divadlo Pardubice - Kiss Me, Kate  [Lukáš Dubský 70 %]
Kiss me, Kate je dramaturgická sázka na jistotu, oddechovka s lehce nostalgickou atmosférou si svoje diváky jistě najde. Inscenace se navíc po vlažnějším začátku může pochlubit slušným tempem a na poměry oblastního divadla nezvyklým doprovodem živého orchestru. Podařilo se také najít ideální představitele dvou hlavních rolí - P.Janečková i M.Němec velmi slušně zpívají a v činoherních pasážích potvrzují svůj komický talent. Z ostatních herců zaujme hlavně J.Ondrušková a to hlavně ve scénách, kdy hraje, že neumí hrát.
(zadáno: 26.3.2017, počet hodnocení: 604)
Divadlo F.X.Šaldy Liberec - Faust  [Lukáš Dubský 70 %]
Celkem odvážný počin. Zajímavé je scénografické řešení - herci důmyslně využívají veškerý prostor jeviště. Starý Faust je v podání V.Helšuse člověkem zahořklým, který si uvědomuje, že svůj život promrhal a ani na jeho konci není blíž poznání pravdy o světě. T.Váhala, který hraje omlazeného Fausta, dává titulnímu hrdinovi dávku sobectví i opravdové touhy poznat svět. Rozdvojena je i role Mefista s odkazem na mužský a ženský princip tohoto svůdce - M.Polách je přímočařejší, herecky ale exceluje hlavně V.Korytářová, která přesně vystihla nejednoznačnost ďábelského pokušitele. Více viz blog
(zadáno: 24.3.2017, počet hodnocení: 1241)
Divadlo v Řeznické - Sametová noc  [Pavel Širmer 70 %]
75%. V komorním dramatu se v jednom večeru, v jednom domě a mezi čtyřmi postavami řekne vše podstatné o chování lidí a jejich různých postojích během převratu v roce 1989. Autoři podobně jako v Leni v konkrétní dobové situaci, s odstupem a nadhledem dokázali najít, co je platné v každé době. Drobné kostrbatosti v situacích mají svůj smysl a jsou odpustitelné. Režisérka se se svým týmem a herci dobrala správného vyznění. Vyhrocený závěr účinkoval mimořádně silně. Intenzitu sdělení by mohlo posílit výraznější podání charakteru Michala (J. Plouhar) a jeho motivací. Počin hodný pozornosti!
(zadáno: 24.3.2017, počet hodnocení: 1241)
Národní divadlo - Krvavá svatba  [Pavel Širmer 70 %]
SKUTŘI na Lorcovu tragickou hru nahlédli z jiného úhlu. Váha slova omezena, důraz na hudbu a pohyb. Z textu zbylo spíše torzo, z autorovy sevřené atmosféry mnoho nezůstalo, místo toho se setkáme s povrchnějším přístupem k životu a lásce a touhou po zábavě či bezstarostnosti, což dnešní generaci více odpovídá a přináší hodnotnou výpověď. Promítnutí inspirace moravským folklórem přibližuje téma českému prostředí. Divák neznalý Lorcovy hry může tápat v některých souvislostech. Přestože část obecenstva inscenaci neocení, rozhodně si zaslouží respekt.
(zadáno: 24.3.2017, počet hodnocení: 1241)
Divadlo Kalich - Srdcový král  [Pavel Širmer 80 %]
75%. Muzikál disponuje kvalitním libretem. Jednoduchý obehraný příběh s přiznanou inspirací Shakespearovými motivy je okořeněný vkusným humorem a ironií, čímž se ho podařilo povýšit. Do děje byly naprosto nenásilně zakomponovány Presleyho písně v upraveném aranžmá. Překlad A. Nováka tentokrát příjemně překvapil. Precizní práce režiséra, jenž účinkujícím dopomohl ke ztvárnění postav a zdařile zkoordinoval všechny složky včetně výtečné choreografie. Hudebně a pěvecky rovněž na dobré úrovni. V rámci žánru muzikálu ideální tip pro příjemně strávený večer či zlepšení nálady.
