Profil uživatele

Čiko

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Helena Grégrová: 10 % (331)
Jiří Landa: 10 % (558)
Lukáš Dubský: 11 % (201)
Pavel Širmer: 11 % (384)
Jan Pařízek: 12 % (237)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

1 2 3 4 5 6 7 8 9  >  >>
(zadáno: 19.7.2021)
Po přečtení zejména redakčních hodnocení jsem čekal asi trochu víc, ale i tak jsem spokojený a doporučuji. Dvě výborně sehrané herečky na prázdném jevišti. Obdivuji to zvládnuté množství textu a postav. Pěkné herecké výkony, o malinko víc mě zaujala Eliška Křenková.
(zadáno: 19.7.2021)
Další důkaz o tom, že si královéhradecké divadlo drží vysokou laťku. Zajímavé a zábavné pojetí a zpracování, včetně skvělých hereckých výkonů. Duo SKUTR mě vždy buď zklame, nebo výrazně potěší a překvapí. Pro Hradec palec nahoru..
(zadáno: 19.7.2021)
65% Zajímavá sonda do světa drogově závislých. Tentokrát se v léčebně ocitá celebrita. I ona ale musí projít stejným procesem, jako ostatní. Výborně rozehrané je zde téma přiznání si problému. Přestože mě Natálie Holíková až tak neuchvátila, obdivuju její nasazení v délce tří hodin. Trochu křečovití jsou někteří herci v menších rolích. Hra (nebo inscenace) by mohla být o něco kratší..
(zadáno: 19.7.2021)
85% Když si člověk přečte anotaci, zdá se mu, že je to poměrně banální téma. Ale Schiller je hlubokomyslný, hloubavý a bere si na paškál společenské konvence a intrikářství na poli názorových střetů dvou generací. Tleskal jsem Úkladům a lásce ve Stavovském divadle v režii Jana Nebeského. Klicperovu divadlu v režii Ivana Krejčího tleskám vestoje. Je nutné vidět...
(zadáno: 19.7.2021)
45% Po Oskarovi a Enigmatických variacích (jednoznačně moje nejoblíbenější hra od tohoto autora) mé třetí setkání se Schmittem a tak trochu zklamání. Omšelé téma, celou dobu víte, že se nabízejí cca 2-3 konce a vlastně jen čekáte, jestli jste se trefili. Nataša Burger mě nijak neoslovila. Tím méně Jaroslav Dušek, stále častěji mám pocit, že je ve všem stejný. Je jedno jestli v divadle, nebo na obrazovce. Byť považuji tuto Schmittovu hru za slabší, myslím, že se dá udělat o dost lépe...
(zadáno: 16.6.2021)
Tato hra byla před cca 20 lety moje první setkání s McDonaghem. Z tehdejší verze s Ninou Divíškovou mě mrazilo trochu víc, ale přišlo mi, že tam také měla trochu větší prostor, než Milena Steinmasslová. Znám ji z jiného typu rolí a nějak mi dělalo potíže jí to uvěřit. Viděl jsem tam spíš tiky, vyplašenost a zmatenost než tu nenávist. Velmi výrazná a zajímavá je Maureen Ireny Kristekové - dobře se do role opřela, nechybí jí energie. Její proměna po nenaplněné katarzi je famózní. Je dcerou své matky se vším všudy, i když zoufale nechce. Prostor klubovny v Jindřišské dobře dotváří atmosféru.
(zadáno: 16.6.2021)
Jakoby si chtěl Miloslav König odskočit od líbivé činohry. Sice jen na osmi metrech čtverečních, ale je tu jiný, extravagantní, obnažující se duševně i fyzicky, sebedestruktivní, sdělující a volající o pomoc - a přitom tak zoufale sám. To množství naturalismu je neuvěřitelné, nabalující se. Skvěle zvládnuto herecky i pěvecky. Velkou pochvalu si zaslouží i Martin Dohnal za výběr hudby a její interpretaci. Ke konci ztrácí inscenace tempo. A narážky na covid už prosím ne, sem se to opravdu nehodí..
