Profil uživatele

DivadelniFan

... hodnotím spíš pocitově, a tak % dávám tak, jak to po představení cítím :-)
Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Lukáš Dubský: 14 % (22)
Jan Pařízek: 15 % (66)
Jiří Koula: 15 % (42)
Helena Grégrová: 17 % (77)
Jiří Landa: 18 % (114)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

(zadáno: 19.1.2020)
85%
Skvělá konverzační tragikomedie, která je založena především na fenomenálních výkonech legend Jiřiny Bohdalové a Milana Kňažka. Pokud se rozhodnete navštívit toto představení, určitě odejdete nadšení. Oba účinkující na jevišti nechávají srdce a předvádějí výkony jako za mlada. Představení viděno na veřejné generálce, kde ani na jednom z herců nebyla znát nervozita nebo nejistota. Klobouk dolů.
(zadáno: 19.1.2020)
Po delší době zase pořádný kvalitní muzikál v Praze (a konečně s živým orchestrem!). Scéna pěkná, kostýmy taktéž, akrobacie je tam tolik, že nevíte, kam dřív koukat, výkony fantastické (musím vyzdvihnout především hlavní čtveřici - Pechu, Korolovou, Hořínkovou a Čekana). Doporučuji všem... malým i velkým. Dětem se budou líbit zvířátka a dospělé dojme vztah Kaly a Tarzana. Vyladit by se mohl zvuk. Místy byla hudba slyšet o dost více, než samotní účinkující.
(zadáno: 3.1.2020)
Koncert plný krásných, známých i neznámých semaforských melodií s tím nejlepším a nejpovolanějším průvodcem - panem Jiřím Suchým. Špičkový orchestr, vtipné situace, skvělé výkony. Nebudete litovat.
(zadáno: 29.12.2019)
Ano, netypické představení v repertoáru Fidlovačky, ale proč ne? Za mě velmi povedená inscenace plná zajímavých nápadů. Scéna tak jednoduchá a přitom úžasná. Režie Jakuba Čermáka nezklamala. Poznáte, že "je to jeho". Daniel Krejčík v titulní roli fenomenální. To, co on dokáže, je obdivuhodné a právě to ("něco") mě na něm moc baví. Má v sobě kouzlo. Skvěle mu sekundují Petra Horváthová a Aneta Krejčíková (ta byla úchvatná!). Na samostatnou kapitolu je pak Jiří Korn - profík každým coulem. Skvěle zpívá i hraje. Navíc v sukni a paruce ho uvidíte asi jen zde. Tak neváhejte a jděte!
(zadáno: 21.12.2019)
Člověk se na 45 minut objeví v úplně jiné dimenzi a hltá všechna slova z úst PANÍ herečky Mileny Steinmasslové a jednoho z našich nejtalentovanějších mladých herců Aleše Petráše... Bylo to jednoduché, kouzelné a krásné. Gratuluji a děkuji, Kašpaři! Opět jste nezklamali.
(zadáno: 21.12.2019)
Příjemné vánoční představení, které těm nejmenším připomene tradiční české zvyky.
(zadáno: 7.12.2019)
"Když na muzikál, tak do Plzně!"... Tento slogan sedí víc a víc. Elisabeth je další veleúspěšnou premiérou DJKT. Nádherné kostýmy, výkony všech účinkujících excelentní. Perlí především S. Hanzlíčková Borková, P. Režný a V. Zaoralová Dvořáková. M. Gemrotová podává její standardně skvělý výkon. Martin Holec je správně bláznivý a bavil mě. Režie a choreografie na výbornou, skvěle využité technické možnosti divadla, především propadla. Jsem zvědavý, kam plzeňský muzikál dokáže ještě zajít. Už teď jsou na neuvěřitelné úrovni a soubor muzikálu je v neskutečné formě.
(zadáno: 6.12.2019)
Příjemné představení. Nebýt připsaných písní, které mi neseděly (s výjimkou sóla S. Remundové ve "cvokhauzu"), hnusných masek zbytečných čertů a otřesného ozvučení (na to nejsem ve Studiu Dva zvyklý), hodnotil bych ještě lépe. V. Příhodová je skvělou Saxanou, dále zaujali Š. Benoni, F. Hořejš, R. Štabrňák a již zmíněná S. Remundová. P. Černocká by tam ani být nemusela, ale její přítomnost v replice původního kostýmu na jevišti mě dojala, vskutku kouzelné. Některá kouzla jsou vidět, u některých vůbec nevíte, jak se stala.
Uvést Saxanu na jevišti je náročné, ale zvládli to velmi dobře.
(zadáno: 21.11.2019)
Konzervativní diváci tohle asi těžko přijmou, ale pokud jste otevření opravdu všemu, 50 odstínů v DRBu vás nadchne. Skvělá hudba s odkazy na světová muzikálová díla v těch nejšílenějších chvílích, excelentní účinkující, kteří jedou snad na 200% (člověk nedokáže říci, kdo je lepší), vtipné scény, žhavé scény, romantické scény - to vše vás čeká. Režie a choreografie na jedničku. Divák se ani chvíli nenudí. Vše skvěle funguje. Celkový dojem snad jen trochu kazí horší ozvučení. Snad to časem vychytají.