(zadáno: 24.3.2017, počet hodnocení: 1241)
Činoherní klub - Urna na prázdném jevišti  [Pavel Širmer 60 %]
Martin Čičvák umělecké prostředí nepochybně dobře zná a s využitím zkušeností napsal hru třem herečkám na tělo. V odhalení charakterů nebyl laskavý ani milosrdný a herečky se jeho postav zhostily bravurně. Černý humor fungoval, sehrané herečky dobře pointovaly situace. Umělci a herci jsou specifická sorta, jejich emoce nezřídka bývají přebujelé, lidé mimo umělecké obory často žijí a přemýšlí jinak. Z toho důvodu mají hry z divadelního prostředí limitovanou vypovídací schopnost o životě a v dramaturgickém plánu Činoherního klubu se objevují zbytečně často.
(zadáno: 24.3.2017, počet hodnocení: 1241)
Divadlo Disk - Kamarádi  [Pavel Širmer 70 %]
K předchozím komentářům nemám moc co dodat. Autorka B. Hančilová výstižně pojmenovala problémy v mezilidských vztazích mladé generace. Dramatický text by možná snesl vyladění formy dialogů a monologů, ale to neubírá hodnotě sdělení. Zdařilá realizace, co se týká scénického řešení, hudby, choreografie i dramaturgického a režijního výkladu postav. Výborné výkony talentovaných studentů. Ženské role však jsou přece jen napsány barvitěji a dívky tak zde vynikly více. Inscenace může být chápána jako generační výpověď a je jedním z případů, kdy absolventská inscenace není jen „školním cvičením“.
(zadáno: 24.3.2017, počet hodnocení: 1241)
Divadlo v Dlouhé - Lidská tragikomedie  [Pavel Širmer 70 %]
Klíma formuloval do hry své cenné postřehy o životě, ideálech, marnosti či (ne)smyslu (ne)hledání smyslu bytí. Filozofické drama stojí na slovech a popisu, dokonce i v minimu dramatických akcí zůstává slovo nejpodstatnějším. Pro inscenování je text tvrdým oříškem, který ani nelze zcela rozlousknout. Režisérka za přispění svých spolupracovníků v rámci možností hru oživila vnějškovými prostředky, zejména efektní výpravou. Herce vedla k jednotnému stylu nadsázky, což byla správná cesta. Ceňme si, že se našlo další divadlo, které nevsadilo na jistotu a zasadilo o nezapomenutí Klímova díla.
(zadáno: 24.3.2017, počet hodnocení: 391)
Divadlo Letí - A pak přišla Mirna  [Lukáš Holubec 80 %]
V Divadle Letí si i nadále pohazují s nastavovanou laťkou pořádně vysoko, a tímto svým dalším kusem potvrzují, že na pražské divadelní scéně mají své pevně dané a už nezaměnitelné místo. Více viz krátký blog.
(zadáno: 23.3.2017, počet hodnocení: 604)
Klicperovo divadlo Hradec Králové - Asanace  [Lukáš Dubský 60 %]
A.Krob vede herce k civilnímu pojetí, jde po smyslu Havlova textu. Nějaký výraznější výklad ale chybí, což nic nemění na tom, že Havlův text stále zůstává zajímavým mixem čechovovské tragikomedie, absurdního dramatu a politické satiry. Řemeslně kvalitní, ale zbytečně pietní zpracování Havlovy předlohy. Více viz blog
(zadáno: 22.3.2017, počet hodnocení: 256)
Divadlo Disk - Téměř TŘI SESTRY  [Pavla Haflantová 60 %]
Nejspíš chybou přehnaného očekávání jsem byla lehce zklamaná. Poněkud mě rušily některé do hysterie exponované scény, možná šlo o "větší rozsah" hereckého výrazu, ale pro mě to bylo prostě zbytečné.
Nicméně musím přiznat, že tomuto zpracování Tří sester zase tak moc nechybělo. Herecké výkony mě v dobrém překvapily, Kamila Trnková byla snad nejlepší Olga, kterou jsem kdy viděla.
(zadáno: 22.3.2017, počet hodnocení: 391)
Divadlo D21 - Macbeth  [Lukáš Holubec 50 %]
Skutečnost, že krev nejde jen tak smýt, povýšil Michal Hába v první polovině hry na nosný motiv. Do popředí inscenace se dostaly čarodějnice, které považuji za základ Shakespearovy hry. V této úpravě však efekt převyšuje sdělení, navíc bych neřekl, že by potoky krve byly něčím, co tu ještě nebylo. Vysvětlení možná nabízí druhá polovina, kde je především ve filmových dotáčkách vyobrazen výsměch všem kýčům a patosu, čímž vlastně Michal Hába dost možná vykládá své pojetí Macbetha. To rozhodně zajímavé je, žel nevyrovnanost inscenace a její natahování převažuje nad možným zážitkem s přesahem.