(zadáno: 6.6.2021)
45% Kabaretní pásmo písniček s průvodním textem. Toť vše. Nevadí mi herecké zpívání, bylo na celkem dobré úrovni. Text je rychle odříkáván, až deklamován, místy není ani rozumět (hlavně na začátku), bez frázování, bez point. Role Jonáše přímo vybízí k větší energii. Petr Lněnička stojí převážně na místě a pro mě byl zkrátka nezajímavý. O dost lépe si vedl Zdeněk Dočekal. I tančící a zpívající dámské duo se mohlo lépe uplatnit. Zkrátka příliš statické, nedotažené, v mírném útlumu. Na druhou stranu chápu, že u takovéto inscenace dotváří atmosféru publikum, což se příliš nepodařilo.
(zadáno: 6.6.2021)
Je vidět, že psal Daniel Hrbek hercům role "na tělo". Nejvíce se mu to podařilo u ústřední dvojice Michal Dlouhý - Kamil Halbich. Výborně se doplňují. M.Dlouhý má energie přespříliš (v této hře zcela jistě záměrně), K.Halbich působí mírně a vyrovnaně. Bez Dlouhého by to byla nuda, bez Halbicha by to bylo k nevydržení. Skvělý je i D.Punčochář. Velmi dobře a odvážně se tu tepe do dávné, nedávné i současné tématiky dění okolo divadla.(erudovaní se baví asi o něco více). Za nedostatek považuji jistou nekoncepčnost a nevyhraněnost v žánru komedie a hluchá místa, především na začátku 2.poloviny hry.
(zadáno: 13.1.2021)
(zadáno: 27.10.2020)
Příjemná komedie. Ve druhé polovině už trochu zdlouhavá. Kromě závěrečné pointy vám vlastně druhá půlka už nic moc nepřinese. Ansáblová záležitost s vyrovnanými hereckými výkony, snad jen Tereza Kostková trochu pokulhává za ostatními. V terapeutickém půlkruhu sedí jako jediná mírně zády k divákům, a proto ji není občas slyšet.
(zadáno: 27.10.2020)
85% Třetí inscenace této hry, kterou jsem viděl. Jednoznačně nejlepší. Výborně zde fungují oba páry prarodičů, pohybující se na hraně přijatelného sentimentu. Nick Lukáše Rouse je nejlepší z Nicků, které jsem viděl. Velmi citlivá režie Juraje Herze. Silný příběh plný emocí a snahy o porozumění. Doporučuji.
(zadáno: 27.10.2020)
65% Vždy se těch duchařských témat trochu bojím, ale tato komedie mě bavila od začátku do konce. Vyzdvihl bych především ženské osazenstvo - zaujala mě zejména přesvědčivá Jaromíra Mílová, dále Jana Zenáhlíková a v menší roli služky Zuzana Fricová. Jsem rád, že v napjaté situaci okolo kladenského divadla vznikla inscenace, kterou stojí za to vidět...
(zadáno: 23.10.2020)
45% Ze způsobu provedení mám pocit, že je to představení spíše (nebo možná i) pro školní věk. I v tomto typu inscenace bych čekal proracovanější herecké výkony.
(zadáno: 23.10.2020)
Největší negativum vidím v hospodském, který by měl ubrat na intenzitě a délce projevu. Možná právě proto bylo představení o 30 minut delší, což je mu rozhodně ku škodě. Vše co se dělo na jevišti okolo mě víceméně proplulo, efektní je akrobacie. Škoda také, že asi polovina účinkujících tam v podstatě dělala komparz.
