Profil uživatele

Čiko

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Helena Grégrová: 10 % (287)
Jiří Landa: 10 % (507)
Lukáš Dubský: 11 % (153)
Michal Novák: 11 % (204)
Pavel Širmer: 11 % (301)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>

(zadáno: 3.12.2018)
Jak důležité je mít Filipa - Divadlo Mír: 70 %
75% Krásně vyhraná incenace, ve které všechno klape, jak má. Velmi vtipné a dobře vypointované situace ve skvělé režii Víta Vencla. Z herců nejde nepochválit čtveřici I.Orozovič, V. Polák, P.Lerencová, A.Mohylová.
(zadáno: 3.12.2018)
Šampaňský socialista - Stará aréna: 60 %
Je zajímavé začít sledovat inscenaci v kavárně divadla, pokračovat na rušné ulici (včetně částečné interaktivity) a po krátké pauze se přesunout do divadelního sálu. Trochu mám ale pocit, že na to inscenační tým sází jako na hlavní devizu a invenci. Karel Reisz je bezesporu zajímavá osobnost, ale jeho životopis se na jevišti objevil v některých velmi zajímavých momentech jeho života příliš fragmentovitě a některá méně zajímavá období byla zbytečně protahována. Jako celek to na mě působilo přes slibný start dost rozpačitě.. Herecky vyčníval René Šmotek.
(zadáno: 3.12.2018)
Pásmo / Kóta 6893 - Stará aréna: 70 %
Pozoruhodné je, že hra byla napsána v roce 1972, tedy dávno před Černobylem. Autoři této inscenace se přesto i o Černobyl částečně opírají. Jdou rovnou na dřeň, bez delšího úvodu, zasvěcení do situace v oblasti. Z tématu jako takového až mrazí a v divákovi se míchá podivná směs emocí a otázek. Trochu mám pocit, že se snažil Pavel Gejguš do těch 70 minut nacpat úplně všechno. Emoce, vývoj postav včetně jejích charakterů, seznámení se s problematikou (popisnější pasáže), důraz na dobré herectví (skvělý výkon Anny Cónové a Tomáše Jirmana. A povedlo se, tentokrát bych klidně 10 minut přidal.
(zadáno: 1.12.2018)
Rok na vsi - Národní divadlo moravskoslezské: 50 %
Nápis na zadním jevišti upozorňuje diváka na časová období, ve kterých se děj právě odehrává. Namísto použití rekvizit, kostýmů... Jeviště je totiž plné stolů a židlí, ve kterých se herci doslova utápějí. Naprosto zbytečně. O holém jevišti ve druhé polovině (ale pořád lepší varianta) ani nemluvě. Navíc často vládne na jevišti zbytečný chaos. Do jisté míry mě to bavilo asi jen proto, že to bylo moje první setkání s Rokem na vsi. Snad bude to příští zajímavější.
(zadáno: 1.12.2018)
Kdo je pan Schmitt? - Divadlo Mír: 40 %
35% Po Dvou úplně nazích mužích, kteří mají naprosto fádní dějovou linku se tady autor pokouší o absurdní komedii. Ta by snad komedií ani nebyla, nebýt Štěpána Kozuba. Děj naprosto předvídatelný téměř od začátku, herecky trochu zaujala Magdaléna Tkačíková. Chápu, proč hraje divadlo Mír převážně bulvární komedie, ale pořád čekám, kdy se dostanou o level výš, což jde i s tímto repertoárem.
(zadáno: 1.12.2018)
#nejsemrasista_ale - Divadlo Petra Bezruče: 80 %
Evidentně je dobře, že se stal autor hry i jejím režisérem. Braňo Holiček psal navíc hru pro DPB na objednávku. Velmi zajímavé a aktuální téma. Vtipně zpracované a přitom nutící k zamyšlení. 5 postav, které vám splývají v jednu jen do té doby, než na pláži spadne wifina. Teprve potom se začnou rozkrývat jejich osobnosti, povahy, pocity... Trochu slabší mi přišel výkon (občas i špatně artikulujícího) Michala Sedláčka. Při představení bylo vidět, že se baví více mladší, než starší publikum. Proto mě trochu udivuje, že DPB doporučuje hru až od 16 let. Stačilo vyhodit pár sprostých slov..
