Profil uživatele

RaB

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jiří Landa: 17 % (21)
Iva Bryndová: 20 % (31)
Jan Pařízek: 21 % (31)
Lukáš Dubský: 21 % (16)
Michal Novák: 22 % (25)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 > >>

(zadáno: 27.2.2020)
Nastudovat muzikál s čistě americkým tématem a celý v angličtině je už samo o sobě obrovská výzva. Plzeňský soubor ji zvládl s přehledem. Mladí členové mají energie na rozdávání, hraní je baví. Opět byly pokořeny možnosti Malé scény. I přes to, že některým to mohlo připomínat spíš koncert, je velice dobře zpracovaná i dějová linka.
Pěvecky a herecky naprosto vynikají E. Staškovičová a P. Klimenda. Ostatní je velice dobře doplňují a krom A. Reznera se nenajde slabý moment.
Bohužel 10 % dolů za právě A. Reznera a jeho pokusy o angličtinu, zpěv a hraní.
(zadáno: 22.2.2020)
Herecký koncert Libora Stacha, Moniky Švábové a hlavně Kláry Krejsové.
Celé představení se podařilo udržet napětí i přes některé komické scény. Atmosféra a herecké výkony na poměry plzeňské činohry nadprůměrné.
(zadáno: 9.2.2020)
Tohle se stane, když je špatně obsazený muzikál s nevhodnou režií. Typově se na postavy nehodí hned několik osob - zejména T.Savka (ten se na Tonyho typově nehodí vůbec-kazí celý dojem), Strenačik či J. Daniel. Samostatnou kategorií je J. Rusnák, který byl 2. nejrušivějším elementem. Z pánů nadějný jen Novák. Holky jednoznačně dominují představení (M. Polyáková byla výborná, Jelínková potřebuje na Anitu dopilovat hereckou důraznost). Režie postrádá energii, nápaditost - je příliš stojická. Mnohdy se na jevišti jen sedí. Se scénou bojují i herci - Savka na schodech málem upadl.Zklamání.Velké.
(zadáno: 3.2.2020)
Děj a zápletky za které by se nemusela stydět dobrá brazilská telenovela. Bohužel zbytečně moc dlouhé, děj na sebe plynule nenavazuje - spíš je to vždy snaha o výplň mezi další písničkou bez jakékoliv promyšlenosti - jednotná koncepčnost naprosto chybí.
Marie Křížová stabilně dobrá, Honza Kříž úplně stejný ve všech rolích (on prostě hrát neumí - ale zazpívá to skvěle). Pekárka s Fantou má repríza evidentně hodně nebavila a bylo to vidět. Z toho děsu, co se na jevišti dělo lze vyzdvihnout jen T. Drobila - fantastický taneční výkon! Zbytek company celkem slabá, nesehraná.
Celkem ztráta času.
(zadáno: 1.2.2020)
Konečně jsem v Hybernii viděl skvělý muzikál. Krásné texty, hudba, scéna.
Petr Ryšavý s Karolínou Gudasovou jsou výborní a do rolí se naprosto hodí. Jiří Zonyga podal také dobrý výkon. Velice pobaví scény se studentskou 3 - L. Randák, A. Holá a L. Korbel - je hezké vidět, jak někoho hraní baví a užívá si to!
(zadáno: 28.1.2020)
Role Diany bohužel hodně nad pěvecké možnosti D. Šinkorové - při vyšších tónech není rozumět textu. Nicméně to, co nemá ve zpěvu, má v herectví a tuto obtížnou roli zvládla se ctí. Jednoznačně je však zastíněna K. Herčíkovou, která byla ve všech ohledech dokonalá - pěvecky i herecky daleko předčila ostatní a dle mého názoru její role nejvíce gradovala.
Komorní muzikál, který by si ale zasloužil "dotáhnout do konce" - například lepší scéna, lepší nazvučení,...
Nicméně velice povedené! A to hlavně díky herectví Daniely Šinkorové a herectví i zpěvu K. Herčíkové. Z ostatních dobrý Komárek.
(zadáno: 26.1.2020)
Hra, která dává naprosto vyniknout hereckému talentu Ivy Janžurové (následované skvělou Táňou Medveckou) - hraje královnu snad i lépe než sama královna. Režie Alice Nellis funguje skvěle - herci mají možnost vyniknout a vy se nenudíte.
Scéna jednoduchá ale pro konverzační představení dostačující.
Možná by pomohla chronologie audiencí pro lepší orientaci (i já, který se v UK reáliích celkem vyznám, tak jsem chvílemi přemýšlel, co za premiéra to vlastně přišlo).
(zadáno: 18.1.2020)
Neurazí ale také nenadchne. Krásná hudba, která by byla ještě lepší s živým orchestrem. Na scéně je poznat stáří.
