Profil uživatele

Ba-jo

Ba-jo
„Pochopte, ze všeho nejvíc nenávidím Burgtheater, ale opravdu ze všeho nejvíc nenávidím dramatické umění jako takové.“ – T. Bernhard, Staří mistři

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 9 % (91)
Helena Grégrová: 10 % (91)
Pavla Haflantová: 10 % (25)
Veronika Boušová: 10 % (39)
Kateřina Jírová: 11 % (23)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

(zadáno: 2.4.2019)
Král Ubu - Divadlo D21: 60 %
Matka i Otec Ubu v podání Hany Mathauserové a Petra Pochopa jsou výborní a žánrově přesní. V mini prostoru malé scény D21 dokonce i věřím, že by utáhli celé představení jen ve dvou a bez většího množství rekvizit a přestaveb. Možná mé hodnocení nepříznivě ovlivnily technické problémy, které provázely první reprízu, ale i tak stojí Král Ubu v D21 za pozornost a je opět až děsivě aktuální.
(zadáno: 27.3.2019)
Zdání klame - Studio Hrdinů: 70 %
(zadáno: 19.3.2019)
Ladies no Gentlemen - Divadlo Na zábradlí: 80 %
Zvolená forma i pomalejší tempo mi přišlo v souladu s textem a tématem. Bavil mě ten dominový efekt, kdy každá nově přicházející postava posouvá celý děj někam dál a jinam. Vizuálně rovněž velká spokojenost.
(zadáno: 12.3.2019)
Starý holky - 3D Company: 60 %
Povedená a nejen vtipná "lesní" hříčka, kterou bych si dobře dokázal představit i na nějaké letní scéně. Natálii Drabiščákové seděla role nejlíp a bylo to znát!
(zadáno: 7.3.2019)
Hamleti - Divadlo Na zábradlí: 80 %
K čertu s nějakou hlubší myšlenkou, ta by zde naopak mohla spíš uškodit. Pobavil jsem se královsky!
(zadáno: 5.3.2019)
Hladová země - Švandovo divadlo: 40 %
(zadáno: 4.3.2019)
Amerikánka - Jatka78: 90 %
Prvotně mě zarazila obří černá dekorace v obrovském a surovém prostoru Jatek, kde by divák spíš očekával třicetičlenný ansámbl a nějakou moderní operu. Objevily se však "jen" dvě dívenky a předvedly v roli dvojjediné Amerikánky Emy strhující, komorní a emotivní výkon jednoho pravdivého a pohnutého osudu se silným poselstvím. Pohybově a emocionálně náročný výkon zaplnil bezezbytku nejen ten obří prostor, ale věřím, že i hluboce zasáhl každého z diváků. Před hereckým výkonem Terezy Voříškové a Elišky Křenkové mi nezbývá než se hluboce uklonit. Velká poklona patří i celému tvůrčímu týmu.
(zadáno: 27.2.2019)
Valdštejn - Geisslers Hofcomoedianten: 70 %
(zadáno: 24.2.2019)
Pan Kolpert - Činoherní studio Ústí nad Labem: 80 %
Pro vyznavače hodně černého humoru "must see" záležitost! Já k nim také patřím a tak jsem se na premiéře úžasně bavil od začátku do konce a se mnou celý sál. Pevně věřím, že má tento titul v Ústí úspěch zaručen. Premiéra Zuzany Truplové v ústeckém souboru dopadla na jedničku. Na jedničku s hvězdičkou však excelovala perfektní Anička Fišerová! Nejen kvůli ní se s chutí příjdu podívat znovu!
(zadáno: 24.2.2019)
V borůvčí - Geisslers Hofcomoedianten: 80 %
Zase originální, zase skvěle využitá každá vteřina, zase spousty skvělých nápadů dotažených do detailu. Nic podobného jsem na jevišti ještě neviděl! Hudební a zejména pohybová složka této "němohry" jsou dechberoucí, stejně jako fyzicky velmi náročné provedení všech akterů této netradiční lesní show!
(zadáno: 21.2.2019)
Brutál - Divadlo NaHraně: 80 %
Uf, byl to hodně slušný nářez. Tři monology, tři brutální příběhy, tři vynikající představitelé!
(zadáno: 18.2.2019)
Tři ženy a zamilovaný lovec - Geisslers Hofcomoedianten: 90 %
Další nevšední zážitek z Geisslers dílny. Ani vteřina z hodinového představení nebyla zbytečná. Vše ve skvělém tempu, promyšlené do posledního detailu. Pohybově a zejména vizuálně uhrančivá barokně stylizovaná podívaná je tou nejskvělejší poctou velkému malíři. Edukativní a zároveň velmi zábavná podívaná! Bravo!
