Profil uživatele

Honzy

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Pavla Haflantová: 12 % (27)
Jiří Landa: 15 % (149)
Jiří Koula: 16 % (49)
Michal Novák: 16 % (108)
Iva Bryndová: 17 % (105)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

1 2 3 4 5 6 7 8 9  >  >>
(zadáno: 1.7.2022)
Představení MARTA nevystihuje přesně životní příběh vynikající osobnosti Marty Kubišové.Napodobit Martičku rozhodně nejde.Přidáme-li k tomu nepřesnosti v scénáři,dostaneme dost nevěrohodný příběh.Ze dvou alternací vychází o mnoho lépe pojetí Hany Holišové.Berenika Kohoutová představuje MK nepřesně a nepřesvědčivě,ať jde o zpěv,tak i o ztvárněný její životního příběhu.Činoherectví muzikantů nelze hodnotit,neboť šlo o velmi amatérské pojetí jejich hereckých rolí.Škoda,že "oslava" k jubileu MK moc nevyšla,ale dalo se to předpokládat,neboť Marta je nenapodobitelná,je bezezbytku jedinečná.Ani pohybové ztvárnění Golden Kids není autentické.Hod.60%.
(zadáno: 11.6.2022)
Předpremiérové uvedení muzikálu SLUNCE,SENO,JAHODY doslova kopíruje stejnojmenný film.Divák si musí připadat,že sleduje"film na divadle".Hudba O.Brzobohatého(její jednot.části)napsaná v různých rytmech,nesouzní s tím,co se odehrává na jevišti.Působí jako asynchronní složka.Problémem je i celkové obsazení rolí.Např. Škopkovou hraje hodně špatně A.Gondíková,M.Písařík(42let!)rovněž nevypadá jako 22letý student atd.Ostatní vesměs svoje role značně přehrávají a nepůsobí přirozeně.Zajímavá a funkční je scéna.Muzikál je doplněn několika výstupy jakoby z 30.let minul.století,které také nezapadají do celkového vyznění muzikálu z české vesnice.Hodn.30%
(zadáno: 3.6.2022)
DIKTÁTOR v divadle ABC je nepovedená inscenace podle satirického filmu s Charlie Chaplinem.V režii Martina Čičváka vzniklo divadlo,které vůbec nerezonuje a divák si říká, že to je marná snaha všech zúčastněných, v čele s talentovaným Filipem Březinou. Kam se vložená energie vytratila? Pochválit lze funkční scénu, ale to je tak vše.Emoce nulové, divadelní zážitek slabý. Ach k čemu je takové divadlo? Hodnocení 30%.
(zadáno: 31.5.2022)
Profesionálně zahrané představení, má jiskru, spád, vysoké nasazení všech.CIKÁNI JDOU DO NEBE v Divadle Bez zábradlí v režii Radka Balaše jsou velmi povedení a lze je rozhodně doporučit. P.Pecha, F.Prokešová, T.Smička, O.Bábor předvádějí sthující výkony.Hodnocení 90%.
(zadáno: 27.5.2022)
Bohužel "filosofické" drama SPRAVEDLIVÍ o terorismu a spravedlnosti se míjelo účinkem, neboť posluchači třetího ročníku herectví se nepřesvědčivě zhostili svých rolí.Časté přeříkávání, přehrávání a celková presentace tohoto dramatu nevyzněla dobře. Adepti herectví se musí ještě hodně učit, aby podobná dramata zvládali. Zdá se, že toto inscenace byla nad jejich dosavadní možnosti.K tomu připočtěme slabou režii, scénografii a potažmo i výpravu.Celkový dojem je velmi slabý.Hodnocení 20%.
(zadáno: 24.5.2022)
MNOHO POVYKU PRO NIC a to doslova.Již dlouho jsem nezažil tak nudné a bez konvence zahrané představení.Hra na Shakespeara presentovaná v Divadle bez zábradlí jako komedie se zkrátka nepovedla, i pro její zasazení do 2.světové války,včetně náletů,její násilná modernizace,zkrátka ne,třikrát ne!!!Pokud se některým divákům libí ubohé vtípky a častá herecká přeřeknutí, tak mně se tato inscenace prakticky nedotkla a marně jsem tam hledal něco pozitivního, ani toho avizovaného Shakespeara jsem nenašel.Pokud se chcete 2 hodiny nudit,tak prosím.Ale takto,se byť moderní divadelní adaptace,nedělá..20%.
