Profil uživatele

Jan456

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 10 % (24)
Iva Bryndová: 12 % (36)
Michal Novák: 12 % (49)
Lukáš Dubský: 14 % (59)
Jiří Landa: 16 % (82)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

1 2 3 4 5 6 7 8  >  >>
(zadáno: 12.10.2021)
I když je teprve začátek října dýchly na mě vánoce. Velmi povedená, poctivá činohra.
(zadáno: 4.10.2021)
Jako proč ne. Příjemný příběh zasazený do příjemného kabaretního prostředí.
(zadáno: 4.10.2021)
Musím přiznat, že mě celkem překvapilo místní, celkem rozporuplné hodnocení inscenace. Uznávám, že inscenace Bůh masakru této autorky má mnohem větší náboj a Bella Figura jde tak trochu v jejím stínu, ale to neznamená, že by byla špatná. Bohužel se u mě takové ty pocity jako u srovnávané inscenace Bůh masakru nedostavily. Musím uznat, že režie M. Tyce jsou svěží, inovativní a do hledišť MDB vnáší velmi příjemné oživení. Herecky je inscenace velmi přesná, nelze nikoho nezmínit, ani nepochválit, ale Z. Herfortová je prostě k sežrání. Tím se omlouvám ostatním skvělým hercům.
(zadáno: 27.9.2021)
Velmi, velmi povedené představení. Jak inscenačně, hudebně, tak herecky. Výborná H. Briešťanská s ostatními postavami. Myslím, že standing ovation byl na místě. Určitě budu doporučovat. Jediná vada byla první půlka hry, kde by to chtělo trochu škrtů, prostě těch schůzí a porad na jevišti bylo už na mě trochu moc. Víc takových her v Redutě a pryč s tou nesmyslnou avantgardou a přešlapy, které se tam v minulosti inscenovaly. Tento dramaturgický směr má smysl.
(zadáno: 18.9.2021)
Je to v podstatě taková romance. Chvílemi mi asociovala trochu českou Romanci pro Křídlovku. Nelze nevyzdvihnout působivou scénu, skvěle zvolený živý doprovod inscenace, Ivana Dejmala a Petru Lorencovou v hlavních rolích (které se snad v ND Brno povede nějak udržet) a Z. Černou. Ale nefér by to bylo i k hercům menších rolí, protože i dvojice strážníků byla výborná. Příjemně strávený večer.
(zadáno: 16.9.2021)
Velmi dobře inscenované drama o člověku, který snad ani není tak zvrhlý, jako lidé kolem něj. Velmi dobře obsazená inscenace, které védodí Martin Siničák, Ivan Dejmal, Petr Kubes, Elena Trčková (u které je škoda, že brněnské divadlo ze stálého angažmá odešla). Asi bude dlouho trvat, než Národní divadlo své diváky vrátí zpět, protože jsou zvyklí na "zvláštní" kusy, které zde byly v minulých letech v dramaturgických a režijních přešlapech inscenovány, ale toto opravdu stojí za to.
(zadáno: 13.9.2021)
Nemůžu se ubránit srovnání s WSS, kterou inscenoval v roce 1996 S. Moša. Ostravská inscenace nemá požadovaný náboj. Bohužel mi nesedla ani režie. Na představení, které by mělo sršet energií mi přišlo celkem statické. Paruky a kostýmy dělaly z náctiletých postav americké strejce a tetky. Ale vyzdvihnout musím rozhodně orchestr a výborného představitele P.Vyskočila a M.Polyákovou. Pěvecky a hudebně dokázala inscenace dosáhnout stropu a z dokonalé Bernsteinovy hudby vytěžit maxima.
(zadáno: 9.9.2021)
Zajímavá scéna. Výborný Petr Halberstadt a všichni ostatní herci v několika rolích, kterými představením proplouvali. Hra sedla i Dušanu Vitázkovi, ale přiznám se, že když spustí ten svůj "slovní kulomet", mám co dělat, abych mu rozuměl a chápal souvislosti:-) Santini rozhodně stojí za vidění a právem se může řadit mezi TOPky současného brněnského repertoáru!
