Profil uživatele

Oroszy

Volby

Hodnocení

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 26.2.2020)
Drama, vrstevnaté, zajímavé, inspirativní: Prachař v rapujícím rytmu, Medvecká s beránkem a poselstvím Krista, ženy hrající muže - protipól tradici starých dramat, kde to bylo opačně, diváci a komentátoři uvnitř hry... Na druhé straně až rušivé velkoherectví Batěka, nedynamické vystavění dějové linky...Celkový dojem? Po skončení jsem ještě dlouho přemýšlel, na co jsem se to vlastně díval? A s malostí člověka, který je z vesnické díry někde v horách jsem dospěl k názoru, že holt v Národním divadle se hraje něco, co už uteklo mé představě o divadle.
(zadáno: 26.2.2020)
Ano, je to muzikál bez umění. ALE! Na závěr jsem skutečně stál a tleskal, autenticky. Byl jsem však připraven, od odpoledne jsem popíjel a udržoval si pozitivní nadhled. A to se u tohoto muzikálu vyplatí. Pěvecké výkony někdy strašné, i u Fišarové. Pěvecky mně zaujala pouze p.Huttnerová, její Kam zmizel můj starý song seděl. Chlapi převlečení za ženské, tančící v pochybném baru...Z toho žijí komedie léta. Etzler je trochu prkenný, ale s Hámou a Genzerem se to ztratí. Herecké výkony zde nejsou potřeba, p. Přeučil se o ně snažil, a působil jako pěst na oko. Zkrátka, bavte se a nepřemýšlejte.
(zadáno: 17.11.2019)
Přemýšlel jsem o srovnání, které se u Audience prostě nabízí: Landovský-Lichý. Landovský má v sobě komika, koulí očima, rozhazuje rukama, více popíjí a svojí "opici" lépe divákům zprostředkuje, je zkrátka zábavnější. Lichý je pan herec, pracuje s hlasem, s dramatem, nepodbízí se. A Vaněk je v podání Mullera úžasný, úsporný, autentický. Jeho výkon předčil mé očekávání.
Děkuji pánové. I pane Havle.
16.11.19-Ostrava, divadlo PB