Profil uživatele

RaB

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 16 % (109)
Iva Bryndová: 17 % (140)
Jiří Landa: 17 % (108)
Michal Novák: 17 % (101)
Helena Grégrová: 18 % (130)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

1 2 3 4 5 6 7 8 9  >  >>
(zadáno: 10.3.2024)
Company je jedno z nejvíc geniálních děl, které kdy na poli muzikálu vzniklo. V Plzni se to ale extrémně táhne, většina situací nevypointovaných - úplně se ztratil vtip (což je vlivem hereckého vedení). Muzikál získal formu jen prostého vyprávění s písničkami, namísto kompaktního díla. A to ještě bez emocí.
L. Ondruš výborný, dokonalá H. Holišová (přehrávání k této roli sedí, navíc jako jediná hraje po úplně celou dobu představení, pěvecky i tanečně bezchybná), bohužel P. Klimenda je pro roli jejího manžela nevhodný. Skvělé též dámy Staškovičová, Pragerová, Chrenková a Vostřejžová.
Pokud jste neviděli muzikál třeba v Londýně, přidejte si %
(zadáno: 8.3.2024)
Dokonalý F. Rajmont, který si říká o všechna divadelní ocenění této sezóny.
Role, který má velký potenciál k přehrávání a parodování, avšak on ani na jedinou vteřinu nepřestane přesně hrát roli.
Výborný též J. Mansfeld.
Velice zdařilé představení, které si Švánďák zasloužil.
(zadáno: 17.2.2024)
Jsou muzikály, které by se neměly vracet a už vůbec bychom je v Česku neměli dělat, pakliže nemáme sólisty, scénografy a další divadelní složky.
D. Uličník pěvecky dobrý, avšak už je starý a je to na něm poznat. K. Brožová téměř přišla o hlas, T. Vaněk nepřesvědčivý herecky i pěvecky (absolutně bez motivace k revoluci).
Většina klíčových scén nudných a celkově se představení strašně táhne - nemá to energii. Režíroval to vůbec někdo?
Pozitivum - F. Prokešová je fenomenální. Její On my own patří k těm nejlepším verzím, které jsem měl kdy tu čest slyšet. Dokonalá i po herecké stránce (sbalit se a odjet na West End).
(zadáno: 14.2.2024)
Režie D. Šoltýsové patří k tomu nejlepšímu, co se na současné divadelní scéně uvádí - vždy jiné, vždy originální a vždy naprosto přesné herecké vedení.
Jinak tomu není ani u Její pastorkyně, kde dokázala jak P. Tomicovou, tak L. Andělovou dovést do výborných výkonů (u P. Tomicové si dokonce myslím, že je to jedna z jejích nejlepších rolí vůbec - konečně jen režie nesázela na její smích a komediální talent).
Jednoduchá ale funkční scéna, hudba jen výborně dokresluje situace na jevišti.
(zadáno: 12.2.2024)
Asi to nejlepší, co Divadlo Broadway nyní nabízí - zejména pak díky výkonu K. Tóthové, která ač dle programu není hlavní rolí, tak ve skutečnosti tomu tak je - byla výborná! Dalšími pozitivy jsou dobré výkony A. Holé, F. Prokešové a M. Procházkové. Překvapil i O. Havel, který však vypadá spíše jaké dítě Heleny, než její partner. M. Vojtko a B. Josef si z představení udělali estrádu. Hlasově naprosto nedostačující P. Pecha.
Libreto a samotné texty jsou neskutečně stupidní (například "z žen jsme vzešli, je čas se do nich vrátit"). Choreo na úrovni půlnočního překvapení.
(zadáno: 11.2.2024)
95 %
Inscenace, která vás vtáhne a nepustí. Emočně náročná, dlouhá, avšak perfektní. D. Gombárovi se dramatizace i režie zdařila, velkou zásluhu na tom mají i herecké výkony úplně všech (ze kterých svými naprosto dokonalými hereckými výkony vyčnívají R. Coufalová a L. Janíková), výprava a hudba.
Škoda některých (pro mě) nevhodných scén (tanec koz) - ale chápu snahu o zjemnění, jinak by to bylo čisté temno.
MdB letošní sezónu vládne i činohrám (po Hamletovi) další výborné dílo.
(zadáno: 3.2.2024)
Já půjdu s manželkou MZ do pekla, neb se mi hra nelíbila. Z. Bydžovskou miluju, snaží se... ale prostě ne. Ten text je patlanina všeho možného, scéna jak z divadla Broadway, nehodící se hudba. Paradoxně mě víc bavili někteří členové company než například D. Krejčík (který mě jen utvrdil v tom, že krom emotivních rolí nic jiného hrát neumí).