Tohle představení bude mít určitě úspěch!
(zadáno: 6.11.2019)
Studio Ypsilon 2019 - R. Pekárek a L. Adam
Bravo! Nevídané představení, kterému vévodí dva skvostní umělci za doprovodu klavíru. Zaujala mě hudba, "vzrušující" děj a práce s projekcí. "Thrill me" mělo snad vše, co má mít kvalitní komorní muzikál. Snad jen s jednou jedinou vadou... Neskutečně to uteklo. Člověk se pomalu nenadechl a byl tu konec. Rád bych pro srovnání viděl i druhou alternaci.
(zadáno: 27.10.2019)
Soubor muzikálu DJKT je opravdu v neuvěřitelné formě. Svými skvělými výkony mě nepřestávají překvapovat! Samotný muzikál Donaha je zábavný, pobaví i příležitostného diváka, ale písničky byly lehce nezajímavé (až na pár výjimek). Ještě, že ostatní složky parádně fungují. Z obsazení nejvíce zaujali Tomáš Savka, Pavel Klimenda, Adam Rezner, Eva Staškovičová a Venuše Zaoralová Dvořáková. Krásně působila láska otce a syna (Jozef Hruškoci a Miloslav Frýdl). Většina pražských producentů by se měla jet podívat do Plzně. Takhle se dělá muzikál.
(zadáno: 22.10.2019)
Představení jsem zatím viděl jen na generální zkoušce a už tam jsem věděl, že to potřebuji vidět znovu. Jedná se o opravdu nevídanou inscenaci, při které vlastně nevíte, co děláte, proč to děláte a na konci se Vám Vaše otázky rozluští a jste nadšení, šokovaní! Po technické stránce funguje vše dokonale. Petr Vančura svým typickým humorem provází celým večerem. Této role se zhostil jako vždy excelentně. Pokud chcete zažít něco, co jste ještě nikdy nezažili, navštivte Putinovy agenty. Nebudete litovat!
(zadáno: 19.10.2019)
75% za zapálení a energii všech účinkujících
Opravdu jsem se bavil. Komedie trochu jednodušší, ale skvěle zpracovaná a obsazená. Vynikali především Ernesto Čekan, Milan Enčev, Kateřina Peřinová a čistým herectvím potěšil mladičký Jindřich Žampa. Určitě doporučuji všem, kteří chtějí v divadle vypnout, odreagovat se a užívat si i improvizaci skvělých herců. Nelze očekávat veledílo, ale svůj účel - pobavit diváka - tato komedie naprosto splňuje.
(zadáno: 12.10.2019)
Na můj vkus trochu dlouhé, ale rozhodně jsem se nenudil! Elán v novém kabátu opět pecka. Muzikál je skvělým nástupcem úspěšného Osmého světadílu. Z herců jde nepopsatelná energie. Moc se mi líbili Zbyněk Fric, Richard Pekárek a Marianna Polyáková. Příběh moc hezky zpracovaný, choreografie skvělé. Nebyl zde slabý článek. Hodnotím vysoko hlavně kvůli náboji všech účinkujících. Zvedli mě ze sedačky. Gratuluji a těším se na další reprízu, protože tohle musím vidět znovu!
(zadáno: 8.10.2019)
Po dlouhé době fakt moc pěkné představení... bez zbytečných vulgarit a přemíry dvojsmyslů. Od srdce jsem se bavil. Trojice Vydra, Konvalinková a Boušková nezklame! Délka pro tři mini příběhy ideální, několikrát se herci navzájem odbourali. Bylo vidět, že si to užívají a to je hlavní, protože pak si to užíváme i my diváci.
(zadáno: 7.10.2019)
65% - Líbilo se mi to, ale ze židle nezvedlo.
Scéna průměrná, avizované kýčovité projekce hodnotit nemohu, protože nefungovaly. Výkony vesměs dobré. M. Pešková a N. Ďuricová jsou dobrými představitelkami titulních rolí, T. Vaněk předvedl svůj standardně skvělý výkon, B. Rajnišová byla úchvatná. Výkon mého oblíbeného J. Štágra byl ten den slabší, "nijaký". Sboru nebylo ve většině scén dobře rozumět.
Určitě to tedy nevidím jako tragédii, ale viděl jsem i lepší představení.
(zadáno: 15.9.2019)
Představení po půl roce bez oprašovačky... Také to tak bohužel vypadalo. Osvětlovač otřesný, orchestr místy falešný, nesehrané choreografie... Nicméně Noc na Karlštejně má své kouzlo, a tak neodjíždím zklamaný. Nejvíce se mi líbili Petra Peterová a Jaroslav Kovacs. Radek Zima vypadal trochu jako vítěz Muže roku a chůzi měl jako při módní přehlídce, ale jinak zahrál Karla IV. moc hezky. Navíc i při zpěvu má příjemný hlas. Věřím, že kdyby se hrálo častěji, dopadne představení mnohem lépe.