(zadáno: 19.5.2022)
Rozporuplný Hamlet v divadle ABC.Celé představení je postaveno na velmi dobrém výkonu talentovaného Tomáše Havlínka.Jeho Hamlet je uvěřitelný a je radost sledovat herecký výkon.Ofélie Beáty Kaňokové mu zdárně sekunduje,i když některé její výrazy,dle režisérových nápadů,jsou již mírně řečeno za hranou(místy si divák musí připadat jako v blázinci).Zcela nevhodně obsazen je královský pár T.Milostného a Ivany Uhlířové.Nejenže se k sobě typově nehodí,ale jejich herecké výkony jsou hodně nevýrazné.Na zajímavé scéně,přesto nijak novátorské,se uplatnili i výkony P. Konáše.Škoda pomarněné příležitosti.
(zadáno: 5.5.2022)
Tato inscenace v koprodukci Lenky Wagnerové se nepovedla.Není vůbec jasné proč dramaturgie MdP přistoupia a uvedla tento titul.Nezáživné,pro našeho diváka neosobní,zkrátka experiment,který nepatří na velkou scénu divadla ABC.Pokud se budou uvádět takovéto inscenace,tak vcelku malý zájem diváků o tento typ divadla, divadlo neposune dále.Škoda námahy a času jak tvůrců,tak i diváků,uvést tento titul ve spolupráci se španělskýmu umělci,bylo obrovské šlápnutí vedle!!! MdP sluší uvádět divácké kusy a ne žádné experimentální ango operity!!!!Hodnocení 20%.
(zadáno: 28.4.2022)
Režisér Vl.Morávek připravil v divadle Rokoko pozoruhodnou podívanou v inscenaci MARAT+SADE.Hraje se všude,na jevišti,v hledišti i v lóžích na balkóně.Každý herec zvlášť předvádí svoje umění,k tomu mu slouží speciální nalíčení,nápisy na těle i neobvyklé rekvizity.Divák se bohužel v tomto hereckém reji těžko orientuje,a tak mu uniká samotný děj hry.Herci mají mikroporty,hudba Michala Pavlíčka je dosti hlasitá a zpěv K.M.Fialové místy i nepříjemný.Nicméně Morávek zinscenoval Marata..po svém a přispěl,tak ke kontroverznímu vyznění díla.Několik diváků to nevydrželo a o přestávce zmizelo z divadla.
(zadáno: 22.4.2022)
ZÍTRA SWING BUDE ZNÍTI VŠUDE v divadle ABC se moc nepovedl. Po hudební stránce nelze moc vytknout, ale děj jedna velká hrůza. Představení se vleče,co se v příběhu bude dít si lehce domyslíte.Herci se snaží ale celkově bída.I scéna je nehezká. Do nekonečna zatahování ohavných kulis sem a tam.Pochválit je nutné Kryštofa Krhovjáka za velmi všestranný herecký výkon. MdP v něm roste velká herecká osobnost. Psáno z reprízy 21.4.2022.
(zadáno: 16.4.2022)
Zprávy o nepovedené inscenaci Hrubínovy KRÁSKY A ZVIŘE v ND lze jenom potvrdit.Špinar vsadil jen na vnější část Hrubínovy hry a zcela se vytratila poetika a poselství díla.Děj hry se odehrává v cirkusové manéži a místo na zámku jsme svědky pobíhání zvířete s družinou neosobních postav v černobílé dekoraci,kde jedinou barvu má červená růže, ale také krev.Vztah Zvířete a Krásky je málo osobní a celkové vyznění nepřesvědčivé.V hlavní roli Anna Fialová a David Prachař působí jako nasourodá dvojice a diváka nepřesvědčí o vzájemné lásce.Ostatní herci jsou spíše jen "do počtu".Škoda promarněné šance.
(zadáno: 11.4.2022)
Dr. Johann Faust v divadle Rokoko uváděný s živou muzikou, bohužel zdaleka nedosahuje kvalit originálu. Nabízí se otázka, zda-li to vůbec jde přenést jedinečnou poezii divadla Semafor jinam? Herci se snaží, leč to není to pravé ořechové .V hlavní roli Fausta se zviditelnil Kryštof Krhovják, který je od inscenace k inscenaci stále lepší. Dana Batulková je mezi mladšími kolegy, bohužel jakoby do počtu! Inscenace je zbytečně popisná, potřebovala by proškrtat a tím pádem i zkrátit. Psáno z reprízy 29.3.2022 Hodn.50%.