(zadáno: 15.2.2019)
VIP - Mime Prague: 80 %
Radim Vizváry opět ve vynikající kondici podává na jevišti maximum, ale ve srovnání se Sólem se neubráním horšímu hodnocení. Výrazná stylizace za použití "kouzel" a předdefinované zvuky jsou hodně svazující i pro krále pantomimy.
(zadáno: 6.2.2019)
Romeo, Julie a tma - Divadlo v Dlouhé: 100 %
Není moc co dodávat. Po všech stránkách poctivě a citlivě provedené: režie, dramaturgie, scéna, hudba, světlo, délka, choreografie, tempo, herci - chór. Přeci je ale nutno jednu věc dodat a podtrhnout: skvěle do svých rolí pasující ústřední dvojice Poulová - Neškudla, jsou mimořádní!! Žádné citové vydírání, žádný zbytečný patos. Hluboce mě celé předvedení (i přes notoricky známou předlohu) dojalo. Kamarádku dokonce až tak, že jsme jí museli ještě půl hodiny po představení sušit od potoků slz...
(zadáno: 4.2.2019)
Hra, která se zvrtla - Městské divadlo Kladno: 70 %
Hned z kraje přiznávám, že fraška není zrovna formát, který v divadle vyhledávám. Pokud se ale od tohoto oprostím, musím ohodnotit inscenaci jako žánrově čistou, technicky a herecky skvěle zvládnutou a to ve zběsilém tempu a s dokonalým časováním. Vše "nešlapalo", tak jak mělo a vlastníci britské licence jistě musí být velmi spokojeni. Proto věřím, že se v Kladně podařilo vytvořit představení, které bude dlouho přitahovat a bavit nejširší diváckou obec.
(zadáno: 29.1.2019)
Nová Atlantida - Národní divadlo: 60 %
K zamyšlení rozhodně ano, ale k nějakému hlubšímu a intenzivnějšímu divadelnímu prožitku tomu přeci jen dost scházelo....
(zadáno: 24.1.2019)
Neslušní - Komorní činohra: 60 %
(zadáno: 19.1.2019)
Sólo - Mime Prague: 100 %
Tímto počinem u mě Radim Vizváry dokonale zbořil mé obavy a předsudky vůči pantomimě, jako divadelnímu žánru. Sólo jsem viděl už dvakrát (v úpravě pro studiovou scénu i pro velký sál) a pokaždé jsem viděl strhující divadelní podívanou. Nezažil jsem snad doposud představení, které by ve mně vyvolávalo v takové kadenci tak intenzivní a rozdílné emoce. Precizně a do nejmenšího detailu propracované - pohybově, hudebně, světelně, vizuálně a kostýmově. Vtipné i dojemné i děs budící. Dokonalé...
(zadáno: 17.1.2019)
Babička - Městské divadlo Kladno: 70 %
Jako povinná "četba" představení rozhodně nezklame. Poctivě připravená inscenace zaujme netradiční černobílou a přitom vlastně tradičně folklórní výtvarnou stylizací, která se může opřít o solidní herecké výkony zejména ústřední ženské trojice: Babička - Barunka - Viktorka a také o vkusné hudebně-taneční folklórní předěly. Nějaké větší citové pohnutí nebo dopad, který u mě pravidelně vyvolává právě Moskalykova filmová adaptace, jsem bohužel v krásném kladenském divadle nepociťoval...
(zadáno: 15.1.2019)
Kolaps - Losers Cirque Company: 90 %
Precizně připravené a precizně provedené. Pohybově-hudebně-světelně skvělá audiovizuální podívaná ke které se rozhodně rád vrátím, vřele doporučuji. A rozhodně si posvítím i na další kousky z dílny Losers Company.
(zadáno: 7.1.2019)
Magdalena lascivní a kajícná - Geisslers Hofcomoedianten: 90 %
Moc příjemné a osvěžující zjevení na současné divadelní scéně. Mé první setkání s Geisslers, které si mě rozhodně získalo k návštěvě dalších počinů tohoto spolku. Vizuálně, hudebně i pohybově lahodící podívaná odehraná hravě a v přiměřeném rytmu i délce. Barokní divadlo pro diváka z 21.století. A ono to funguje!

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 > >>