Geisslers Hofcomoedianten

Ambrosia

Premiéra: 26.8.2010
Podle stejnojmenné jezuitské hry sv. Edmunda Kampiána. Dramaturgie: Michal Novák, Otakar Faifr. Výprava: Michal Novák. Hudební spolupráce: Stanislav Bohadlo, Michael Pospíšil. Úprava a režie: Petr Hašek.
Interiérový projekt uváděný v kostelích.
Divadelně-interaktivní výstava o sv. Ambrožovi a pokání císaře Theodosia pro 9 hereckých exponátů, jezuitský zpěv a kurátora.
Geisslers Hofcomoedianten
Hodnocení inscenace
Redakce
80 %
Uživatelé
84 %
8451000
Hodnocení redakce
Kateřina Jírová 90 % Tip Kateřina Jírová
Michal Novák 70 %
Chci vidět - přidat do seznamu

Volby

Hodnocení (7)

HODNOCENÍ REDAKCE
Kateřina Jírová  90 %  Tip Kateřina Jírová
(zadáno: 2.7.2013, počet hodnocení: 315)
+ přínosný / zajímavý komentář
Soubor komediantů původně z Kuksu chce vrátit evropské divadlo tam, odkud vzešlo - do kostela. Interaktivní pásmo bylo na Loutkářské Chrudimi umístěno do Muzea barokních soch, umístěného v bývalém klášteře. Takže již scénografie byla ohromující. Diváci procházeli podle šipek celým areálem, a v různých zákoutích je čekalo devět zastavení, každé tak na 5-10 minut. Herecké výkony vesmě sestávaly z extatického vytržení, ale v daném kontextu vše dohromady tvořilo úžasný zážitek až duchovního rozměru.
Michal Novák  70 %
(zadáno: 27.3.2012, počet hodnocení: 1068)
+ přínosný / zajímavý komentář
Projekt fascinující atmosféry. Oživlé exponáty jsou daleké panoptikální přehlídce, prezentují dynamické divadlo. Kouzla zkratek však pro mě byly silnější než podchycení příběhu. (Raději předejdu dotazům těch, kteří si všimli...jde jen o shodu jmen.)
HODNOCENÍ UŽIVATELŮ
Moriarty  70 %
(zadáno: 30.4.2017, počet hodnocení: 16)
Pan Kolpert  70 %
(zadáno: 18.9.2013, počet hodnocení: 105)
Kos_Lukas  90 %
(zadáno: 21.3.2012, počet hodnocení: 31)
Blumarik  100 %
(zadáno: 20.11.2011, počet hodnocení: 239)
Josef  90 %
(zadáno: 24.10.2011, počet hodnocení: 158)

Komentáře uživatelů nevyjadřují stanovisko redakce. Názory jednotlivých redaktorů nemusejí vždy vyjadřovat stanovisko celé redakce.