Profil uživatele

DivadelniFan

... hodnotím spíš pocitově, a tak % dávám tak, jak to po představení cítím :-)
Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Lukáš Dubský: 13 % (93)
Jan Pařízek: 14 % (96)
Helena Grégrová: 15 % (119)
Jiří Koula: 15 % (51)
Michal Novák: 16 % (98)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

1 2 3 4 5 6 7 8 9  >  >>
(zadáno: 19.1.2025)
Cena vstupenky odpovídá kvalitě, takže vlastně asi v pořádku. Jako člověka, který viděl od stejného autora hudby původní inscenaci v Divadle Na Maninách, mě mrzí, že se z povedeného muzikálu stala tahle hodinová záležitost pro malé děti. Děj posouvá Bořek Slezáček na projekci, aby divák vůbec pochopil, co se na jevišti děje. Nerozumím, proč je muzikál obsazen dětmi. Ať hrají zvířátka, jsou šikovné, ale to, že zpívají o rumu nebo hrají stařenky, se mi nelíbí. Vojtěch Flígr je šikovný, jen byl špatně nazvučený a hudba byla hlasitější. Olga Rumlová má krásný hlas, myslím, že se nám v budoucnu ještě ukáže. Miroslav Hrabě byl standardně skvělý.
(zadáno: 18.1.2025)
Inscenace mě bavila. Byl to herecký koncert. Minimalistická bílá scéna dává naplno vyniknout všem hercům. Největší prostor měl Ondřej Rychlý, který mě svým strhujícím tempem a pestrou škálou výrazových prostředků naprosto pohltil - excelentní výkon. Výrazněji mě zaujal také charismatický Jan Hájek, jehož hlas je radost poslouchat, a není už vůbec žádným překvapením, že i Jakub Burýšek, který prostě září ve všech svých rolích. Kouzelné bylo propojení s původní inscenací, které bylo decentní a nijak nerušilo. Pánové, díky za moc fajn večer!
(zadáno: 18.1.2025)
Nejsem fanouškem předlohy, není to můj šálek kávy a tím pádem mě ani toto dílo nijak zvlášť nezaujalo. Velikou pochvalu si ovšem zaslouží české zpracování a to především, co se výpravy týče. Luxusní scéna, hezké kostýmy a triky, které překvapí. Překlad se rovněž velmi povedl. Jan Sklenář naprosto září a říká si o nominaci na Thálii. V roli Lydie si umím představit spoustu talentovanějších mladých dívek, než je Ines Ben Ahmed. Ta má zajímavý hlas v hloubkách, ve výškách je ale špatná. Tradičně pobavili Iva Pazderková a Richard Genzer, příjemná byla i dvojice Tereza Rychlá a Roman Tomeš a překvapivě mi nevadil ani Jakub Kohák. Doporučuji!
(zadáno: 15.1.2025)
75%

Dobře napsaná komedie na originální téma. Člověk se něco dozví z mrazivé historie a zároveň se skvěle baví. Občas tedy inscenace trošku ztrácí tempo a zkrácení by nebylo od věci, ale klady to naštěstí v mých očích zastiňují. Hlavní herecká trojice (Heřmánek, Hána, Kouklová) mě nesmírně bavila, byť by mě na několika místech potěšila větší přirozenost v jejich projevu. Navíc na houslové číslo Karla Heřmánka člověk jen tak nezapomene - geniální :D. Všichni herci skvěle reagovali na nečekané nástrahy na jevišti. To je vždy pro diváka milým bonusem. Rozhodně doporučuji. Uvidíte něco, co jinde ne.
(zadáno: 5.1.2025)
Krásný zážitek! Atmosféra představení mě pohltila natolik, že při hodnocení zapomenu i na silně "odfláknutou" Polednici. To byla fakt škoda. Stojí to na vynikajících výkonech a ač se na jevišti dočkáte legend české divadelní scény, mě více uchvátila mladá generace - především Igor Orozovič a Radúz Mácha. Ať ale ocením i "zkušenější gardu" - přednes Františka Němce má své kouzlo, Jana Preissová je rovněž vynikající a na velice expresivní projev Taťjany Medvecké byl Vodník jako ušitý. Co se týče zpracování, nejvíce mě zaujaly balady Zlatý kolovrat, Svatební košile a Vodník (v tomto pořadí). Závěrečné Záhořovo lože bylo dojemné. Stojí za vidění!
