Profil uživatele

Cindy.92

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 10 % (57)
Michal Novák: 11 % (81)
Helena Grégrová: 14 % (57)
Jiří Koula: 14 % (80)
Jiří Landa: 14 % (159)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>

(zadáno: 1.5.2019)
Nine - Městské divadlo Brno: 70 %
Po delší době opět něco co mě v MdB zaujalo, přestože se muzikál koncem první půlky začal lehce táhnout, naskýtá se divákovi parádní podívaná na dámskou část souboru ve slušivé garderobě a v neméně atraktivní scéně. Smekám před choreografickým počinem M. Matěje a především před P. Štěpánem, představitelem ústřední postavy, který do role Guida vložil opravdu maximum. Poctivě odedřený herecký, ale i pěvecký výkon.
(zadáno: 27.4.2019)
Děj se co děj (Anything Goes) - Národní divadlo moravskoslezské: 80 %
Přestože toto není úplně můj šálek čaje,.. zpracování, herecké, taneční a pěvecké výkony, scéna vč promítání prostě vše na jedničku :) Vypíchnout musím především M. Šnytovou, slovy mé drahé polovičky, jede celé představení jako mašina - neskutečné!
(zadáno: 27.4.2019)
Josef a jeho úžasný pestrobarevný plášť - Divadlo J.K.Tyla Plzeň: 90 %
Nelze než souhlasit s většinou názorů zde uvedených. Úžasný a pestrobarevný muzikál :) Role Josefa sedne P. Klimendovi jako ulitá. I ostatní hrdě zvládají své role vč. vypravěčky K. Falcové. Navíc mě z bratrů zaujala písen J. Hruškociho a obecně výkony L. Ondruše a M. Holce. Scéna je ponořená do aktuální tematiky a přesto barevná a hravá. Jediným zklamáním pro mě byl výkon P. Vondráčka (faraon).
(zadáno: 23.2.2019)
Poslední loď - Městské divadlo Brno: 60 %
Konečně opět alespoň trochu svěží vzduch do plachet muzikálové produkce MdB. Bohužel po shlédnutí ani tohoto muzikálu nezůstane v paměti diváků žádná chytlavá píseň, možná tak melodie při výměně scén. Myšlenka hry není prostoduchá (i když vztahová linie trochu pokulhává), ale je velmi rozvláčná a ke konci 3 hodinového kusu jsem přese všechnu relativní spokojenost doufala, že už bude konec a ta loď konečně vypluje - je mi jedno kam a je mi jedno s kým.. Obecně kus dost zavání Titanicem z téže produkce, ale tentokrát se dostaví kvalitnějšího diváckého zážitku.
(zadáno: 14.2.2019)
Roky a kroky - Národní divadlo Brno: 50 %
Jednoznačně souhlasím s názorem a hodnocením Jan456. Herci se snažili, ale nestačilo to.
(zadáno: 30.1.2019)
Klapzubova jedenáctka - Městské divadlo Brno: 30 %
ŠŠS jako na houpačce a toto se bohužel zase nepovedlo. Afektované, přehrávané, děj nula a hrozně roztahané. Písně o ničem, zaujme pěvecký výkon E. Skálové a komentátorský um A. Novotného. Ještě nesmím opomenout scénografii, která mě ve finále mile pobavila.
(zadáno: 6.11.2018)
Rent - Městské divadlo Brno: 60 %
Na uvedení tohoto kusu jsem se poměrně těšila, částečně i kvůli obsazení. Kladně hodnotím práci orchestru, scénu, kostýmy a pěvecké nasazní K. Pekara a D. Rymeše. Nejvíc mě zaujal výkon L. Janoty a duet H. Holišové s D. Křížovou. Celkově je však RENT v Brně nudný, nesourodý, některé výkony až zoufale žalostné, ansábl vypadá jak při umučení (což jsou spíše diváci) a korunuje tomu slabý překlad. 55 % Ach jo..
(zadáno: 24.10.2018)
BIG - Městské divadlo Brno: 30 %
Plně souhlasím s Jan456. Jen dodám, že pokud má být toto nástupce Mary Poppins, tak jsem víc než hluboce zklamaná.
(zadáno: 15.10.2018)
Kmeny - Národní divadlo Brno: 80 %
(zadáno: 23.9.2018)
Donaha! - Divadlo J.K.Tyla Plzeň: 90 %
Jeden z mých oblíbených kusů jsem si v Plzni nemohla nechat ujít. Úvodní scéna a autentická foto a video projekce naznačovaly, že DJKT pozvedne Donaha ještě o stupínek výš (srovnání s brněnskou inscenací), zbylé scény byly však zrežírované a pojaté klasicky, což ale také není na škodu. Inscenaci dominují výkony J. Hruškociho a T. Savky (herecky i pěvecky si výborně sekundují), pozadu nezůstává ani E. Staškovičková. Lehkým zklamáním je zbytek skupiny Žihadel, který mě více uchvátil a také i více ladil v inscenaci MdB. Přesto ale nutno podotknout, že volba R. Tesaříka nebyla určitě mimo. 85 %
(zadáno: 3.8.2018)
Hamlet - Letní shakespearovské slavnosti: 80 %
Naprosto souhlasím s hodnocením redakce (J. Janda). Akorát musím hodnotit výše, protože jsem zase po delší době měla možnost vidět kvalitní činoherní kus a o to více jsem byla nadšená, že to bylo v rámci LSS. Navíc T. Savka opravdu exceluje a musím vypíchnout i P. Gajdošíkovou, která mě uchvátila i pěvecky. Na druhou stranu mi v roli a v inscenaci neseděla D. Růžičková.
