Profil uživatele

Cindy.92

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 10 % (56)
Michal Novák: 11 % (80)
Helena Grégrová: 14 % (57)
Jiří Koula: 14 % (80)
Jiří Landa: 14 % (159)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>

(zadáno: 23.2.2019)
Poslední loď - Městské divadlo Brno: 60 %
Konečně opět alespoň trochu svěží vzduch do plachet muzikálové produkce MdB. Bohužel po shlédnutí ani tohoto muzikálu nezůstane v paměti diváků žádná chytlavá píseň, možná tak melodie při výměně scén. Myšlenka hry není prostoduchá (i když vztahová linie trochu pokulhává), ale je velmi rozvláčná a ke konci 3 hodinového kusu jsem přese všechnu relativní spokojenost doufala, že už bude konec a ta loď konečně vypluje - je mi jedno kam a je mi jedno s kým.. Obecně kus dost zavání Titanicem z téže produkce, ale tentokrát se dostaví kvalitnějšího diváckého zážitku.
(zadáno: 14.2.2019)
Roky a kroky - Národní divadlo Brno: 50 %
Jednoznačně souhlasím s názorem a hodnocením Jan456. Herci se snažili, ale nestačilo to.
(zadáno: 30.1.2019)
Klapzubova jedenáctka - Městské divadlo Brno: 30 %
ŠŠS jako na houpačce a toto se bohužel zase nepovedlo. Afektované, přehrávané, děj nula a hrozně roztahané. Písně o ničem, zaujme pěvecký výkon E. Skálové a komentátorský um A. Novotného. Ještě nesmím opomenout scénografii, která mě ve finále mile pobavila.
(zadáno: 6.11.2018)
Rent - Městské divadlo Brno: 60 %
Na uvedení tohoto kusu jsem se poměrně těšila, částečně i kvůli obsazení. Kladně hodnotím práci orchestru, scénu, kostýmy a pěvecké nasazní K. Pekara a D. Rymeše. Nejvíc mě zaujal výkon L. Janoty a duet H. Holišové s D. Křížovou. Celkově je však RENT v Brně nudný, nesourodý, některé výkony až zoufale žalostné, ansábl vypadá jak při umučení (což jsou spíše diváci) a korunuje tomu slabý překlad. 55 % Ach jo..
(zadáno: 24.10.2018)
BIG - Městské divadlo Brno: 30 %
Plně souhlasím s Jan456. Jen dodám, že pokud má být toto nástupce Mary Poppins, tak jsem víc než hluboce zklamaná.
(zadáno: 15.10.2018)
Kmeny - Národní divadlo Brno: 80 %
(zadáno: 23.9.2018)
Donaha! - Divadlo J.K.Tyla Plzeň: 90 %
Jeden z mých oblíbených kusů jsem si v Plzni nemohla nechat ujít. Úvodní scéna a autentická foto a video projekce naznačovaly, že DJKT pozvedne Donaha ještě o stupínek výš (srovnání s brněnskou inscenací), zbylé scény byly však zrežírované a pojaté klasicky, což ale také není na škodu. Inscenaci dominují výkony J. Hruškociho a T. Savky (herecky i pěvecky si výborně sekundují), pozadu nezůstává ani E. Staškovičková. Lehkým zklamáním je zbytek skupiny Žihadel, který mě více uchvátil a také i více ladil v inscenaci MdB. Přesto ale nutno podotknout, že volba R. Tesaříka nebyla určitě mimo. 85 %
(zadáno: 3.8.2018)
Hamlet - Letní shakespearovské slavnosti: 80 %
Naprosto souhlasím s hodnocením redakce (J. Janda). Akorát musím hodnotit výše, protože jsem zase po delší době měla možnost vidět kvalitní činoherní kus a o to více jsem byla nadšená, že to bylo v rámci LSS. Navíc T. Savka opravdu exceluje a musím vypíchnout i P. Gajdošíkovou, která mě uchvátila i pěvecky. Na druhou stranu mi v roli a v inscenaci neseděla D. Růžičková.
(zadáno: 1.7.2018)
Brněnské kolo - Městské divadlo Brno: 50 %
Velmi jsem se těšila na další výplod SŠŠ... a bohužel. Neobratně vystavěný děj kolem brněnského kola, přičemž, se však jedná o zcela jiné. Přes občasné povedené vtípky, působí inscenace jako celek spíše trapně, nepovedeně, jaksi na sílu uplácaně. I projekce byla tentokráte omezená. Nejvíce mě tentokrát pozitivně překvapil O. Studénka.
(zadáno: 1.7.2018)
Bílá nemoc - Východočeské divadlo Pardubice: 70 %
Zatím opravdu nejlepší inscenace VČD, kterou jsem měla možnost vidět. Vynikající M. Němec s M. Mejzlíkem. Skvělá scéna a hudební předěly, obecně úctyhodná práce M. Tyce.
