Slovácké divadlo Uherské Hradiště [hlavní scéna]
<< Dům Bernardy Alby | Falešné našeptávání >>
Gotthold Ephraim Lessing
Emilia Galotti
Premiéra: 13.2.2010
Překlad: Václav Cejpek. Dramaturgie: Hana Hložková. Scéna: Jana Špalová. Kostýmy: Aneta Grňáková. Hudba: Jiří Kučerovský. Režie: Martina Schlegelová.
Poslední uvedení: březen 2011.
Poslední uvedení: březen 2011.
Klára Vojtková, Pavel Hromádka, Jaroslava Tihelková, Jiří Hejcman, Tomáš Šulaj, Andrea Nakládalová, Irena Vacková, Zdeněk Trčálek, Alžběta Kynclová, Petr Čagánek, Jan Horák
Proslulá hra osvícenského myslitele. I když jejím ústředním tématem je tragédie lásky, hra zkoumá procesy mocenských vztahů mezi vrstvami společnosti, mezi mužem a ženou, zároveň kritizuje prodejnost a představy o správné morálce.
inscenace již byla stažena z repertoáru
Volby
Hodnocení (5)
HODNOCENÍ UŽIVATELŮ
Cannis 90 %
11.9.2020 | 6 hodnocení
+ souhlasím
Sice si po těch 9 letech nepamatuji moc o čem to bylo,ale stále si pamatuji tu emoci na konci.
Weika 50 %
30 hodnocení
+ souhlasím
Brtníková, Šulaj, Tihelková, Hromádka - únosné až spíše skvostné herecké výkony, zbytek ansámblu byl buďto nevýrazný nebo v některých případech až otřesný.
Na můj vkus příliš "ukecaná" hra - ale co, je to klasika. Jinak podání celkově bylo takové mdlé, nevýrazné, táhlé a často hluché. Výborné pro publikum, které se tváří seriózně, ale nečeká nic těžkého. Neurazí, nepotěší. Konec inscenace naopak naštěstí vygradoval pěkným způsobem. Kdyby ten tam nebyl, nebylo by na představení nic, co by mně k němu aspoň trošičku táhlo.
Na můj vkus příliš "ukecaná" hra - ale co, je to klasika. Jinak podání celkově bylo takové mdlé, nevýrazné, táhlé a často hluché. Výborné pro publikum, které se tváří seriózně, ale nečeká nic těžkého. Neurazí, nepotěší. Konec inscenace naopak naštěstí vygradoval pěkným způsobem. Kdyby ten tam nebyl, nebylo by na představení nic, co by mně k němu aspoň trošičku táhlo.
Komentáře uživatelů nevyjadřují stanovisko redakce. Názory jednotlivých redaktorů nemusejí vždy vyjadřovat stanovisko celé redakce.