(zadáno: 31.12.2024)
Mostecká činohra uvádí muzikál, za který by se nemusela stydět leckterá muzikálová scéna u nás. Vkusná výprava, krásné kostýmy, skvělý orchestr, nápadité choreografie a výborné výkony v čele s Petrou Jungmanovou, která je kouzelná, šarmantní a velmi dobře jí to zpívá. Moc mě bavily i pánské a dámské "dvojice", tedy Tadeáš Horehleď + Tomáš Henry Abraham a Eliška Matzkeová + Eliška Navrátilová (ta především herecky, pěvecky byla na hraně). Pavel Ondruch se v Mostě režijně již několikrát osvědčil a ani zde vedení divadla nešláplo vedle. Věřím, že tato inscenace bude diváky dlouho táhnout.
(zadáno: 29.12.2024)
O Ježkovi jsem toho bohužel moc nedostal. Je to spíše o historickém kontextu a vtipných (ve většině případů ale bohužel pro mě rádoby vtipných) výstupech Voskovce s Werichem. Je tam několik originálních nápadů, líbivá hudební čísla, mrazivá scéna Ježka u klavíru a dojemný konec. Dostal jsem zkrátka ale něco jiného, než jsem čekal. Inscenaci svým výkonem pozvedá geniální Radek Melša, který je naprosto přesný a působivý v každém svém výstupu. Líbili se mi i Nina Horáková a Tomáš Pavelka. Oživuje to živý orchestr. Za něj a za výkon představitele titulní role má v mých očích tato inscenace plusové body.
(zadáno: 21.12.2024)
Činoherní verze, kterou jsem viděl, měla větší spád, než tato muzikálová. Žádná z písniček mě bohužel nezaujala a jen zpomalovala děj, který je natažený na 3 hodiny. To ale není chyba plzeňského zpracování, které je povedené, potěší, pobaví i dojme. Ústřední dvojice (Písařík a Olšovský) je moc fajn. Pánové mají mezi sebou hezkou chemii. Potěšili i Venuše Zaoralová Dvořáková a Martin Stránský, z "travesti company" výrazněji zaujali Pavlové Klimenda a Režný a Roman Krebs. Líbilo se mi, že už od vstupu do divadla je prostředí uzpůsobeno příběhu, který nás diváky čeká. Člověk nevidí hranice mezi jevištěm a hledištěm a cítí se být účastníkem dění.
(zadáno: 15.12.2024)
Oproti Olšovského režii v Plzni je ta Nekvasilova z mého pohledu nudná, nezáživná, na mnoha místech s "wtf momenty". Když už přijde hezký nápad, tak se ale za představení zopakuje tolikrát, že už to není hezký (viz zrcadla). Totálně pohřbené jsou dva známé duety ve 2. půlce. Žádná snaha o "wow efekt". Scéna je pořád stejná, projekce jsou hezké a na místě snad jen dvě, zbytek šílenost (třeba svíčky, voda). Zachraňují to ale výkony! Obě Elisabeth podávají vynikající výkon, ke kterému nemám výhrady. Úplně stejně oslní i L. Adam a P. Vyskočil. Výrazněji zaujali i R. Harok, R. Bierski a J. Hájek. Kdo nemá srovnání, asi bude maximálně nadšený.
(zadáno: 13.12.2024)
Byla to pořádná krávovina, ale já se smál od začátku do konce! A to je hlavní. Herci hrají jako o život, baví a díky nim ty necelé dvě hodinky bez pauzy náramně utíkají. Divák prostě musí na tuhle jejich hru přistoupit. Výrazněji mě v obsazení zaujali Alexandra Palatínusová, Magdaléna Holcová, Hynek Tajovský, Josef Trojan, Vít Hofmann a Monika Tomková. Bezruči, jste skvělí!
