Profil uživatele

Rejpalka

rejpalka
Blázen do skutečného muzikálu. Zpětně hodnotím inscenace které jsem viděla.

https://rejpalka.wordpress.com/
Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jiří Koula: 12 % (18)
Lukáš Dubský: 12 % (25)
Pavel Širmer: 12 % (25)
Michal Novák: 14 % (37)
Jan Pařízek: 15 % (35)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 > >>

(zadáno: 17.4.2019)
Čas pod psa - Divadlo v Rytířské: 80 %
85%. Nešla jsem s přehnaným očekáváním, dokonce v lehké depresi a velmi dobře jsem se bavila. Nevím, jestli se stejně jako ženy budou bavit i muži, ale atmosféra byla skvělá. Všechny tři hlavní představitelky byly skvělé, Karel Zima jim zdatně sekundoval. Ano, našla se zde určitá klišé, ale jde o klasickou francouzskou konverzačku, která mě prostě hodně bavila. Taneček po marihuaně šéf-manžel-matka je můj osobní top. Půjdu určitě znovu a všem ženám doporučuji.
(zadáno: 24.3.2019)
Alenka v kraji zázraků - Pixa-pro: 30 %
Trochu mi prislo, ze inscenatori nevedeli pro koho dilo vytvareji. Hudba byla celkem slusna, texty nebyly uplne blbe, ale celkem slusne rozjetou linku Alenky hledajici svoje misto na svete rozrusovaly radoby vtipne scenky se zviratky, ktere byly vetsinou zbytecne (ale prece jen je to primarne pro deti). Vyrazne zaujala Michaela Sejnova, jinak jednou a dost.
(zadáno: 24.3.2019)
Kurz negativního myšlení - Švandovo divadlo: 70 %
Nijak mě to neurazilo ale zároveň ani tolik nenadchlo. Z obsazení logicky nejvíc vyniká Michal Dlouhý, skvělý výkon podala i Eva Josefíková, která celé představení odehraje pouze obličejem. Trapná mi přišla scéna sexu mezi Gardem (K. Halbich) a Ingvild (K. Frejová). Přišlo mi, že Dlouhý místy přehrával, ale on to asi jinak neumí, než na jevišti "potit krev". Představení asi ale není úplně vhodné pro příznivce politické korektnosti, protože toho se tu fakt nedočkáte.
(zadáno: 24.3.2019)
Kvítek mandragory - Divadlo Broadway: 20 %
Jediné, co činí tuto inscenaci snesitelnou jsou hezké písničky, které Helena Vondráčková má a měla ve svém repertoáru a výkon Elis Ochmanové, která zpívá Helenu (resp. její písničky) místy líp než sama Helena.Děj plytký a trapný (u oné pověstné scény s punčochami jsem se opravdu nezasmála). Sagvan Tofi jako žena mě bude jestě dlouho strašit ve snech. Jediný kdo trochu pobavil byl Ondřej Bábor jako bodyguard Sergej. Ale opět zájezdy a fanoušci Heleny 60+ a divadla Bwej budou hýkat nadšením. Muzikál to fakt není.
(zadáno: 24.3.2019)
Rent - Městské divadlo Brno: 40 %
Český překlad kostrbatý, škoda že se MdB nevydalo cestou písní v originálu, veřím že by to bylo lepší. Aleš Slanina naprostá katastrofa, na Angela se prostě díky své postavě nehodí. Příjemně překvapil Daniel Rymeš, Kristian Pekar byl na můj vkus až příliš "depresivní" a ne tak výrazný. Za pochvalu stojí skvěle sezpívané sbory všech účinkujících, příjemně překvapila Hana Holišová a Dagmar Křížová, v company pro mě vynikl Ondřej Studénka. A. Trembecká bohužel ve výškách spíš mečela. Žádný hluboký dojem ve mě tento muzikál nezanechal, což je trochu škoda. Mdb umí i líp...
