Profil uživatele

Čiko

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Helena Grégrová: 10 % (322)
Jiří Landa: 10 % (541)
Lukáš Dubský: 11 % (187)
Pavel Širmer: 11 % (357)
Jan Pařízek: 12 % (228)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>

(zadáno: 27.5.2020)
65% Nejslabším článkem Antigony zdála se mi býti samotná Antigona, tedy Andrea Berecková, které bylo v úvodních minutách dokonce špatně rozumět. Jinak jsem se s tímto zpracováním poměrně potkal. Výtečně implementována píseň Fuck You Daddy. Zábavné, plynoucí a s příjemnou stopáží.
(zadáno: 26.3.2020)
Především výborná předloha, jejíž autor je - jak jinak - právník. Možná méně divadelní, o to více technické, autentické... člověk by až věřil, že jsou na jevišti obhájci a soudci, nikoliv herci. Skvělá rekonstrukce příběhu, ukázka naučených manipulativních postupů v oboru soudnictví, stoupající napětí... A na závěr rozhodne divák. Což není lehké. Jako jin a jang. Nic není černobílé. Z herců bych vyzdvihl Martina Siničáka a Evu Novotnou.
(zadáno: 26.3.2020)
Předlohu jsem nečetl, ale na představení jsem byl připravený a věděl jsem, že je dosti upovídané, a proto se jako divák musím velmi soustředit. Stojí to na Dušanu Vitázkovi. A ten mě usnout nenechal. Inscenace se mi líbila, nicméně aby byla doceněna, musel bych ji asi vidět ještě jednou. Jde o náročnější kus a myslím, že je lepší ji vidět po přečtení knižní předlohy.
(zadáno: 8.3.2020)
55% Opravdu zvláštní inscenace, která má určitě své místo na slunci, ale bude asi vždy bojovat s návštěvností ve velkých divadelních domech. Je tam vidět paralela s Revizorem a nemohu se zbavit pocitu, že je v tom i poetika Topolova Konce masopustu. Režisér Ivan Krejčí si herce pro tuto inscenaci evidentně získal. Obzvlášť smekám před Janem Grygarem. Druhá polovina, a zejména její závěr, je záživnější než ta první.
(zadáno: 8.3.2020)
55% Decentně stylizovaná komedie, připomínající "Háta zájezdovky", což jsem na prknech MěDB nečekal. To přehrávání se vám za chvíli ohraje a těšíte se, až se to dohraje:-) Mám prostě rád jiný typ komedií. Nikdo z herců nebyl špatný, ale nikdo ani nepředvedl nic famózního. Ale v tomto typu hry se to ani neočekává..
(zadáno: 8.3.2020)
65% Již třetí inscenace, kterou jsem viděl. Poměrně povedená a dobře vystavěná, zaujali zejména Oldřich Navrátil a Václav Šanda. Do této hry vulgarismy patří, ale ubrat by šlo, nevím, jak to přijme divák Fidlovačky. Skvělý nápad se scénou, zasahující do hlediště divadla, což bylo patřičně využito. Jsem rád, že se DNF nebojí experimentovat a uvádí věci, které by dříve neuvedlo, viz Srnky, Dánská dívka, Testosteron...
(zadáno: 1.3.2020)
95% Vypadá to, že je David Drábek po trochu rozpačitých Kanibalkách opět ve formě! Elefantazie, tedy elefant a fantazie, které se tady mimochodem meze nekladou a to je důvodem naprosto originální a výjimečné inscenace, která nemá na českém jevišti (ani v éře Drábkova působení v HK) předchůdce. Vše plyne s neobyčejnou lehkostí. Spíše týmová herecká práce, než hraní si na sólo, krásné kostýmy, scéna. Skvělá hudba a skvělý humor, obojí občas na hranici kýče, což do této hry dobře zapadá - skoro bych řekl, že je to záměr. Na konci standing - přesto je jasné, že to není pro každého. Jsem Nekaždý:-)
(zadáno: 1.3.2020)
55% Místy "jde" Martin Hofmann až příliš do Belmonda, na druhou stranu obdivuju, že ten styl drží celou hru, což je určitě ku prospěchu inscenace. Grády to ztrácí až s nástupem dvojice Wohanka - Cíl. V malé roli výborná Monika Zoubková.