(zadáno: 30.11.2018)
Maryša - Divadlo A.Dvořáka Příbram: 70 %
75% Takové řekl bych "čisté" divadlo. klasicky zpracovaná klasika, která nenudí a ještě jste svědky solidních hereckých výkonů. Skupině D10+ doporučuji.
(zadáno: 30.11.2018)
Jenom konec světa - Divadlo J.K.Tyla Plzeň: 60 %
55% Hra s velmi napjatou atmosférou, kterou zdařile vytváří všichni ostatní, jen ne Ondřej Novák, od něhož bych to čekal, a který se s touto postavou (zřejmě i vinou režie) absolutně minul.
(zadáno: 30.11.2018)
Talentovaný pan Ripley - Městské divadlo v Mostě: 50 %
Rozhodně to není nudné, ale celé je to zaměřené na 3 hlavní postavy na úkor ostatních. Přesto mají O.Dvořák i M.Procházka rezervy. Rozhodně stojí za to vidět o dost povedenější plzeňskou inscenaci.
(zadáno: 30.11.2018)
Královna Kapeska - Divadlo Hybernia: 50 %
Zbytečně uječený a histerický muzikál s přehrávající M.Noskovou. Krásným kontrastem jsou vyklidněné a příjemné výstupy J. Zenáhlíkové.
(zadáno: 30.11.2018)
Kabaret Kainar - Kainar - Divadlo v Dlouhé: 80 %
Skvělá inscenace v ještě lepším prostoru, což je úžasný nápad. Výborný Miroslav Hanuš, místy improvizující, skvěle sehraný soubor. Zasloužená pocta Kainarovi. Oceňuji nápad s obsluhou - opravdu vtipné. Soubor a inscenační tým se potkali na správném místě ve správný čas a je z toho mimořádná divadelní událost.
(zadáno: 30.11.2018)
Netrpělivost srdce - Národní divadlo: 60 %
Velmi se mi líbila scéna a výkon Pavlíny Štorkové. Pořád se ale nemůžu zbavit dojmu, že pro Radúze Máchu je to příliš velké sousto..
(zadáno: 6.11.2018)
Tři sestry - Komorní scéna Aréna: 70 %
65% Viděno při pražském hostování v divadle Komedie. Nějak jsem od staré dobré Arény čekal víc. Líbila se mi scéna, zároveň si ale uvědomuji, že její prostor je mnohem větší, než prostor ostravské Arény a v tom bych viděl problematiku úplného nevyznění inscenace. Včetně toho, že jsem ve 2.řadě dost často "chytal" text, hlavně od ženské části souboru.
(zadáno: 6.11.2018)
Midsummer (A Play with Songs) - Divadlo v Řeznické: 50 %
55% Jak jsem byl nadšený z výborného výkonu Jitky Ježkové, tak jsem byl zklamaný z Ondřeje Kavana, který mi přišel zmatený a střídal dobré a špatné polohy. Navíc bych ho nazval "hercem bez mimiky". Líbil se mi text hry samotné a výborný nápad s živým hudebním doprovodem.
(zadáno: 5.11.2018)
Mezi nebem a zemí - Divadlo Na Fidlovačce: 60 %
55% Mám duchařské komedie rád. Přesto jsem je pro jejich časté inscenování na českých jevištích v minulých letech už tolik nevyhledával. Možná i proto mě Mezi nebem a zemí trochu zklamalo. Sice dobrá, ale stále stejná Sandra Pogodová, nevýrazný Daniel Rous. Skoro všechny hlavní postavy v sobě mají větší potenciál, než byl využit. Proto není divu, že v menších rolích zaujala spíše Ludmila Molínová a Martina Randová. Nešťastné mi přišlo "duchařské" hýbání s obrazy na stěně, která byla kolmo k divákům a tento nápad tak z poloviny nevyšel..
