Divadlo X10

Světa plný zuby

Premiéra: 1.11.2013 | 1:35x
Překlad: Michal Kotrouš. Dramaturgie: Lenka Havlíková. Výprava: Barbara Wojtkowiak. Hudba: Petr Kofroň. Režie: Viktorie Čermáková.
Poslední uvedení: květen 2016.
Drsná sonda do života exmanažerů. „Upadli jsme a už se nezvednem. Cesta na dno je výsledkem našich životních úspěchů...“
14!  

inscenace již byla stažena z repertoáru

Divadlo X10
Hodnocení inscenace
Redakce
70 %
Uživatelé
-
Volby

Hodnocení (5)

HODNOCENÍ REDAKCE
Jiří Landa  70 %
17.5.2016 | 3027 hodnocení
+ souhlasím
Co všechno s sebou přináší střední věk a co všechno může jednoho dne kohokoli z nás potkat? Mrazivě realistická hra, která trefně pojmenovává problémy lidí překračujících čtyřicítku. Postavu muže řešícího hned několik krizových životních situací najednou dokázal T. Krejčíř postihnout věrohodně, mezi rolemi bratra Filipa a Ulfa se "mrštně" pohyboval Jiří N. Jelínek. Nejlépe si však vedl M. Mejzlík coby otec zápasící s atakou demence. Kromě čtyř vyrovnaných hereckých výkonů mě na inscenaci zaujala i originální výprava beroucí na zřetel horší akustiku divadla (hercům bylo rozumět ze všech úhlů).
Helena Grégrová  70 %
14.5.2016 | 1667 hodnocení
+ souhlasím
Jsi syn a otec a čerstvě nezaměstnaný, se stále intenzivnějším pocitem zaseknutých dvířek vozíku na horské dráze středního věku. Včil balancuj!
Jiří Koula  70 %
5.1.2016 | 1600 hodnocení
+ souhlasím
Příběh muže na vrcholu sil, od kterého celý svět něco chce, zatímco on by chtěl aspoň na chvíli od všeho utéct, jenže tak svět holt nefunguje. Ač jde o drama jednotlivce, jeho (znepokojivá) univerzálnost ukazuje v plné nahotě temnou stránku neoliberálního individualistického paradigmatu, pod jehož praporem se svět s písní na rtech žene do pekla totálního vyčerpání.
Pavel Širmer  70 %
21.2.2014 | 2013 hodnocení
+ souhlasím
Hra zobrazuje realitu kolem nás, v podobných situacích se snadno může ocitnout každý. R Reflexe je přínosná a zajímavá zejména postavením známých problémů do nečekaných a často krutých souvislostí. Režisérka text nepokazila, hra v této interpretaci vyzněla, ale řešení vnějškových prostředků (práce s prostorem, přeměny a přechody mezi scénami) nebylo často ku prospěchu. Stejně tak by se našly situace, jejichž smysl mohl vyznít přesněji. Na hlavním představiteli T. Krejčířovi byla chvílemi lehce patrná nejistota, roli však obsáhl. Ostatní své úkoly zvládli dobře. Inscenace za pozornost stojí.
Pavla Haflantová  70 %
11.11.2013 | 355 hodnocení
+ souhlasím
Zajímavá inscenace, kde i přes nepříliš šťastnou režii zažije divák okamžiky velice silných emocí. Tomáš Krejčíř náročnou roli zvládá, herecky ovšem kraluje Miloslav Mejzlík. Mé první setkání se Strašnickým divadlem rozhodně nebylo poslední!

Komentáře uživatelů nevyjadřují stanovisko redakce. Názory jednotlivých redaktorů nemusejí vždy vyjadřovat stanovisko celé redakce.