(zadáno: 8.9.2021)
Ano, je to fraška, je to celé "ztřeštěné". Bohužel výprava inscenace a spletitost frašky chvílemi působí tak, že už vlastně nevíte kdo je kdo a kdo se chce s kým vdát či oženit. Na této hře je vidět, že provětrání souboru o nové tváře se činohře Mahenově činohry vyplatilo. Myslím, že už to bylo třeba. Hra samotná je typickou fraškou, které vévodí I. Dejmal, J. Svojanovský a T. Groszmannová. Jsem rád, že se Reduta už dává trochu jinou dramaturgickou dráhou a dostává tím trochu více šmrncu.
(zadáno: 6.9.2021)
Myslím, že toto představení rozhodně stojí za vidění. Příjemná hudba, nádherná výprava, kostýmy, neokoukaná choreografie. Z množství postav prostupujícím tímto hotelem nejvíce zaujala Markéta Sedláčková s Alešem Slaninou. Jakoby se vracel do Městského divadla pravý poctivý muzikál, na který jsem tu byl vždy zvyklý.
(zadáno: 13.12.2018)
Myslím, že toto je cesta, kudy by se měla Reduta ubírat. Dost bylo alternativy, dost její na jiných scénách. Toto měl šmrnce a pan Uhde si u mě získal body po marných inscenacích v Městském divadle Brno.
(zadáno: 11.12.2018)
Po výborné Černé labuti a Kmenech, které byly výborné, přichází takový slabší průměr. První chvíle hry jsem tiše záviděl lidem na vánočních trzích před divadlem. Naštěstí představení dostalo trochu spád, ale bhužel z vyjmenovaného trojlístku celé trilogie Braňa Holíčka jednoznačně nejslabší kus. Škoda.
(zadáno: 9.11.2018)
Velké těšení a poměrně velké zklamání.A to dílem samotným.Je škoda,že tak silné téma je tak slabě scénáristicky zpracováno.Velké množství postav,které nejsou vykresleny do hloubky.Takže postava přijde,zazpívá,najednou třeba zemře.Ale jak se můžu dojmout nad jejím osudem či příběhem,když o té postavě nic nevím???Hudebně celkem slabé.Pokud toto má být nejdéle hranější muzikál na Broadwayi jsem asi divadelní analfabet a divadlu nerozumím a asi nemám vkus.Opravdu po mě příběh ztekl jako déšť okapem,žádná emoce,žádný zážitek.Když se člověk těší na přestávku je něco špatně.Ale výborný Kristian Pekar
(zadáno: 27.10.2018)
Řekl bych, že režie Braňa Holíčka zvedají brněnskou Redutu o několik stupňů výš. Jeho režie jsou moderní,nekonvenční, ale tento druh avangrady nezavrhuji a myslím, že tu má své místo.Herci hráli své postavy (nebo sebe samotné) velmi dobře.A jedno je jasné.Všichni jsme byli nebo snad jsme součástí nějakého kmenu.
(zadáno: 22.10.2018)
Asi opravdu ne.Toto nemělo být inscenováno a možná ani napsáno.Při hudebních číslech jsem se modlil, aby už nezpívali a při činoherních aby už nemluvili.Dívat se na toto v televizi asi přepnu na jiný program.Herci sice hráli, jako by je to snad i bavilo, jim patří ta procenta hodnocení.Chápu, že si MDB vychovává budoucí, mladé diváky, ale nevím, jestli je třeba stále nasazovat rodinné kusy,navíc se stejnými protagonisty v hlavních rolích.Člověk pak už neví, jestli je na Prodaném smíchu, Děsným pátku či BIG. Vzpomínám na rodinné muzikály - Olivera a Sněhurku a moc se těším Rent, snad se povede.
