Profil uživatele

Učedník

Volby

Hodnocení

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 7.10.2022)
Dohromady to funguje rozhodně víc, než když to trochu rozebereme. Ústřední duo v podání M. Noskové a L. Adama velmi přesvědčivé, oba pěvecky na 1. Ještě bych vyzdvihl Z. Benešovou v roli milenky. Škoda tak malého prostoru, hlasovým projevem působila příjemně civilně a přitom intonačně přesně. Naopak intonace dělala zpočátku problémy žesťům, a to je velká škoda u kusu, který na latinskoamerických rytmech a dechové sekci stojí. Company sehraná, koukalo se na to dobře, mužský sbor byl dost slabý ve všech ohledech. Režijně je to hrané na to, aby se na scéně pořád něco hýbalo, což za mě celku spíš prospělo. Nepochopitelně žádný závěr. CiaO.
(zadáno: 6.10.2022)
Toto je případ, kdy bych zrovna ocenil trochu jemnější škálování. No asi takhle. Námět nebo zpracování textu není samo o sobě kdovíjak objevné. Velkou devizou jsou naopak songy od Špinarky. Výborná živá kapela a Markéta Matulová je samozřejmým tahounem představení, pěvecky velmi přesvědčivá. Dokonce si dovolím malý exkurz do říše rouhání, když napíšu, že její hlas je díky větší kulatosti oproti p. Špinarové přístupnější většímu počtu lidí, ale pořád ještě řeže. Pro zpěváka asi horší zpráva, pro herce naopak výborná. Kolegové hlavní postavu zdárně doplňují. Velmi příjemné představení, které mísí dramatické chvíle i páteční oddechovku. CiaO.
(zadáno: 26.9.2022)
Tak tohle byla povedená oddychovka. Bára hrála jako o život, Ondra taky a šlo to fakt dohromady. Vytknul bych tomu pomalejší rozjezd, místy se k pointě vtipu šlo tak dlouho, že už šel odhadnout. V zásadě nechápu salvy smíchu za každou druhou větou, ale jistou komičnost tomu nelze upřít. V rámci toho jsem byl celkem zvědav, jak udrží tempo i po přestávce, když celá situační paleta již byla odhalena, ale režie nás druhou polovinou provedla se ctí a i když paní Štěpánová není zpěvačka, tak v rámci hereckého projevu i závěr představení dopadl velmi důstojně a na pochvalu. CiaO.
(zadáno: 20.9.2022)
Musím říct, že mi opravdu spadla brada. Moje uhranutí však neměla na svědomí krása představení, ale spíše úžas nad tím, jak je vůbec na profesionální scéně něco takového možné. Příchody a odchody herců na jeviště patřící na prkna ochotnických divadel, lacině působící kulisy poblikávající ve stylu asijských večerek, kostrbatě roubované "aktuální vtipy" a pochvalu za srozumitelnost by si zasloužila hlavně nápověda. Závěr jsem ani nepostřehl a už se tleskalo a já vážně nevím proč. 20 procent za muziku, která nebyla sice precizní, ale nad ostatním vynikala, čardášové figury dechové sekci slušely. CiaO.
(zadáno: 14.1.2022)
Ta muzika prostě šlape. Že tam není žádná pecka? Že to téma není příliš známé? No a co? Přivést montypythonovskou parodii na scénu je určitě odvážné a ta muzika vemni příjemně swinguje a jazzuje. Všichni hlavní protagonisté jsou velmi vyrovnaní a přesvědčiví, o tom není pochyb a komická poloha jim svědčí lépe než dlouhé zasněné pohledy někam za publikum. Vyzdvihl bych navíc herce vedlejších rolí, kteří dokázali ten prostor ale velmi dobře vyplnit (Soňa H. a Lumír O. především). Míň visících vajíček, jinak cajk. V Plzni muzikál umí. CiaO.
(zadáno: 2.1.2022)
Jsme v pohodě - no právě. Nakopnutí a uvědomění k tématu moc nefungovalo, několik vtipných nápadů, v délce představení počítáno na vteřiny, jinak spíše klišé i v rámci žánru klišé. Od druhého výstupu, jakmile člověk pochopí, jak to funguje, počítá dle programu, kdo tam ještě nebyl. Poslední obraz to vizuálně zachraňuje. Přívětivá a jednoduchá postava (nikoli úloha) Jany Bouškové byla herecky nejlepší s neuvěřitelnou kadencí textu, za to dík. Světlý moment Lucie Brychová v osobě nápovědy, ne snad herectvím, ale zapojení nápadité a pro neznalé překvapivé. CiaO.