Profil uživatele

Flamboyant

Volby

Hodnocení

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 13.5.2018)
Děsnej pátek - Městské divadlo Brno: 80 %
Vydařený mainstreamový muzikál pro širokou cílovou skupinu.
(zadáno: 13.5.2018)
Spamalot - Městské divadlo Brno: 100 %
Výtečné! Monty Pythony si MdB dalo s gustem.
(zadáno: 17.5.2016)
Sugar (Někdo to rád horké) - Městské divadlo Brno: 90 %
V trojici Odehnalová - Štěpán - Němec výtečné. V nezbytném srovnání s originálem se jedná o humornější a stylizovanější variantu, která se na prknech, co znamenají svět, neztratí.
(zadáno: 17.5.2016)
Škola základ života - Městské divadlo Brno: 30 %
Výsostně promarněný potenciál schopného ansámblu ve vskutku nevydařené hře.
(zadáno: 13.11.2015)
Král Lear - Městské divadlo Brno: 80 %
Spousta textu ve verších, vyhrocených emocí a náročného vývoje postav. MDB však z této výzvy vyšlo se ctí. Vše krásně šlape a zapadá do sebe s pocitem pevné ruky režiséra, který věděl, co chce. Duše i těla postav jsou mrzačena zákeřnými úklady a není, kdo by zůstal ušetřen. Polívka podal přesvědčivý výkon jako arogantní panovník i pomýlený blázen, který spílá bouři. Štěpánův Vévoda z Kentu je pak skutečně tím, pro koho je čest, pravda a upřímnost nade vše. Ať už v šatu vévody nebo pod kápí tuláka. Vydařená je i scéna, která dokresluje atmosféru a přitom umožňuje přehlednou změnu prostředí.
(zadáno: 8.6.2015)
Jméno - Městské divadlo Brno: 90 %
Jednoduchá zápletka skrývající vynikající hru. Uličník a Matušovová se účelově podřizují příběhu v upozadění svých rolí a nechávají vyniknout trojici Havelka - Skála - Antalová, kteří jsou bravurní a vypořádali se se svými úlohami ukázkově. Když Havelka vytahuje "hřebík z peněženky" nelze nevzpomenout na Funése. Gazdíkova režie poskytuje něco navíc - reflexi rozháraných niter postav. Humor vlastně vzniká jako vedlejší produkt absurdity dramatických situací, které jsou však reálné. Po skončení jsem měl ještě dlouhou dobu spokojený úsměv na tváři, což je to nejlepší, co mohu o některé hře říct.
(zadáno: 8.6.2015)
Ostrov pokladů - Městské divadlo Brno: 40 %
Selhání autora, který načrtává spoustu témat, ale žádnému se pořádně nevěnuje. Až na dvě, tři sklady (dvě z nich lze slyšet v traileru) hudební vata. Z Ostrova pokladů jsou použity pouhé výjevy s figurkami postav, kdy se do popředí dostala banalizovaná romantická linie Stevensona, v níž duo Slanina - Vaňková nefunguje. Zedníček, Mach, Musilová, Havelka, technické osazenstvo nezklamou. Hra, která slibuje mnohé, ale moc neposkytne.
(zadáno: 15.5.2015)
My Fair Lady (ze Zelňáku) - Městské divadlo Brno: 100 %
Srdeční záležitost. Psal se rok 2004 a právě tento muzikál ve mně probudil zájem o divadlo (ač se stal paradoxně výjimkou, preferuji činohru). Chytlavé melodie, svižný děj, šarmantní brněnská lokalizace a především vynikající herecké výkony tria Čvančarová - Havelka - Bureš. Navštívil jsem i po obnovené premiéře a stále perfektní!
(zadáno: 15.5.2015)
Jak je důležité míti Filipa - Národní divadlo Brno: 50 %
Z mého hlediska dokonalý průměr. Představení, které neurazí, ale ani nenadchne, ukázka adekvátnosti. Největší slabinu rozhodně tvoří improvizace herců, které až příliš vystupují z Wildova textu a málokdy nalézají nějaký kontext se hrou nebo jejím vyzněním.