Profil uživatele

Wtomas

Volby

Hodnocení

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 8.4.2018)
Rádoby šokující použití sexuálních pomůcek, které si klade za cíl je divákovi snad jenom zevšednit a prvoplánově pobavit (protože mluvit do obrovského penisu jako do mikrofonu se člověku jen tak nestane).
Stand-up v divadle, který se přemění na posledních dvacet minut přemění na: cosi.
Za zmínku stojí Patrik Děrgel a Lucie Juřičková. Na druhou stranu mě mile překvapilo obsazení Lucie Brychtové- to mi přišlo skvělé a důmyslné.
(zadáno: 8.4.2018)
Dvě poloviny, nebe a dudy.
První: dávala smysl, nápaditá, dynamická, překvapivá, dal bych jí 75%.
Druhá:
-
-
Jestliže jeden divák přirovnával druhou půlku k bramboračce, tak ji já přirovnám k dortu od pejska a kočičky.

ALE! Herecky skvělé, bravurně obsazené. Stojí za vidění (minimálně kvůli první půlce).
A, je pravda, že si docela masochisticky pohrávám s myšlenkou dát si tohle pekelné představení znovu, což se tak často nestává.
(zadáno: 8.4.2018)
Magické, hezké, milé. Odpočinková inscenace.
Scéna překvapila svou funkčností. Samotné performance monologů (pokud jste zarputilým bojovníkem za dialogy, tak se buďto hře vyhněte, nebo si přineste transparenty) byly uvěřitelné a zvládnuté. Herecky potěší Magdalena Borová a Lucie Polišenská.
Jedná se o příběhy jedinců, které se nápomocí scény (situovaná do veřejné prádelny) různě proplétají. Bohužel jsem žádný hlubší smysl nebo message, kromě neuvěřitelnosti života, nenašel.
(zadáno: 8.4.2018)
Minimalistická scéna, která splňovala svůj účel pouze po uvedených scénických poznámkách. Kostýmy povedené, stejně tak minimalistické.
Příběh se soustředil hlavně na postavu Maryši, tísnivost a neklid byl dobře zřejmý právě i scénografickou úpravou a židličkami (tomu tleskám), nicméně si dokáži představit, že člověk, který předtím příběh neznal se na této inscenaci musí cítit ztracený. Spousta symbolů a náznaků, které odhalí pouze pozorný divák; konec, který pro mě osobně nebyl žádným velkým vyvrcholením, byl uspěchaný.
Na druhou stranu, herecky úžasná byla Pavla Beretová.
(zadáno: 1.4.2018)
Zajímavá scénografie a kostýmy.
Po prvním shlédnutí jsem chtěl hodnotit na 50%, po druhém zvedám na 60. Proč? Protože druhé shlédnutí mi jaksi otupilo smysly, už mě nepřekvapila obscénnost a "za-každou-cenu" moderní zpracování, které dokáží některé diváky vyhnat ze sálu ještě před scénou v Paříži.
Přes to všechno ale "gros" textu a hlavní message zůstává víceméně zachovaná (i přes podstatné škrty a změny).
Zásluhu na tom mají ale hlavně Patrik Děrgel (svou úlohu zvládl velice dobře) s Pavlínou Štorkovou, byli uvěřitelní a vůbec ne laciní.
I proto hra stojí za vidění.
-více na blogu
(zadáno: 1.4.2018)
Lebeděv v podání Viktora Dvořáka a Myškin Aleše Bílíka povznášeli celou skomírající inscenaci.

První půle byla koukatelná, nicméně po přestávce hercům došla šťáva a celé představení se potopilo do stěží uvěřitelných replik, změti výkřiků a laciných vtipů.
Konec bohužel nenaplnil ambice začátku představení.