Michaela Tomešová hlasově, herecky i tanečně velice slabá. Její role je jednoznačně zastíněna fantastickou Marií Křížovou, která si z malé role udělala hlavní. Skvělý taktéž H. Kříž, nicméně ten by mohl ubrat na sebevědomí a začít hrát (což je ale jeho problém ve víc muzikálech). Výborná Pavlovčinová - tanečně i herecky dokonalá a na jevišti nechává duši!
Pánové Podhůrský a Tesařík by už mohli být nahrazeni. Rozhodně to není muzikál pro děti..(kterých tam bylo poměrně dost)
(zadáno: 18.1.2020)
Klasická opereta, která však nebyla dotažena do konce.
Přeměny scény jsou mnohdy dlouhé a na jevišti se nic neděje, některým hercům nebyla rozumět slova. Tanečně skvělé díky souboru baletu.
(zadáno: 7.1.2020)
Kontinuální děj to má sice velice slabý ale jako sled scének velice povedené. Eva Holubová předvádí klasicky výborný výkon, následována paní Remundovou. Paní Janžurová je úžasná herečka, nicméně už byly dost časté výpadky textu. Ale její charisma zastíní veškeré nedostatky. Pan Roden, ačkoliv se snažil, tak byl zastíněn všemi 3 ženami. Ačkoliv hra trvá 3 hodiny, tak děj je svižný, hravý, zábavný (asi jsem viděl jinou hru než většina zdejších recenzentů). Možná chvílemi moc sexismů ale na večerní odreagování naprosto dokonalé!
(zadáno: 4.1.2020)
Skvělý text, který by chtěl něco jiného, než Špinarovu režii...
Bubeník ruší celé představení svým hlukem, některé scény zbytečné.
Nicméně fantastické herecké výkony (Stivínová, Juřičíková a překvapil i Rašilov), které vás ale po chvíli začnou nudit. Já tomu dal 45 minut, poté jsem odešel. Bohužel Špinar si "jede svou" a absolutně rezignuje na divadelní etiku, úctu k autorům - hlavně aby to byla "show". A to na scény Národního divadla dle mého názoru nepatří. Takové představení by se hodilo na alternativní scénu a ne do Stavovského (což konstatuji znovu po Vítejte v Thébách).
(zadáno: 29.12.2019)
Úžasní manželé Křížovi! Zejména Marie překvapila svým krásným herectvím a Honza zas fantastickými tanečními scénami. Výborná byla také paní Hošpesová. Kvalita muzikálu je vysoko nad českým průměrem - výborně zazpíváno, zatančeno, hezká funkční scéna. Dokonce se povedlo navodit i atmosféru 30. let.
Bohužel ozvučení horší (občas nebylo rozumět zpěvu) a chtělo by to více "velkých" tanečních scén - zde byla jen 1.
(zadáno: 23.12.2019)
Herecky skvělý Karel Roden, pěvecky pak Hana Seidlová. Operní pasáž byla kontraproduktivní - nebylo rozumět ačkoliv to bylo potřeba kvůli ději. Nicméně velice hezké vánoční představení s pěknou atmosférou, které by prospělo schování orchestru, lepší ozvučení a herce, kteří nečtou text...
(zadáno: 23.12.2019)
Bohužel tohle nebylo ani vánoční ani Andersenovské...
(zadáno: 22.12.2019)
Fantastická Marie Křížová! Bohužel na to, aby celé dílo zachránila je na scéně příliš málo často (těch 50 % je jen jejích).
Smysl jako Krysař nemá charisma ani dostatečně důrazný zpěv. Tomeš umí líp... Suchařípa to hrál jak kdyby to měl za trest, Sobotkové si z toho udělali frašku.
Bohužel 3 hodinové představení jen o 1 - přijde krysař. A co víc? Nic... Nudné, zdlouhavé, sexistické narážky nemístné. Pokud chcete vidět opravdový muzikál s dějem, hezkou scénou (která se nerozpadá) a živou hudbou, běžte jinam.
(zadáno: 2.12.2019)
Fialová, Vlček, Adam - skvělé výkony. Company výborně sehraná, tanečně dokonalá. Jen Lukáš Vlček měl občas slabší herecké momenty.
Ježíše ukřižovali těžkooděnci. Ale proč ne? Je to rocková opera - moderní nastudování příběhu naprosto sedí. Velice dobré představení. Ostrava nikdy nezklame.
(zadáno: 30.11.2019)
Soňa Borková jako císařovna exceluje od prvního momentu po svou smrt. Ve všech částech života Sisi ji herecky vystihla velice precizně a všechna její sóla byla dokonalá. Velice překvapila i Venuše Dvořáková. Fantastický Pavel Klimenda!!! Z company vyniká E. Staškovičová.
