Profil uživatele

DivadelniFan

... hodnotím spíš pocitově, a tak % dávám tak, jak to po představení cítím :-)
Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 15 % (84)
Jiří Koula: 15 % (50)
Lukáš Dubský: 15 % (73)
Helena Grégrová: 16 % (104)
Michal Novák: 17 % (90)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

1 2 3 4 5 6 7 8 9  >  >>
(zadáno: 16.3.2024)
85%
Začněme mínusy - ukrutná délka, některé kýčovité projekce, vypjaté scény tlačeny až moc na sílu (méně je někdy více) a docela jednotvárná režie.

Nicméně, muzikál je to skvělý a MdB si stále drží laťku velmi vysoko. Zaujala mě jednoduchost scény a efektivní videa na obrazovkách. Závěr první půlky byl za mě vrcholem představení! Z herců ční Libor Matouš a zejména fantastická Dagmar Křížová. Hlavní role je obsazena víc, než skvěle. Oba pánové na jevišti nechávají vše, co můžou, mě si ale více získal Marco Salvadori. Herecky mi přišel zajímavější a "promakanější", měl takovou hezkou dětskou jiskru v oku a jeho zpěv měl výraznější gradaci.
(zadáno: 9.3.2024)
Fanouškem Sondheima ani po Company bohužel nebudu, fanouškem muzikálového souboru DJKT ale zůstávám. Opět poctivě zpracovaný světový muzikál, výborné režijní nápady, dechberoucí malba, prima narážky (Ježíš, Ulice) a především famózní výkon Lukáše Ondruše v hlavní roli. Konečně měl příležitost naplno ukázat, jak výjimečným interpretem je! Zbytku obsazení dominovaly spíše dámy (Režná, Chrenková, Hanzlíčková, Staškovičová, Pragerová), nicméně nekonečné množství výrazových prostředků H. Holišové mě rušilo. Dialogy mi přišly zbytečně zdlouhavé, krátil bych. Jinak jsem si to ale užil a jsem rád, že jsem první české uvedení Company viděl.
(zadáno: 25.2.2024)
Jsou inscenace, ke kterým člověk nemá moc co říct. Když to na sebe necháte působit, užijete si to. Jako já. Bylo to SKVĚLÝ!
(zadáno: 18.2.2024)
Nezajímavý průměr. Dramatický kroužek, kterému výtvarný kroužek udělal kulisy a ze zbylých peněz zaplatil pár hostů, kteří to pozvednou. Na režiséra a choreografa už peníze nezbyly. Nechápu, jak tohle mohli v zahraničí povolit. Orchestr od první vteřiny ostudný, company též nic moc (zaujali pouze Placek a Vostřák). Zlatý kýč z Fantoma prosím uklidit, vyměnit paruky a líčit tak, jak se k Bídníkům hodí. Gazdík a Štágr - jejich klasický skvělý výkon, excelentní Herčíková, výborná Dvořáková, standardně dobří Urban a Löbl, slabší Haviar, Brožová už bohužel dozpívala (herecky ale dobrá), nehodící se Vaněk. Obnovit radši v Brně, prosím.
(zadáno: 17.2.2024)
85%

Výborná věc, které bych ubral pouze tanečky (nechal bych max. ten první) a přestávku. Druhá půlka trochu ztrácela tempo, ale závěrečné minuty to celé zase vyšvihly o několik levelů výš. Ondřej Novák a především Daniel Mišák kralují svými výkony celému představení. Druhý jmenovaný by si za tento výkon zasloužil nějaké divadelní ocenění.