Možná kdybych si dal nějaký ten alkohol před představením, jako většina diváků, tak bych hodnotil jinak.
(zadáno: 27.1.2024)
Jen málo herců se dokáže režírovat.
J. Čvančarová to zvládla fenomenálně a nejen že vytvořila poklad na pražské divadelní scéně, sama v něm září jako diamant. Je úžasná! Střídá řadu hereckých poloh (a nelehkých), je autentický a svá.
Poměrně dobrým společníkem je jí D. Krejčík (který mi ale přijde ve všech rolích úplně stejný - citlivý, zraněný - což se ale do této hry naprosto hodí).
Dokonalý text, jednoduchý scénografie.
Studio DVA má KONEČNĚ na repertoáru plnohodnotné představení plné opravdového herectví, nikoliv jen známé tváře.
Děkuji a přeji stovky vyprodaných repríz, toto představení si to zaslouží.
(zadáno: 27.1.2024)
Scénograficky a režijně nádherné, ale herecky ploché. P. Neškudla velké divadlo neutáhne (není jevištní mluva ani charisma), B. A. Mikeschová ukázala prsa a tím to končilo (šílenství Ofélie kde nic tu nic) a bohužel ani T. Medvecká není výrazná.
Z toho všeho mi nejlépe vyšla D. Barešová (proč nehrála Ofélii???).
Ale zas - z těch pokusů o Hamlety v České republice tento vychází ještě v té lepší polovině.
(zadáno: 21.1.2024)
MdB si vybralo slabší chvilku. Škrtalo se až moc, tudíž příběh dívek či vztah k dědovi je opravdu hodně zkratkovitý. Z řady písniček zbylo jen pár vět.
Dalším problémem je výkon K. Čtveráčkové, která povahu Heidi nedokázala dostatečně vystihnout - zejména pozitivní náladu, pěvecky mají v MdB také lepší děti.
R. Jícha je skvělý, ale na roli dědy mladý. Výborní E. Skálová a M. Kolář.
M. Matějová už by zpívat raději neměla, neposlouchá se to dobře.
Bohužel scéna jen na projekcích a ač se příběh odehrává v horách, tak na scéně není jediný jediný strom (vše jen na plátně).
Z aktuálně uváděných muzikálů v MdB jednoznačně nejslabší.
(zadáno: 20.1.2024)
Nejlepší činoherní inscenace v MdB za poslední roky a jedna z nejlepších v celém Brně.
Všichni herci jsou naprosto úžasní - role si užívají, nepřehrávají (ač k tomu některé dialogy mohou směřovat) a dokonce i J. Gazdíková není tak tragická jak všude (za mě však vítězí A. Antalová, která byla naprosto roztomilá a věřil jsem jí každé jediné gesto).
Nádherná scéna, skvělá režie a zejména skvěle napsaný text daly vzniku opravdu výjimečné inscenaci.
(zadáno: 14.1.2024)
Maso si nebere servítky ani s poskytovatelem grantu. Celé to působí jako improvizace, ale funguje to skvěle (ač mě třeba heteráni bavili daleko víc).
(zadáno: 26.12.2023)
Nádherná scéna, P. Beretová, L. Polišenská a R. Mácha výborní, avšak inscenace je až příliš statická, bez emocí a hlavně bez přesahu. U řady herců jsem se nemohl zbavit dojmu, že je samotné to nebaví.
Škoda i řady výborných herců, kteří na jevišti jen stojí a řeknou si pár vět - zejména pak T. Medvecká.
(zadáno: 20.12.2023)
Na Vinohradech se po několika přešlapech opět začíná celkem dařit. A. Černá a V. Vydra táhnou celé představení a jsou výborní - každý sebemenší vtip doveden do detailu a opravdu se tak jedná o poměrně kvalitní komedii (konečně!).
Nepovedená scéna a rozpadající se divadlo však zážitek mírně degradují.
(zadáno: 11.12.2023)
M. Sedláčková je dobrá (ale jen dobrá, hlas už jako v případě J. Musilové odchází). Z hlasu B. Remišové mě bude bolet hlava ještě tak týden (navíc nehraje). Naprosto tragická J. Gazdíková (v úplně všem). Výborní R. Jícha a L. Matouš.
Choreo stále není secvičená, scéna jak z krepáku.
Nejhorší je však přeřvaná off-stage - proč je to potřeba mít ji i u sól? A ještě tak hlasitou a výraznou?
Také by neškodilo přidat víc energie.
(zadáno: 9.12.2023)
Modernizace by mi nevadila - naopak k JCHS patří. Avšak pakliže by byla dotažena do konce a měla jednotnou koncepci a myšlenku. Zde je od všeho něco (pejsek a kočička vaří dort).