(zadáno: 13.12.2024)
Shakespeare mi dělá problém udržet pozornost. Ne jinak tomu bylo i u Macbetha. Jedná se ale o příjemné zpracování, které sází na minimalismus, světla a výtečné výkony. Michal Čapka byl výborný, ještě víc mě ale zaujala Petra Kocmanová. Nemám výtky... :)
(zadáno: 9.12.2024)
Zajímavá a nápaditá inscenace, spíše však pro zkušenějšího diváka. Děti si v tom ale určitě také najdou své, toho bych se nebál. Oceňuji živou hudbu a celé je to zkrátka tak divadelně poctivé! Výrazněji zaujali Karel Heřmánek ml., Eva Vrbková, David Bosh a Stano Čaban. Závěr je skvělý, bořící hranice mezi herci a diváky.
(zadáno: 5.12.2024)
Tohle se opravdu povedlo! Petr Vacek napsal opravdu skvělý text, který není přehnaně nostalgický, divák ví, o kom a o čem se mluví, pobaví i lehce dojme. Obsazení výborné, je vidět, že si i po tolika reprízách herci představení užívají. Přirozeným "komediantstvím" mě zaujal Petr Čtvrtníček, příjemným překvapením byl i Václav Tobrman, Janové Čenský a Hrušínský podali své standardní dobré výkony, mladou krev do inscenace přinesl Martin Leták, kterého jsem viděl již v několika rolích a považuji ho za jednoho z nejzajímavější a největších talentů své generace, příjemnými výkony potěšili i Jan Řezníček, Vanda Chaloupková a Johana Jedličková.
(zadáno: 30.11.2024)
Muzikál, který mi sice stačil jednou, ale i tak podtrhl v mých očích téměř světovou úroveň inscenací MdB. Takovou show člověk nevidí každý den. Petr Gazdík byl vynikající, stejně tak trojice čarodějek Ivana Vaňková, Andrea Zelová a Tereza Navrátilová, dále mě neskutečně bavila i Lucie Bergerová a potěšili Dagmar Křížová s Rastislavem Širilou. Company byla skvěle sehraná, výrazněji zaujali Oldřich Smysl a tanečně Nikolaos Natanailidis s Richardem Pekárkem. Takhle se má dělat muzikál. Praho, opět se pouč, prosím.
(zadáno: 29.11.2024)
Pokud máte rádi řachandy s miliony záměn, královsky se pobavíte. Pro mě to ale úplně nebylo. Nemám moc rád na divadle ani dvojsmysly a tady jich bylo požehnaně. Co ovšem brněnskou inscenaci pozvedá, že i přes nepropadnutí Cooneyho dílu dávám tolik procent? Výkony! To byla přehlídka naprosto zkušených a vyzrálých činoherců, až se nechce pomalu věřit tomu, že pro mnohé z nich je hlavním oborem muzikál. Vedle standardně skvělého Petra Štěpána excelovala Andrea Zelová, přirozeným výkonem potěšili i Richard Pekárek a Jan Mazák. Aleš Slanina se hlavní role také zhostil velmi dobře. Znovu už tedy ne, ale večer to byl i tak příjemný.
(zadáno: 27.11.2024)
Představení je typickou zájezdovou komedií, která potěší, ale na zadek si z ní asi člověk nesedne. Každopádně tady lehce zvedá průměr vhodně zvolená trojice hereček. Každá má svůj prostor, své gagy (které fungují), po herecké stránce mě ovšem nejvíce zaujala Kristýna Leichtová. Scéna funkční, plně využitá, délka akorát.
(zadáno: 23.11.2024)
Krásná inscenace, které bych ubral jen několik "peprných" výrazů a vtípků o čůrání a zvracení - ale chápu, děti to pobaví na první dobrou. Kryštof Krhovják je naprosto přesný, okouzlí ihned po svém příletu a chůze mezi publikem byla neskutečně efektivní. Smršť energie poslal do hlediště Filip Březina. Ten stejně jako Krhovják i výborně zpíval. Skvělá byla rovněž Kateřina Marie Fialová a Martin Donutil vynikal v mluveném projevu. Moc se mi líbily i písničky, které představení doprovázely. Celkově se to zkrátka povedlo a dá se rodinám s dětmi rozhodně doporučit!
(zadáno: 17.11.2024)
Komedie, která se hodí do prostředí Divadla Pluto. Fórky většinou fungují, velkým plusem je opět kontakt s divákem. Nejvíce mě bavili Pavel Kikinčuk a Pavla Bečková.
