Profil uživatele

Kali4

Volby

Hodnocení

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 20.6.2015)
Teď ne! aneb Na tohle teď není ta pravá chvíle - Činoherní studio Bouře: 60 %
Postavy v podání Michala Dlouhého a Kamila Halbicha jsou skutečně vtipné a osobité, ale zde pro mne vtipnost a osobitost hry končí. Možná jsem viděl příliš mnoho děl postavených na záměně rolí s Komedií omylů coby vlajkovou lodí, ale Teď ne! mi nepřineslo nic, co by mne v tomto ranku bylo schopné více zaujmout. Oněch pár vtipných momentů stojí na celkem nápaditých dvojsmyslech, po nichž však následují větší, prvoplánové nálože, v nichž se dost nešetrně zachází se sprosťárnami, jejichž automatické použití spolehlivě zaplní každý moment, kdy by mohlo hrozit, že se publikum nebude třískat smíchy.
(zadáno: 20.6.2015)
Hráči - Městská divadla pražská: 50 %
Hráči jsou dílem k zamyšlení, ale nikoli v případě tohoto nastudování, které myslím téměř zcela postrádá napětí a onu "tragickou stránku" tragikomedie - když už výborně zvolená hudba a nasvětlení začnou budovat atmosféru, přijde prvoplánový vtípek, který vše zboří, a tak dál a tak znova. Když se na scéně objeví Glov mladší, začnou se tyto prvoplánové vtipy řetězit v bohapustou, prázdnou frašku. Pouze při monolozích Michala Dlouhého se vždy na okamžik objeví napjatá atmosféra a tragický i komický rozměr Hráčů. Jeho Icharev jako by vypadl z úplně jiného, hlubšího a méně podbízivého nastudování.
(zadáno: 18.6.2015)
Misantrop - Švandovo divadlo: 70 %
Tak za prvé, moc pěkná scéna a kostýmy, to jsou asi nejsilnější stránky - průhledný plast, černá a bílá, bordel na jevišti, to všechno jsem si užil a o mnohém to podle mě vypovídalo. Ale i přes skvělý a stále nesmírně aktuální text a živelné herecké výkony, které očividně stály herce (především sympaťáka Čapku) nesmírné úsilí, jsem zůstal jen chladným pozorovatelem. Přesně nevím proč, rozhodně jsem se nenudil, ale i přes všechen prolitý pot mi to přišlo... suché? Tak.
(zadáno: 7.6.2015)
Požitkáři - Divadlo Na zábradlí: 100 %
Sto plus jedna variace na smrt aneb vkusné a chytré pohrávání s vážným tématem. Scénografie je výjimečná a Jana Plodková je ozdobou tohoto komorního souboru. Ještě si to dám minimálně jednou.