Scéna je jednoduchá ale o to funkčnější. Kostýmy nádherné!
Edit po shlédnutí všech alternací: Borková & Gemrotová - fenomenální rovnocenné alternace! Výborná i Podlipská. Kříž o úroveň víš než Režný ve všech ohledech. S přibývajícími reprízami však klesá kvalita v choreografiích (bohužel). Nicméně výborný muzikál!
(zadáno: 22.11.2019)
Proč to nešlo udělat čistě činoherní? Proč neměla Vendula lepší prostor ukázat její talent? Proč závěrečná scéna s Černockou? Proč tak hloupá a rádobyvtipná režie?
Obrovské zklamání. Studio je nádherné divadlo, do kterého se rád vracím ale tohle byl hodně velký omyl. Vendula Příhodová je skvělá ale takhle role jí nedává možnost vyniknout, choreografie výborně zatančené (zejména Kosková a Faltus). Bohužel záporáci to herecky nezvládli, většina triků a scén byla vidět a poznat. Fantastické byly scény s paní Remundovou - ona vnesla do představení něco dobrého. Obsazení Černocké bylo zbytečné.
(zadáno: 8.11.2019)
Herecky perfektní Dagmar Havlová, následována Terezou Terberovou. Role kostelničky jak kdyby byla napsána Dagmar Havlové na tělo. Naprosto výborné představení.
(zadáno: 7.11.2019)
Viděny obě alternace v Ypsilonce.
Adam/Pekárek - to mě úplně nebavilo, chyběly tomu emoce. Lukáš Adam mě vůbec nepřesvědčil v herecké části.
Krpec/Živnůstka - skvělé! To mělo přesně to, co chybělo v prvním představení- perfektně zahráno i zazpíváno - až z toho mrazilo.
Za mě druhá alternace rozhodně lepší po všech stránkách!
Klavírní doprovod a jednoduchost scény dodává na dramatičnosti, nicméně Ypsilonka má špatné osvětlení i zvuk, což ubíralo na zážitku.
(zadáno: 7.11.2019)
Moderní, velice aktuální ačkoliv si to zanechává rysy Čapkovy klasiky. Scéna působí velice funkčně, využito je celé jeviště. Mírným negativem je hlasité ozvučení některých scén. Úvodní scéna velice komická, závěrečná pak rychlá a dramatická.
Z hereckých výkonů jednoznačně nejlepší Andrea Mohylová. Velice dobré zpracování, které rozhodně stojí za vidění!
(zadáno: 11.10.2019)
Skvělé výkony Lucie Juřičkové, Jany Bouškové a Patrika Děrgela. Jako stand-up show by to šlo - kdyby jen se nejednalo o divadlo. Protože když už jsou v tomto díle snahy o hraní, tak jsou přehnané a zbytečné. Ve hře se objevuje plyšový penis či vibrátor - úplně si nemyslím, že tohle bych chtěl v divadle vidět. Hra je svým obsahem a podstatou hezká, bohužel jen to zpracování mi přijde až vysmívající se (režisér se pravděpodobně snažil být za každou cenu vtipný). Pokud vám nevadí nahota, sexuální pomůcky a trapné levné vtipy na scéně Národního divadla, tak se asi pobavíte :)
(zadáno: 4.10.2019)
Nevyužitý potenciál...
Strašný zvuk, scéna není o moc lepší (působí dost levně a uměle). S company se nějak moc nepracuje - vždy se jen objeví, zatančí a odejdou. Tragický Vojtko - z gorily udělal opilého staříka, kterého bolí záda.
Excelentní Gemrotová (už jen díky ní jsem vydržel do konce), Vojtková také konečně v dobré roli, která ji sedla.
(zadáno: 28.9.2019)
Skvělá předloha muzikálu. Bohužel potenciál nevyužitý.. ústřední Dont rain on my parade hodně zaniklo.
Bohužel se po roční pauze nevrátil v nejlepší síle. Hodně chyb, vypadávání textu. Nicméně pro ty, kteří se jdou podívat na Moniku, tak to bude stačit :) Sám doufám, že se to vrátí do kvalit před pauzou, neb to byl poměrně dobrý muzikál. Nicméně si myslím, že M. Absolonová (i přes její kvality) už na tuto roli nemá.
(zadáno: 18.9.2019)
Herecký koncert Dagmar Havlové, která se role zhostila excelentně.
Bohužel děj jednoduchý, předvídatelný, chvílemi až nudný... Zbytečně moc herců na scéně, některé dialogy zbytečné.
Výbornou vložkou je vstup reportérky (na mé repríze D. Písařovičová), které role investigativní reportérky vyloženě sedne!

Další stránky hodnocení: 1 2 3 > >>