Pomezí
<< Dům v jabloních | Na houbách >>
Lukáš Brychta, Pavel Gotthard, Tomáš Kopeček
My se neznáme
Premiéra: 15.8.2020. Spolupráce na scénáři: Kateřina Studená, Tereza Štěpánová. Dramaturgie: Pavel Gotthard, Tomáš Kopeček, Kateřina Studená. Scéna: Tereza Tretiagová, Pavlína Vojtová. Kostýmy: Eva Justichová. Hudba: Barbora Zmeková. Režie: Lukáš Brychta.
4:00x
4:00x
(?): Pavla Dostálová, Adam Krátký, Matěj Vejdělek...
(!): Mariana Čížková / Kateřina Neznalová, Jiří Böhm, Richard Fiala / Lukáš Bouzek...
(...): Jindřiška Dudziaková, Sára Märcová, Vojtěch Bartoš, Ladislav Karda...;
ze záznamu Eva Hacurová, Anežka Šťastná, Edita Valášková, Kryštof Bartoš, Tomáš Havlínek, Jiří Šimek
(!): Mariana Čížková / Kateřina Neznalová, Jiří Böhm, Richard Fiala / Lukáš Bouzek...
(...): Jindřiška Dudziaková, Sára Märcová, Vojtěch Bartoš, Ladislav Karda...;
ze záznamu Eva Hacurová, Anežka Šťastná, Edita Valášková, Kryštof Bartoš, Tomáš Havlínek, Jiří Šimek
Interaktivní městská inscenace zabývající se životy současných třicátníků. Představení se odehrává na ulicích, v parcích, kavárnách a dalších zákoutích města. Specifické je tím, že jej každý z diváků absolvuje samostatně, a navíc bude mít během něho konkrétní vztah s některou z postav: může se stát něčím známým, kamarádem, příbuzným, nebo dokonce partnerem. Cílem ovšem není, aby musel pro někoho hrát. Tato perspektiva slouží pouze k tomu, aby lépe pronikl do světa postav a mohl snáze zaujmout postoj k předkládaným tématům...
Hodnocení (5)
HODNOCENÍ REDAKCE:
Pavel Širmer 90 % 

(zadáno: 11.11.2020, počet hodnocení: 1639)
přínosný / zajímavý komentář
Kontaktní larpová inscenace se skládá ze tří samostatných povídek a během večera se divák ocitne jen v jedné z nich. Mé hodnocení se vztahuje k povídce značené „!“. Není třeba se k interakci nutit, zapojení může být i nenásilné. Pouhé pasivní sledování bez účasti však prožití příběhu neumožní. Vše pečlivě promyšlené a zorganizované. Na mnoha místech Vršovic a Vinohrad se divák skrze přidělenou identitu může dočkat nejednoho překvapení. Herci zůstávají v roli, zároveň dokáží při rozhovorech s divákem adekvátně reagovat. Já jsem vskutku intenzivně prožil naplněné hodiny a stal se součástí příběhu, který mi byl blízký. (více v článku na blogu)
Lukáš Dubský 90 % 

(zadáno: 14.9.2020, počet hodnocení: 852)
přínosný / zajímavý komentář
85%. Koncept na hranici mezi divadlem a larpem si žádá aktivního diváka, který se nebude bát zapojit do příběhu. Při nezúčastněném pozorvání se obávám, že by tři a půl hodiny dlouhá městská inscenace přece jen trochu nudila. Pokud se ale člověk dokáže alespoň trochu vžít do své postavy, čeká ho poměrně emocionální cesta po různých lokacích na pomezí Vinohrad a Vršovic. Většina připravených materiálů hezky rozvíjí příběh, herci jsou naprosto přirození (P.Dostálová, M.Vejdělek a A.Krátký) a dávají člověku pocit, že se u stolu sešel s dobrým kamarádem/novým objevem z Tinderu atd.
HODNOCENÍ UŽIVATELŮ:
J.anek 100 %
(zadáno: 23.8.2020, počet hodnocení: 323)
přínosný / zajímavý komentář
Vlastně to není divadlo. Nebo je, ale je dost těžké poznat, jestli právě mluvíte s hercem, nebo s divákem. Vlastně spíš účastníkem. Nebo spolutvůrcem.
Je to velké dobrodružtví a já se do svého bratra Petra a jeho nastávající Niny úplně zamiloval. I když si myslím, že jejich vztah nemá šanci.
Je to velké dobrodružtví a já se do svého bratra Petra a jeho nastávající Niny úplně zamiloval. I když si myslím, že jejich vztah nemá šanci.
Zupri 100 %
(zadáno: 16.8.2020, počet hodnocení: 97)
přínosný / zajímavý komentář
Úžasný koncept, úplně nový rozměr a krásná procházka po pražských hospůdkách. Moc povedené "představení".