(zadáno: 1.7.2018)
Brněnské kolo - Městské divadlo Brno: 50 %
Velmi jsem se těšila na další výplod SŠŠ... a bohužel. Neobratně vystavěný děj kolem brněnského kola, přičemž, se však jedná o zcela jiné. Přes občasné povedené vtípky, působí inscenace jako celek spíše trapně, nepovedeně, jaksi na sílu uplácaně. I projekce byla tentokráte omezená. Nejvíce mě tentokrát pozitivně překvapil O. Studénka.
(zadáno: 1.7.2018)
Bílá nemoc - Východočeské divadlo Pardubice: 70 %
Zatím opravdu nejlepší inscenace VČD, kterou jsem měla možnost vidět. Vynikající M. Němec s M. Mejzlíkem. Skvělá scéna a hudební předěly, obecně úctyhodná práce M. Tyce.
(zadáno: 1.7.2018)
Král jelenem - Východočeské divadlo Pardubice: 50 %
Velmi slaboduše udělaná hra. Když však tuto hru (předpokládám, že to snad je tak trapné schválně) přijmete, můžete se skvěle pobavit. Chudé jeviště s jednoduchou oponkou nakonec vypadá doopravdy zoufale. Naopak skvostem inscenace je hudba a loutky, to vše vpopředí Kunětické hory. 50 % především díly atmosféře a mystičnu :)
(zadáno: 13.6.2018)
Kiss Me, Kate - Východočeské divadlo Pardubice: 60 %
Muzikál s velmi slabým nápadem, přesto skvěle odehraný pardubickým souborem. Standartní výkon M. Němce, vtipná dvojice gangsterů, jen (jak již zde bylo řečeno) P. Janečková opravdu pěvecky nedosahovala ani průměrného výkonu. 60 % pokud hodnotím okem činoherního diváka, který odhlíží od hudební (lehce nepovedené) omáčky.
(zadáno: 13.6.2018)
Sweeney Todd - Ďábelský lazebník z Fleet Street - Divadlo J.K.Tyla Plzeň: 80 %
Této inscenaci bych dala jistě více procent, kdybych neměla tendenci srovnávat s jamáky na Orlí v Brně o tři roky zpět. Bohužel ve mě tehdy tento můj oblíbený kus zanechal lepší pocit. Přesto velmi kladně hodnotím výkony celého ansámblu, pěvecky vynikal P. Režný (herecky už méně) a J. Hruškoci, který snad mohl být jen o něco hrozivější. Mile mě překvapilo ztvárnění Tobyho a naopak zklamalo technické řešení s odstraňováním mrtvol.
(zadáno: 26.5.2018)
Mamma Mia! - Kongresové centrum: 50 %
Na jedné straně velmi kladně hodnotím výkon M. Noskové a T. Smičky (především tanec) a celkově ucházející company (zklamalo mě, že povětšinou byli schovaní a rozbalili to jen na Voule Vouz a Lay all your Love on me - ty však byly waw!). Průměrná H. Holišová (pěvecky super, ale přehrávala) a A. Antalová (jsem zvyklá na její lepší výkony) a zbytek obsazení vyjma J. Langmajera, který byl bohužel podprůměrný po všechn stránkách. Jak zde již zmiňovalo nekolik diváků - představení bylo špatně nazvučené, inscenace špatně zrežírovaná a KC jí neprospívá. Závěrečné medley vzhledem k celku ucházející.
(zadáno: 25.5.2018)
Spamalot - Městské divadlo Brno: 70 %
Výborná čurina v podání MdB, kdy si člověk říká, že je to tak blbý, až je to boží. Některé pasáže opravdu hodně pobavily, jiné byly slabší, jiné až moc šílené (= gradovaly až do trapnosti) a jiné, jak již zde bylo řečeno, trochu nedovysvětlené. Tudíž chvílemi dílo zasazené na brněnská prkna bylo málo montypythonovské a až moc pro zasvěcené fanoušky MdB. Skvělá celá herecká, pevěcká i taneční složka vč. H. Holišové, L. Vlčka a D. Vitázka.
(zadáno: 1.5.2018)
Teror - Národní divadlo Brno: 100 %
Teror je inscenace, které nemám co bych vytknula. Od perfektně napsané předlohy, přes autentičnost, skvělé herecké výkony po aktuálnost tématu/obsahu afunkčnosti formátu. Jak tu zmínili recenzenti předemnou, inscenace apeluje na diváky, aby přemýšleli nad hodnotou života a díky možnosti volby o vině a nevině, je hra chytře interaktivní a donutí člověka nad problematikou přemýšlet, i když si neumím představit nikoho, kdo by se i bez toho do bádání nad výsledlkem neponořil. Líbí se mi efektivní sčítání a možnost srovnání s verdikty ostatních divadel po celém světě.
