Profil uživatele
DivadelniFan
... hodnotím spíš pocitově, a tak % dávám tak, jak to po představení cítím :-)
VolbyHodnocení
Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 15 % (79)
Jiří Koula: 15 % (48)
Lukáš Dubský: 15 % (64)
Helena Grégrová: 16 % (94)
Michal Novák: 17 % (81)
Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně
(zadáno: 30.9.2023)
Srdeční ne, ale milá záležitost ano. Ač nemá muzikál zvlášť nosný děj, jednotlivé výstupy jsou nápadité a baví. Pro příjemné odpoledne fajn. Absence živé kapely je na škodu. Nahrávka není úplně z nejkvalitnějších a živá hudba by tomu dodala větší šťávu. Z výkonů jednoznačně vyčnívají Robert Jícha, Marco Salvadori a Tereza Hálová. Všechny jejich výstupy mě nesmírně bavily. Díky vám! Výkon Lucie Bílé je diskutabilní. Když už se zdá být v roli a je výtečná, hned na to přijde gesto či hláška, která z Annie okamžitě dělá zpátky Lucii Bílou. Navíc úvod s prosbou o hlasy do Slavíka opravdu nevhodný. Takže - představení potěší, ale nenadchne.
(zadáno: 27.9.2023)
Představení, které rozhodně vzbudí emoce a vyvolá v člověku několik otázek. Téma velice aktuální, dobře napsané, některé části byly za mě ale už zbytečné (především druhá půlka už byla taková rozvleklá) - za to tedy srážím nějaké body a také za pár pěveckých "výkonů". Žádné jiné připomínky ale nemám. Tleskám za velmi odvážný počin, který poukazuje na absurdnost některých aktuálních témat. Závěr docela mrazivý. Z herců v dobrém slova smyslu vyčnívali Milan Enčev a především Jan Fanta, naopak Simona Postlerová by měla přidat na síle hlasu, protože často nebyla slyšet ani do poloviny sálu.
(zadáno: 23.9.2023)
Fantastický počin, který opět potvrdil nadprůměrnou úroveň brněnských muzikálů. Známý příběh dokresluje nádherná hudba a nápaditá režie Petra Gazdíka. Výkony komplexně skvělé, nicméně zazářily hlavně Linda Milotová, Alena Antalová, Ivana Vaňková a Petra Šimberová. Ústřední dvojice si zaslouží samostatnou zmínku - famózní Lukáš Janota a dechberoucí Dagmar Křížová. Zde není co dodat. Jejich výkony ční nad většinou výkonů českých muzikálových interpretů a ve světě bychom se za ně rozhodně nemuseli stydět. Navíc derniéra byla opravdu plná emocí a bouřlivé ovace při děkovačce nekonečné - zcela zaslouženě.
(zadáno: 13.9.2023)
85% - jedna z nejlepších činoher, které jsem na jevišti mosteckého divadla viděl
Představení mělo spád a bavilo. Jiří Kraus byl geniální - "tak akorát" (alespoň tedy na derniéře) - nepodbízivý, nedělal nic, co by překročilo hranici trapnosti, v únosné míře odbourával i své kolegy. V podobných rolích je to někdy těžké, takže klobouk dolů a velké díky za to! Dále zaujali jako vždy i Vítek Herzina a Otto Liška. Úplně "wow" to nebylo, ale byla-li by možnost, klidně bych si to zopakoval, jelikož se jednalo o velmi příjemný večer. Přišel jsem ale pozdě :-). Jsem tedy rád, že jsem se úplnou náhodou a neplánovaně dostal právě na derniéru.
Představení mělo spád a bavilo. Jiří Kraus byl geniální - "tak akorát" (alespoň tedy na derniéře) - nepodbízivý, nedělal nic, co by překročilo hranici trapnosti, v únosné míře odbourával i své kolegy. V podobných rolích je to někdy těžké, takže klobouk dolů a velké díky za to! Dále zaujali jako vždy i Vítek Herzina a Otto Liška. Úplně "wow" to nebylo, ale byla-li by možnost, klidně bych si to zopakoval, jelikož se jednalo o velmi příjemný večer. Přišel jsem ale pozdě :-). Jsem tedy rád, že jsem se úplnou náhodou a neplánovaně dostal právě na derniéru.
(zadáno: 12.9.2023)
Asi nejsem cílovka... 30% za skvělý výkon Jana Holíka a pár fórků, při kterých jsem se pousmál (ovšem za břicho nepopadal jako ostatní diváci). Jinak jsem se ale nudil a 1,5 hodiny trvalo jako věčnost.