(zadáno: 1.7.2018)
Král jelenem - Východočeské divadlo Pardubice: 50 %
Velmi slaboduše udělaná hra. Když však tuto hru (předpokládám, že to snad je tak trapné schválně) přijmete, můžete se skvěle pobavit. Chudé jeviště s jednoduchou oponkou nakonec vypadá doopravdy zoufale. Naopak skvostem inscenace je hudba a loutky, to vše vpopředí Kunětické hory. 50 % především díly atmosféře a mystičnu :)
(zadáno: 13.6.2018)
Kiss Me, Kate - Východočeské divadlo Pardubice: 60 %
Muzikál s velmi slabým nápadem, přesto skvěle odehraný pardubickým souborem. Standartní výkon M. Němce, vtipná dvojice gangsterů, jen (jak již zde bylo řečeno) P. Janečková opravdu pěvecky nedosahovala ani průměrného výkonu. 60 % pokud hodnotím okem činoherního diváka, který odhlíží od hudební (lehce nepovedené) omáčky.
(zadáno: 13.6.2018)
Sweeney Todd - Ďábelský lazebník z Fleet Street - Divadlo J.K.Tyla Plzeň: 80 %
Této inscenaci bych dala jistě více procent, kdybych neměla tendenci srovnávat s jamáky na Orlí v Brně o tři roky zpět. Bohužel ve mě tehdy tento můj oblíbený kus zanechal lepší pocit. Přesto velmi kladně hodnotím výkony celého ansámblu, pěvecky vynikal P. Režný (herecky už méně) a J. Hruškoci, který snad mohl být jen o něco hrozivější. Mile mě překvapilo ztvárnění Tobyho a naopak zklamalo technické řešení s odstraňováním mrtvol.
(zadáno: 26.5.2018)
Mamma Mia! - Kongresové centrum: 50 %
Na jedné straně velmi kladně hodnotím výkon M. Noskové a T. Smičky (především tanec) a celkově ucházející company (zklamalo mě, že povětšinou byli schovaní a rozbalili to jen na Voule Vouz a Lay all your Love on me - ty však byly waw!). Průměrná H. Holišová (pěvecky super, ale přehrávala) a A. Antalová (jsem zvyklá na její lepší výkony) a zbytek obsazení vyjma J. Langmajera, který byl bohužel podprůměrný po všechn stránkách. Jak zde již zmiňovalo nekolik diváků - představení bylo špatně nazvučené, inscenace špatně zrežírovaná a KC jí neprospívá. Závěrečné medley vzhledem k celku ucházející.
(zadáno: 25.5.2018)
Spamalot - Městské divadlo Brno: 70 %
Výborná čurina v podání MdB, kdy si člověk říká, že je to tak blbý, až je to boží. Některé pasáže opravdu hodně pobavily, jiné byly slabší, jiné až moc šílené (= gradovaly až do trapnosti) a jiné, jak již zde bylo řečeno, trochu nedovysvětlené. Tudíž chvílemi dílo zasazené na brněnská prkna bylo málo montypythonovské a až moc pro zasvěcené fanoušky MdB. Skvělá celá herecká, pevěcká i taneční složka vč. H. Holišové, L. Vlčka a D. Vitázka.
(zadáno: 1.5.2018)
Teror - Národní divadlo Brno: 100 %
Teror je inscenace, které nemám co bych vytknula. Od perfektně napsané předlohy, přes autentičnost, skvělé herecké výkony po aktuálnost tématu/obsahu afunkčnosti formátu. Jak tu zmínili recenzenti předemnou, inscenace apeluje na diváky, aby přemýšleli nad hodnotou života a díky možnosti volby o vině a nevině, je hra chytře interaktivní a donutí člověka nad problematikou přemýšlet, i když si neumím představit nikoho, kdo by se i bez toho do bádání nad výsledlkem neponořil. Líbí se mi efektivní sčítání a možnost srovnání s verdikty ostatních divadel po celém světě.
(zadáno: 16.4.2018)
Podivné odpoledne Dr. Zvonka Burkeho - Divadlo Bolka Polívky: 50 %
Oproti verzi z činoheráku (ze záznamu!) musím s procenty dolů. B. Polívka jakby lehce vyčpěl, R. Fiala se S. Venclovskou byť se snažili ze všech sil na své kolegy z Prahy nedosáhli a zklamáním byl především P. Liška, který nečekaně ztvárňoval opět jen Gedeonova i/Idiota. Časté herecké/technické chyby a škobrnutí lehce kazily dojem, i když se diváci mohli potrhat smíchy. Nejlépe snad nakonec hodnotím P. Halberstadta.