(zadáno: 16.4.2018)
Podivné odpoledne Dr. Zvonka Burkeho - Divadlo Bolka Polívky: 50 %
Oproti verzi z činoheráku (ze záznamu!) musím s procenty dolů. B. Polívka jakby lehce vyčpěl, R. Fiala se S. Venclovskou byť se snažili ze všech sil na své kolegy z Prahy nedosáhli a zklamáním byl především P. Liška, který nečekaně ztvárňoval opět jen Gedeonova i/Idiota. Časté herecké/technické chyby a škobrnutí lehce kazily dojem, i když se diváci mohli potrhat smíchy. Nejlépe snad nakonec hodnotím P. Halberstadta.
(zadáno: 16.4.2018)
Lakomec - Městské divadlo Brno: 70 %
Přiznám se,že jsem nečekala mnoho.Předešlá působení B.Polívky v MdB pro mě byla spíše zklamáním.Proto jsem byla mile překvapena,jak nenásilně to tentokrát zvládl.Postavu ztvárnil po bolkovsku s vervou a přesto nikterak urputně. Občas,jak je jeho zvykem,dal kolegům jak se patří zabrat, ale byť to bylo možná neprofesionální, z pozice diváka jsem mu to odpustila.Koneckonců zbytek ansáblu mu hrdě sekundoval.Vypíchnout musím A.Antalovou a M.Isteníka,ale jinak jde po delší době opravdu o inscenaci,kde bych ve stoje ráda zatleskala každému z účinkujících.Přesto ale inscenace jako celek pokulhává..
(zadáno: 30.3.2018)
Horečka sobotní noci - Městské divadlo Brno: 60 %
Na muzikál jsem šla bez předchozí zkušenosti s filmem, jiným nastudováním a z celku jsem trochu na rozpacích. Přestože mě nadchly výkoný sólistů (především taneční kreace a výdrž K. Pekara, zpěv K. Daňhelové,..) i company (např. T. Smička) byla jsem zklamaná hudbou, resp. jejím aranžmá, jistou plydkostí děje (chápu myšlenku, ale nemůžu říct, že by se podařila zcela naplnit) a občasným nesouladem (zpěv čtveřice kamarádů) nebo jistou zbytečností (přes úžasný výkon Daňhelové postrádám význam její postavy, malý prostor pro R. Schenka nebo J. Macha). Celkové hodnocení pozvedl závěrečný mashup. 65 %
(zadáno: 14.3.2018)
Děsnej pátek - Městské divadlo Brno: 80 %
Možná za to může vliv mateřské (z určitého ohledu na vztah matky a dcery nebo hlavně proto, že to byla má první kultura po dost dlouhé době), ale mě tento kus zaujal. Ano, přestože znám film a děj by byl i tak celkem předvídatelný, je báječně ztřeštěný a obě hlavní přestavitelky (K. M. Fialová a I. Vaňková) předváděly neuvěřitelné výkony. Hlavně Vaňková jakoby po letech konečně chytla novou mízu. Prostě velká komerční show (scéna - kuchyň, dort, auto,..), která ale v dnešní době ať chceme nebo ne, pořád dělá muzikál muzikálem.
(zadáno: 20.6.2017)
Viki kráčí za štěstím - Městské divadlo Brno: 20 %
Bohužel nabývám stejného dojmu jako před dvěma lety u Don Juana. Dvě hodiny ničeho. Jestli to měl být pokus pánů Uhdeho, Štědroně a Cóna o vymáčknutí posledních tvůrčích sil, byl to pokus bohužel nesoudný a smutný. Příběh rádoby moralizující s přemírou sexuálních narážek aj. Herci na mě působili, že z kusu nejsou nadšení. Jak už tu někdo psal, nezachránily to ani výkony a talent hl. představitelů, především k tomu ani neměli dostatečný prostor. Postava papouška asi měla být vtipná, ale působila křečovitě a trapně. Jediné co lze kladně hodnotit je scéna a pracovní nasazení orchestru.
(zadáno: 17.6.2017)
Rebecca - Národní divadlo moravskoslezské: 100 %
Původně jsem chtěla dát 90 %, protože 100% JChS mě zaujal v NdM více (a to i na podruhé), ale takto rozdílné kusy nejspíš nelze v tomto ohledu srovnávat. Rebecca ve mě po představení zanechala pocity zdlouhavého předvídatelného příběhu s hudebním aranžmá, které připomínalo hned několik muzikálů v jednom, což mě trochu zklamalo. Později jsem ale docenila opravdu neuvěřitelné výkony celého ansáblu, vč. sólistů M. Horké, M. Šnytové a L. Vlčka, taneční čísla a vlastně celkové pojetí muzikálu vč. např. filmových dotáček či hořících schodů. Kýžený efekt se tak nakonec přeci jen dostavil ;)

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>