(zadáno: 10.4.2022)
Je třeba zabít divadelní klišé. To se povedlo v nové inscenaci Divadla na Vinohradech JE TŘEBA ZABÍT SEKALA. Režisér Pavel Khek zinscenoval Sekala nově a se spoustou divadelních atributů. Hra stojí na výborných hereckých výkonech Marka Holého a Tomáše Dastlíka. Jejich role jsou přesvědčivé. I ostatní se ve hře blýskli(Bambas, Javořík, Vaculíková, Satoranský). Zvláštní ocenění pro Aleše Petráše, který roli Lojzka nastudoval za zraněného kolegu D.Benedikta, v rekordním čase. Chválím pěknou a funkční scénu. Výborná je i živá hudba D.Hlaváče. Psáno z premiéry 9.4.2022 Hodn.80%.
(zadáno: 24.3.2022)
Psychologická sonda do života amerických lidí,žijících na pokraji společnosti.Hra POSEDLOST režiséra Jakuba Šmída v divadle Rokoko staví na solidních hereckých výkonech Aleše Bílíka a Lucie Žáčkové. Hlavně díky jim uvěříte příběhu love story z amerického venkova. Zajímavá scénografie i režijní vedení herců, dává příběhu punc opravdivosti. Inscenaci lze doporučit, i když by místy bylo dobré hru zkrátit. Repríza 24.3.2022 Hodnocení 50%.
(zadáno: 23.3.2022)
Divadelní hořkou komedii FAMÍLIE v Divadle Na Fidlovačce lze doporučit ke zhlédnutí. Smích střídá slzy a přidáme-li dobrou režii Juraje Herze, strávíte příjemné 2 hodiny. Herecké výkony jsou vyrovnané, Ludmila Molínová, Carmen Mayerová i Lukáš Rous vás zaujmou. Pochválit je nutný překlad i klasickou scénografii. Repríza 22.3.2022 Hodnocení 60%.
(zadáno: 8.3.2022)
Zdá se, že dramaturgie Divadla Na Vinohradech tápe co má uvádět.V případě PROVAZU O JEDNOM KONCI to platí dvojnásob.
Zcela zbytečná inscenace s průměrnými hereckými výkony, slabou hudbou, nevýraznou až nulovou scénografii. Plytký děj se vleče a divák si klade otázku, proč se tato nepovedená hra vůbec presentuje. Hodnocení 40%.
(zadáno: 13.2.2022)
Rodinný Petr Pan zaujme především malé diváky.(hlavně hereckou komunikací s nimi) Nenudí se ani jejich rodiče. Představení má spád, herci hrají s velkou chutí.(Fialová,Krhovják,Březina) Děti na ně reagují.Výborná scénografie a kostýmy. Takže povedená inscenace, kterou lze jenom doporučit. Hodnocení 60%.
(zadáno: 11.2.2022)
Adaptace známého románu se v Divadle na Fidlovačce povedla. Celé představení má spád, je založeno na velmi dobrém a citlivém ztvárnění hlavní postavy Danielem Krejčíkem.Svoji roli vystihl parádně a zaslouží si absolutorium.(Daniel disponuje s obrovským hereckým talentem)V roli paní Robinsonové se blýskla J. Schneiderová a s D. Krejčíkem vytvořili uvěřitelnou dvojici.Byl to herecký koncert, který narušila Martina Jindrová, která se typově ke Krejčíkovi moc nehodila,ale zahrála jí dobře.Jako celek je představení na úrovni a určitě stojí za zhlédnutí.(psáno z generální zkoušky 11.2.22)Hodnoc.80%.
(zadáno: 14.1.2022)
Konverzačka MUŽ MOJÍ ŽENY v divadle Na Fidlovačce plně uspokojila převážně seniorky, kterým se víceméně bezduché herectví líbilo. Jinak jde o nezáživnou "komedii" chorvatského autora s velkým množstvím vulgárních výrazů, nezajímavým a neustále se opakujícím motivem o záletné ženě mezi dvěma muži. Uznávám herectví Michaela Dlouhého, ale ztvárňovat tuto roli nemá zapotřebí. Hra má stopáž pouhých 70 minut, hraje se bez přestávky, neboť se autoři správně domnívali, že po přestávce by publikum znatelně prořídlo. Hodnocení 30%.