(zadáno: 22.3.2017, počet hodnocení: 391)
3D Company - Noc tribádek  [Lukáš Holubec 70 %]
Skrze vztah mezi Augustem Strindbergem a jeho ženou, taktéž představitelkou rolí v jeho hrách, a skrze vztah úspěšného autora k ostatním osobám, můžeme sledovat jisté mocenské tahanice v divadelním prostředí. Mně však evokovaly tvrdé boje mezi nadřazeným mužem a podřízenou ženou, případně mužem ve vysokém postavení vůči lidem, jimiž svým způsobem pohrdá, přestože je nutně ke své pozici potřebuje. To je samozřejmě tak aktuální! Tomáš Kobr jako Strindberg je přirozeně nejvíce v popředí dění, nicméně každá postava si svůj kus jeviště dokáže urvat. Výtečná souhra. To vše v pevné režii Jakuba Šmída
(zadáno: 21.3.2017, počet hodnocení: 391)
Divadlo Spektákl - Maryšo! Evo! Dom!  [Lukáš Holubec 70 %]
Moji značnou averzi k české klasice dokázalo přemoct až právě toto provedení dvou kusů v jednom. Jan Holec se svým týmem vytáhl to podstatné, revoltu žen, jež se postaví proti svému okolí a s neobvyklou silou, kterou mají právě ženy, čelí všem nepřízním a podstupují tak zřejmě předem prohraný boj. A byť umlčeny růží, rozhodně ve stoje. Přesně takhle si představuji ztvárnění více než sto let starých her. Vybrání tématu, které zůstává stále aktuální, a jeho představení divákům mladými, nadšenými herečkami a herci, ze kterých entuziasmus doslova prýští. Vše podtrženo vhodným hudebním podkresem.
(zadáno: 21.3.2017, počet hodnocení: 391)
Divadlo Disk - Téměř TŘI SESTRY  [Lukáš Holubec 70 %]
Místy až radikální úprava, která nechala například zmizet postavu Mášina muže Kulygina, umožnila téměř celému ročníku katedry činohry DAMU hrát bez kudrlinek, na dřeň, vyostřit vztahy mezi jednotlivými postavami, a tím odhalit skutečnou podstatu dramatu. Touhu po něčem, co postupně nepřichází a nikdy nepřijde. Marné naděje jsou přítomny po celém sále Disku. Je třeba zmínit, že herecká souhra je perfektní, a byť z pánského osazenstva mírně vyčnívá Viktor Javořík, je znát, že jako celek tato ostříhaná inscenace obstála. Představení nelze než vřele doporučit. Pocítíte, kterak lze promarnit život.
(zadáno: 21.3.2017, počet hodnocení: 391)
Tygr v tísni - 1913  [Lukáš Holubec 50 %]
Výjimečné osobnosti nechají nahlédnout diváka do svých myšlenek, objasňují svá jednání a navozují navenek příjemnou atmosféru roku 1913. To, že pod povrchem se blíží osudný rok tolik cítit není, což byl zřejmě záměr. Nicméně jde skutečně jen o přehlídku známých postav, a protože logicky každé osobě může připadnout jen krátký čas, v němž se chce předvést, proběhne inscenace jako sled obrazů, byť pěkně zahraných. Pustit se do dramatizace takové knihy svědčí o odvaze tvůrců Tygra v tísni, ovšem vyjma slušných hereckých výkonů ve mně ten zásadní pocit, a sice že se blíží tragédie, probuzen nebyl.
(zadáno: 20.3.2017, počet hodnocení: 632)
Švandovo divadlo - Peníze  [Jan Pařízek 50 %]
Tato inscenace mě bohužel nějak minula. Samotný děj, jednotlivé postavy a jejich činy nebo motivy, to vše kolem mě pohodlně proplulo a nezanechalo nějaký větší zásah. Nicméně bylo tam několik dialogů či scén, které pobavily nebo nějakým jiným způsobem zaujaly. Oceňuji také herecký přínos všech aktérů, zahráno to bylo určitě dobře. Potěšila zejména dvojice R. Jašków a E. Josefíková. V konečném součtu však převládají spíše rozporuplné pocity a vtíravá otázka "K čemu to vše bylo dobré?".
