Národní divadlo moravskoslezské [Divadlo Jiřího Myrona]

libreto a texty písní: Tim Rice
hudba: Andrew Lloyd Webber

Evita

Premiéra: 20.3.2014. Překlad: Michael Prostějovský. Dramaturgie: Patrick Fridrichovský. Scéna: Ondřej Zicha. Kostýmy: Veronika Babraj-Hindle. Choreografie: Lucie Holánková. Dirigenti: Jakub Žídek, Marek Prášil. Režie: Petr Gazdík.
2:15 | Poslední uvedení: leden 2018.


Legendární rockový muzikál zpracovávající skutečný osud neobyčejně charismatické ženy Evy Duarte de Perón („Evity“), která se během krátkého života dokázala vyšvihnout ze zavržení až na absolutní vrchol. Z chudinského venkova se prodrala do přepychu luxusních paláců, z nemanželské dcery a chudé dívky se stala žena argentinského diktátora Juana Peróna, modlou národa a ikonou Argentiny. Zatímco lid ji nade vše miloval, její protivníci o ní mluvili v těch nejhorších souvislostech...


inscenace již byla stažena z repertoáru

Národní divadlo moravskoslezské
Hodnocení inscenace
Redakce
60 %
Uživatelé
69 %
Hodnocení redakce
Jiří Landa 60 %
Volby

Hodnocení

HODNOCENÍ REDAKCE:
Jiří Landa 60 %
(zadáno: 23.9.2014, počet hodnocení: 2858)
přínosný / zajímavý komentář
HODNOCENÍ UŽIVATELŮ:
Terrisek 50 %
(zadáno: 19.5.2017, počet hodnocení: 37)
Verkaurbanova 70 %
(zadáno: 3.5.2017, počet hodnocení: 4)
přínosný / zajímavý komentář
Pěkné představení, výborná světla, velice dobře vybrané hlavní představitelky. Do role Che bych si klidně představila charismatičtějšího vypravěče. Už se asi těžko dočkáme jiné verze, než složitých Prostějovského textů, sborům nebylo téměř rozumět. Celkový dojem ale velice dobrý, zvuk kvalitní.
Pavlamitrengova 80 %
(zadáno: 23.3.2017, počet hodnocení: 15)
KatyO 70 %
(zadáno: 15.1.2017, počet hodnocení: 21)
Antonio 80 %
(zadáno: 4.5.2016, počet hodnocení: 67)
přínosný / zajímavý komentář
Evita muzikál pěkný hudba zpěv jen ten konec nějaký divný ....
Michaela Kunčarová 80 %
(zadáno: 19.1.2016, počet hodnocení: 58)
přínosný / zajímavý komentář
Legendární muzikál v Ostravě funguje. První polovina se sice trošičku táhne, ael jinak se určitě jedná o povedenou inscenaci. Co se týče obsazení: Tamáš Savka je výraznější než Gazdík i Jícha a za Hanku Fialovou dávám 100%, za Radku Coufalovou tak 20%.
TimCurry 40 %
(zadáno: 9.4.2015, počet hodnocení: 28)
Cindy.92 80 %
(zadáno: 28.3.2015, počet hodnocení: 306)
přínosný / zajímavý komentář
Vynikající výkon Hany Fialové a hlavně Tomáše Savky, který je zaslouženě čerstvě držitelem Thálie za tuto roli a mile mě překvapil.
Honzy 70 %
(zadáno: 28.3.2015, počet hodnocení: 174)
přínosný / zajímavý komentář
(+1)
V ČR čtvrté uvedení super muzikálu A.L.Webbera v NdM v Ostravě dopadlo vcelku dobře.Je vidět významná režijní práce P.Gazdíka.Vyzdvihnout je třeba výborné hudební nastudování,včetně zvládnutí sborových scén.Nápaditá je choreografie L.Holánkové.Výprava i kostýmy dobře evokují děj muzikálu. V hlavní roli obsazená H.Fialová se vypořádala s Evitou se ctí,ve zpěvu by měla odstranit místy operetní výraz.Obsazení T.Savky není nejvhodnější,byť se jako Che dost snaží.V roli Peróna M.Školout podává standardní výkon. V alternativním obsazeni může být ovšem vše jinak? Repríza ze 4.4.2014
Martin21 70 %
(zadáno: 19.6.2014, počet hodnocení: 318)
přínosný / zajímavý komentář
Fialová a Savka. 65%. První půlka se dost táhne, v té druhé je to už svižnější...
Abigail7 70 %
(zadáno: 24.3.2014, počet hodnocení: 231)
přínosný / zajímavý komentář
(2.premiéra - R.Coufalová, T.Savka, M.Školout, R.Jícha, V.Gidová)
Muzikál, který rozhodně stojí za to vidět. Režijně i choreograficky povedené, několik zvlášť výborných režijních nápadů, které hodně zaujaly. Tím nejsilnějším byly jednoznačně davové scény, mimo jiné těžící z velké a výborné company a poté T.Savka, který si představení tak trochu "ukradl" pro sebe, ačkoli R.Coufalová byla výborná - zejména obě velká sóla byla skvělá.
Moc mi nesedí přebásnění, není špatné, jen mám radši pražské. Ještě si to potřebuje trochu "sednout", ale v podstatě dojem trochu kazil jen vypadávající zvuk.

Komentáře uživatelů nevyjadřují stanovisko redakce. Názory jednotlivých redaktorů nemusejí vždy vyjadřovat stanovisko celé redakce.