Profil uživatele

Jan456

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 10 % (24)
Michal Novák: 12 % (49)
Lukáš Dubský: 14 % (57)
Jiří Landa: 16 % (82)
Helena Grégrová: 20 % (28)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

(zadáno: 13.12.2018)
Zázrak v černém domě - Národní divadlo Brno: 80 %
Myslím, že toto je cesta, kudy by se měla Reduta ubírat. Dost bylo alternativy, dost její na jiných scénách. Toto měl šmrnce a pan Uhde si u mě získal body po marných inscenacích v Městském divadle Brno.
(zadáno: 11.12.2018)
Roky a kroky - Národní divadlo Brno: 50 %
Po výborné Černé labuti a Kmenech, které byly výborné, přichází takový slabší průměr. První chvíle hry jsem tiše záviděl lidem na vánočních trzích před divadlem. Naštěstí představení dostalo trochu spád, ale bhužel z vyjmenovaného trojlístku celé trilogie Braňa Holíčka jednoznačně nejslabší kus. Škoda.
(zadáno: 9.11.2018)
Rent - Městské divadlo Brno: 50 %
Velké těšení a poměrně velké zklamání.A to dílem samotným.Je škoda,že tak silné téma je tak slabě scénáristicky zpracováno.Velké množství postav,které nejsou vykresleny do hloubky.Takže postava přijde,zazpívá,najednou třeba zemře.Ale jak se můžu dojmout nad jejím osudem či příběhem,když o té postavě nic nevím???Hudebně celkem slabé.Pokud toto má být nejdéle hranější muzikál na Broadwayi jsem asi divadelní analfabet a divadlu nerozumím a asi nemám vkus.Opravdu po mě příběh ztekl jako déšť okapem,žádná emoce,žádný zážitek.Když se člověk těší na přestávku je něco špatně.Ale výborný Kristian Pekar
(zadáno: 27.10.2018)
Kmeny - Národní divadlo Brno: 80 %
Řekl bych, že režie Braňa Holíčka zvedají brněnskou Redutu o několik stupňů výš. Jeho režie jsou moderní,nekonvenční, ale tento druh avangrady nezavrhuji a myslím, že tu má své místo.Herci hráli své postavy (nebo sebe samotné) velmi dobře.A jedno je jasné.Všichni jsme byli nebo snad jsme součástí nějakého kmenu.
(zadáno: 22.10.2018)
BIG - Městské divadlo Brno: 30 %
Asi opravdu ne.Toto nemělo být inscenováno a možná ani napsáno.Při hudebních číslech jsem se modlil, aby už nezpívali a při činoherních aby už nemluvili.Dívat se na toto v televizi asi přepnu na jiný program.Herci sice hráli, jako by je to snad i bavilo, jim patří ta procenta hodnocení.Chápu, že si MDB vychovává budoucí, mladé diváky, ale nevím, jestli je třeba stále nasazovat rodinné kusy,navíc se stejnými protagonisty v hlavních rolích.Člověk pak už neví, jestli je na Prodaném smíchu, Děsným pátku či BIG. Vzpomínám na rodinné muzikály - Olivera a Sněhurku a moc se těším Rent, snad se povede.
(zadáno: 23.9.2018)
Osmyčky - Městské divadlo Brno: 70 %
Musím uznat, že práce tohoto inscenačního trojlístku bývá celkem vždy velmi zdařila. Nápad poskládat naše dějiny do této formy s průvodci Marcelem a Čeňkem, kteří stojí u všech katastrof je velmi povedené. Jsou zde chvíle, kdy se opravdu navýsost dobře pobavíte. Bohužel sami sebou - vždyť jsme češi...V druhé polovině bohužel inscenace trochu ztrácí tempo a nepřináší nic nového a tak se dostává trochu hluchých míst.Podtrženo sečteno ovšem velmi zdařilá inscenace, kterou ABONENTI odměnili potleskem ve stoje!!!! Určitě běžte a přemýšlejme nad hrou i nad sebou, jako národem:-)
(zadáno: 9.9.2018)
Cyrano z Bergeracu - Moravské divadlo Olomouc: 70 %
Protože se nejedná o mé první seznámení se Cyranem můžu porovnávat. Určitě bych vyzdvihl herecký projev Petra Kubese i Natálie Tichánkové a Lukáše Červenky. Nad obsazením Kristiána mi zůstával chvíli rozum stát. Viděno jako open air představení, které rozhodně nezklamalo. A Petr Kubes určitě předčil i Davida Prachaře v Národním divadle.
(zadáno: 9.9.2018)
Tři mušketýři - Městské divadlo Brno: 40 %
Rozhodně mi nebyla blízká Nezvalova úprava a určitě ne hudební stránka dramatizace. Připadal jsem si chvílemi jako na nějaké rozpustilé operetce.Kam směřuješ Městské divadlo? Proč vznikají inscenace šité horkou jehlou? Pochválit musím ovšem vizuální stránku inscenace, zejména kostýmy. Herecké výkony byly dobré, jak jsme u tohoto divadla zvyklí, ale co dělat s takovou předlohou, tady se toho moc zachránit nedá. Vzpomínám na Mušketýry paní Burešové, inscenované v tomto divadle před pár lety.