(zadáno: 20.3.2017, počet hodnocení: 391)
Divadlo v Řeznické - Cock  [Lukáš Holubec 70 %]
Režisér Radim Špaček z textu vybral kombinaci tápání mladé generace v hledání sebe sama a komplikaci vztahů mezi lidmi. Že to je na pozadí bisexuality, mi nepřijde podstatné. Jde o určité citové ukotvení, jež se nedaří. Výtečný výběr herců a práce s nimi, pak ve spojitosti s jednoduchou scénou, funguje a emoční hru tak může hrát divák spolu s účinkujícími. A protože se jedná dle mě o postavy v mnoha odstínech nesympatické, měl jsem téměř nutkání k nim sám promluvit. I to je dost možná známka kvality představení. Nenechá vás jen přihlížet, ale především přemýšlet a pokusit se projevit empatii.
(zadáno: 20.3.2017, počet hodnocení: 217)
Divadelní společnost Masopust - Nic ze mě  [Veronika Boušová 80 %]
viz recenze
(zadáno: 19.3.2017, počet hodnocení: 1201)
Divadlo Na Jezerce - Už je tady zas!  [Helena Grégrová 80 %]
75 %. Velmi trefný satirický šleh, jehož razanci umocňuje humor, který přesně a bez skrupulí pojmenovává naši stále nemocnější současnost a důsledně pracuje s pointami, z nichž mrazí. Adolf Hitler jako "deus ex machina" - bizarní, ale také až hrozivě účinná facka... Nelze nevyzdvihnout výbornou hereckou práci Ondřeje Kavana a fakt, že se mu po celou dobu inscenace daří udržet optimální punc civilní autenticity, prostý jakékoli zjednodušující karikatury. Svou postavu a diváky tak dovede ke katarzi finálního sdělení, či ke značně nelichotivé, ale potřebné terapii citelným šokem. Jauvajs!
(zadáno: 18.3.2017, počet hodnocení: 1201)
Divadlo Na Fidlovačce - Třetí prst na levé ruce  [Helena Grégrová 80 %]
75 %. Jen zdánlivě banální příběh jedné irské rodiny převyprávěný dvěma sestrami. Ha! Nenechme se zmást a překonejme skrze konfrontační plejádu vzpomínek nejen úskalí jejich v úvodu nastíněné vzájemné vztahové bariéry. Ona se totiž postupným odkrýváním souvislostí nakonec ukáže být též mostem ne pouze mezi nimi, ale i mezi hledištěm a jevištěm. Obdivuhodná herecká partneřina obou protagonistek a citlivá režie zdařile podporují vše jímavé, co hra nabízí. V první části mně i regulérní slza dojetí ukápla, v té druhé bych si, býti dramaturgem, lehce zaškrtala. Toť výtka jediná. Radím neminout!
(zadáno: 18.3.2017, počet hodnocení: 165)
Divadlo na Vinohradech - Peer Gynt  [Anežka Hrebiková 70 %]
"V mé víře, lásce a v mé naději!"
Na Vinohradech vznikla pod rukama Martina Čičváka impozantní,po všech stránkách náročná,tříhodinová inscenace Ibsenova nejosobitějšího díla.Tvůrci se s obtížně realizovatelným textem popasovali se ctí a s nutnými menšími škrty obsáhli všechny zásadní okamžiky děje.Ondřej Brousek v titulní roli je typově přesný a výborně se mu daří postihnout Peerovo chvastounství,snílkovství i vnitřní nejistotu.Nezaostává za ním ani A. Elsnerová a O. Brousek st., zbylí herci však mají jisté rezervy.Scéna s rampou a kuličkami zaujme. A ten konec, ten člověka vždycky obměkčí...
(zadáno: 18.3.2017, počet hodnocení: 240)
Kongresové centrum - Rocky  [Kateřina Jírová 70 %]
Muzikál by se měl v Kongresovém centru zakázat. Tak příšerné zvukové podmínky jsou muzikálu nedůstojné. Ze čtvrtého balkonu je na jevišti vidět hemžení lidiček, takové plané naše pinožení. Zvuk je na balkoně o něco lepší, než v jiných částech hlediště. Občas je však obtížné přiřadit hlas k mluvící osobě. První půlka tvoří zdlouhavé entreé k závěrečnému fascinujícímu finále. L. R. Simon je jak zjevení z jiného světa, tedy, působí jak z jiné operety. Herecky i pěvecky ostatní o hlavu převyšuje. Rocky J. Kříže má velmi příjemný hlas, a H. Holišová se při zpěvu škrtí dle role nenápadné naivky.