(zadáno: 3.2.2019)
Mýdlový princ - Divadlo Broadway: 50 %
Hlavní devizou jsou bezesporu Neckářovy písničky, bez kterých by představení bylo poloviční. Bohužel v některých rolí sráží představení obsazení lidí co neumí moc zpívat (Písařík, Jirešová) Vynikajicí je pak Andrea Holá, která alespoň umí zpívat. Příjemně překvapila Malvína Pachlová. Fajn byl i Bronislav Kotiš. Přeobsadit, vyhodit některé rádoby vtipné pasáže a je to hned lepší.
(zadáno: 3.2.2019)
BIG - Městské divadlo Brno: 40 %
Tři hodiny koncentrované nudy. Nepamatuji ani jednu melodii, dokonce ani to vybrnkávání na velkém pianu. Ano, MdB sice má živý orchestr, slušnou scénu, ale pokud předloha kulhá tak ani to nepomůže. Standardně dobří byli Adam a Josef Gazdíkovi, slušný byl Jonáš Florián a ucházející Tereza Martinková. Dětem okolo se to zřejmě líbilo, ale dramaturgicky je to podle mě krok vedle, protože muzikál nemá hitový potenciál.
(zadáno: 3.2.2019)
Pankrác ´45 - Švandovo divadlo: 70 %
Mrazive, ale ne prehane depresivni predstaveni u ktereho se i zasmejete. Pro me vynikajici Klara Cibulkova jako Adina Madlova vs. Reka Derzsi jako Baarova. Prijmne prekvapila i Eva Josefikova, kterou budu chtit videt i v necem jinem. Pro milovniky temat kolem 2. svetove valky je to must see.
(zadáno: 9.12.2018)
Legenda jménem Holmes - Hudební divadlo Karlín: 60 %
Asi to nejlepší původní, co HDK vyprodukovalo. Milovníci muzikálu si najdou odkazy na světová i česká díla. Pochválit musím na české poměry scénu, speciálně velmi nápaditě udělanou scénu ve vlaku. Jinak mi přišlo, že si Ondřej B. Gregor přečetl příručku jak se dělá muzikál a nacpal tam úplně všechno (hromadné scény na schodech, sborová čísla, sólové balady) jen děj byl tak trochu neucelený a vadilo mi skákání mezi postavami Sherlocka/Doyla. Z hudby mi neutkvělo ale vůbec nic, pochválit musím výkony, příjemný Marek Holý jako Watson, Anna Fialová a byla jsem fakt ráda, že jsem viděla L. Janotu.
(zadáno: 9.12.2018)
Kocour v botách - Divadlo Broadway: 10 %
Pokud je vám méně než 12 let, tak si přidejte minimálně 50 procent. Dospělý divák z toho nemá nic, ale děti to asi baví. Ze scének se Sagvanem Tofife..ehm Tofim (díky bohu jen v projekci), speciálně jeho pana Peřinky mám noční můry. Naštěstí je to krátké. 10 procent pouze za výkon Petra Ryšavého. Zlatí Pixovi!
(zadáno: 9.12.2018)
Tajný deník Adriana Molea ve věku 13 a ¾ - Divadlo v Dlouhé: 60 %
Není to klasický muzikál (ačkoli narozdíl od různých kin tu mají orchestr). Chvílemi jsem se bavila více, chvílemi méně. Pěvecky nejvíce zaujala Eva Hacurová. Jako odpočinkové představení dobré, ale moc nechápu ten hype, že je věčně vyprodáno.
(zadáno: 1.11.2018)
Po Fredrikovi - Divadlo Na Fidlovačce: 90 %
85%. Bylo by to víc, kdyby nebylo představení přerušeno přestávakou. Ale jinak musím chválit - scéna, režie, hudební doprovod ale hlavně vynikající Jan Fanta. Stojí to za návstěvu a představení mě donutilo podívat se i na druhou verzi v Praze.