Přeji mnoho spokojených diváků a dlouhou životnost tohoto výjimečného projektu, který by málokdo čekal na domovské půdě Cimrmanů.
(zadáno: 13.2.2024)
75%
Moc hezká komedie, bez vulgarit a dvojsmyslů. Ač mně osobně téma nebylo nejbližší, užil jsem si moc hezký příběh ze života s fantastickými výkony. Výkony Báry Hrzánové a Radka Holuba si troufám označit za herecký koncert. Příjemně překvapil i muzikálový matador Roman Tomeš, který dokázal, že ani činohra není jeho slabou stránkou a dokáže v ní zazářit stejně, jako v hudebních dílech. Rozhodně tedy doporučuji!
(zadáno: 27.1.2024)
Příjemný muzikál, jehož písničky dávají možnost vyniknout a herci toho naplno využívají. V titulní roli naprosto září Karolina Kabele, kterou jistě čeká velká muzikálová budoucnost. Pozadu nezůstávají ani Marie Juráčková a Kryštof Helbich, kteří taktéž podávají ohromné výkony. Z dospělých herců výrazněji zaujali fantastický Robert Jícha (ač na role dědečků má ještě čas) a krásně zlá Ivana Vaňková. Scéna byla roztomilá, hodící se k příběhu (připomínala mi knižní ilustrace). Jako vždy v Brně válel i orchestr. Ač se mi inscenace líbila, znovu se už ale nejspíš nevrátím. Stojí za vidění, ale jednou je to dostačující :-).
(zadáno: 20.1.2024)
Výborné představení, které si nelze neužít. Krásná scéna i kostýmy, skvělé režijní nápady, milý kontakt s publikem a vynikající mini orchestr - poctivá divadelní práce. Nasazení všech herců je takové, jaké má být, přesto vyzdvihnu čtyři jména: Josef Fečo, Vojtěch Flígr, Iva Pazderková a Radka Coufalová. Skvělá práce, opravdu! Nemělo to chybu.
(zadáno: 13.1.2024)
Silné, dojemné a krásné... Jednoduchá scéna, pár rekvizit a oni dva - Jitka Čvančarová a Daniel Krejčík. Velmi dobře napsaná hra, která dává příležitost zazářit a oni dva rozhodně září. Každou další vteřinou diváka přikovávají do židlí (které ale tedy nejsou úplně pohodlné a bylo náročné na nich vydržet necelé dvě hodiny bez pauzy). Těší mě, že je neustále vyprodáno. Ať to co nejdéle vydrží a zarezonuje s co nejvíce diváky! Děkuji za krásný večer ve vaší společnosti, kdy jsme mohli přihlížet na opravdu netradiční hodinu zpěvu.
(zadáno: 13.1.2024)
Parádní komedie pro sobotní odpoledne! Po Lakomci s troškou na Vinohrady nezvyklého experimentu, který abonenty může i lehce pobuřovat, přišla na řadu klasická režie, která v podstatě nepřináší nic nového, ale funguje. Obsazení zvoleno naprosto přesně - královsky bavili zejména výteční Václav Vydra a Andrea Černá, potěšil i Tomáš Pavelka a velkou hereckou příležitost s přehledem zvládá i Viktor Javořík, z mého pohledu jeden z nejlepších herců své generace. Inscenace, která snad nikoho nezklame.
(zadáno: 12.1.2024)
75%
Tak tohle pojetí mě bavilo! Úvodní choreografie, moderní prvky, extravagantní kostýmy a výkony, kterým dominují Aleš Procházka a především energický Aleš Petráš, který opět dokazuje, jak silnou oporou vinohradského souboru je. Bavili mě také Tereza Bebarová, Ondřej Kraus, Jan Battěk a zaskakující Viktor Javořík. Chvílemi se to sice trošku táhne, chvílemi je to "až moc", zejména nahota představitele hlavní role či dvojsmysly, ale výsledek baví.
(zadáno: 16.12.2023)
75% - líbilo, znovu nemusím, ale když bude příležitost, bránit se nebudu :-)