(zadáno: 5.1.2022)
Známý filmový titul převedený do muzikálu bude mít jistě kladnou odezvu, hlavně od divaček.V MdB muzikály umí, ale bohužel, PRETTY WOMAN něco schází. Chybí jí ta pověstná jiskra, aby se stala topem. Muzikál je nazkoušen ve více alternacích. Svetlana Janotová dobrá, ale typově se na roli nehodí, Petr Gazdík dobře intonuje, ale zase mu chybí na roli větší charisma. Pochválit lze scénografií, horší t.j. s kostýmy. Většinou působí jako ze second handu. Bezchybný živý orchestr boduje. Pretty Women stojí za shlédnutí, čekají vás 3h.limonádové pohádky pro dospělé!!!Hodnocení 70%.
(zadáno: 21.12.2021)
Nový muzikál BRATŘI mladých autorů, s kterým hostují v Divadle Na Fidlovačce, nás záslužně seznamuje s historii našich vojáků bojujících v Rusku v I.světové válce, ovšem umělecké ztvárnění díla vážně pokulhává. Bohužel dobrý muzikál musí mít hudbu, ta při vší úctě zde chybí. Ačkoliv se mladí herci snaží co jim síly stačí, tak výsledek je velice chudý. Absence scénografie (nahrazují jí vojenské kufry),slabá choreografie ale i herecké a pěvecké výkony některých představitelů (Lukáš Rous) na muzikál nestačí. Hodnocení 30%.
(zadáno: 5.12.2021)
Starší muzikál přenesený na prkna Hudebního divadla v Karlíně vypráví milostný příběh Kaye a Gerdy včetně jejich dobrodružství. Zdeněk Barták napsal melodickou hudbu, minusem je živá kapela. V hlavní rolích se představili Filip Hořejš a Anna Julie Slováčková. Zdárně jim sekundovali Peter Strenáčik jako Dobro a Michaela Nosková jako Zlo.(mimochodem nominace na Thalii.)Vyzvednout lze dobrou scénografii a kostýmy. Jako celek muzikál působí dobrým dojmem. Hodnocení 50%.
(zadáno: 3.12.2021)
Nové uvedení románu Guy de Maupassanta MILÁČEK na divadelních prknech Na Vinohradech má jednu velkou slabinu.Tou je neúměrná délka představení.(3,25hodiny) Bohužel díky značné délce se divák začíná nudit a přeje si konec.(někteří diváci odcházeli z divadla již o přestávce) Nedočká se očekávané lehké francouzské konverzace a je svědkem stále se opakujících režijních postupů.Výprava a scéna inscenace je mírně řečeno slabá, to se dá říct i o kostýmech.V hlavní roli Ondřej Kraus, se snaží svým výkonem zaujmout, ale moc se mu to nedaří. Hra postrádá lehkost a šarm.Škoda lépe nevyužité příležitosti.
(zadáno: 17.11.2021)
Americký muzikál JEPTIŠKY uváděný v Divadle na Fidlovačce působí velice omšele,až vyvanule a hlavně má za cíl "pobavit" svým pokleslým humorem převážně starší publikum, které tento typ humoru preferuje.Hodnotit herecké výkony ani nelze,neboť se všechny představitelky svých rolí značně pitvoří a přehrávají.I vybavení inscenace,mám na mysli výpravu,kostýmy i choreografii, lze nazkoušet určitě pečlivěji a pro diváky atraktivněji.Nicméně diváci se baví a o víc inscenátorům Jeptišek v čele s režisérem L.Olšovským nešlo.A to je škoda.
(zadáno: 6.11.2021)
Muzikálová komedie PRVNÍ RANDE uvádí MdB v evropské premiéře.Nutno podotknou,že jde o komorní muzikál,z kterého si žádný hudeb.motiv nebudete broukat.Hudba je spíše scénická,působí jako sled písniček doplňující plytký děj.Hlavní představitelé Eliška Skálová a Daniel Rymeš často dost přehrávají,musí si poradit s předlouhým divadelním textem a výsledek je takový,že se divák začíná nudit.(k tomu přispívá i absence orchestru) Z ostatních rolí zaujme Dušan Vitázek v samoúčelné roli homosexuála.Příjemná je scénograf.Jaroslava Milfajta i choreografie Michala Matěje.Z tohoto díla na zadek nespadnete.
1 2 3 4 5 6 7 8 9  >  >>