(zadáno: 1.11.2018)
Zlomatka - Divadlo v Řeznické: 80 %
(zadáno: 24.10.2018)
Šumař na střeše - Divadlo J.K.Tyla Plzeň: 70 %
Poctivých 70. Jsem ráda, že se autoři nepouštěli do žádných modernizací a nechali Anatěvku v historické době. Velmi dobře fungující company, zaujaly mě hlavně Charlotte Pščolková a Kateřina Falcová. Miroslava Mejzlíka jsem se bála, ale naštěstí mu stačilo činoherní zpívání a jeho hovory s Bohem jsem mu věřila. První polovina se trochu vleče a druhá zase nekončí nijakým sborovým s poselstvím (což ale není chyba inscenátorů), ale alespoň člověk odejde s tím, že to dopadlo v rámci možností dobře a zhlédl dobře udělanou klasiku.
(zadáno: 24.10.2018)
Duch - Divadlo J.K.Tyla Plzeň: 50 %
45%. Oproti brněnské verzi horší překlad, který mi místy dost vadil. Šílená byla scénografie (Benson rozhodně umí líp), když se po jevišti neustále někdo coural a přesouval kulisy, postavil schody aby po nich někdo z company vyšel, pak zase sešel dolů. Režie nedotažená (i L.Olšovský umí líp) - vynechat z příběhu veškeré efekty byla podle mě chyba. Choreogradie celkem OK, mohlo být hůř. Příjemně překvapila Dasha. Hlavní představitelé mezi sebou neměli žádnou chemii, Staškovičová má sice příjemnou barvu hlasu, ale charisma nikde a ani tu vázu neuplácala. Jsem zvědavá co s tím udělá HDK.
(zadáno: 6.10.2018)
Madagaskar - ostatní muzikálové projekty: 30 %
Pouze za pěkné výkony, vyzdvihnout musím hlavně Petra Ryšavého. Ale ceny speciálně pro rodiny s dětmi jsou extrémně nadsazené a jsem ráda, že jsem za vstupenky neplatila. Hala na toto představení naprosto není vhodná, speciálně děti ve 30 řadě při neexistující elevaci mohly vidět leda záda lidí před sebou. V nějakém menším divadle by to mohlo být pěkné, ale i tak bych zkracovala, věkový pruměr dětí byl tak kolem 6 let a už po 45 minutách sebou šily.
(zadáno: 3.10.2018)
Doktor Ox - Divadlo Hybernia: 0 %
Nevím jestli u tohoto "díla" byli zfetovaní autoři, účinkující nebo diváci. Radši ty peníze za lístek propijte.
(zadáno: 17.9.2018)
Báthoryčka - Těšínské divadlo: 30 %
25%. Když se nastytla příležitost vidět toto představení bliže než v Českém Tešíně (viděno v rámci přehlídky Dokořán v Brně), chtěla jsem vidět ten "tháliový" výkon Lucie Bergerové. Bohužel to dopadlo tak, že ona jediná udělala z představení něco co se dalo přežít, jinak by se dalo říct, že vyčnívala jak se říká v jednom přísloví- mezi slepými je jednooký králem. Naprosto nezapamatovatelná hudba, přeplácaný děj, otřesné výkony hlavně představitele syna Štěpána a manžela. V porovnání s tristními výkony ostatních Bergerová vyčnívala, ale v porovnání s jinými díly šlo o další Tháliový přešlap.
(zadáno: 17.9.2018)
V rytmu swingu buší srdce mé - Národní divadlo: 40 %
Celkově šlo spíše o hudební revue a průřez životem jazzmana, jehož jméno dnešní generaci už moc neříká, stejně tak jeho písně. Igor Orozovič byl ale skvělý, stejně tak překvapil Jan Bidlas a vynikající byla Pavla Beretová. Rozhodně nelituji, že jsem toto dílo viděla, ale rozhodně nepatří k titulům, na které bych se vracela.