(zadáno: 12.11.2024)
Nedá se hodnotit jinak, než velmi kladně. Skvělá komedie s vážnějšími tóny jistě potěší příležitostné i náročnější diváky. Inscenace nechává diváka v určitém napětí a překvapí svým závěrem. Výkony jsou velmi vyrovnané, ale nejvíce na mě zapůsobili Zita Benešová, Kateřina Hlubíková a Lukáš Kofroň. Pochvalu si zaslouží také scénografie.
(zadáno: 8.11.2024)
Velmi silný zážitek! Člověk při sledování osudu Almy Rosé skoro až zapomínal dýchat. Sarah Haváčová je naprosto strhující - jako by tou houslistkou byla ona sama. Dámský smyčcový kvartet byl taktéž bezchybný, navíc známými melodiemi trochu uvolnil atmosféru v sále. Scéna minimalistická, vše stojí na jedné herečce a čtyřech hudebnicích. Tohle by měli vidět všichni, kteří milují divadlo. Dostal jsem ještě víc, než jsem čekal.
(zadáno: 26.10.2024)
Lektorský úvod pomohl, ale i tak jsem se sem tam neorientoval. V tomto případě to ale příliš nevadilo, protože se po vizuální a hudební stránce jednalo o výjimečnou podívanou. Všichni z účinkujících měli dostatek prostoru a ukázali svou multifunkčnost (herectví, zpěv, hra na hudební nástroj, pohyb). Příjemná je také délka 1:20, která je u této inscenace tak akorát.
(zadáno: 19.10.2024)
Bylo to o trochu lepší, než jsem po zdejších hodnoceních čekal, ale i tak je to naprosto zbytečné dílo. Muzikály J. Ledeckého mě baví, ale tohle mi nedalo vůbec nic. Jsou tam zajímavé nápady, oceňuji hraní na hudební nástroje, ale člověk odejde a nic si nepamatuje. Skoro polovina melodií je z předchozích děl Ledeckého - nechápu. Nápadů má autor ještě určitě spoustu. V. Kopta pro mě nikdy nebyl dobrým hercem a nepřesvědčil mě ani zde (zdařile odmoderované). Vynikající byli J. Fanta, J. G. Rajnoch, M. Nosková a L. Stříbrná Černá. Škoda mrhání jejich talentem v takovém díle. Hybernie by mohla spíš sáhnout po některém z úspěšných děl z minulosti.
(zadáno: 19.10.2024)
Dobře odvedená práce, která potěší, ale zároveň ani nijak extra nenadchne. J. Hruškoci je velmi dobrý v romantických částech, ale Draculu si představuji "krutějšího", Ch. Režná a L. Pragerová skvěle zpívají a oproti pražským interpretkám i výtečně hrají, M. Holec byl skvělou volbou, P. Špinar je nejlepší český Steven, v menších rolích zaujali i L. Ondruš, A. Rezner a D. Kraus, nymfy jsou roztomilé. Krvinky na šálách zajímavé, ale nijak zvlášť nezaujaly (při Džber a Kord mě jejich choreografie vyloženě rušila). Za absolutní přešlap považuji osahávání Stevena sluhou - trapné a nevhodné. Hezká pocta tedy, ale v Plzni umí po všech stránkách lépe.
(zadáno: 18.10.2024)
Scénografie zajímavá, provedení velmi dobré, herci se snaží, ale humor této hry se se mnou úplně nesešel. U poloviny scén jsem se zasmál, v polovině jsem hledal nějaký vtip. Obecně mi ale přišla druhá půlka lepší, než ta první. Inscenaci navíc velmi škodí krkolomný překlad Adama Nováka. Písničky byly velmi náročné, a tak jsem obdivoval všechny účinkující, které s výjimkou Milana Peroutky považuji spíše za činoherce, že je zvládli se ctí. Nebylo to tedy vyloženě špatné, ale vtipy v anglickém originále asi vyznějí lépe, než v češtině.
(zadáno: 16.10.2024)
Strhující podívaná, při které opravdu zapomenete dýchat. Skvělý text umocněný dokonalou hereckou souhrou všech účinkujících. Bravo!
1 2 3 4 5 6 7 8 9  >  >>