Profil uživatele

RaB

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jiří Koula: 13 % (24)
Anežka Kotoučová: 16 % (18)
Jan Pařízek: 17 % (59)
Jiří Landa: 18 % (52)
Helena Grégrová: 19 % (50)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

1 2 3 4 5 6 7  >  >>
(zadáno: 19.1.2022)
Po místních recenzích jsem čekal představení plné smíchu a veselí.
A ono tomu bylo naopak - krásný dramatický děj (ano, občas se Chantal zasmála - alespoň došlo k odlehčení situace a bylo to velice vhodné).
Celé představení stojí na fantastickém hereckém (a tanečním) výkonu Chantal, která svou postavu úžasně vystavěla od sebevědomé ženy po nemocnou paní. Jejímu hereckému výkonu opravdu není co vytknout. Výborně ji doplňuje i M. Kraus a spolu tvoří opravdu výborné herecké duo.
Navíc ačkoliv představení trvá 2,5 hodiny, tak tam nejsou žádné nadbytečné scény a patosy.
(zadáno: 18.1.2022)
Úžasná Eva Staškovičová a L. Olšovský. Daniela Šinkorová neskutečně přehrávala a nepůsobilo to vůbec dobře (což ale asi k této inscenaci sedí).
Na to, že se inscenace hraje již 19 let, tak má stále své tempo a herci se nepitvoří (jak tomu bývá pokud s textem pracují už dlouho) - taková nenároční podívaná na odreagování.
(zadáno: 15.1.2022)
To lepší od Michala Davida. Co není od Bryana, to zkopíroval od sebe.
Nicméně tento muzikál stojí na výborných výkonech některých sólistů - Fišarová, Polyaková, Vojtek a hlavně Gránský, který je v roli skvělý!
Bohužel scéna mnohdy nefunkční, Trapl klasicky strašný, další účinkující už to mají za sebou - u B. Josefa jsem čekal kdy na jevišti vydechne naposled (působil tak).
Choreografie úplně šílená - je poznat, že to nedělal choreograf ale tanečník company.
Celkově se opět jedna o inscenaci pro nenáročného a muzikálu neznalého diváka.
(zadáno: 14.1.2022)
Ach ta Markéta Matulová... objev, zjevení - fantastická, úžasná, dokonalá - jak pěvecké, tak činoherní pasáže!
Tomuto představení toho lze vytknout opravdu jen pramálo (třeba některé lacinější scény, jednu slečnu herečku a další maličkosti).
Téměř 3 hodiny, ale skvělé!
(zadáno: 8.1.2022)
Nastudování, které nemusí sednout každému. Já byl však naprosto spokojen - herecky perfektní A. Fialová, následována P. Štorkovou a M. Borovou. D. Prachař měl místy problémy s chůdami a nebylo mu příliš rozumět (což je ale chybou nazvučení).
Inscenace je zasazena do prostředí cirkusu (čehož jsem se nejprve bál, nakonec se mi toto pojetí velice líbilo). Činoherní pasáže jsou doplněny krásnou hudbou a zpěvem A. Fialové.
Škoda jen toho useknutého konce - rozhodně by stálo za to ji rozpracovat víc.
Na Špinara výborné! Takovouto inscenaci chci vidět v Národním divadle.
(zadáno: 3.1.2022)
Pohádkové, plné fantazie, bez zbytečného pitvoření a přehrávání - a to jak pro děti, tak dospělé.
Ve svých rolích jsou výborní úplně všichni - od P. Štorkové a F. Kaňkovského v rolích dětí (bylo jim to opravdu uvěřitelné!) až po ostatní postavy, které je provází - Fialová, Rašilov, Vilišková, Mácha a další.
Krásná scénografie - jednoduchá, dává možnost si hodně věcí domyslet, zapojit fantazii - doplněné hrou světel. Velice příjemná je i interakce s publikem (dětmi).
Samotná hra je svým způsobem jednoduchá a ví se již od počátku, jak to dopadne, nicméně v ND se podařilo krásné zpracování.
(zadáno: 30.12.2021)
Tanečně perfektní K. M. Fialová (v hereckých partech mě nepřesvědčila - chyběla dravost, emoce). Hvězdou představení je však K. Krhovják, který je tanečně, herecky a i pěvecky bezchybný.
Velice pěkná scéna, úžasné taneční scény i hudba.
Nicméně představení by si zasloužilo kompletní překlad, protože ne na všechny dialogy jsou titulky, a navíc mnohdy byly tak rychlé, že se nestíhají číst. Velkým problémem je také španělština některých účinkujících - opravdu hodně s ní válčí (u K.M. Fialové to bylo poznat). Vynechat šly také hiphop/techno scény - nechat celé představení jen argentinské.
(zadáno: 19.12.2021)
Výborná Charlott Režná v hlavní roli, doplňovaná tak mizerným Higgensem (L. Olšovský), že po něm něco chtělo hodit snad půl hlediště.
Nápaditá režie, úžasné herecké výkony a krásná scéna. Klasický muzikál v klasickém provedení.