(zadáno: 5.11.2018)
Elity - Jihočeské divadlo Č. Budějovice: 60 %
65% První polovina dobře odkrývá téma praktik StB v minulém režimu a dopadu této instituce na naši společnost. Dopadu, který nekončí rokem 1989, leč by si to mohl kdekdo myslet. Druhá polovina by mohla začít nadpisem "o 20 let později" a chtít odpověď na otázku Co vše se změnilo? Z rovnítka mezi oběma polovinami inscenace jde až mráz po zádech. Zkrátil bych první polovinu a druhá by si naopak zasloužila pár minut navíc.
(zadáno: 5.11.2018)
Premiéra mládí - Městská divadla pražská: 60 %
Samotná hra mi přijde trochu uvařená z vody. Toto téma jsem viděl zpracované již nejméně dvakrát. Přišlo mi, že Dana Syslová si je na jevišti "jistější v kranflecích" než Jitka Smutná. Děj druhé poloviny, zvláště jejího závěru, byl už téměř absurdní. Jako by nesouvisel s dějem poloviny první..
(zadáno: 4.11.2018)
Králova řeč - Divadlo F.X.Šaldy Liberec: 90 %
Úspěch této inscenace tkví především v dobré režii a výběru hlavních protagonistů, Z. Kupky a M.Polácha, kteří na sebe velmi dobře slyší. Skvělá je ale už předloha. Mělo to spád a závěrečný neutuchající aplaus byl zasloužený. Kéž by se takto Liberci dařilo i nadále..
(zadáno: 28.10.2018)
Plukovník Švec - Národní divadlo: 70 %
65%. Vyzdvihl bych už jen uvedení této inscenace v tento pro náš národ významný den, dále pak dobrou práci s projekcí, odvahu tuto inscenaci uvést a nasazení Filipa Kaňkovského.
(zadáno: 28.10.2018)
Lakomec - Divadlo Radka Brzobohatého: 20 %
25% Asi jsem víc nečekal. Milan enčev by si měl uvědomit, že postavu ze mě dělá více věcí, než jen kostým lakomce, umazaná tvář a neustálé řvaní na jevišti. Jan Rosák by se měl vrátit k moderování a v této inscenaci dostat port, aby byl slyšet.
(zadáno: 28.10.2018)
Moře - Městská divadla pražská: 50 %
Režijně trochu "neuchopené", občas má člověk pocit, že ten který herec úplně neví, jakou úlohu v tomto kusu zrovna plní. Zdeněk Piškula trochu topornější, dobrá Veronika Gajerová.
(zadáno: 28.10.2018)
Eva tropí hlouposti - Divadlo Na Fidlovačce: 40 %
45% Inscenace mě tak od jedné třetiny své délky nudila. Navíc mám pocit, že zde byl prvorepublikový afekt (příznačný pro filmové herectví té doby) nahrazen prostým přehráváním.
(zadáno: 28.10.2018)
Pardál - Divadlo Ungelt: 70 %
Nejlépe z toho vyšel stále charismatický František Němec. Jana Štěpánková měla jisté rezervy a mám pocit, že Ondřej Novák měl být lépe režijně uchopen.
(zadáno: 28.10.2018)
Legenda jménem Holmes - Hudební divadlo Karlín: 80 %
75% čekal jsem to slabší, milé překvapení. Opravdu úžasný Lukáš Janota v hlavní roli.
(zadáno: 28.10.2018)
Americký bizon - Činoherní klub: 40 %
Mám pocit, že jsem viděl něco, co si hraje na coolness dramatiku, ale příliš mě to nezaujalo. Nejlépe z toho vyšel V.Šanda, nejméně se mi líbil O.Sokol. Celkově mě to nezaujalo. Vše co se navíc ve hře odehraje, odehraje se až ve 2.polovině.

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>