(zadáno: 1.6.2018)
Kdo je pan Schmitt? - Národní divadlo Brno: 30 %
Celkem promarněný večer. Těšil jsem se po létech na režii paní Kališové, ale toto opravdu ne. To nebyla komedie, to nebylo k zamyšlení, to bylo celkem strašný...
(zadáno: 1.6.2018)
Rozmarné léto - Národní divadlo Brno: 40 %
Ze začátku jsem měl pocit, že dívám na Teletubies. Ano, klauni do cirkusu patří, ale k vrcholné filozofii V. Vančury, která je už také mírně přežitá se nehodí vůbec. Trojice pánů mi přišla celkem nevýrazná a tak se celé představení smrsklo jen na čekání na velmi povedené kreace T. Grozsmannové, která v podstatě celé představení táhla a jen díky ní a akrobatickým výkonům J. Šafránka, který ji skvěle sekundoval, dávám 40%. jinak to byla opravdu Nuda v Brně online. Klaunů, jinak držitelů Thalie mi bylo opravdu v těchto rolích nesmírně líto.
(zadáno: 1.5.2018)
Čarodějky ze Salemu - Městské divadlo Brno: 70 %
Povedené představení, jak už jsme u režiséra M. Tyce zvyklí. Davové scény zfanatizovaných žen měly opravdu nádech mystična. Výborná byla zejména Lenka Janíková s Petrem Štěpánem.
(zadáno: 1.5.2018)
Spamalot - Městské divadlo Brno: 70 %
Můj ty světe, to byla sra*ka!!! Ale já se fakt skvěle bavil!!!!
(zadáno: 17.4.2018)
Ženy na pokraji nervového zhroucení - Městské divadlo Brno: 40 %
Toto byl v mých očích přešlap. Myslím, že se nepovedlo skoro nic. Všichni podávají standardní výkon, vyzdvihnout musím Markétu Sedláčkovou, Elišku Skálovou a Lucii Bergerovou. Je to bohužel jedna velká křeč a sedět na "ztřeštěné komedii", kde se v sále nikdo nesměje a po vtipu na jevišti následuje hrobové ticho v hledišti je utrpením pro diváka, ale mnohem víc musí ubíjet herce.
(zadáno: 23.3.2018)
Lakomec - Městské divadlo Brno: 90 %
Prostě BRAVO:-)
(zadáno: 24.2.2018)
Dotkni se vesmíru a pokračuj - Městské divadlo Brno: 60 %
Neurazí, ale ani nenadchne. Nebýt odlehčení, které MDB této hře dopřálo, byly by to pro mě asi dvě hodiny k nevydržení. Takhle z toho vyšla úsměvná hra, která je bezesporu svým obsahem jiná.
(zadáno: 7.2.2018)
Rukojmí bez rizika - agentura Harlekýn: 60 %
Komedie už jsem vážně viděl mnohem lepší, ale návštěva tohoto představení pobaví. Už jen vidět V.Vydru, J.Bouškovou a J. Šťastného, kteří na mnou shlédnutém představení komedii vyšvihli ještě o třídu výše. Škoda, že M. Zahálka ukázal svoji pro mě již tradiční hereckou polohu, která ničím nepřekvapí a škoda, že B. Petrová má tak slabý hlas, že jsem jí rozumněl pouze každé druhé slovo. Ale to se dalo přežít:-)
(zadáno: 2.2.2018)
Horečka sobotní noci - Městské divadlo Brno: 80 %
Hodnotit dílo samotné (libreto) jdeme hodně dolů, ale hodnotit výkon profesionálního souboru? Dávám procent 100%. Tak jak z toho ven? Výborné aranžmá, precizní sbory, špičkově připravení sólisté. Za všechny M.Salvadori,V.Matušovová,D.Rymeš,K.Fialová (konečně v přirozenější poloze).Za mě výborná show. A propos, byl jsem na abonentním představení (většinou mírně konvenční a upozaděné publikum), ovšem abonentky při děkovačce řvaly nadšením, jako by jim rvaly rodidla. Asi se líbilo. A měly pravdu!
(zadáno: 23.1.2018)
Herci jsou unaveni - agentura Harlekýn: 50 %
Herci byli unaveni na jevišti a já se přiznám, že jsem byl mírně unavený z této inscenace. Udělat komedii, která je vtipná je asi stále složitější, ale mně toto představení přišlo už mírně vyčpělé a až na pár vtipů trochu ploché. Každá postava hned v úvodu nastínila jaká je a jakým směrem se bude ubírat její humor a tak tomu taky bylo. Martin Záhalka byl vtipný, ale po hodině, kdy byla postava ve stále stejné monotónní poloze vtipná být přestávala.