(zadáno: 23.10.2020)
85% Nejprve jsem se divil, proč je muzikál uváděn na malé scéně, ale potom mě ten "skoro dotek" nesmírně vyhovoval. Bavilo mě sledovat dění ze zhruba 2 metrů. Jde o živý muzikál, plný energie a skvělých a vyrovnaných hereckých výkonů. Je třeba také ocenit živou hudbu, pěkné kostýmy a scénu. Dobře placená procházka nepatří mezi mé top muzikály, ale tu plzeňskou rozhodně doporučuji.
(zadáno: 18.10.2020)
55% Na jednu stranu mě infantilní počínání ústřední dvojice (zejména na začátku) šíleně iritovalo, na druhou stranu chápu, že je pro koncept hry jako celku potřebné. Také se mi líbí, jakým vývojem tato dvojice prochází a že osud páru, jež je na návštěvě, je vlastně opačný. Dvojice K.Janáčková a J.Nosek se mi líbila víc. Filip Cíl tlačil místy až moc na pilu..
(zadáno: 18.10.2020)
Určitě je dobré znát aspoň vzevrubně předlohu a vědět, že nejdete na typický muzikál. Pak by se vám mohl trefit do momentální nálady. U mě to nebylo ani tak o náladě, byl jsem připravený na tu netypičnost. Prostě mě to neoslovilo. Přišlo mi to režijně bez ladu a sladu, neuchopené, vedoucí do nikam:-( Líbil se mi výkon Eriky Stárkové, velmi jsem trpěl při výstupech Igora Orozoviče. Trochu jsem se nutil, abych se vrátil na druhou polovinu..
(zadáno: 18.10.2020)
65% Příjemná komedie, na které se v pozitivním slova smyslu podepsala důsledná režie Petra Svojtky. Nesklouzává k lacinosti podobného typu her s potřebou přehrávat. Dobré herecké výkony, za kterými ale zaostává představitel hlavní role, Roman Vojtek, naopak herecky vyčnívá Jiří Ployhar. Neviděl jsem původní verzi francouzského filmu s Pierrem Richardem, ale po shlédnutí inscenace z dílny Pantheon production se na ni těším.
(zadáno: 18.10.2020)
55% Mám celoživotní slabost pro, dle mého názoru, nedoceněnou Jitku Molavcovou a hlavně díky její roli jsem si představení užil. Slabinu bych viděl v režii a v propastném výkonu právě mezi J.Molavcovou a J.Suchým, který měl navíc velké problémy s textem. Docela příjemně mě překvapil Vlastimil Harapes.
(zadáno: 12.10.2020)
Čekal jsem spíš méně než více, a proto příjemné překvapení. Vynikající je především výkon Romana Štabrňáka a Filipa Blažka. Líbil se mi také Jiří Ployhar, méně už Lukáš Král. Jako komedii, u níž se pobavíte na úrovni, mohu doporučit.
(zadáno: 6.10.2020)
65% Nejsem si jistý, jestli to herce po těch mnoha reprízách ještě baví tak jako na začátku. Tento pocit u mě převládal. Celá inscenace mi přišla mírně unavená, trochu bez energie. Spousta lidí to navíc považuje za až geniálně napsané dílo. Já ale stále tápu - je to geniálně napsané, nebo je to jen příhodně popsaný obraz naší společnosti? Pak by to autor vlastně ani neměl těžké... Na druhou stranu je to zábavné a asi si tu každý najde odraz svého já. Ve filmu to funguje o něco lépe asi právě proto, že je z něj cítit to nasazení.
(zadáno: 6.10.2020)
65% Komedie, která opravdu pobaví. Poměrně neotřelé téma s několika zvraty, které překvapí. Viděno se Zuzanou Slavíkovou. Velmi mě bavila postava Miroslava Etzlera. Sice v menší roli, ale naprosto skvostná je Kateřina Holánová. I kvůli ní se asi půjdu podívat na alternaci s Martinou Hudečkovou. Fajn humor s poctivou režií a dobrým načasováním point. Doporučuji.
1 2 3 4 5 6 7 8 9  >  >>