Východočeské divadlo Pardubice [Malá scéna ve dvoře]
<< Electronic City Pod Ledem | Jeptišky >>
Frédéric Sonntag
George Kaplan
Premiéra: 27.10.2018. Původně uvedeno 16.1.2017 jako scénické čtení s částečně jiným obsazením. Překlad: Anne-Françoise Josephová, Natálie Preslová. Scéna: Lara Hirzel, Jan Nečas. Kostýmy: Jan Nečas. Video: Lara Hirzel. Hudba: -bude doplněno-. Režie: Linda Dušková.
Spiklenecká protifikce o jméně, které by mohlo změnit svět, a slepici, která by mohla zachránit lidstvo. Co spojuje tajnou skupinu aktivistů před rozpadem, tým scenáristů pracujících na novém konceptu televizního seriálu a neviditelnou vládu, která je nejspíš nebezpečnou hrozbou pro zemi ne-li celý svět? Jediné jméno: George Kaplan...
Anketa 2018
Pro tuto inscenaci, stejně jako pro všechny ostatní s premiérou od prosince 2017 do listopadu 2018, včetně hereckých výkonů, můžete hlasovat v naší výroční anketě. Uzávěrka ankety je 28. února.
Do konce hlasování zbývá ještě 10 dní.
Pro tuto inscenaci, stejně jako pro všechny ostatní s premiérou od prosince 2017 do listopadu 2018, včetně hereckých výkonů, můžete hlasovat v naší výroční anketě. Uzávěrka ankety je 28. února.
Do konce hlasování zbývá ještě 10 dní.
Hodnocení inscenace
Redakce
60 %
Uživatelé
-
Hodnocení redakce
Lukáš Dubský 60 %
Lukáš Dubský 60 %
Termíny představení
6.3. (St) 18:00

21.3. (Čt) 19:00 vstupenky

27.3. (St) 18:00 vstupenky

celý program divadlaaktivovat hlídání nových termínů
6.3. (St) 18:00


21.3. (Čt) 19:00 vstupenky


27.3. (St) 18:00 vstupenky


celý program divadlaaktivovat hlídání nových termínů
Chci vidět - přidat do seznamu
Hodnocení
HODNOCENÍ REDAKCE:
Lukáš Dubský 60 %
Komentáře uživatelů nevyjadřují stanovisko redakce. Názory jednotlivých redaktorů nemusejí vždy vyjadřovat stanovisko celé redakce.(zadáno: 29.10.2018, počet hodnocení: 743)
přínosný / zajímavý komentář
65%. Hra má zřejmé rysy absurdního dramatu, komediální prvky se prolínají se znepokojivými odkazy na zmatek dnešní informacemi zahlcené doby. Režisérka Linda Dušková scénickým řešením udělala z diváků účastníky schůzí, všudypřítomné jsou monitory, které snímají některé části hracího prostoru a navozují tísnivý dojem, že je člověk neustále sledován. Problémem textu je značná upovídanost, která hlavně v první třetině brání inscenaci chytit to správné tempo. Jinak ale George Kaplan představuje zajímavou podívanou prošpikovanou různými kulturními a intertextuálními odkazy.