(zadáno: 23.1.2018)
The Naked Truth – Odhalená pravda - StageArtCz: 90 %
Asi není co dodat, je třeba vidět. Prostě výborné představení:-)
(zadáno: 6.11.2017)
Žena z dřívějška - Městské divadlo Brno: 50 %
Hra se mi líbila svým námětem i stylem, jakým je napsána. Sama o sobě si možná i trochu říká o kontroverznější zpracování. Ale znovu se ptám? Je nutné "moderní" divadlo dělat stále stejně "moderně"? Hovoření do mikrofonu, zasypání celého hlediště odpadky? To jsem už tolikrát viděl, že to vlastně nové a moderní není. Možná, kdyby ty odpadky byly vysypané přímo na diváka, to tu ještě nebylo:-).Myslím, že se p. režisérce zcela nepovedlo dostat ze hry onu jistou magii příběhu, snad až hororového rázu,což zabilo právě její rádoby zbytečně přehnané moderní inscenační pojetí.Výborná Radka Coufalová.
(zadáno: 31.10.2017)
Děsnej pátek - Městské divadlo Brno: 50 %
Za mě "americká tralalanka" s naprosto šílenými písňovými texty a plytkými dialogy. Bohužel jsem chvílemi postrádal i komickou stránku příběhu. Hudební čísla povětšinou rušily svým textem a v podstatě i nezpěvností. Musím pochválit I.Vaňkovou (nebyla statická jak jsem na ni zvyklý) a V.Matušovovou.Všichni chválí J.Musilovou,měl jsem štěstí na K.Ptáčkovou (výbornou M.Ditrich z Vrabčáka), které se asi nepovedlo tuto roli nijak vyzdvihnout jako kolegyni.Při pohledu na L.Bartolšicovou v roli tělocvikářky se mě vybavily mé temné vzpomínky z tělocviku na základce-pecka.Nicméně celek je slabý průměr.
(zadáno: 13.10.2017)
Teror - Národní divadlo Brno: 50 %
Jsem rád (byl bych rád), kdyby se brněnská Reduta konečně vymanila ze skořápky další brněnské avandgardní scény. Od toho tu máme Husu nebo Hadivadlo a šlo cestou, jakou jde s touto premiérou. Prostě hrálo klasickou komorní činohru bez jeviště zaneseného odpadky, mikrofonů, umělé krve (protože to prostě děláme nově a moderně) a to vše pro pár diváků v sále. Musím uznat, že tomuto napínanému příběhu jistá jiskra chyběla. Výborná byla zejména Eva Novotná, Martin Siničák a v menší roli Klára Apolenářová. Jen tak dál Reduto!
(zadáno: 10.10.2017)
Otvírání studánek Alfréda Radoka - Národní divadlo Brno: 0 %
Asi jsem barbar a divadelní outsider (podle reakcí ostatních hodnotících zde na portále, i když jsem toho viděl už opravdu moc... Opravdu nevím, co mi chtěl p. Pitinský sdělit. První půlku jsem třikrát usnul (děkuji děvčatům ze sboru, že mi bez varování vtrhly do lóže a začaly zpívat), protože jinak snad prospím i přestávku. Odchod z divadla po přestávce jsem zavrhl, vždyť přeci v druhé půlce je samotné Otvírání studánek. Nespal jsem. Divil jsem se sám sobě, proč se dívám na souložící pár, který tančí na hudbu jakoby měli oba epileptický záchvat.Nakonec se pocákali plastovými pistolkami. KRÁSA
(zadáno: 9.10.2017)
Jesus Christ Superstar - Hudební divadlo Karlín: 90 %
Ano, ve Spirále jsem byl častokrát, viděl jsem "naši" brněnskou verzi a zajímala mě i nová Karlínská. Aha,dozvídám se, že bude hrát M.Skořepa.Začíná se mi objevovat kopřivka...Usedám v Karlíně a dvě hodiny ani nedýchám.Tak skvělě sehraný orchestr jsem v JCS snad ještě neslyšel,tak promakanou režii jsem ještě taky neviděl.A M. Skořepa? Kde jsou ty jeho neúnosné falzety? Byl dokonalý. A J. Toužimský? Ten snad ještě lepší.B.Basikovou jsem rád, že jsem ji viděl z nostalgie,ale měla image spíš tety Ježíše,ovšem s krásným hlasem.Spirála je Spirála,ale toto je bomba. A JCS v Brně? Jen chudý příbuzný.
(zadáno: 4.10.2017)
U Kočičí bažiny - Národní divadlo Brno: 80 %
Lépe Mahenova činohra do nové sezóny vykročit nemohla. Tyto typy současnějších her bohužel Brnu žalostně chybí. Celé představení vnímavý divák musí tušit, že se schyluje k jedné velké tragédii. Nelze si nevšimnout do detailu režijně propracovaných všech postav na jevišti. Vyzdvihnout mezi všemi je však bezpodmínečně nutné zejména T. Grozsmannovou a paní Durnovou. Doufám, že pro první zmíněnou se najde v budoucnu nějaká další velká kláda, ať už v komediích, kde snad nemá v NDB konkurenci, tak i ve vážných kusech, kde mě včera při představení velmi mile překvapila.

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 > >>