Problémem jsou výkony - sólisté muzikálového souboru na takové role nestačí - zejména P. Režný nehraje, pěvecky extrémně na hraně (spíš za hranou - nedozpívává celé tóny) a ze 2 viděných představení mě ani jednou nepřesvědčil, že mu patří jeviště. Ch. Režná na generálce super, na 1. repríze falešná a pozměněné texty písní. Obstojný L. Ondruš. J. G. Rajnoch mimo úplně.
V company skvělé A. Vostrejžová, S. Borková, E. Staškovičová a K. Falcová.
(zadáno: 26.11.2023)
Geniální B. Kaňoková (opravdu excelentní). Nezaostává ani N. Horáková (ač její postava nemá takovou gradaci a není vlastně co moc hrát). Výborné též E. Salzmannová, E. Pacoláková, S. Affašová či D. Batulková. Z mužů R. Melša. Naopak T. Milostného by opravdu neměli pouštět na jeviště - neumí ani trochu hrát.
Délka je opravdu extrémní, chtělo by to rozdělit na 2 části a naopak poté přidat další části z úžasné předlohy. Mnohdy se také divák (neznalý předlohy) snadno ztratí v kontextu - co se vlastně děje a v jaké je době.
I když sedíte vpředu, tak v případě krajních míst nevidíte řadu scén - jen slyšíte, že někdo mluví. Neon také není ideální.
(zadáno: 12.11.2023)
Z původní londýnské angažované hry zbyla nuda a hlavně hlavně přibyla řada prvků, které hru degradují - nekvalitně provedené drag (když už se to dělá, tak by alespoň účinkující měl umět text písně), větší důraz na LGBT (vlastně to bylo jen o tom, příběh Joan se absolutně vytrácí, což je škoda) a nehezky vypadající kostýmy.
M. Jindrová nemá na takovou roli dostatečné charisma - její monology nejsou důrazné, na diváka vůbec nepůsobí dojmem, že bychom jí měli věřit.
(zadáno: 11.11.2023)
Naprosto přesná H. Briešťanská - vystihuje A. Kareninu do posledního gesta ve všech polohách jejího nelehkého osudu (závěrečná scéna fenomenální!). Výborně ji doplňuje M. K. Hochman. Skvělá výprava, avšak nadbytečná hudební složka (a nehodící se).
Začátek druhé části si říká o zkrácení.
(zadáno: 10.11.2023)
Vendula Příhodová je bezesporu hvězda. A to jak v hrané roli tak tím, jak ji hraje a zpívá. Zbytek mě až tak nechytil - u řady herců jsem měl pocit, že je to jejich poslední hodinka. M. Písařík až extrémně za hranicí pitvoření a přehrávání.
(zadáno: 9.11.2023)
Klasický Calembour - hravé, veselé, vtipné, plné dvojsmyslů. Naprosto výtečný I. Lupták.
(zadáno: 5.11.2023)
L. Janota i K. Daňhelová jsou českou muzikálovou elitou. Na činohru to chce však ještě nějaký čas (zejména u L. Janoty je ještě velký prostor pro rozvoj).
Obecně bylo poznat, že se nejedná o činoherce - jevištní mluva dostala hodně zabrat (některé nebylo téměř vůbec slyšet), chyběly tomu emoce, mimika a gestikulace také nedotažena. Výborné D. Velčická a Z. Holbeinová.
Great Gatsby je skvělá knížka, která mě pravidelně do děje vtáhla. Zde se tomu tak nestalo a já jen čekal, až bude konec.
Avšak oproti předchozím činohrám (Hvězda v pasti, Bella Figura, Mary Page) se jedná o to lepší.
(zadáno: 1.11.2023)
Herci hrají oč mohou (zejména Mácha a Dudziaková, poté Štorková), výborná scéna ale kde nic není, tam není ani na co koukat...
Doufal jsem, že s odchodem paní Špinarové se kvalita činohry ND zlepší, úplně se tak nestalo.
(zadáno: 28.10.2023)
Brno si drží svou kvalitu a nastavuje hodně vysokou laťku muzikálu v ČR, které se ostatní divadla ani nepřibližují.
Výborná scéna, skvělé choreografie. A. Zelová by měla v herecké části přidat (zejména na charismatu - Mortica je větší sekera). Dobří J. Daniel či E. Studénková. Part Středy je na E. Mertovou pěvecky místy těžký, ale dohání to herecky a menší nepřesnosti se dají odpustit. Zdatně jí sekunduje výborný Š. Fikar.
Konečně M. Kolář ve větší roli a nezklamal - nejlepší výkon celé inscenace (zejména ve druhé části v Crazier for you ukazuje svůj neskutečný, a v Brně nevyužitý, potenciál).
Jen bych rád viděl méně techniků na scéně.
1 2 3 4 5 6 7 8 9  >  >>