Dobrý den, paní Kozáková.
Moc děkujeme za Vaši zprávu a moc nás mrzí tato Vaše zkušenost.
S příslušnou pokladní věc budeme určitě řešit.
Přeji krásný den a věříme, že příště bude Vaše návštěva o mnoho lepší.
Kozáková K. (21.10.2021, 15:52:37)
Dobrý den, dnes jsem na vaši pokladně kupovala dvoje lístky na představení. Musim říct, že paní na kase byla neuvěřitelně protivná, kyselá jak šťovík.. vyloženě na ni šlo vidět jak ji to tam štve, někoho takového bych spíše viděla na poště v depu než u vás v divadle. Neřekla ani dobrý den, děkuji ani na schledanou.. paní je starší,černé vlasy, brýle a velmi podrážděný obličej. Smutné.. Příště se pokladně radši vyhnu a koupím on-line :( přeji hezky den