Divadlo J. K. Tyla Plzeň [Velké divadlo]
<< S barvou ven aneb Kondomedie | Souhlas >>
libreto, hudba a texty písní: Toby Marlow, Lucy Moss
Six
Premiéra: 1.2.2025 | 1:30x
Překlad: Lumír Olšovský, Pavel Bár. Dramaturgie: Pavel Bár. Scéna: Marek Cpin. Kostýmy: Linda Boráros. Světelný design: Jan Hugo Hejzlar. Hudební nastudování: Vojtěch Adamčík. Choreografie: Daniela Špinar, Pavel Klimenda. Režie: Daniela Špinar.
Kateřina Chrenková / Michaela Nosková, Soňa Hanzlíčková / Felicita Prokešová, Vendula Příhodová / Charlotte Režná, Leona Stříbrná Černá / Andrea Holá / Eva Staškovičová, Natálie Dvořáková / Natálie Grossová / Kristýna Málková (understudy), Ivana Korolová / Lucie Pragerová...
Britská hudební komedie ve stylu popového koncertu. Souboj šesti manželek Jindřicha VIII. jako burácivý koncert! Každá z Jindřichových manželek postupně vypráví svůj osud včetně nejrůznějších pikantností, aby si navzájem dokázaly, která kvůli jejich společnému manželovi a jeho poněkud pochybným mravním zásadám trpěla nejvíce...
14! Termíny představení
14.2. | Pá | 19:00 | vstupenky | ||
26.2. | St | 19:00 | vstupenky | ||
12.3. | St | 19:00 | vstupenky | ||
14.3. | Pá | 19:00 | vstupenky | ||
15.3. | So | 19:00 | vstupenky |
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
Volby
Hodnocení (12)
HODNOCENÍ UŽIVATELŮ
Jolana 100 %
7.2.2025 | 13 hodnocení
+ souhlasím
Naprosté nadšení z představení! Něco nového, jiného, energického a naprosto strhujícího. Všechny dámy byly skvělé. Paní režisérka odvedla práci na jedničku podtrženou i s panem choreografem, korepetitory a všemi zůčastněnými. Holčiny z kapely bomba!!!!!
Ale přeci jenom mně trošku více přitáhla oči Soňa Hanzlíčková, Vendula Příhodová a Ivana Korolová. Něco originálního tam bylo z jejich strany ještě navíc.
Tolik radosti a energie , která se na nás valila z pódia..... .
I překladem překvapili pan Olšovský a pan Bár .Třešničkou na dortu byly i kostýmy, které byly promyšleně vytvořeny s vtipem a nápadem.
Ale přeci jenom mně trošku více přitáhla oči Soňa Hanzlíčková, Vendula Příhodová a Ivana Korolová. Něco originálního tam bylo z jejich strany ještě navíc.
Tolik radosti a energie , která se na nás valila z pódia..... .
I překladem překvapili pan Olšovský a pan Bár .Třešničkou na dortu byly i kostýmy, které byly promyšleně vytvořeny s vtipem a nápadem.
MartinB 80 %
7.2.2025 | 143 hodnocení
+ souhlasím
Dámy byly skvěle sezpívané, slyšely na sebe. Dle mého názoru se ze mnou viděného obsazení se svými úlohami nejlépe popraly Příhodová a Grossová, ale ani ostatní dámy za nimi v žádném případě nezaostávaly. Překlad je na české poměry opravdu hodně povedený. Některé režijní kroky nechápu, scéna skoro není a o kostýmech je škoda mluvit. Když se ale odprostím od vizuální stránky jedná se o skvělou podívanou plnou velmi výrazných, dobrých výkonů, navíc ve funkčních technických složkách, jako jsou nadmíru skvělé ozvučení sálu a příjemný lightdesign.
Henrieta 100 %
7.2.2025 | 12 hodnocení
+ souhlasím
Po velmi dlouhé době jsem v DJKT z něčeho uchvácena! Je vlastně jedno, v jakém obsazení představení uvidíte, je to skvělé ve všech variantách. Znám originál z Londýna a měla jsem obavy, jako celé představení DJKT uchopí, protože je to celkem netradiční pojetí pro muzikál. Obavy jsem měla i o to, jak český divák tento formát přijme a zdá se, že jej nelze přijmout jinak, než vřele. Jestli mám něco vytknout, budou to kostýmy, které vůbec neplní jednotný koncept, jak bych očekávala a je to každý pes jiná ves.
Za pochvalu určitě stojí i holky z kapely, které válí!
