Profil uživatele

Goran Maiello

Volby

Hodnocení

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 8.4.2018)
Nevím co si o celé hře myslet. Představení založené převážně na stand-up komedii dalo hercům prostor si poradit s textem, se zaměřenými vtipy na nenáročné obecenstvo. Herci projevili velikou osobnost a svými výkony dokázali skromně pobavit, i přes prvoplánový text, skeptického diváka.
(zadáno: 8.4.2018)
Působivá scénografie s mnoho symboly, která utvrzovaly myšlenku celé hry. Závist, přetvářka, touha po úspěchu, to vše bylo příjemně zvýrazňováno hudbou, světly, kostýmy a kulisami. Krátká hra, která nenudila a svým příběhem nepřestávala drsně poukazovat na skryté pravdy dnešní doby.
(zadáno: 7.4.2018)
Nesmírně zdařilý herecký výkon všech herců, převážně O. Poláka v roli fanatického mladého křesťana, který dokázal svou jistotou, a hereckým přesvědčením umožnit divákovi pochopit náhled na svět z úhlu, který by si jinak představit nedokázal. K. Fittnerová v roli učitelky biologie svým finálním silně emočním proslovem, dovršila zprvu velmi vtipné a posléze dramatické představení.
(zadáno: 2.4.2018)
Pestré kostýmy, hra s vůněmi, nádherná kompozice kulis, které svým modernizujícím nadhledem doprovází svěží dialogy ve verších, se kterými si Patrik Děrgel i Jana Pidrmanová skvěle poradili. Tyto dvě hlavní role vytvářejí nádhernou symbiózu zamilovaného páru, který si i přes veškerou lásku nedokáže, především kvůli pohlavnímu nepochopení, najít jeden u druhého dlouhodobé útočiště. Nezvalovo veršované drama v podání Daniela Špinara je citlivě obohaceno a přesto byla zachována poetičnost díla.
(zadáno: 2.4.2018)
Věrohodný výkon Aleše Bílíka upoutává pozornost diváka a pomáhá mu zprostředkovat vnímání světa očima ,,neposkvrněné dětské duše??.
Nutno podotknout, že v kontrastu s vážností a hloubkou Dostojevského předlohy, je hra zinscenována s přílišnou vstřícností nenáročnému diváku. Hudba, která doprovází dramatické monology, naprosto odvádí od vážnosti situace a lacině se snaží diváka dojmout. I přesto se s trochou shovívavosti může divák vžít do emocionálně silného příběhu a odnést si svědectví lidskosti, která je v dnešní společnosti nelehce dohledatelná.