(zadáno: 2.7.2023)
Překrásné! Absenci orchestru vyrovnává atmosféra v prostředí Biskupského dvora, který v podstatě nepotřebuje kulisy. V šeru vyniknou projekce, které doplňují především píseň "Lásko má, já stůňu" v podání fenomenální Ivany Vaňkové, která svým bezchybný výkonem převyšuje všechny mnou viděné představitelky Elišky. Její herectví nelze nemilovat. Skvěle se doplňovali Aleš Slanina s Andreou Zelovou, oslnil i Jiří Mach (oproti němu Lukáš Janota hodně tlačil na pilu a strhával na sebe pozornost i v částech, které patřily především jeho kolegům - škoda). Potěšili dále Zdeněk Junák, Marek Kolář a Pavla Vitázková. Tohle představení mělo úroveň!
(zadáno: 21.6.2023)
Jak se vám líbí? Líbí. Je to sice šíleně dlouhé, není to nějaká závratná bomba, ale líbí. Moderní zpracování je nápadité a krásně doplňuje typický shakespearův styl. A hlavně nenudí! Oceňuji i interakci s publikem a živou kapelu. Jen to samotné dílo neřadím mezi autorovu topku no... Z herců jednoznačně vyčnívá opět fenomenální Radek Melša. V muzikálu je výborný, v činohře také. Radka Melšu do všech divadel, prosím! Bavili mě i Renáta Matějíčková a Viktor Dvořák.
(zadáno: 10.6.2023)
Příjemné představení, které se dá jednou vidět. Neurazí, ale ani nijak zvlášť nenadchne. Obecně mě začala bavit až druhá půlka. Zápal účinkujících a jejich energie udržovaly mou pozornost ale i v té první. Vyzdvihnu určitě Miroslava Hraběte, Dagmar Zázvůrkovou, Markétu Schimmerovou a Světlanu Nálepkovou (v premiéře). Nezamlouvali se mi ovšem "ukvíkaná" a nepřirozená Ivana Korolová (přitom z jiných představeních víme, že umí i jinak) a Rudolf Kubík alá František Filipovský/Louis de Funés. Předností inscenace jsou mimo zápalu účinkujících i nádherné kostýmy. Jsem rád, že jsem to viděl, ale znovu asi nemusím :).
(zadáno: 10.6.2023)
Skvělá režie a fenomenální výkon Filipa Tellera! Divák se ani chvíli nenudí, neustále ho něco překvapuje a na konci tleská vestoje.
(zadáno: 4.6.2023)
Bláznivé, skvělé a originální! Z popisu to působí jako slátanina všeho, ale ono to všechno dává fakt smysl. Již známí brněnští autoři opět napsali výtečnou věc, smekám! Ideální představení na letní scénu pro brněnské i přespolní diváky - všichni se pobaví. Z herců vyzdvihnu Libora Matouše, Lukáše Janotu, Roberta Jíchu, Jonáše Floriána, Jakuba Przebindu, Pavlu Vitázkovou, Martu Matějovou, Igora Ondříčka a dětské představitele Wolfganga a Janka. V tanečním triu bylo zajímavé vidět Richarda Pekárka, který se zde blýskne po všech těch hezkých rolích, které má na kontě, i jako výborný tanečník.
Opravdu to stálo za to. Jdu znovu!
Opravdu to stálo za to. Jdu znovu!
(zadáno: 3.6.2023)
85%
Samotné dílo mě pohltilo až ve druhé polovině, ale od začátku jsem s údivem hltal zpracování brněnského divadla, které je na prvotřídní úrovni! Nádherná výprava, skvělé výkony - kromě Matildy v podání Anny Bergerové musím vyzdvihnout především fantastickou Dagmar Křížovou a velice mě zaujaly i Svetlana Janotová a Alena Antalová. Kdo má rád muzikál, neměl by si tohle nechat ujít. A pražští producenti, přijeďte se podívat, jak byste to měli v Praze dělat.
Samotné dílo mě pohltilo až ve druhé polovině, ale od začátku jsem s údivem hltal zpracování brněnského divadla, které je na prvotřídní úrovni! Nádherná výprava, skvělé výkony - kromě Matildy v podání Anny Bergerové musím vyzdvihnout především fantastickou Dagmar Křížovou a velice mě zaujaly i Svetlana Janotová a Alena Antalová. Kdo má rád muzikál, neměl by si tohle nechat ujít. A pražští producenti, přijeďte se podívat, jak byste to měli v Praze dělat.
