Divadlo Disk [katedra činoherního divadla]
<< Café Bizarre | Čechov na Jaltě >>
Thomas Dekker, John Ford, William Rowley a další
Čarodějnice z Edmontonu
Premiéra: 10.2.2012. Překlad: Julek Neumann. Úprava: Markéta Machačíková, Aleksi Barrière. Dramaturgie: Markéta Machačíková. Výprava: Jiří Karásek, Eleni Podara, Dominika Lippertová. Hudba: Michal Mihok. Režie: Aleksi Barrière.
2:00 | Poslední uvedení: květen 2012.
2:00 | Poslední uvedení: květen 2012.
Anna Císařovská, Vuk Čelebić, Michal Švarc, Nina Horáková, Pavla Dostálová, Zuzana Volavá, Václav Šanda, Petr Besta, Tomáš Vaněk, Kamila Šmejkalová, Patrik Děrgel, Matěj Anděl, Anna Losová
Známý příběh podle skutečných událostí napsaný jako tragikomedie. „Čarodějnice? Kdo není? Potřebujem maso. Potřebujem krev. Potřebujem nějakou akci.“
inscenace již byla stažena z repertoáru
Hodnocení (6)
HODNOCENÍ REDAKCE:
Pavla Haflantová 40 %
(zadáno: 23.3.2012, počet hodnocení: 325)
přínosný / zajímavý komentář
Původně jsem plánovala i 50%, ale pravdou je, že hodnotíme provedení, ne text (který mě velice bavil).
Nešťastné (ne)řešení scény, matoucí dvojrole. Herci občas - zvlášť ke konci - vypadali, že už to hlavně chtějí mít za sebou.
Nevěřím, že měl pan režisér představu a toto je výsledek...velká škoda.
Nešťastné (ne)řešení scény, matoucí dvojrole. Herci občas - zvlášť ke konci - vypadali, že už to hlavně chtějí mít za sebou.
Nevěřím, že měl pan režisér představu a toto je výsledek...velká škoda.
Jiří Landa 30 %
(zadáno: 14.3.2012, počet hodnocení: 2895)
přínosný / zajímavý komentář
Na inscenaci bylo zřetelné, že naprosto selhal režijní výklad. Vlastně by se dalo říci, že zde chyběl zcela. Ač se mladí herci snažili, na jevišti převládal především chaos a zmatek. V postavách jsem se jen stěží orientoval a místo poutavého příběhu jsem sledoval nudnou story s několika málo povedenými scénami. Doufám, že se s žádnou další prací tohoto režiséra v budoucnu již nesetkám.
Pavel Širmer 30 %
(zadáno: 28.2.2012, počet hodnocení: 1639)
přínosný / zajímavý komentář
Záslužné uvedení u nás neznámé hry. I když text sám o sobě může mít v dnešní době problematičtější vypovídací schopnost, jistě by dokázal při správné realizaci obstát i na současném jevišti. Ročník měl opět (podobně jako u Médei) smůlu na režiséra, který hru nezvládl. Nešťastné bylo už samotné scénografické řešení, které ztěžovalo orientaci v ději. Nebylo vidět, o co se tvůrci a špatně vedení herci snaží. Aktéři byli ve snaze o „dramatičnost“ často směšní (především V. Čelebić, Z. Volavá a T. Vaněk), pokud se měli snažit o parodii, nezvolili správné vyjadřovací prostředky.
HODNOCENÍ UŽIVATELŮ:
Komentáře uživatelů nevyjadřují stanovisko redakce. Názory jednotlivých redaktorů nemusejí vždy vyjadřovat stanovisko celé redakce.