Profil uživatele

Studený Čumáček

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Lukáš Dubský: 7 % (92)
Kateřina Jírová: 8 % (36)
Helena Grégrová: 9 % (109)
Jiří Koula: 9 % (90)
Jiří Landa: 9 % (156)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

1 2 3 4 5 6 7 8 9  >  >>
(zadáno: 14.7.2021)
65%
Zrádné. Pokud člověk neví, na co jde a jde prostě "na herce", může tuto hru považovat za konverzačku. A pak se zlobit, že se nebavil. Herecky zcela zvládnuto, Luboš Veselý maximálně uvěřitelný jako loser, Ilona Svobodová na padesátiletou slečnu rozhodně nevypadá a Daniela Kolářová je...maličko mnohoznačná. Asi by to chtělo i větší odpich, když už to konečně dospěje k nějaké katarzi, ale na rovinu...jak to tam nacpat?
(zadáno: 8.7.2021)
Jedna je prostá tutka, co tak nějak omylem či co asi ufikla klientovo...nářadí a on to nerozdýchal. Druhá je psycholožka, co o tom chce psát. A obě nesvorně sedí. Není to zábavné, dramatické ani výchovné, zápletka slaboučká, těžce hledám vězeňskou atmosféru, tak snad jen ty herečky...
(zadáno: 8.7.2021)
Hříčka a cvičení, místy se sice cosi klube, ale nedostává se více prostoru než času. Čekat, než Armstrong došlápne, bylo až napínavé, bohužel odešel do pryč bez vysvětlení, takže nadšení opadlo. Dámy buď vaří, protestují nebo mlčí, jak přesné pro danou dobu, pro scénu by to asi chtělo aspoň mírně je dostat do pohybu.
(zadáno: 8.7.2021)
Sidonie je...nádherná. Jen to není muzikál v pravém slova smyslu a písně mají sice kvalitu textu pro činohru, ne však pro muzikál. Marta Kubišová i Aneta Langerová vážně dobré, Igor Orozovič ucházející.
(zadáno: 8.7.2021)
67%
Především estetický kousek sám o sobě, hezká ukázka rané Cpinovy krabičky. Herecky již horší, vyniká Tomáš Dastlík jako Heathcliff, hlavním ženským postavám se v první půlce podařilo nevítaně místy splynout. A další otázka:Kam sakra zmizel Harenton a tím pádem dílko utonulo v temné depresi?
(zadáno: 26.6.2021)
Po seriálu, nicméně bez velkých stížností. Sice od začátku pravidelného masivního alkocyklování Martina Myšičky děj trochu ztrácí odpich, dá se to ale při vhodném nastavení nálady pominout.
(zadáno: 26.6.2021)
Obratná a chytrá režisérská úprava, která diváka odpojila od vnímání rytmu "zemědělského" času roku a vytvořila z vesnice spíš polo-město, herecky slušné obsazení, čistá scéna a talentovaná hrstka dětí.
(zadáno: 26.6.2021)
45%
Dvě věci je třeba ocenit. Autorský vklad a "Ti hercí se tak snaží". Je však třeba dodat, že divácký zážitek je spíš trpný, ba občas i útrpný, a "Snaha není koksovatelná". Prostě, co prošlo u Ovčáčka, tady skřípá. I zubama, dvě a půl hodiny...
(zadáno: 1.6.2021)
67%
Co když skutečně ty tři hochy historie poškodila? Jejich pravé charaktery by pak mohly skutečně vyjit na světlo až nyní...nápad opravdu dobrý a herecky neodbytý. Má však na rozvinutí bohužel příliš krátký čas...
(zadáno: 13.5.2021)
Tak trochu divadlo ne-divadlo a historický bulvárek.
(zadáno: 25.4.2021)
záznam
Příjemná inscenace, slušná scéna, víc než dostatečně ucházející Brouček/Daniel Volný...co víc by si mohlo mírně rebelské děcko od pohádky přát.
(zadáno: 19.4.2021)
Harry je sebevědomý čtyřnohý fešák. Doma má páníčky už dobře vycvičené a jediným problémem jeho života je škopek a kartáč. Ten se v jeho životě objevuje bohužel často, a tak Harry vyrazil do světa. Do báječného světa plného páchnoucích věcí, ve kterých je možno se válet, do hlučného světa, kde se bagruje, válcuje a staví...
Příběh skvělý (Vít Peřina), loutky povedené, nádherně funkční mini stavební stroje.
(zadáno: 19.4.2021)
Pan Bucifal udělal řezníka, pan Viktor obloudil řeznici i slečnu s umělými květy a taneční mistr stále chodí do kuchyně volat pro krásné dámy...
Možná trochu moc imaginační a lehoučké představení, bohužel v prolínajících se postavách se mi mírně ztrácel příběh.
(zadáno: 13.4.2021)
26%
záznam
Sehrát tento kousek ochotníci, asi se i zasměju. Tohle byli ale profesionálové, a je to jako Dietl v jeho nejhorším období zkřížený s opravdu hloupou písničkovou estrádou.
(zadáno: 6.4.2021)
záznam