(zadáno: 28.5.2023)
Moc hezké zpracování klasické operety bez všelijakých moderních prvků a úprav. V roli Denisy září Monika Sommerová. Naprosto suverénní pěvecký i herecký výkon (očekávám nominaci na Thálii!). Tomáš Christian Brázda chvílemi až moc herecky tlačí na pilu, ale pěvecky potěšil. V dalších rolích mě bavili, jako doposud vždy, Jaroslav Kovacs, Radek Krejčí a Martin Matoušek. Představení doprovází výtečný orchestr!
Po (z mého pohledu) méně zdařilé My Fair Lady má ústecké divadlo na repertoáru opět představení na velmi dobré úrovni a té krásné budově fakt sluší.
Po (z mého pohledu) méně zdařilé My Fair Lady má ústecké divadlo na repertoáru opět představení na velmi dobré úrovni a té krásné budově fakt sluší.
(zadáno: 15.5.2023)
Pro dětského diváka ideální - moc hezká, nápaditá scéna, skvělí Adam Kaňák a Teodor Dlugoš.
(zadáno: 10.5.2023)
Komedie, která nenadchne, ani neurazí, a na kterou rychle zapomenete... Nicméně jako zájezdovka zcela v pořádku. Zvláštní byl také časový nepoměr obou částí. První za mě neměla spád, člověk koukal na hodinky, kdy už bude pauza, druhá naopak utekla až moc rychle a člověk se divil, že už je konec. Hynek Čermák je po celou dobu představení přirozený, Lucie Vondráčková mě svým nepřirozeným pitvořením a "kvíkavým" hlasem v první půlce doslova iritovala, v té druhé (trochu vážnější) k ní ovšem nemám výhrady. Nicméně, není to úplně "must see".
(zadáno: 9.5.2023)
To bylo parádní! Milý, vtipný, "jednoduchý". Naprosto to splnilo účel... Pobaví se děti i dospělí.
(zadáno: 4.5.2023)
Komornější (ale o to člověku bližší) verze legendárního muzikálu se Divadlu Pluto povedla. Chytře vymyšlené projekce jsou dobrým doplňkem davových i ostatních scén. Ale nebojte, dočkáte i tak spousty rekvizit a velkého množství kostýmů. Celému představení dominují výkony Kamily Kikinčukové, která je pro mě v současnosti nejlepší českou představitelkou Elizy, a Radka Zimy, jehož na jevišti nelze nemilovat (špičkově hraje a skvěle zpívá).
Stojí to za to. Uvidíte jiné pojetí My Fair Lady, ale pro mě hezčí, než na některých velkých jevištích.
Stojí to za to. Uvidíte jiné pojetí My Fair Lady, ale pro mě hezčí, než na některých velkých jevištích.
(zadáno: 30.4.2023)
Excelentní výkony Romana Tomeše a Elis Ochmanové jsou přednostmi tohoto velmi zdařilého představení. Živá kapela výborná, těšte se na pořádný rockový nářez. Inscenace skvěle reaguje na aktuální dění v ČR. Bylo to tím pádem divákům opravdu blízké. Mě si Hedwig získala a věřím, že si získá i Vás! Thálie pro Romana Tomeše, jednoznačně! Nerozumím tomu, proč ji nedostal... Tohle byl totiž mimořádný výkon!
(zadáno: 19.4.2023)
Zajímavý text, vynikající herecké výkony, kdy Matěj Stropnický již poněkolikáté dokazuje, že patří na jeviště! A Daniel Krejčík jako vždy výtečný... To netřeba snad už ani zmiňovat. S tím divák už tak nějak počítá. Speciální potlesk pro osla.
(zadáno: 16.4.2023)
Silný text v podání vynikajících herců v komorním prostoru. Co chce člověk víc? Snad jen,aby se hrálo častěji a bylo ještě více nadšených diváků. A ač byli všichni účinkující výteční, jednoho vyzdvihnu - Viktora Javoříka do všech divadel, prosím. Ten kluk mě baví čím dál víc!
(zadáno: 7.4.2023)
85%
To bylo DIVADLO! Dlouhé, ale díky skvělému nápaditému zpracování nenudilo. Pořád bylo na co koukat. Člověk se v postavách dobře orientoval, války byly rekonstruovány pomocí moderních prvků a vypadalo to úchvatně, až mrazilo! Výkony velmi vyrovnané, nikdo nevyčníval v pozitivním, ani v negativním slova smyslu - týmová práce. V hledišti bylo i dost mladých diváků, to potěšilo :). Takže doporučuji! Nebojte se a jděte!
