Profil uživatele

Ba-jo

Ba-jo
„Pochopte, ze všeho nejvíc nenávidím Burgtheater, ale opravdu ze všeho nejvíc nenávidím dramatické umění jako takové.“ – T. Bernhard, Staří mistři

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 9 % (93)
Helena Grégrová: 10 % (93)
Pavla Haflantová: 10 % (25)
Veronika Boušová: 10 % (39)
Lukáš Holubec: 11 % (68)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

(zadáno: 28.11.2019)
Mistrovský román, mistrovsky převedený a předvedený na prknech ND. Ústřední Radúz Mácha a Pavlína Štorková podali vrcholný výkon hodný naší první divadelní scény. Skvělá scénografie a hlavně jasně a srozumitelně předané poselství románu Stefana Zweiga, které vůbec není zastaralé. Bravo!
PS: "Žádná vina není zapomenuta, pokud o ní ví svědomí."
(zadáno: 14.10.2019)
Kongeniální spojení nového cirkusu a pantomimy rozhodně není cestou do slepé uličky. Pevně věřím, že spolupráce Radima Vizváryho s Losers přinese ještě další podobně skvělé počiny. Budu je s radostí očekávat.
(zadáno: 22.5.2019)
Zajímavý hudebně-tanečně-činoherní počin. Škoda, že se za těch 70 minut nepodařilo více propojit jednotlivé složky. Taneční čísla působila někdy až příliš exhibičně a činoherní výstupy zase dost izolovaně. Působivé tak byly především hromadné scény, kdy "táhli" všichni za jeden provaz.
(zadáno: 22.5.2019)
(zadáno: 2.4.2019)
Matka i Otec Ubu v podání Hany Mathauserové a Petra Pochopa jsou výborní a žánrově přesní. V mini prostoru malé scény D21 dokonce i věřím, že by utáhli celé představení jen ve dvou a bez většího množství rekvizit a přestaveb. Možná mé hodnocení nepříznivě ovlivnily technické problémy, které provázely první reprízu, ale i tak stojí Král Ubu v D21 za pozornost a je opět až děsivě aktuální.
(zadáno: 27.3.2019)
(zadáno: 19.3.2019)
Zvolená forma i pomalejší tempo mi přišlo v souladu s textem a tématem. Bavil mě ten dominový efekt, kdy každá nově přicházející postava posouvá celý děj někam dál a jinam. Vizuálně rovněž velká spokojenost.
(zadáno: 12.3.2019)
Povedená a nejen vtipná "lesní" hříčka, kterou bych si dobře dokázal představit i na nějaké letní scéně. Natálii Drabiščákové seděla role nejlíp a bylo to znát!
(zadáno: 7.3.2019)
K čertu s nějakou hlubší myšlenkou, ta by zde naopak mohla spíš uškodit. Pobavil jsem se královsky!
(zadáno: 5.3.2019)
(zadáno: 4.3.2019)
Prvotně mě zarazila obří černá dekorace v obrovském a surovém prostoru Jatek, kde by divák spíš očekával třicetičlenný ansámbl a nějakou moderní operu. Objevily se však "jen" dvě dívenky a předvedly v roli dvojjediné Amerikánky Emy strhující, komorní a emotivní výkon jednoho pravdivého a pohnutého osudu se silným poselstvím. Pohybově a emocionálně náročný výkon zaplnil bezezbytku nejen ten obří prostor, ale věřím, že i hluboce zasáhl každého z diváků. Před hereckým výkonem Terezy Voříškové a Elišky Křenkové mi nezbývá než se hluboce uklonit. Velká poklona patří i celému tvůrčímu týmu.
(zadáno: 27.2.2019)
(zadáno: 24.2.2019)
Pro vyznavače hodně černého humoru "must see" záležitost! Já k nim také patřím a tak jsem se na premiéře úžasně bavil od začátku do konce a se mnou celý sál. Pevně věřím, že má tento titul v Ústí úspěch zaručen. Premiéra Zuzany Truplové v ústeckém souboru dopadla na jedničku. Na jedničku s hvězdičkou však excelovala perfektní Anička Fišerová! Nejen kvůli ní se s chutí příjdu podívat znovu!
(zadáno: 24.2.2019)
Zase originální, zase skvěle využitá každá vteřina, zase spousty skvělých nápadů dotažených do detailu. Nic podobného jsem na jevišti ještě neviděl! Hudební a zejména pohybová složka této "němohry" jsou dechberoucí, stejně jako fyzicky velmi náročné provedení všech akterů této netradiční lesní show!
(zadáno: 21.2.2019)
Uf, byl to hodně slušný nářez. Tři monology, tři brutální příběhy, tři vynikající představitelé!
(zadáno: 18.2.2019)
Další nevšední zážitek z Geisslers dílny. Ani vteřina z hodinového představení nebyla zbytečná. Vše ve skvělém tempu, promyšlené do posledního detailu. Pohybově a zejména vizuálně uhrančivá barokně stylizovaná podívaná je tou nejskvělejší poctou velkému malíři. Edukativní a zároveň velmi zábavná podívaná! Bravo!
(zadáno: 15.2.2019)
Radim Vizváry opět ve vynikající kondici podává na jevišti maximum, ale ve srovnání se Sólem se neubráním horšímu hodnocení. Výrazná stylizace za použití "kouzel" a předdefinované zvuky jsou hodně svazující i pro krále pantomimy.

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 > >>