(zadáno: 23.9.2018)
Musím uznat, že práce tohoto inscenačního trojlístku bývá celkem vždy velmi zdařila. Nápad poskládat naše dějiny do této formy s průvodci Marcelem a Čeňkem, kteří stojí u všech katastrof je velmi povedené. Jsou zde chvíle, kdy se opravdu navýsost dobře pobavíte. Bohužel sami sebou - vždyť jsme češi...V druhé polovině bohužel inscenace trochu ztrácí tempo a nepřináší nic nového a tak se dostává trochu hluchých míst.Podtrženo sečteno ovšem velmi zdařilá inscenace, kterou ABONENTI odměnili potleskem ve stoje!!!! Určitě běžte a přemýšlejme nad hrou i nad sebou, jako národem:-)
(zadáno: 9.9.2018)
Protože se nejedná o mé první seznámení se Cyranem můžu porovnávat. Určitě bych vyzdvihl herecký projev Petra Kubese i Natálie Tichánkové a Lukáše Červenky. Nad obsazením Kristiána mi zůstával chvíli rozum stát. Viděno jako open air představení, které rozhodně nezklamalo. A Petr Kubes určitě předčil i Davida Prachaře v Národním divadle.
(zadáno: 9.9.2018)
Rozhodně mi nebyla blízká Nezvalova úprava a určitě ne hudební stránka dramatizace. Připadal jsem si chvílemi jako na nějaké rozpustilé operetce.Kam směřuješ Městské divadlo? Proč vznikají inscenace šité horkou jehlou? Pochválit musím ovšem vizuální stránku inscenace, zejména kostýmy. Herecké výkony byly dobré, jak jsme u tohoto divadla zvyklí, ale co dělat s takovou předlohou, tady se toho moc zachránit nedá. Vzpomínám na Mušketýry paní Burešové, inscenované v tomto divadle před pár lety.
(zadáno: 1.6.2018)
Celkem promarněný večer. Těšil jsem se po létech na režii paní Kališové, ale toto opravdu ne. To nebyla komedie, to nebylo k zamyšlení, to bylo celkem strašný...
(zadáno: 1.6.2018)
Ze začátku jsem měl pocit, že dívám na Teletubies. Ano, klauni do cirkusu patří, ale k vrcholné filozofii V. Vančury, která je už také mírně přežitá se nehodí vůbec. Trojice pánů mi přišla celkem nevýrazná a tak se celé představení smrsklo jen na čekání na velmi povedené kreace T. Grozsmannové, která v podstatě celé představení táhla a jen díky ní a akrobatickým výkonům J. Šafránka, který ji skvěle sekundoval, dávám 40%. jinak to byla opravdu Nuda v Brně online. Klaunů, jinak držitelů Thalie mi bylo opravdu v těchto rolích nesmírně líto.
(zadáno: 1.5.2018)
Povedené představení, jak už jsme u režiséra M. Tyce zvyklí. Davové scény zfanatizovaných žen měly opravdu nádech mystična. Výborná byla zejména Lenka Janíková s Petrem Štěpánem.
(zadáno: 1.5.2018)
Můj ty světe, to byla sra*ka!!! Ale já se fakt skvěle bavil!!!!
(zadáno: 17.4.2018)
Toto byl v mých očích přešlap. Myslím, že se nepovedlo skoro nic. Všichni podávají standardní výkon, vyzdvihnout musím Markétu Sedláčkovou, Elišku Skálovou a Lucii Bergerovou. Je to bohužel jedna velká křeč a sedět na "ztřeštěné komedii", kde se v sále nikdo nesměje a po vtipu na jevišti následuje hrobové ticho v hledišti je utrpením pro diváka, ale mnohem víc musí ubíjet herce.
(zadáno: 23.3.2018)
Prostě BRAVO:-)
(zadáno: 24.2.2018)
Neurazí, ale ani nenadchne. Nebýt odlehčení, které MDB této hře dopřálo, byly by to pro mě asi dvě hodiny k nevydržení. Takhle z toho vyšla úsměvná hra, která je bezesporu svým obsahem jiná.
1 2 3 4 5 6 7 8  >  >>