Profil uživatele

DivadelniFan

... hodnotím spíš pocitově, a tak % dávám tak, jak to po představení cítím :-)
Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Lukáš Dubský: 14 % (23)
Jan Pařízek: 15 % (68)
Jiří Koula: 15 % (42)
Helena Grégrová: 17 % (78)
Jiří Landa: 18 % (116)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>

(zadáno: 14.6.2020)
Velmi dobré představení, které bylo odehráno naprosto profesionálně a věrohodně. Vyniká především Jakub Hojka. Obě polohy zvládl naprosto bezchybně. Věřím, že o něm ještě uslyšíme. Tomáš Adel hrál zcela přirozeně a věřil jsem mu každé gesto. Také Kláru Klášterkovou a Michala Pivarčiho určitě nemohu opomenout, líbili se mi, až na pár míst, ve kterých mi přišli lehce nepřirození. Jediná Natálka Rejková mě ničím pořádně nezaujala. Nebyla vůbec špatná, ale oproti ostatním svým výkonem lehce zanikala.
Představení, za které by se nemuselo stydět žádné komerčnější divadlo. Gratuluji!
(zadáno: 11.6.2020)
85% - veřejná generálka
Tato hra je krásná a každý divák se v ní najde, popř. někoho jemu blízkého, a pokud je to zahráno věrohodně, má to neuvěřitelnou sílu. A to se mladoboleslavskému souboru povedlo. Nedokážu vyzdvihnout, kdo z účinkujících byl lepší či slabší. Všichni byli krásně přirození (děkuji, že ještě existují herci, kteří diváky rozesmějí bez všelijakého pitvoření), dokázali vtáhnout diváka na chvíli do života této famílie. Zasmál jsem se, poplakal jsem si a odjížděl jsem s hezkým zážitkem z mé malé premiéry v tomto divadle. Slibuji, že se určitě ještě vrátím!
(zadáno: 7.3.2020)
Jedním slovem PARÁDA! Od začátku mě celá atmosféra naprosto pohltila a já si mohl tak představení naplno užít. Ze všech účinkujících šla výborná energie. Člověk nevěděl, kam koukat dřív. Všude se něco dělo. Zvuk bych ocenil ještě hlasitější, tohle byla pohodička. Oceňuji, že několik účinkujících živě hrálo na hudební nástroje. P. Klimenda dokazuje, že patří opravdu mezi nejlepší a dokáže zahrát úplně všechno. To samé se dá říct o famózním L. Ondrušovi. E. Staškovičová a Ch. Režná krásně zpívaly, hrály i vypadaly, v menších rolích pak hlasově zaujali K. Jägerová, D. Kraus a J. G. Rajnoch.
(zadáno: 25.2.2020)
Ačkoliv není mostecké divadlo zaměřené na muzikál, jedná se o příjemné představení. Škoda absence orchestru, mohlo to mít větší energii, a chudší scény. Celá inscenace stojí na výkonu hlavní představitelky, kterou je vynikající herečka Karolína Herzinová. Ta je sice i dobrou zpěvačkou, ale na tuto náročnou roli místy nestačila. Tyto mírné pěvecké nedostatky však hravě dohnala svým brilantním herectvím a jakousi zvláštní "jiskrou", kterou v sobě má. Její podání mě moc bavilo. Myslím, že se s tímto náročným kusem mostecké divadlo popasovalo dobře.
(zadáno: 9.2.2020)
Hodnotím takto kvůli tématu, které mně osobně není blízké. Za zpracování bych však dal 100%. Naprosto dokonalá scéna, která vás až do konce představení nepřestane překvapovat, kapela, která má náboj, ani vteřinu se člověk nenudí, protože je stále na co koukat. Celému představení vévodí Erika Stárková, je neskutečná! Roztomilá herecky, okouzlující pěvecky. V těsném závěsu září i Ondřej Ruml, Nina Horáková a Pavol Smolárik. Stíny (T. Bareš a M. Klapil) skvěle navozovaly atmosféru, pánové měli skvělý výraz a pohybově nadchli. Stojí to alespoň jednou za to. Pak už záleží, jak divákovi téma sedne.
