Městské divadlo Brno [Činoherní scéna]
libreto: Jeffrey Lane
hudba a texty písní: David Yazbek
Ženy na pokraji nervového zhroucení
Premiéra: 17.12.2017 | 2:30
Podle stejnojmenného filmu Pedra Almodóvara. Překlad: Zdeněk Bartoš. Dramaturgie: Jan Šotkovský. Scéna: Jaroslav Milfajt. Kostýmy: Andrea Kučerová, Adéla Kučerová. Choreografie: Michal Matěj. Dirigenti: Karel Cón, Martin Procházka. Režie: Stanislav Slovák.
Poslední uvedení: rok 2018.
Poslední uvedení: rok 2018.
Lucie Bergerová, Petr Štěpán, Markéta Sedláčková, Jan Brožek, Eliška Skálová, Andrea Zelová / Sára Milfajtová, Mária Lalková, Barbora Remišová, Dušan Vitázek / Jozef Hruškoci / Jonáš Florián, Barbora Goldmannová, Monika Havlíčková, Ondřej Halámek / Michal Isteník, Jonáš Florián / Michal Isteník, Robert Jícha, Jiří Ressler, Hana Vašáková...
Ztřeštěná muzikálová komedie podle známého filmu o ženách a mužích a jejich vzájemném trápení. Madrid na konci 80. let je město pulzující životem, překotným rozvojem, uměním i vášněmi. Dabingovou herečku Pepu právě v den, kdy se postupně ukazuje, že je opravdu těhotná, náhle opouští její milenec Iván. Než Iván stihne vše vysvětlit, Pepa se setkává se s jeho bývalou ženou Lucíou, právě propuštěnou po dvaceti letech z nervového sanatoria, i jeho synem a jeho snoubenkou. Lucía se hodlá s Ivánem soudit. Do všeho se zaplétá i modelka Candela, která právě zjistila, že její nový milenec Malik je hledaný šíitský terorista. Pepa s pomocí dobrosrdečného taxikáře hledá dál po celém Madridu řešení všech těchto náhle nastalých problémů...
inscenace již byla stažena z repertoáru
Volby
Hodnocení (10)
HODNOCENÍ UŽIVATELŮ
Fedorocko 40 %
7.6.2018 | 717 hodnocení
+ souhlasím
I já se se Ženami minul. Bohužel se musím přiklonit k hodnocení mých předcházejících recenzentů, ne těch prvotních. Viděl jsem, prakticky už zapomněl. Jediná Markéta Sedláčková mi utkvěla svým výkonem v paměti,jinak zhola nic. Škoda.
Evilmaggie 30 %
23.5.2018 | 26 hodnocení
+ souhlasím
Se Ženami jsme se prostě minuly. Jediný pocit, který ve mně po představení zůstal, byl, že to bylo celé hrozně trapné a pitomé. Nějak neprožívám tituly, které stojí na faktu, že je každá postava idiot a ztělesnění těch nejomezenějších předsudků. Byť mi nesedla předloha, která zde kouká postavám psychologicky tak sotva na povrch, oceňuji několik náročných hereckých výstupů.
Jan456 40 %
17.4.2018 | 210 hodnocení
+ souhlasím
Toto byl v mých očích přešlap. Myslím, že se nepovedlo skoro nic. Všichni podávají standardní výkon, vyzdvihnout musím Markétu Sedláčkovou, Elišku Skálovou a Lucii Bergerovou. Je to bohužel jedna velká křeč a sedět na "ztřeštěné komedii", kde se v sále nikdo nesměje a po vtipu na jevišti následuje hrobové ticho v hledišti je utrpením pro diváka, ale mnohem víc musí ubíjet herce.
KarelK 80 %
28.1.2018 | 46 hodnocení
+ souhlasím
Veselé, trochu bláznivé a trochu jiné než běžné muzikálové komedie. Každopádně o dost lepší antidepresivum než tabletka Neurolu :-)
Sólo pro vynikající Lucii Bergerovou !
Sólo pro vynikající Lucii Bergerovou !
David Strang 100 %
21.1.2018 | 131 hodnocení
+ souhlasím
Teď si uvědomuju, že sem vlastně nikdá neochutnal Gaspáčo.. :-)
Klára Tesařová 80 %
20.1.2018 | 108 hodnocení
+ souhlasím
Španělsko. Rytmus. Hroucení. Tanec. Korida. Ženy, které by si z fleku lupli pár tabletek Neurolu. Místo nich vám ale o svých trablech povídají. Zpívají, Hrají. Kubismus na vás dýchá každým coulem. Průvodce D. Vitázek nemusí jít po chuti všem, ale jinak bravurní výkon L. Bergerové. Rovněž S. Milfajtová i E. Skálová se vám vryjí paměti. Stejně jako huba míchající jazz-rock spolu s madridskými rytmy. Celkově je hra silně antistresová. Pokud máte problémů nad hlavu, s tím, že jste sami na pokraji nervového zhroucení pomalu s pilulkou v ruce, běžte na Ženy. Ukážou, že v tom nejste samy!
Martin21 70 %
16.1.2018 | 445 hodnocení
+ souhlasím
Z obsazení je dle mého názoru Markéta Sedláčková. Zbytek ansáblu podává své bězné výkony. Netradiční hra, ovšem si myslím, že ne každému sedne.
Komentáře uživatelů nevyjadřují stanovisko redakce. Názory jednotlivých redaktorů nemusejí vždy vyjadřovat stanovisko celé redakce.