(zadáno: 18.3.2017, počet hodnocení: 604)
Dejvické divadlo - Interview  [Lukáš Dubský 60 %]
65%. Interview je celkem tuctová hra, kterou do nadprůměru vytahují herecké výkony J.Plesla a V.Khek Kubařové. Více viz blog
(zadáno: 17.3.2017, počet hodnocení: 632)
Kongresové centrum - Rocky  [Jan Pařízek 70 %]
I přes určité obavy musím přiznat, že tento muzikál nijak nezklamal. První polovina je bezesporu slabší, dějově i textově to není nic závratného, ale to není ani filmová předloha. Celkově zde vůbec není moc silných písní, nicméně hodně chytlavé Eye of the Tiger leccos vynahradí a závěrečný boxerský duel je opravdu hodně povedený. K tom moc pěkný herecký i pěvecký výkon J. Kříže v titulní roli a vedle něj také výborně zazpívala H. Holišová. Potěší živý orchestr, zamrzí potom horší ozvučení a obecně špatná akustika KC, ale s tím mohou tvůrci těžko něco dělat. V součtu za mě velmi slušný počin.
(zadáno: 17.3.2017, počet hodnocení: 256)
OLDstars - To nemá chybu  [Pavla Haflantová 80 %]
Velice příjemné překvapení!
V první půlce exceluje především Jenda Tyl, jehož rejstřík grimas, šklebů, poloh je nevyčerpatelný. Nejednou jsem se musela smát nahlas (a to není můj styl).
Po přestávce přijde na řadu vážnější poloha a v tu chvíli i Tereza Kaucká ukazuje, že je svému partnerovi naprosto rovnocenným spoluhráčem. Co špendlík, i pírko byste slyšeli dopadnout na zem, jaké napjaté ticho v hledišti panovalo.
Neplánovaně jsem byla na derniéře této inscenace a co mě velice mrzí, že tento chvalozpěv už nemůže nikoho nalákat k návštěvě.
(zadáno: 17.3.2017, počet hodnocení: 1201)
Národní divadlo - Krvavá svatba  [Helena Grégrová 70 %]
65 %. Moderní a dynamické audiovizuální pošušňání, opět duem SKUTR vypipláno a dotaženo do neotřelých jemných detailů, podmaňujících si divákovy smysly. Ladí i kostýmy Simony Rybákové a scéna Jakuba Kopeckého. Dějová linka mě ale bohužel nezasáhla emočně tak, jak jsem u tohoto silného příběhu očekávala, ty působivé obrazy ji místy přece jen poněkud topily a lehce i znepřehledňovaly. Škoda.
(zadáno: 17.3.2017, počet hodnocení: 391)
Depresivní děti touží po penězích - Milostný dopis ženě, kterou nemilujeme  [Lukáš Holubec 70 %]
Rozhodně mohu doporučit inscenaci ke zhlédnutí a to nejen těm, kteří si prošli seznamkou či seznamováním, ale také těm, kteří rádi studují lidskou duši a povahu. Jedná se o zobrazení současné generace, jež mnohdy citově a vztahově tápe, a ve které je jistým fenoménem i život singl. Více viz krátký blog.
(zadáno: 16.3.2017, počet hodnocení: 165)
Národní divadlo - Krvavá svatba  [Anežka Hrebiková 80 %]
Tak takový Lorca má v našich emočně chladných krajinách smysl!
Skutři si znovu vybrali surrealistický text a namísto prostého příběhu o lásce a nevěře opět sází na archetypy a suverénně v ND prezentují další vizuálně opojnou inscenaci o věčné dialektice dynamického mužského a stabilního ženského světa. Krásná jednoduchá scéna s využitím forbíny, light design na jedničku i tradičně nádherné, elegantní kostýmy Simony Rybákové. Velkou roli hraje vynikající hudba, i ta Madonna tu má svůj smysl. Herci jsou ukáznění a energičtí, jejich výkony jsou velmi vyrovnané. Velké nadšení.

Další stránky: 1 2 3 4 5 > >>