(zadáno: 28.1.2020)
Představení, které jako celek nenadchne ani neurazí. Nadchnou však někteří herci, byť i v menších rolích. Kamenem úrazu je pro mě scéna, která je téměř nijaká. Na velké scéně vznikají prázdná místa (atmosféru džungle mohly hezky navodit třeba projekce). Písničky jsou zcela zbytečné a choreografie by mohly být o dost propracovanější. Oceňuji nádherné masky, na které divák s úžasem kouká. A teď k hercům - T. Horehleď dokonalý! Od začátku do konce mu věříte dětskou hravost a roztomilost. Lásku k němu nádherně vyjadřují V. Týcová a M. Krausová. Za zmínku stojí i L. Kofroň a M. Procházka.
(zadáno: 25.1.2020)
85%
V jednoduchosti je krása. Nestárnoucí hudba Šlitra a vtipné texty Suchého podtrženy skvělými výkony mladých herců. Výkon každého z nich vám utkví v paměti - zářící Martin Holec, roztomilý Pavel Klimenda, pánské oko potěší krásná Charlotte Režná (jakoby filmové Pilarové z oka vypadla) a dámské osazenstvo nezapomene na Pavla Režného. Daniela Šinkorová do tohoto kolektivu krásně zapadla, svou roli si užívala a měla krásnou jiskru v oku. Skvělý orchestr je v DJKT samozřejmostí. Z představení jsem odcházel s úsměvem na tváři. Snad se tato inscenace na repertoáru ještě nějakou dobu udrží.
(zadáno: 19.1.2020)
85%
Skvělá konverzační tragikomedie, která je založena především na fenomenálních výkonech legend Jiřiny Bohdalové a Milana Kňažka. Pokud se rozhodnete navštívit toto představení, určitě odejdete nadšení. Oba účinkující na jevišti nechávají srdce a předvádějí výkony jako za mlada. Představení viděno na veřejné generálce, kde ani na jednom z herců nebyla znát nervozita nebo nejistota. Klobouk dolů.
(zadáno: 19.1.2020)
Po delší době zase pořádný kvalitní muzikál v Praze (a konečně s živým orchestrem!). Scéna pěkná, kostýmy taktéž, akrobacie je tam tolik, že nevíte, kam dřív koukat, výkony fantastické (musím vyzdvihnout především hlavní čtveřici - Pechu, Korolovou, Hořínkovou a Čekana). Doporučuji všem... malým i velkým. Dětem se budou líbit zvířátka a dospělé dojme vztah Kaly a Tarzana. Vyladit by se mohl zvuk. Místy byla hudba slyšet o dost více, než samotní účinkující.
(zadáno: 3.1.2020)
Koncert plný krásných, známých i neznámých semaforských melodií s tím nejlepším a nejpovolanějším průvodcem - panem Jiřím Suchým. Špičkový orchestr, vtipné situace, skvělé výkony. Nebudete litovat.
(zadáno: 29.12.2019)
Ano, netypické představení v repertoáru Fidlovačky, ale proč ne? Za mě velmi povedená inscenace plná zajímavých nápadů. Scéna tak jednoduchá a přitom úžasná. Režie Jakuba Čermáka nezklamala. Poznáte, že "je to jeho". Daniel Krejčík v titulní roli fenomenální. To, co on dokáže, je obdivuhodné a právě to ("něco") mě na něm moc baví. Má v sobě kouzlo. Skvěle mu sekundují Petra Horváthová a Aneta Krejčíková (ta byla úchvatná!). Na samostatnou kapitolu je pak Jiří Korn - profík každým coulem. Skvěle zpívá i hraje. Navíc v sukni a paruce ho uvidíte asi jen zde. Tak neváhejte a jděte!
(zadáno: 21.12.2019)
Člověk se na 45 minut objeví v úplně jiné dimenzi a hltá všechna slova z úst PANÍ herečky Mileny Steinmasslové a jednoho z našich nejtalentovanějších mladých herců Aleše Petráše... Bylo to jednoduché, kouzelné a krásné. Gratuluji a děkuji, Kašpaři! Opět jste nezklamali.