To bylo DIVADLO! Dlouhé, ale díky skvělému nápaditému zpracování nenudilo. Pořád bylo na co koukat. Člověk se v postavách dobře orientoval, války byly rekonstruovány pomocí moderních prvků a vypadalo to úchvatně, až mrazilo! Výkony velmi vyrovnané, nikdo nevyčníval v pozitivním, ani v negativním slova smyslu - týmová práce. V hledišti bylo i dost mladých diváků, to potěšilo :). Takže doporučuji! Nebojte se a jděte!
(zadáno: 28.3.2023)
85%
Skvělá práce! Tento Lakomec mi opravdu sedl. Citlivé "zmodernizování", které známý příběh může přiblížit především mladým divákům. Pavel Zedníček je sázkou na jistotu. Harpagona uchopil po svém a září! Pozadu nezůstávají ani Marika Procházková a Aleš Petráš. Role Elišky a Kleanta dávají příležitost vyniknout jejich talentu a nádhernému herectví. V menších rolích zaujali i Sarah Haváčová a Kristián Kašpar. Tohle se opravdu povedlo! Mohu jedině doporučit.
Skvělá práce! Tento Lakomec mi opravdu sedl. Citlivé "zmodernizování", které známý příběh může přiblížit především mladým divákům. Pavel Zedníček je sázkou na jistotu. Harpagona uchopil po svém a září! Pozadu nezůstávají ani Marika Procházková a Aleš Petráš. Role Elišky a Kleanta dávají příležitost vyniknout jejich talentu a nádhernému herectví. V menších rolích zaujali i Sarah Haváčová a Kristián Kašpar. Tohle se opravdu povedlo! Mohu jedině doporučit.
(zadáno: 26.3.2023)
Wow efekt nepřišel a kvalita muzikálů v Plzni, Brně či Ostravě je stále vyšší, nicméně se jedná o solidní podívanou, kterou lze v pražském muzikálovém rybníčku určitě doporučit. Slabou režii a překlad převyšují ostatní složky (skvělé choreografie, slušná scéna, dobrý orchestr). Eva Burešová je přirozená, zpívá úchvatně. Jejímu výkonu není co vytknout. Hynek Čermák má charisma, je vtipný a netlačí na pilu. Zaujme i Natália Hatalová. Kéž by všechny pražské muzikály byly alespoň na této úrovni.
(zadáno: 21.3.2023)
Takhle ne... Dneska se muzikál dělá už jinak. Ošklivá scéna, kulisáky nosící židle ani nekomentuji. Sbor podprůměrný a když se k tomu přidá otřesný zvuk při zájezdu v jiném divadle... NICMÉNĚ - Citlivě seškrtáno na 2:40! Díky za to. Především první půlka má spád, oproti ostatním zpracováním. K. Herzinová opět překonává své hranice a je vynikající (čert vem pár nedostatků při nejnáročnějších partech). Ústecké divadlo může být rádo, že ji má, stejně tak skvostného O. Rumla. T. Ch. Brázda postrádá charisma, P. Matuszek podává milý výkon, C. Götz dobře hraje, ale ať nezpívá. A "ostravštinu" jsem nepochopil, nepatří tam přeci. Nu, znovu už ne.
(zadáno: 19.3.2023)
75% - 2. premiéra
Poklona a potlesk autorům - dobře napsané, hudba výtečná, je to vtipné, nápadité, choreografie na jedničku (ručníky, step). Výborná kapela, která je roztomile zapojena do děje. Výkony Radima Plocka a Jakuba G. Rajnocha převyšují ostatní. Lukáš Hořínek byl herecky k sežrání, pěvecky s chraplákem také. Kvalitu ovšem sráží dámské obsazení, které je za mě nešťastně zvolené, navíc jedna ze slečen tak potichu "kuňkala", že jí nebylo rozumět. Přesto jsem se ale dobře bavil a doporučuji všema deseti. Poctivá muzikálová práce, díky za to!
Poklona a potlesk autorům - dobře napsané, hudba výtečná, je to vtipné, nápadité, choreografie na jedničku (ručníky, step). Výborná kapela, která je roztomile zapojena do děje. Výkony Radima Plocka a Jakuba G. Rajnocha převyšují ostatní. Lukáš Hořínek byl herecky k sežrání, pěvecky s chraplákem také. Kvalitu ovšem sráží dámské obsazení, které je za mě nešťastně zvolené, navíc jedna ze slečen tak potichu "kuňkala", že jí nebylo rozumět. Přesto jsem se ale dobře bavil a doporučuji všema deseti. Poctivá muzikálová práce, díky za to!
(zadáno: 7.3.2023)
Povedené představení, kterému dominuje fantastický výkon Martina Trnavského.