Počet komentářů: 0
Nový komentář

Blog návštěvníků i-divadla

Pro napsání nového článku se, prosím, přihlaste.
Zabije, protože chce mít to své štěstí. A zabije, protože jí ho berou...

80%
Adaptace Lady Macbeth z Mcenského Újezdu vždy slibuje mnohé, o dost víc, je-li autorsky přepracovaná do českého prostředí. Silná žena, slabí muži, mrtví a jedno těhotenství. A láska...ale ne ta, co si Kateřina (N. Řehořová), dívka, která se sňatkem vymkla ze své sociální skupiny, vysnila. Spíš něco mnohem temnějšího, krvavého...
Natálie Řehořová využila skvěle postavu, vytahala všechny své rejstříky kvůli plnému tónu a vyplácí se jí to.
M. Štípková - překvapivá modelace Anny, služky, spíš slepičí než ženské postavy, zlomené, ustrašené a křečovité. Přesto právě ona bude tou, která tento příběh ponese dál, jako pěstounka Kateřinina syna a ve vzdálené budoucnosti i jako máma jednoho z potomků rodu Hildebrantů.
D. Barešová - Krista, služka, naivní čerstvá a hned dvojitá oběť, ritualizující své příchody, úpravy stolu a leštění skla, ve kterém se pokradmu zhlíží.
Pánové L. Veselý/Kateřinin tchán a T. Petřík/Kateřinin manžel sice jen přizvukují, ale jak nádherně...
Matěj Nechvátal/Kateřinin milenec, příručí je vlastně jen kvalitním odrazem podobných hladových rádobymilenců, co drobátko recitují repliky o lásce a porozumění, ale pokud jim situace umožní vyjádřit vlastní názor, mluví s nadšením a uvolněně o pohodlném životě, na který nemusí vynaložit vlastní práci ani peníze...
Oceňuji také živé hudebníky na scéně (dvoje housle a cello), díky kterým se sama hudba stala metronomem a doprovází a podporuje dynamiku hereckých scén. 


Další články tohoto uživatele na blogu


Komentáře k tématu bloguPřidat komentář

Přidat komentář

Zatím zde není žádný komentář.