DJKT děkuji, že k Vám opět mohu chodit s nadšením!!!
Za pochvalu určitě stojí i holky z kapely, které válí!
DJKT děkuji, že k Vám opět mohu chodit s nadšením!!!
RaB 60 %
7.2.2025 | 409 hodnocení
+ souhlasím
Naprosto dokonalá V. Příhodová, která si celé jeviště ovládla i během skupinových scén. Skvělá i E. Staškovičová, dobrá I. Korolová (bohužel typově na poslední Kateřinu nesedí). Na opačné straně pak N. Grossová (na to se nedalo koukat). S rolemi válčí i K. Chrenková a S. Hanzlíčková - pro obě to jsou značné protiúkoly, které místy zvládají, místy ne.
Režie je klasická Špinarová - je to poznat během prvních minut a nic nového už nenabízí (obrovská škoda, režie Olšovského by byla lepší). Nepovedla se choreografie, která má stále se opakující prvky (z dříve viděných muzikálů v DJKT).
Avšak geniálně napsané dílo a obrovská energie z jeviště.
Režie je klasická Špinarová - je to poznat během prvních minut a nic nového už nenabízí (obrovská škoda, režie Olšovského by byla lepší). Nepovedla se choreografie, která má stále se opakující prvky (z dříve viděných muzikálů v DJKT).
Avšak geniálně napsané dílo a obrovská energie z jeviště.
Divadlojemojivasni 100 %
3.2.2025 | 25 hodnocení
+ souhlasím
Před premiérou jsem měla strach, ten ale byl naprosto mimo! Úžasná show, dokonalá atmosféra, kterou jsem v divadle ještě nezažila, maximálně na rockovém koncertě! Celé dílo je velmi vtipné, hudba úžasná a strhující! Překladatelé P. Bár s L. Olšovským odvedli mimořádně dobrou práci! Skvělá je choreografie P. Klimendy, moc dobrá práce. Mé ideální obsazení: M. Nosková, S. Hanzlíčková, V. Příhodová, A. Holá, N. Dvořáková, I. Korolová, nelze šlápnout vedle ani s F. Prokešovou a Ch. Režnou. Je radost vidět, jak si představení dámy užívají. Jediným - je pro mě cena vstupenek, která zůstává stejná jako u jiných, dvounásobně delších, inscenací.
DivadelniFan 90 %
2.2.2025 | 402 hodnocení
+ souhlasím
Upřímně, bál jsem se, jak to dopadne. DJKT si ale s tímto náročným dílem poradilo opravdu velmi dobře! Sice mi je sympatičtější původní scéna a především původní kostýmy, ale výkony všech interpretek mě naprosto strhly, takže jsem se dokázal od pár věcí, které mě tam rušily, odprosit - např. název muzikálu v kombinaci s dalšími výrazy před začátkem nad jevištěm, názvy postav a písní rovněž, "malůvka" na obraze Jindřicha) . Ať člověk narazí na jakékoliv obsazení, neodejde zklamán. U mě ale přeci jen vítězí kombinace Nosková, Hanzlíčková, Režná (ale i Příhodová mě dostala), Holá, Grossová a Pragerová. Jo a lighting design i zvuk na jedničku!
J.anek 100 %
1.2.2025 | 525 hodnocení
+ souhlasím
Pozvat do Plzně Danielu Špinar je dalším z řady štastných nápadů Pavla Bára a Lumíra Olšovského, kteří jsou zároveň autory českého textu. Napsali jej s citem pro frázování, s citem pro dramatičnost, s citem pro humor.
Všechny dámy jsou báječné. Celé to má tah, šťávu a vtip. Spoustu energie i ve ztišených chvílích.
Pavel Klimenda si s Danielou Špinar nejspíš dobře rozuměli, protoz?e choreografie je náramná - tak přirozená, a přece v některých chvílích dokonale efektní. Je to chytré divadlo, s parádními světly a se zvukem, jaký jsem myslím ve Velkém divadle ještě nezažil.
Všechny dámy jsou báječné. Celé to má tah, šťávu a vtip. Spoustu energie i ve ztišených chvílích.
Pavel Klimenda si s Danielou Špinar nejspíš dobře rozuměli, protoz?e choreografie je náramná - tak přirozená, a přece v některých chvílích dokonale efektní. Je to chytré divadlo, s parádními světly a se zvukem, jaký jsem myslím ve Velkém divadle ještě nezažil.
Komentáře uživatelů nevyjadřují stanovisko redakce. Názory jednotlivých redaktorů nemusejí vždy vyjadřovat stanovisko celé redakce.