Škoda jen té délky, kdy některé scény jsou už natahované (zejména konec) - 3:15 je prostě hodně.
(zadáno: 18.12.2021)
Vůbec nechápu místní vysoká hodnocení.
Hra trvá 2,5 hodiny a je vlastně jen o tom, že Suzan (A. Polívková) jede na dovolenou, tam pije a snaží se sbalit barmana. Děj, který by byl příliš málo i na 60 minut. Navíc si jej A. Polívková sama natahuje a vlivem toho zejména ve druhé části už ani ona sama nemá energii a už se to táhne. V roli je skvělá, ale zkrátit a hlídat jí, aby se držela textu.
(zadáno: 12.12.2021)
Výborný Eva Hacurová a lucifer O. Rychlého. Hra má spád i myšlenku, nicméně hodně scén by chtělo vyškrtat a netlačit na pilu - ne vše musí být hned levné, vtipné a podbízivé. I tak se ale jedná o velice hezké představení.
(zadáno: 12.12.2021)
Nádherné vánoční představení - konečně je v Praze něco doopravdy vánočního!
Nejedná se jen o představení pro děti, ale mnohdy se tam dospělí (díky dvojsmyslům) baví více než děti. Z obsazení rozhodně vyniká Vendula Příhodová (obrovská poklona za to, že to nastudovala za 2 dny - fantasitcké!). Výborní i P. Pálek a M. Uberall. Role jednorožce si vyloženě říká o vyškrtnutí (minimálně jeho/jejího sóla).
Opravdu neskutečně povedené - hravé, milé, zábavné, perfektně zazpívané a z herců je obrovská energie.
(zadáno: 11.12.2021)
Většina představení se neodehrává na jevišti, ale prostřednictvím projekce ze zákulisí. Tento fakt hodně odtrhuje diváka od představení. Také je problém technický - zvuk je pomalejší než obraz. Nechápu tedy, proč se jedná o inscenaci v divadle, když se mohlo jednat o film. Celkově režie působí spíše jen vyprávěcím dojmem, než diváka zaujmout či ho vtáhnout do děje. Herci absolutně bez energie, strašně přeřeků (což je klasika ŠD).
Hra má obrovský potenciál, bohužel režijně a herecky se to ani trochu nepovedlo. Obrovská nuda, strašně diváků jen koukala na hodinky - jen aby už byl konec.
(zadáno: 5.12.2021)
Po několika reprízách musím upravit hodnocení - choreografie je stále strašná, P. Režný stále hrát neumí (ale zpívá skvěle), nicméně celému jevišti vládne fantastická S. T. Fořtová - je zajímavé sledovat zejména její mimiku, kdy roli dodává i ten nejmenší detail. Výborná též Ch. Režná, která ve společných scénách s P. Režným má jasně navrch.
Snad si to představení časem sedne a company "vynechá" některé choreografické prvky, protože to opravdu nefunguje.
Ale stále si myslím, že S. T. Fořtová mohla dostat lepší výroční roli než vysloužilou herečku.
(zadáno: 30.11.2021)
Zajímavá inscenace s ohledem na text. Nabourává tradiční genderové stereotypy, nicméně text je chvílemi až moc filozofický, kterému každý neporozumí.
Bohužel s ním měl problém i J. Grundman, který měl opravdu obrovské množství přeřeků. Naopak fantastická Marie Štípková (výborná feministka!) a tradičně skvělý J. Böhm, kteří této inscenaci dávají dojem opravdového herectví.
Některé sexuální scény jsou až příliš expresivní. Škoda, že gender a pohlaví byly degradovány jen na sex. Dále pak nefunguje chemie mezi některými herci (bylo vidět, jak jim není příjemné se vzájemně dotýkat).
(zadáno: 26.11.2021)
Výborný text, dokonalé herecké obsazení. A. Talacková a D. Bambas předvádí na jevišti úctyhodné výkony a jejich postavy ztvárňují jak kdyby vůbec nehráli - oba je vystihli naprosto přesně, zbytečně nepřehrávali, byla mezi nimi vidět souhra a chemie.
Velice povedená je i scéna. Představení má spád, netáhne se, má jasnou myšlenku a hlavně neskutečně působí na emoce - v první části naivní A. Talacková, ve druhé pak dominantnější D. Bambas.
Opravdu perfektní! Víc takových představení.
(zadáno: 24.11.2021)
Eva Holubová byla opět jen Evou Holubovou, nikoliv baronkou.
Herectví je vidět jen ze strany Zuzany Bydžovské, nicméně je poznat, že hru hrají 17 let a už je to rutina.
Bohužel režie zde je úplně tragická - otázkou je, co je původní od Cabana a co si dámy upravily.
Tato inscenace jednoznačně zapadne v historii jako nepříliš povedená.
(zadáno: 19.11.2021)
Bohužel evidentně jen špatná repríza (dle zdejšího hodnocení).