(zadáno: 15.9.2018)
Krysař - Divadlo Kalich: 50 %
55%. Nevím jestli se mi zrovna představení netrefilo do nálady, ale asi mám čím dál větší alergii na hudbu pouštěnou z CDčka, diváky hýkající radostí nad idoly z telvize co neumí intonovat (šílený Zounar, o něco lepší Jaškow). Landovu hudbu mám celkem ráda, Krysaře celkem i naposlouchaného. Tomeš byl na svém nudném standardu, příjemně překvapila Marie Křížová jako Agnes, Ch. Doubravová jako Rózi ušla. Pálek se možná umí tvářit nepříjemně a slušně zpívá, ale zázrak to nebyl. Pro mě další "hype", ale všechno lepší než Majkl Dejvid.
(zadáno: 15.9.2018)
Vlasy (květiNOVÉ děti) - Divadlo Kalich: 30 %
Velmi rozporuplné pocity, nejvíce mě zklamal příšerný rap, ale donutilo mě k zamyšlení. Detailnější viz blog, mám v plánu ještě jednu návštěvu po oficiální premiéře, tak doufám, že hodnocení půjde nahoru, zatím zůstala jen hořká pachuť.
(zadáno: 24.6.2018)
Kleopatra - Divadlo Broadway: 40 %
Jediný poslouchatelný muzikál od Mista Kýče. Původní verze byla jestě celkem koukatelná a plná v té době neokoukaných tváří (Absolonová, Stoklasa, Fric, Trvalcová) následně produkce vsadila na produkty reality show a šlo to dolů. Na dnešní dobu je to ale režijně zlo a projekce jsou dávno přežité i když v produkcích tohoto divadla to bez nich zjevně nejde.
(zadáno: 24.6.2018)
Muž se železnou maskou - Divadlo Broadway: 10 %
Peklo za 300. 10 procent uděluji je díky skvělému výkonu Vojty Drahokoupili v roli naprosto nesympatického Ludvíka a uťápnutého Filipa. Potešil i J. Štágr, kterému to v 70 pořád skvěle zpívá. Hudba, texty a režie-zlo, zlo, zlo. Jediné poslouchatelné jsou písničky od Bryana Adamse ačkoli k něm jsou šílené veršovánky od Fanánka. Šílené zatmívačky, režie a kostýmy-po xté to samé, žádná změna. Prostě typická michalodavidovka která dělá žánru muzikál pouze ostudu. Zoufalé zájezdy se baví, já utíkám při záverečném ein kessel buntes.
(zadáno: 24.6.2018)
Liduschka (Baarová) - Divadlo J.K.Tyla Plzeň: 70 %
První polovina mě nějak výrazně nezaujala a spíš zanechala rozpaky, zato druhá půlka teprve nastavuje zrcadlo, což ne všichni asi zkousli. Chápu, že je inscenace kontroverzní (přece jen, ne všude se zpívá o sexu tak explicitně) ale nikdo ze zoufalého zájezdu neodešel (viz komentář podemnou, byla jsem na stejném představení). Vynikající Betka Bartošová, tradičně skvělý Petr Jeništa, příjemně překvapili Petr Šudoma a Veronika Veselá. Oproti "michalodavidovkám" je to umění, které alespoň ty vnímavější donutí k zamyšlení.
(zadáno: 20.5.2018)
Ženy na pokraji nervového zhroucení - Divadlo Na Fidlovačce: 60 %
Nic jsem od toho nečekala a nakonec se dobře bavila. Samozřejmě mrzí absence orchestru ale všechno do sebe zapadalo (hudba a zvukové efekty). Celkově je to takové chaotické (což ale dle předlohy má být) a Iva Pazderková snad už všem dokázala, že umí zpívat. Překvapila i Pavla Tomicová a její zpěv byl příjemný. Kdo si pro sebe ukradne velkou část divácké přízně ja Martina Štastná jako Candela. Příjemně překvapil i Lukáš Rous jako záskok na roli Ivána. Příjemně překvapila i choreografie. Pokud se vám podaří koupit si místo kde se dá na Fidlovačce sedět tak se i ty skoro 3 hodiny pobavíte.

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 > >>