(zadáno: 16.4.2018)
Lakomec - Městské divadlo Brno: 70 %
Přiznám se,že jsem nečekala mnoho.Předešlá působení B.Polívky v MdB pro mě byla spíše zklamáním.Proto jsem byla mile překvapena,jak nenásilně to tentokrát zvládl.Postavu ztvárnil po bolkovsku s vervou a přesto nikterak urputně. Občas,jak je jeho zvykem,dal kolegům jak se patří zabrat, ale byť to bylo možná neprofesionální, z pozice diváka jsem mu to odpustila.Koneckonců zbytek ansáblu mu hrdě sekundoval.Vypíchnout musím A.Antalovou a M.Isteníka,ale jinak jde po delší době opravdu o inscenaci,kde bych ve stoje ráda zatleskala každému z účinkujících.Přesto ale inscenace jako celek pokulhává..
(zadáno: 30.3.2018)
Horečka sobotní noci - Městské divadlo Brno: 60 %
Na muzikál jsem šla bez předchozí zkušenosti s filmem, jiným nastudováním a z celku jsem trochu na rozpacích. Přestože mě nadchly výkoný sólistů (především taneční kreace a výdrž K. Pekara, zpěv K. Daňhelové,..) i company (např. T. Smička) byla jsem zklamaná hudbou, resp. jejím aranžmá, jistou plydkostí děje (chápu myšlenku, ale nemůžu říct, že by se podařila zcela naplnit) a občasným nesouladem (zpěv čtveřice kamarádů) nebo jistou zbytečností (přes úžasný výkon Daňhelové postrádám význam její postavy, malý prostor pro R. Schenka nebo J. Macha). Celkové hodnocení pozvedl závěrečný mashup. 65 %
(zadáno: 14.3.2018)
Děsnej pátek - Městské divadlo Brno: 80 %
Možná za to může vliv mateřské (z určitého ohledu na vztah matky a dcery nebo hlavně proto, že to byla má první kultura po dost dlouhé době), ale mě tento kus zaujal. Ano, přestože znám film a děj by byl i tak celkem předvídatelný, je báječně ztřeštěný a obě hlavní přestavitelky (K. M. Fialová a I. Vaňková) předváděly neuvěřitelné výkony. Hlavně Vaňková jakoby po letech konečně chytla novou mízu. Prostě velká komerční show (scéna - kuchyň, dort, auto,..), která ale v dnešní době ať chceme nebo ne, pořád dělá muzikál muzikálem.
(zadáno: 20.6.2017)
Viki kráčí za štěstím - Městské divadlo Brno: 20 %
Bohužel nabývám stejného dojmu jako před dvěma lety u Don Juana. Dvě hodiny ničeho. Jestli to měl být pokus pánů Uhdeho, Štědroně a Cóna o vymáčknutí posledních tvůrčích sil, byl to pokus bohužel nesoudný a smutný. Příběh rádoby moralizující s přemírou sexuálních narážek aj. Herci na mě působili, že z kusu nejsou nadšení. Jak už tu někdo psal, nezachránily to ani výkony a talent hl. představitelů, především k tomu ani neměli dostatečný prostor. Postava papouška asi měla být vtipná, ale působila křečovitě a trapně. Jediné co lze kladně hodnotit je scéna a pracovní nasazení orchestru.
(zadáno: 17.6.2017)
Rebecca - Národní divadlo moravskoslezské: 100 %
Původně jsem chtěla dát 90 %, protože 100% JChS mě zaujal v NdM více (a to i na podruhé), ale takto rozdílné kusy nejspíš nelze v tomto ohledu srovnávat. Rebecca ve mě po představení zanechala pocity zdlouhavého předvídatelného příběhu s hudebním aranžmá, které připomínalo hned několik muzikálů v jednom, což mě trochu zklamalo. Později jsem ale docenila opravdu neuvěřitelné výkony celého ansáblu, vč. sólistů M. Horké, M. Šnytové a L. Vlčka, taneční čísla a vlastně celkové pojetí muzikálu vč. např. filmových dotáček či hořících schodů. Kýžený efekt se tak nakonec přeci jen dostavil ;)
(zadáno: 23.5.2017)
Žítkovské bohyně (krev je krev) - Městské divadlo Brno: 80 %
Neměla jsem srovnání z literární předlohou, jelikož jsem ji nečetla. Dle slov ostatních diváků byl děj poskládán tak složitě, že kdyby knihu nečetli, asi by se chytali jen stěží. Já přesto sled událostí registrovala myslím poměrně dobře, samotné řazení a rozkrývání informací mi přišlo srozumitelné a efektní. Herecké výkony ženského ansámblu hodnotím velmi kladně, hlavně u Antalové se mi zdálo, že je to vyloženě protiúkol. Naopak u Blahuty se jednalo o jednu z rolí, která mu s ohledem na jeho role minulé nemohla činit výraznější problémy (byť hrál skvěle!). Efektní byla i scéna a užitá hudba.
(zadáno: 8.5.2017)
Návraty - Divadlo Feste: 90 %

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>