(zadáno: 21.12.2019)
Příjemné vánoční představení, které těm nejmenším připomene tradiční české zvyky.
(zadáno: 7.12.2019)
"Když na muzikál, tak do Plzně!"... Tento slogan sedí víc a víc. Elisabeth je další veleúspěšnou premiérou DJKT. Nádherné kostýmy, výkony všech účinkujících excelentní. Perlí především S. Hanzlíčková Borková, P. Režný a V. Zaoralová Dvořáková. M. Gemrotová podává její standardně skvělý výkon. Martin Holec je správně bláznivý a bavil mě. Režie a choreografie na výbornou, skvěle využité technické možnosti divadla, především propadla. Jsem zvědavý, kam plzeňský muzikál dokáže ještě zajít. Už teď jsou na neuvěřitelné úrovni a soubor muzikálu je v neskutečné formě.
(zadáno: 6.12.2019)
Příjemné představení. Nebýt připsaných písní, které mi neseděly (s výjimkou sóla S. Remundové ve "cvokhauzu"), hnusných masek zbytečných čertů a otřesného ozvučení (na to nejsem ve Studiu Dva zvyklý), hodnotil bych ještě lépe. V. Příhodová je skvělou Saxanou, dále zaujali Š. Benoni, F. Hořejš, R. Štabrňák a již zmíněná S. Remundová. P. Černocká by tam ani být nemusela, ale její přítomnost v replice původního kostýmu na jevišti mě dojala, vskutku kouzelné. Některá kouzla jsou vidět, u některých vůbec nevíte, jak se stala.
Uvést Saxanu na jevišti je náročné, ale zvládli to velmi dobře.
(zadáno: 21.11.2019)
Konzervativní diváci tohle asi těžko přijmou, ale pokud jste otevření opravdu všemu, 50 odstínů v DRBu vás nadchne. Skvělá hudba s odkazy na světová muzikálová díla v těch nejšílenějších chvílích, excelentní účinkující, kteří jedou snad na 200% (člověk nedokáže říci, kdo je lepší), vtipné scény, žhavé scény, romantické scény - to vše vás čeká. Režie a choreografie na jedničku. Divák se ani chvíli nenudí. Vše skvěle funguje. Celkový dojem snad jen trochu kazí horší ozvučení. Snad to časem vychytají.

Po dvou měsících - zvuk vychytali a herci jsou jistější :-). Opět bomba!
(zadáno: 6.11.2019)
Studio Ypsilon 2019 - R. Pekárek a L. Adam
Bravo! Nevídané představení, kterému vévodí dva skvostní umělci za doprovodu klavíru. Zaujala mě hudba, "vzrušující" děj a práce s projekcí. "Thrill me" mělo snad vše, co má mít kvalitní komorní muzikál. Snad jen s jednou jedinou vadou... Neskutečně to uteklo. Člověk se pomalu nenadechl a byl tu konec. Rád bych pro srovnání viděl i druhou alternaci.
(zadáno: 27.10.2019)
Soubor muzikálu DJKT je opravdu v neuvěřitelné formě. Svými skvělými výkony mě nepřestávají překvapovat! Samotný muzikál Donaha je zábavný, pobaví i příležitostného diváka, ale písničky byly lehce nezajímavé (až na pár výjimek). Ještě, že ostatní složky parádně fungují. Z obsazení nejvíce zaujali Tomáš Savka, Pavel Klimenda, Adam Rezner, Eva Staškovičová a Venuše Zaoralová Dvořáková. Krásně působila láska otce a syna (Jozef Hruškoci a Miloslav Frýdl). Většina pražských producentů by se měla jet podívat do Plzně. Takhle se dělá muzikál.
(zadáno: 22.10.2019)
Představení jsem zatím viděl jen na generální zkoušce a už tam jsem věděl, že to potřebuji vidět znovu. Jedná se o opravdu nevídanou inscenaci, při které vlastně nevíte, co děláte, proč to děláte a na konci se Vám Vaše otázky rozluští a jste nadšení, šokovaní! Po technické stránce funguje vše dokonale. Petr Vančura svým typickým humorem provází celým večerem. Této role se zhostil jako vždy excelentně. Pokud chcete zažít něco, co jste ještě nikdy nezažili, navštivte Putinovy agenty. Nebudete litovat!