(zadáno: 14.9.2019)
Muzikál opravdu povedený, ale zpracování už je slabší. Scéna je pro Hybernii moc malá a už trochu nemoderní. Prospěla by tomu určitě lepší výprava, jinak nemám výhrady. Bohouš Josef svým nádherným silným hlasem lehce zastínil Janka Ledeckého, který mě ale především herecky moc překvapil a líbil se mi. Sabina Laurinová byla kouzelná, vypadá pořád stejně skvěle! Návrat Jany Feriové na jeviště je trefa do černého. Má zajímavou barvu hlasu a její sólo patřilo k vrcholům představení. Standardně dobrý výkon pak předvedl Tomáš Trapl. Jsem rád, že jsem to viděl, je to legenda, ale víckrát už nemusím.
(zadáno: 12.9.2019)
Tleskám! Jedna z nejlepších komedií, které jsem viděl. Řekl bych, že je to velmi dobrá inscenace o velmi nepovedené inscenaci. Na hercích je vidět, že je jejich role baví. Nejvíce mě však zaujali Karel Heřmánek Jr., Dana Morávková, Petr Macháček a Jan Řezníček. Na jevišti je postavená nádherná scéna, která krásně (ne)funguje. Nemám opravdu co dodat. Snad jen to, že děkuji za skvělý zážitek!
(zadáno: 11.8.2019)
75%
Ztotožňuji se s tím, co je zde již napsáno - příjemná letní oddychovka, kterou jsem určitě moc rád viděl. Z obsazení vynikali především perfektní Ivan Lupták a Petra Kosková (v roli Hanky), dále Jan Fanta a Vendula Příhodová. Zlata Adamovská, Linda Fikar Stránská i Josef Carda skvěle sekundovali studentům na chmelu a moc mě bavili. Představení jsem viděl na Tvrzi Divice, kde to mají opravdu nádherně udělané a perfektně zorganizované. Klobouk dolů!
(zadáno: 24.6.2019)
65% VG
Jsem rád, že jsem představení viděl, Hegerovou miluji, ale znovu asi nemusím. Samotný text mi přišel trochu nezáživný, zpracování však velmi dobré a nápadité. Živá kapela super, ale hercům bych dal porty. Mikrofony v ruce občas rušily. Výkony všech účinkujících byly skvělé. Nejvíce mě zaujaly Nina Horáková a Zuzana Mauréry. Celkově jsem čekal ale asi vic no...
(zadáno: 6.6.2019)
75%
Moc pěkné představení, pro děti tak akorát dlouhé. Líbilo se mi především, že byly v představení přítomny všechny známé postavy tohoto divadla. Písničky byly jednoduché, lehce zapamatovatelné. Nejvíce se mi líbila scéna s tramvají (+ daná píseň). Příběh měl hezkou myšlenku. Děti si z tohoto představení odnesou nejen pěkný zážitek, ale i ponaučení.
(zadáno: 10.5.2019)
Naše malá republika se konečně dočkala! Navíc my nemáme jen Billyho Elliota... my máme SKVOSTNÉHO Billyho Elliota! Inscenaci nechybí spád, vtip, dojetí, perfektní sborové scény, dokonalé výstupy Billyho v podání přirozeného Šimona Fikara, vtipné scény s J. Průchou v roli Michaela (i jejich alternace jsou vynikající). Jako učitelka tance doslova září L. Zvoníková. K slzám mě dohnal otec a syn Tony v podání M. Stránského/M. Davídka a L. Ondruše. Z obsazení určitě zaujme i O. Baumrukr. Oceňuji opravdu vše - režii, choreografii, scénu, výborný překlad. Děkuji za úžasný zážitek.
(zadáno: 6.5.2019)
Nádherné představení. Zajímavý příběh plný zvratů, komických situací, dojemných scén. Čtveřice skvělých herců předvedla vskutku mimořádné výkony, především pak oceňovaný Daniel Krejčík. K němu opravdu nemám slov. Je neuvěřitelně uvěřitelný! Výborná byla svou přirozeností Petra Horváthová a Pavel Rímský, legenda v roli otce, byl příjemným zpestřením příběhu. Občas mi přišlo, že Kryštof Rímský přehrává tam, kde se to úplně nehodilo. Ale to byla jediná malá vada na tom úžasném zážitku, který jsem si z derniéry v divadle V Řeznické odnesl.
(zadáno: 30.4.2019)
Povedená komedie plná překvapivých situací, které člověka pobaví. Rozhodně patří k těm lepším, které jsem mohl vidět (na zájezdu mimo Studio Dva). Hezká zápletka, při které mi přehrávání Filipa Blažka a Jitky Schneiderové nijak nevadilo. Bezkonkurenční výkon ovšem podal Roman Štabrňák. V menších rolích mě pobavili Štěpán Benoni a Lucie Pernerová. Ač mě tato hra na první pohled ničím nelákala, nakonec jsem rád, že jsem tomu šanci dal a odešel příjemně překvapen.

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 > >>