Profil uživatele

Divka

Volby

Hodnocení

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 29.12.2017)
Je dobré vidět proto, že Suchý a Molavcová jsou legendy. Trochu se opájet jejich humorem, semaforskou poetikou. Někdy se zdá, že jde jen o odlesk minulosti, ale jindy to zazáří a zajiskří jako dřív. Držím jim palce, ať jim to hraje co nejdéle.
(zadáno: 1.1.2016)
Martin Huba jako režisér ze Slovenska, který se nebojí velkých gest. A výklad? Tentokrát to asi nemělo být o velkokapitalistech, ale o hlubinách lidské duše.. (až k psychoanalytickému výkladu, totiž, že musí/me zabít svého otce, abychom mohli být sami sebou..). Je škoda, pokud se tenhle vzkaz nedostane k divákům. A paní Havlová pravděpodobně měla být odporná jako postava, ne jako herečka, která přehrává... mně tam navíc zaznívaly odkazy na její komediální role. I tak - některé okamžiky byly opravdu "velké divadlo", "velká činohra" - a kde jinde ji vůbec hledat, než ve Vinohradském.
(zadáno: 1.1.2016)
Snad absencí pana Lipského se závěrečná katarze nedostavila. Taneční výkony jistě dobré, ale vzhledem k tomu, že řada diváků sleduje spíše TV StarDance, už tolik neuchvátí. V prezentaci jednotlivých "typů" nejvíce zaujala Radka Fidlerová - obecně, všichni podali disciplinovaný výkon. Víc drobných chyb, které se dají přičíst režii - hudba vstupuje do slova, celá scéna je "utopená". Více dynamiky - nebo čehokoli, co udrží diváka v napětí - by neuškodilo, i když pomalejší rytmus inscenace byl zřejmě záměr. Ze zamýšlené atmosféry zůstalo jen málo.
(zadáno: 1.1.2016)
Představení je tak edukativní, až vzniká podezření, že se občas hraje pro školy - proč ne. Hudební složka skvělá, například scéna se dvěma klavíry. Snaha vyrovnat se se slavnými forbínami poznamenaná buď přílišným respektem nebo snad nedostatkem takových hereckých individualit, které by charisma obou předchůdců připomněly. V+W při vší snaze nepřišli. Přišel pánský a dámský soubor - včetně méně obsazovaných herců - kteří předvedli závan V+W poetiky. Starší dámské části patří poklona za pohybové kreace včetně stepu. Dobré řemeslo.
(zadáno: 30.12.2015)
Drábkova poetika v Národním je prostě otázka - jako by tam hostovala. Obžerství divadelnosti, gag střídá gag, slovní i pohybová invence, spousta zcizováků těžících z faktu, že jsme ve zlaté kapličce... je to otázka, co "zlatej portál" vydrží. Jsem pro to to zkoušet dál. Jako by to byla bitva s divákem, prostorem a tradicí - v uzším i širším slova smyslu. Pro mě to Drábek vyhrál:-)