(zadáno: 19.10.2019)
75% za zapálení a energii všech účinkujících
Opravdu jsem se bavil. Komedie trochu jednodušší, ale skvěle zpracovaná a obsazená. Vynikali především Ernesto Čekan, Milan Enčev, Kateřina Peřinová a čistým herectvím potěšil mladičký Jindřich Žampa. Určitě doporučuji všem, kteří chtějí v divadle vypnout, odreagovat se a užívat si i improvizaci skvělých herců. Nelze očekávat veledílo, ale svůj účel - pobavit diváka - tato komedie naprosto splňuje.
(zadáno: 12.10.2019)
Na můj vkus trochu dlouhé, ale rozhodně jsem se nenudil! Muzikál je skvělým nástupcem úspěšného Osmého světadílu. Z herců jde nepopsatelná energie. Moc se mi líbili Zbyněk Fric, Richard Pekárek a Marianna Polyáková. Příběh moc hezky zpracovaný, choreografie skvělé. Nebyl zde slabý článek. Hodnotím vysoko hlavně kvůli náboji všech účinkujících. Zvedli mě ze sedačky. Gratuluji a těším se na další reprízu, protože tohle musím vidět znovu!
Další repríza opět bomba! Představení vládla Marie Křížová, zamiloval jsem se do Mariky Procházkové a Tomeš s Tenkrátem standardně skvělí.
(zadáno: 8.10.2019)
Po dlouhé době fakt moc pěkné představení... bez zbytečných vulgarit a přemíry dvojsmyslů. Od srdce jsem se bavil. Trojice Vydra, Konvalinková a Boušková nezklame! Délka pro tři mini příběhy ideální, několikrát se herci navzájem odbourali. Bylo vidět, že si to užívají a to je hlavní, protože pak si to užíváme i my diváci.
(zadáno: 7.10.2019)
65% - Líbilo se mi to, ale ze židle nezvedlo.
Scéna průměrná, avizované kýčovité projekce hodnotit nemohu, protože nefungovaly. Výkony vesměs dobré. M. Pešková a N. Ďuricová jsou dobrými představitelkami titulních rolí, T. Vaněk předvedl svůj standardně skvělý výkon, B. Rajnišová byla úchvatná. Výkon mého oblíbeného J. Štágra byl ten den slabší, "nijaký". Sboru nebylo ve většině scén dobře rozumět.
Určitě to tedy nevidím jako tragédii, ale viděl jsem i lepší představení.
(zadáno: 15.9.2019)
Představení po půl roce bez oprašovačky... Také to tak bohužel vypadalo. Osvětlovač otřesný, orchestr místy falešný, nesehrané choreografie... Nicméně Noc na Karlštejně má své kouzlo, a tak neodjíždím zklamaný. Nejvíce se mi líbili Petra Peterová a Jaroslav Kovacs. Radek Zima vypadal trochu jako vítěz Muže roku a chůzi měl jako při módní přehlídce, ale jinak zahrál Karla IV. moc hezky. Navíc i při zpěvu má příjemný hlas. Věřím, že kdyby se hrálo častěji, dopadne představení mnohem lépe.
(zadáno: 14.9.2019)
Muzikál opravdu povedený, ale zpracování už je slabší. Scéna je pro Hybernii moc malá a už trochu nemoderní. Prospěla by tomu určitě lepší výprava, jinak nemám výhrady. Bohouš Josef svým nádherným silným hlasem lehce zastínil Janka Ledeckého, který mě ale především herecky moc překvapil a líbil se mi. Sabina Laurinová byla kouzelná, vypadá pořád stejně skvěle! Návrat Jany Feriové na jeviště je trefa do černého. Má zajímavou barvu hlasu a její sólo patřilo k vrcholům představení. Standardně dobrý výkon pak předvedl Tomáš Trapl. Jsem rád, že jsem to viděl, je to legenda, ale víckrát už nemusím.

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>