(zadáno: 1.3.2020)
45% Myslím, že tento oprášený muzikál je oprášený nedostatečně. Délka 2 hodiny je sice fajn, ale i tak je to zbytečně protahované, tohle je příběh na 45 minut. Líbila se mi Dasha, jinak mě nezaujal nikdo z účinkujících. Nzelíbilo se mi, že zúžená scéna je vyřešena v tomto velkém prostoru dvakrát třemi bočními šálami, zasahujícími do jeviště.
(zadáno: 1.3.2020)
Na divadle dost ojedinělý počin. Vynikající hra, text, překlad. Skvělá B.Lukešová, skvělý L.Hampl. T.Rumlová za nimi trochu pokulhává...
(zadáno: 1.3.2020)
(zadáno: 1.3.2020)
Komedie, která opravdu pobaví. Neviděl jsem bohužel s Michalem Dlouhým a Luboš Veselý to úplně "neuhrál", ale i tak velmi zábavné. Dobrá Klára Cibulková a výborná Kristýna Frejová. -Je naprosto nezbytné- vidět ještě jednou:-)
(zadáno: 26.1.2020)
Po přečtení zdejších anotací jsem pořád čekal, kdy přijde ten pomyslný vrchol, který popostrčil procentuální ručičku na nadprůměrných 84% a najednou byl konec. Chápu, že je to zajímavé téma jednoho lidského osudu, ale tím to pro mě končí. Inscenace mi přišla příliš kolážovitá, místy až estrádní. Vlastně mě nezaujal nikdo z účinkujících...
(zadáno: 26.1.2020)
55% Nejde o zrovna vybroušený text, spíše o průměr. Přesto z něj kdysi Blanka Bohdanová a Josef Somr vytěžili maximum. To se dost dobře nepodařilo herecké dvojici Na Jezerce. Slabším článkem je Jiřina Bohdalová, která na mě působila dojmem, že jí dochází dech a to jak doslova, tak v přeneseném slova smyslu. Jako Fonsie mě nepřesvědčila. O poznání lépe si vede Milan Kňažko. Je si herecky jistý, krásně hlasitě artikuluje a nemusel jsem "chytat" jeho poslední slova v replikách. Není to promarněný čas, ale jde o představení, které zapadne do "divadelní šedi".
(zadáno: 26.1.2020)
65% Témata světových válek nepřestanou dramatiky asi nikdy fascinovat. Ani mě. Těch her je spousta a každá má své nosné téma, stejně jako Želary. Přesto mi tato inscenace přijde trochu vyčpělá a nemohl jsem se zbavit pocitu, že dvojice E.Paciláková a V.Fridrich se snaží trochu víc než ostatní...
(zadáno: 9.12.2019)
55% Je těžké obstát na jevišti s tak vynikající filmovou předlohou, obzvláště je-li Dívka na koštěti na filmovém plátně tak výpravná. Určitě bych přidal několik hudebních čísel. Herecky mě oslnili spíš účinkující ve vedlejších rolích - R.Štabrňák a S.Remundová. Také se mi líbila kouzelnická čísla a triky. Jen proměny herců ve zvířata a předměty by šly udělat uvěřitelněji. Výlet do budoucnosti s projekcí na plátně by si zasloužil škrt. Pěkné kostýmy a šikovná company. Nejlepší scénou celé inscenace je cvokhaus:-)
(zadáno: 8.12.2019)
Plzeň a Lumír Olšovský je spojení, o kterém se bude jistě ještě dlouho mluvit, neboť tamní muzikálovou scénu pozvedl do výšin, na kterou v současné době nedosáhne žádné jiné divadlo v ČR. Krásná hudba, úžasné kostýmy, dobře promyšlená scéna, skvělá práce s propadly. S. Hanzlíčková Borková dobrá, ale úplně neoslnila. Stejně tak Martin Holec a poněkud nevýrazný Jozef Hruškoci. Až nepříjemně uvěřitelná byla V. Zaoralová Dvořáková a absolutním vrcholem byl pro mě skvělý Pavel Režný. Trochu zklamáním je příliš fragmentovitý životopis Sisi. Nejen company, ale i sólistům nebylo občas rozumět.