Muzikál milý, ale nijak víc nenadchne, navíc úmorná délka, hrozně se to táhne. Jak jsem byl nadšený z hudby v Holmesovi, tak ve Slunci, senu už méně a tady už nic nového a zajímavého nepřišlo. Byla to kombinace "chci začít zas psát" a "hektolitrů mléka". Scéna skoro pořád stejná a občasnými super nápady. Výkony vesměs výborné - Sklenář a Hořejš úžasní a osobití, jako vždy a všude potěšili i fantastičtí Janota, Daňhelová, Fialová a Coufalová. Dá se doporučit, člověk si užije milou chvilku, ale "wow efekt" nepřijde.
(zadáno: 3.12.2023)
Oceňuji modernizaci, především scéna je opravdu neuvěřitelná! Samotně dílo mě ale celé roky mine a nebylo tomu jinak ani zde. Úvod mdlý, nepřidal tomu ani bídný zvuk v 1. půlce (ve 2. už super). Do zadních řad bohužel nešla skoro žádná energie. 2. půlka mě už naštěstí jakž takž vtáhla. Režný a Ondruš s náročnými party bojují, ale ve většině případů se dobojují k líbivým tónům. Těším se, až je uvidím zblízka a pohltí mě jejich emoce. Režná má super vibe. Potěšili Klečka, Fraus a Flender, dobrým zpěvem překvapil Holík. K inscenaci mám několik otazníků - ne však negativních. Nápaditost a originálnost jsou předností plzeňského zpracování.
(zadáno: 30.11.2023)
Skvělé představení, které dává možnost vyniknout skvělé herečce. Dagmar Pecková, jakožto operní pěvkyně numero uno, podala ovšem strhující výkon, který by ji kdejaká herecká ikona mohla závidět. Tak autentické, tak opravdové, tak vtipné, tak dojemné, tak dechberoucí... Ostatní kolegové hlavní hvězdu příjemně doplňovali, nedá se jim nic vytknout. Výprava téměř nulová, vše stojí na výkonech. Tady prostě všechno funguje, jak má. Neztrácejte čas tím, že se na představení půjdete jen podívat. Jděte ho prožít! A ono to nebude těžké, protože paní Pecková vás vtáhne hned v první minutě.
(zadáno: 18.11.2023)
Divácky vděčný formát představení byl uchopen, jak nejlépe mohl. Diváci se baví, herci též. Michal Isteník s Vojtěchem Blahutou jsou sehranou dvojicí a baví každým slovem i gestem. Skvělé byly i Radka Coufalová s Markétou Sedláčkovou. Na roli homosexuála se dá leccos zkazit. Igor Ondříček ovšem zahrál Tonyho "tak akorát" a nepřecházel do trapnosti. Rastislav Gajdoš je místy až děsivě autentický a mrazí z něj. Není divu, že se inscenace stále těší divácké přízni a drží se na repertoáru.
(zadáno: 18.11.2023)
Inscenační tým udělal z nepříliš zajímavého muzikálového kusu příjemnou podívanou, které dominuje překrásná scéna, dále i kostýmy a líčení. Skoro až světové! Fantastické výkony po všech stránkách podávají Daniel s Janotovou. Kaňák je skvělý, ale ještě moc mladý, Navrátilová dobrá, ale nezáří jako její alternace. Mertová si s těžkými pěveckými party výtečně poradila, herecky je zcela přesná. Naprosto vyrovnaní jsou A. Gazdík a Fikar - charisma, skvělý zpěv, nádherné hlasy. Potěšili i Janíková s Jíchou. Matějová je oproti Studénkové zajímavější. Snad jen s triky si šlo víc pohrát - Festerův závěrečný let je fakt okatý, ruka na kolečkách též.
(zadáno: 14.11.2023)
Milá inscenace pro zpříjemnění večera. Svůj účel naprosto splňuje. Z Radka Zimy tryská charisma, famózně hraje a skvěle zpívá, Pavla Bečková baví svým osobitým projevem a Bronislav Kotiš podává svůj standardní, tedy velmi dobrý, výkon. Zbylé postavy, respektive jejich představitelé, nemají tolik prostoru vyniknout.
(zadáno: 11.11.2023)