Vanda Hauserová je v roli Edith výborná, nicméně mi chyběly některé velice důležité momenty z jejího života. Vlastně to byl jen obraz o jejích milencích. O čemž život Edith opravdu nebyl. Výkon Petry Bílkové byl na úrovni absolventského představení a ochotnického divadla - bohužel ani trochu nebyly její postavy zahrané.
Negativně také působí celé prostředí divadla - diváci s alkoholem v hledišti, dělají si fotky představení, nedodržují se opatření apod.
(zadáno: 18.11.2021)
Velice rozporuplné představení. Zahrát tak strašný text mohou jen dobří herci (výborný Písařík, Šanda, Šťastná a Chaloupková).
Nicméně děj je opravdu tragický - nemístné vtipy, "náhody", trapné narážky a do toho značné množství sexuálních a sexistických scén.
Scénografie v této inscenaci snad vůbec není - jedna zeď a stůl. Jako zájezdové obecní představení dobré, na Fidlovačku bych očekával více.
(zadáno: 18.11.2021)
I po letech má tato inscenace tempo a spád.
Výborná Sandra Pogodová, která si sice na jevišti dělá téměř co chce (narážky na covid apod.), nicméně to funguje v kombinaci s Ludmilou Molínovou (pěvecky je však S. Podogová slabší). Menší zklamání ze závěrečné scény - po tom, co se na jevišti dělo, tak jsem čekal velkolepější finále.
Pokud se chcete opravdu hodně nasmát, tak tato inscenace stojí za vidění. Režie Lumíra Olšovského je nápaditá, originální a hlavně nenudí.
Nicméně reprodukovaná hudba je opravdový problém...
(zadáno: 18.11.2021)
Semafor by měl zůstat v Semaforu.
Inscenace se příliš táhne, role Ivana Luptáka režijně zpracována strašně. Na Z. Piškulovi bylo neskutečně vidět, že ho to nebaví. A činoherní herci by zpívat neměli (což je ale obecný problém MDP).
30 % za Danu Batulkovou a Ninu Horákovou...
(zadáno: 16.11.2021)
Jak zde již bylo napsáno - špatná režie i dějové pojetí.
Výborná Zuzana Mauréry - dokonce i pěvecky patří její části k tomu lepšímu, co toto "představení nabízí". Havlínek, Konáš a další činoherci by zpívat neměli - totální znesvěcení krásných písniček.
Opravdu hodně jsem se (nejen já) nudil - soudě dle reakcí diváků.
Hana Hegerová si rozhodně zasloužila lepší poctu.
(zadáno: 12.11.2021)
Režijně zdařilé představení, herecky také zajímavé (Režný, Kolman, Gabrišová).
Hvězdou představení byla jednoznačně Vítězslava Karolová (pro mě jeden z největších objevů za poslední roky).
Nicméně ačkoliv se jedná o muzikál, tak hudebně naprosto nezajímavý. Střídají se různé styly (jak kdyby autoři nevěděli, který vlastně mají zvolit a proto dali všechny - včetně rapu, mnoho melodií také připomíná již existující muzikály). Bohužel právě hudba toto představení totálně devalvuje. K tomuto úžasnému příběhu by se hodila symfoničtější, důraznější hudba.
(zadáno: 8.11.2021)
Skvělý K. Heřmánek v roli Cabaretiéra, který je na pomezí ironie, sarkasmu a neuvěřitelného předvádění - to je ale Cabaret! Činoherní pasáže jsou fantastické, hudební složka také funguje výborně. Menší výhrady jen k R. Havelkové, která by mohla v roli Sally být dravější (vypadalo to spíše naštvaně) a N. Koukalové.
Z company jednoznačně vyniká P. Kosková.
Konečně se v Praze vidí muzikál, který spojuje činoherní část, zpěv i tanec. Není to nic pozitivního ale zanechá to "něco" ve vás.
(zadáno: 7.11.2021)
Krásný komorní muzikál, který staví na výborných hereckých výkonech účinkujících (ze kterých vyniká Světlana Janotová).
Bohužel však některé scény se táhnou, D. Rymeš měl pěvecké rezervy (ale o to líp to zahrál) a hlavně chybí živý orchestr.
Pokud se necháte vtáhnout to děje, tak si představení určitě užijete - nicméně jak zde bylo psáno, hudba je spíše podkresovou a než muzikál se jedná o zpěvohru.
(zadáno: 6.11.2021)
Ve své době to byl určitě jeden z nejlepších muzikálů v Praze. Nyní se jedná o horší podprůměr. Katastrofální libreto.
H. Kříž však svou roli stále zvládá dobře. Role Stephanie víc sedí M. Procházkové, která je výborná herecky i pěvecky. M. Tomešové víc sedí Stephanie, kterou nehraje ale přehrává - horší je jako Annette (na to se nedalo koukat vůbec).Naopak M. Křížová je fantastická Annette (určitě by byla dokonalou Stephanie). Nicméně vrcholem představení je sólo H. Tenkráta.
Tudíž zde opravdu hodně záleží na obsazení - viděl jsem více variant a nejlepší je Tenkrát & Křížovy, Procházková.
1 2 3 4 5 6 7  >  >>