Divné, hodně. Nechápu propojení jinak skvělé scénografie a hry, smysl chování některých postav a jejich tanečky, skoky nebo jednání, které připomíná člověka bodnutého vosou. Což nic nemění na tom, že Klára Sedláčková-Oltová/Arkadinová byla naprosto skvělá jako polohysterický diblík, Pavel Neškudla/Treplev přiměřeně "sašol z uma", než se neoděn zastřelil a Petr Jeništa/Trigorin se ukázal být relativně úspěšným afektovaným "baličem" naivních nanynek, což na Čechova není vůbec špatné.
(zadáno: 5.4.2021)
70%
záznam
Roztomilé. Tedy především M. Holec/Advokát a P. Klimenda/Listonoš, jejich roztomilost je téměř exportní kvality. Uli a Vanilka/Pavel a Charlotte Režní zase vedou v pěveckých partech. Kostýmy á la 60. léta, barevné jako papouščí peří.
Jen kdyby to celé nevypadalo, jako kdyby někdo vzal muzikál pro velké jeviště a natlačil jej do krabice od bot.
(zadáno: 5.4.2021)
65%
záznam
Mírné, ale příjemné posuny významů, zajímavá scénografie a potěšující moderní vsuvky (ponižující on-line "aukce" Kordelie mezi Burgunďanem a králem Francie). Pěkné herecké výkony R. Madeja/šašek, R. Teprt/Kent, M. Hrubý/Glostr, L. Stach/Edgar. Jen ten Lear mi osobně nejde moc pod nos, nevím, jestli to byl režijní záměr, ale vypadá a chová se spíš jako vyšší úředník z magistrátu než jako král. Ruší to...
(zadáno: 5.4.2021)
Hada upravíme dušeného na cibulce s bílým pečivem a předkládáme jako teplý předkrm. Dalším chodem je pak udavačská moucha přidušená poklicí, servírovaná s jemně oblanšírovanými mravenci/šváby. Jako hlavní chod budeme připravovat předem cvičená kuřata/krkavce, následovaná štikou. Tyto pokrmy vhodně sladíme s mrtvou a živou vodou a jako sladkou tečku budeme hostům nabízet Zlatovlásku s kůrčičkou, pečenou na 40 stupňů. Dobrou chuť!
(zadáno: 4.4.2021)
záznam
V podstatě autorská varianta Brémských muzikantů, to však neznamená, že jde o loutkárnu špatnou, naopak. Je zábavné pochopit, že i vejce může mít menší problém s ADHD, husa zas s přijetím vlastního těla, ježek je bájivý lhář a strašpytel, kocour i koza jsou taky případi... Pokud jsou však dohromady, dokážou hodně, aniž by se to mrňatům okatě cpalo víc,než je zdrávo.Loutky měkké a povedené.
(zadáno: 4.4.2021)
65%
záznam
Formálně vytříbená, ale chladná inscenace, která mi nepřináší mnoho přidané hodnoty. Buď mi romantismus nic neříká /a o tom dost pochybuji/ nebo je chyba jinde. Velmi slušná výprava Marka Cpina.
(zadáno: 29.3.2021)
67%
online derniéra
Hans je klaun. Je down. Bez peněz. Bez ženy. Bez vtipu, který někde cestou poztrácel, pokud ho někdy vůbec měl. Smutný, polonahý, jak plyne čas, taky opilý a neustále se lituje.
Šimon Krupa jako Hans - slušný výkon, škoda, že text je hůř stravitelný.
(zadáno: 28.3.2021)
Nádherná párová souhra Josef Jelínek/Petr Vydarený v chytré loutkové klauniádě aneb jak si zařídit pohodlný pokojíček ve velrybím břiše a ještě si řádně zařádit a zazpívat.
(zadáno: 28.3.2021)
75%
Koprovku ano, ale s plátkem hovězího, párek spíš ne a špenát jen s uzeným, v jiné podobě ne. Taková krásně rozjetá maminka s mírně podpantofláckým tatínkem se jen tak nevidí. Skvělé je, že se inscenace nesnaží za každou cenu poučovat o zdravé výživě, i když by měla spoustu příležitostí...
(zadáno: 27.3.2021)
Hlavně udržet fasádu...
Velmi symbolické provedení Lorcova dramatu. Zajímavá práce s kostýmem a doplňky, symbolické vzdorné zouvání bot a odkládání šatů proti rigidnímu zahalování a cupitání na podpatcích. Smutná postava bláznivé babičky klanu, jejíž touha po svobodě mimo uzavřený dvůr je až dojemná /N. Chroboková-Tomicová/ proti chladu a odosobněnosti Bernardy/V. Včelná. Z dcer Doni Bernardy je třeba zmínit J. Posníkovou/Angustias či V. Novákovou/Martirio, které si postavy téměř oblékly. Skvělá hudba Vladivojny La Chii v kombinaci s až barokním operním zpěvem. Vážně zajímavá práce...
(zadáno: 18.3.2021)
85%
Šlo to vidět po třech částech, s přestávkami na vydýchání. Téměř neskutečná práce, nápad využít dnešní technologie a dát tak přeživším obětem, přihlížejícím i vrahům tváře a hlasy, využít prakticky celou činohru a ještě muset přizvat herecké hosty, protože jich stále není dost. A absolutně vše slouží příběhu, jediná kulisa zdi, kostýmy, líčení i výkony hereček a herců, kteří se mohli spolehnout jen na výraz tváře a hlas. Ano, tohle provedení do Národního patří plným právem.
1 2 3 4 5 6 7 8 9  >  >>