Dobrá hra, výborná režie, fantastický Jan Fanta a neméně skvostná Romana Goščíková. Inscenace udržuje diváka v napětí, má spád a ani vteřinu nenudí. Je skvělé, že Divadlo Radka Brzobohatého sáhlo po náročnějším kusu. Snad přiláká co nejvíce diváků. Zaslouží si to!
(zadáno: 8.11.2023)
Mrazivé! Asi by se dalo ve scénáři lehce škrtat a krátit, ale nijak zásadně se to netáhlo. Oceňuji scénografii - vymakaná, bylo na co koukat! Snad jen přestavby mě trochu rušily. Celé to ale stojí na excelentních výkonech, které Karel Heřmánek ml. i Sarah Haváčová podávají od začátku do konce. Vidět je dva na jevišti v takové hře je opravdu zážitek! Ve své generaci patří oba jednoznačně k herecké špičce. Stojí to za vidění! Vymyká se to totiž většině představení uváděných u nás na divadle.
(zadáno: 7.11.2023)
Audienci známe všichni - nezklamala, výkony obou pánů byly výborné a osobité, okořeněné o decentní improvizaci či dojemný "pozdrav" do nebe Karlu Gottovi. V porovnání s Motýlem na anténě mi ale přišla lehce utahaná. Právě Motýl, se kterým jsem se doposud nesetkal, mě bavil ještě víc, než "profláklá" Audience. Výkony byly velmi energické a mělo to větší šmrnc. A ač byl můj zrak upřen převážně na mého oblíbence Marka Holého, který opět nezklamal a byl výtečný, nemohu nepochválit i zbytek obsazení. Všichni na sebe skvěle slyšeli a dokázali ve svém prostoru zaujmout. Vše bylo do detailu dotažené. Veliká pochvala hercům i realizačnímu týmu.
(zadáno: 1.11.2023)
Těžko říct, zda to bylo mým aktuálním rozpoložením (když si tady pročítám reakce ostatních), ale já se při první půlce nudil natolik, že mě to nepřimělo zůstat dál. A to jsem se těšil. První tři obrazy mě nudily, což je dáno především samotným scénářem, jehož obsah mě zkrátka vůbec nezaujal. Václav Kopta sázel na sprostý slovník, Aleš Háma se jen pitvořil a Tereza Kostková se představila v pro mě velmi nepříjemné poloze (a to ji mám jinak moc rád). 30% dávám pouze za přirozené a milé výkony Simony Vrbické a především Jiřího Vojty a za pěknou scénografii. Komedie Kalichu většinou považuji za nadprůměrné, ale tohle pro mě bylo zklamáním.
(zadáno: 25.10.2023)
Tohle prostě nebylo dobrý. Vtip? Kde? Očividně to asi někoho baví, ale mě vůbec. A to jsem se po pozitivních reakcích docela těšil... Pár procent dávám za komunikaci s diváky, která jediná byla pro mě tehdy opravdu vtipná.
(zadáno: 19.10.2023)
Přiznávám se, očekával jsem spíše lacinější zájezdovou komedii, ale přišlo milé překvapení. Forma podobná Vlastníkům - nemá to úplně děj, ale přichází jeden gag za druhým. Někdy více povedený, někdy méně, ale vesměs představení baví a má spád. Obešel bych se bez až příliš laciné "tečky" první půlky a z mého pohledu by se představení obešlo i bez přestávky. Druhá půlka už totiž uteče lusknutím prstu a točí se kolem jednoho tématu. Výkony účinkujících příjemné, herci se navzájem dobře doplňují a každý z nich vyniká. Rozhodně mohu doporučit.
(zadáno: 14.10.2023)
95%
Fenomenální představení! Jsem velmi mile překvapen. Skvělé zpracování - zpěvy silné, poznámky zajímavé, výkony bez chybičky. Miroslav Donutil byl v hlavní dvojroli výtečný! Když hrál maršála, šel z něj až mráz po zádech. Velmi zaujali také Radek Melša a Kryštof Krhovják - po herecké i pěvecké stránce. Všem doporučuji, protože tohle fakt stojí za to! Děkuji vám!
(zadáno: 13.10.2023)
Krásný text mistrovsky zpracovaný Ljubou Krbovou, která dojímá, baví a má neuvěřitelné vnitřní kouzlo. Nenechte se odradit tématem. Odcházet budete s úsměvem!
1 2 3 4 5 6 7 8 9  >  >>