(zadáno: 8.12.2019)
Příjemná podívaná. Nejvděčnější postavou této hry je Fortunato a Viktor Kuzník z něj opravdu vytěžil maximum. Naopak za ostatními trochu pokulhává Pasqua Anny Randárové.
(zadáno: 8.12.2019)
85% Zdá se mi, že poslední roky je úroveň režií SKUTRu trochu kolísavá, nicméně za jejich vrchol (v pozitivním slova smyslu) považuji Kytici v ND. Skvělá scéna, hudba, kostýmy, světla - všechny tyto složky by si zasloužily svůj prostor - ale především práce s herci. Co herec - to určitý charakter. Je to třetí zpracování Kytice, které jsem viděl a jsem si skoro jistý, že nejlepší. Krásně zpracovaný vizuál, který jsem si z galerie užil snad víc, než diváci z předních řad.
(zadáno: 24.11.2019)
Inscenace časově zasazená do období přelomu režimů před 30 lety. Téma, které bych dal už k ledu a třeba se tak po výročí stane. Divadlo na divadle by bylo chvíli fajn, ale herecké etudy nakonec zabírají polovinu celkové stopáže inscenace. Herci, kteří hrají herce různých charakterů fajn, ale málo prostoru na jejich profilování právě na úkor zmíněného divadla na divadle. Myslím, že si autorka měla vybrat jedno nebo druhé. Tedy spíše to druhé. Přesto nemohu říct, že bych se nebavil.
(zadáno: 14.11.2019)
65% Komedie složená ze 6 příběhů, trochu se prolínajících. 5 příběhů výborných, jeden nikoliv. Mile mě překvapila Kristýna Frejová.
(zadáno: 14.11.2019)
Začal bych tím, jestli se toto téma hodí pro konzervativnějšího diváka Fidlovačky. Nejsem si tím jist, zejména dle počtu prchajících diváků o pauze. Čtveřice Horváthová, Krejčík, Krejčíková , Korn - výborní. Nápad obsadit Jiřího Korna kvituji. Krejčíkova proměna je servírována s citem, postupně... Přesto mi přijde potenciál celé inscenace ne úplně využitý. V určitých momentech jsem dění na jevišti hltal, ale jako celek mi to přijde nekompaktní. Co jsem nepochopil, jsou časové prodlevy mezi jednotlivými replikami. Asi mají přidat na dramatičnosti, bohužel jen inscenaci neúnosně prodlužují.
(zadáno: 14.11.2019)
75% Vypadá to, že jsem neměl tu lepší alternaci, ale i tak... Super příběh asi lépe zahraný, než zazpívaný. Krásná scéna, přiměřená stopáž, komorní ráz a hodinka a půl s pianem...
(zadáno: 14.11.2019)
65% Dle komentářů je asi dobře, že jsem neviděl film, ani nečetl knihu...
(zadáno: 14.11.2019)
85% Vyloženě herecké představení. Krásně a čitelně zpracovaný Bernhard. Výborná Špinarova režie. Prázdná scéna, která nepotřebuje nic jiného, než 3 výtečné herce. Všichni 3 a jejich měnící se polohy a proměny mě bavili. Přes zdánlivou monotónnost neztrácí inscenace tempo.

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>