Blog redakce i-divadla
65% Po zhlédnutí nového českého muzikálu je zřejmé, že si s ním dal tvůrčí tým práci a nevznikl tak prapodivný paskvil, jak tomu většinou bývá o kousek dál – tedy v Divadle Broadway. Kromě již zesnulých autorů J. Hubače a P. Vrby, kteří libreto respektive písňové texty původně tvořili pro K. Svobodu, je nutné zmínit především J. Škorpíka, jenž složil ne sice zcela originální, nicméně velmi vkusnou a dobře poslouchatelnou hudbu, z níž by klidně obstály přinejmenším dvě skladby jako samostatné hitové písně. Režie se chopil R. Balaš, který vytvořil nepodbízivou a dokonce i dobře herecky zvládnutou muzikálovou show. Za nejlepší považuji výkon M. Absolonové v titulní úloze, která coby Marie Antoinetta dokázala během představení ujít pěkný kus života a zejména v závěrečné scéně coby pokořená, ale přitom stále hrdá panovnice podává strhující výkon. V roli jejího manžela Ludvíka XVI. zaujal M. Novotný, od své poslední muzikálové role v DnV se pěvecky zlepšil. Z dalších jmen bych rád zmínil P. Strenáčika, T. Vaňka a D. Uličníka. Působivé byly i sborové scény, kde se dokázala prosadit zejména V. Károlyi. Je příjemné spatřit v Praze, kromě hudební produkce Divadla Kalich, nějaký dobrý muzikál, na němž je vidět tvůrčí snaha a za který se divák při jeho sledování nemusí stydět.
Tento blog vyjadřuje stanovisko jeho autora, nikoli celé redakce.
Další články tohoto redaktora na blogu