Profil uživatele

RaB

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jiří Koula: 13 % (30)
Jan Pařízek: 16 % (86)
Jiří Landa: 17 % (89)
Lukáš Dubský: 17 % (82)
Helena Grégrová: 18 % (90)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

1 2 3 4 5 6 7 8 9  >  >>
(zadáno: 30.1.2023)
Dílo, které vás pohltí a nepustí. Sice délka 4:30, ale klidně bych další hodinu přidal, kdyby jen byly některé scény více vypointované (zejména pak snové - to nebylo bohužel příliš poznat). Herecky výborné (Salzmannová, Kaňoková). U pánů bylo poznat, že nejsou homosexuály a nemohou tak své role prožívat naplno (obrovská škoda!).
Na Thalii pro V. Dvořáka to ale rozhodně není.
(zadáno: 28.1.2023)
Od všeho trochu a ve výsledku nic moc - takový průměr.
Ivana Chýlková je výborná herečka, však text a režie jí příliš nepomohly k charakterové změně. Komedie, kde se směje jen půlka hlediště (a ti se smějí i tomu, když někdo zvrací).
(zadáno: 22.1.2023)
Pokus Evy Holubové o režii dopadl naprosto katastrofálně. Herci vypadají, jak kdyby na jevišti stáli poprvé, režie vůbec nepracuje s nadčasovostí Gogola. Je to takový dort od pejska a kočičky - paní Holubová postavila herce na jeviště a řekla "tak něco dělejte" - a přesně tak to vypadá.
Ačkoliv by zde bylo opravdu co hrát, tak se nenajde jediný lepší herecký výkon (pokusy o herectví mají jen Jílek a Šťabrňák, chvílemi Hádek). Kronerová a Pazderková naprosto katastrofální - proč proboha taková stylizace? Proč Kronerová mluví slovensky? Proč je dcera 2 menších manželů o 3 hlavy větší? Proč zde není žádná (ale vůbec žádná) scéna? Děs a hrůza.
(zadáno: 22.1.2023)
Potvrzení, že zdejší hodnocení nemusí vždy odpovídat tomu, jak se bude představení líbit vám.
Já byl naprosto spokojen! Herecky přesné ztvárnění, bez nadměrného přehrávání (jak tomu velice často u Revizora bývá). Zejména Anna Andrey Černé je obrovskou devizou představení. V menší roli pak zajímavý M. Holý.
Škoda nepovedené scény (+ v kombinaci s rozpadajícím se divadlem to opravdu nevypadá dobře) - vypadá to, jak kdyby si je někdo zapůjčil z antikvariátu.
Představení si také říká o mírné zkrácení (druhá půlka se už celkem táhne) - celkem 3:10 s pauzou.
(zadáno: 22.1.2023)
Petru Gazdíkovi se povedlo pokořit další téměř až nemožný úkol - naučil děti hrát a prožívat uvěřitelným způsobem emoce (kontinuální práce s dětmi se zde opravdu vyplatila).
Brněnská Matilda má poetiku Dahlovi knihy a všichni představitelé předvádějí neuvěřitelné výkony. Carli vytvořila krásnou choreografii, kterou děti s přehledem zvládají, není to jen prosté poskakování, ale i sama choreografie posouvá děj. Obrovskou devizou je i funkční scéna.
Za takové zpracování by se nemuseli stydět ani na West Endu (a konce se mi brněnské zpracování líbilo víc). Vše, co se mělo povést, tak bylo dokonce překonáno.
Očekával bych jen více dětí.
(zadáno: 19.1.2023)
Úžasné herecké výkony všech herců (zejména pak J. Strykové, jejíž proměna v žárlivou ženu byla neskutečně skutečná).
Představení by určitě prospělo uvedení bez přestávky - děj má 45+35 minut a děj to poměrně narušilo. Navíc druhá část je opravdu až extrémně krátká.
(zadáno: 17.1.2023)
Jak zde již bylo napsáno - herecky dobré (Mazák, Coufalová), celkově nezajímavé.
MDB by se mělo zaměřovat na to, co doopravdy umí (muzikály) a činohry nechat jiným (zde jsou opravdu obrovské rezervy - viz. Mary Page, Bella apod.).
(zadáno: 11.1.2023)
Největším problémem inscenace je obsazení J. H. Firly do hlavní role - s rolí se absolutně neztotožnil a herectví nebylo uvěřitelné. Bylo dokonce poznat, že v řadě pasáží se necítí ani dobře.
Naopak D. Mišákovi, M. Hniličkové a V. Vítové se nedá co vytknout - naprosto perfektní i ve svých mnohorolích (+ velice příjemné překvapení byl i A. Brukner, který se těmto zkušeným chebským bardům dokázal vyrovnat).
Ačkoliv by inscenace mohla spět k trapnostem a přehráváním, v chebském nastudování tomu tak naštěstí není.
(zadáno: 7.1.2023)
Neuvěřitelně uvěřitelně zahrané. Zejména V. Šanda ve velice nelehké poloze.
Bohužel i ve vážnějších scénách se však herci "odbourávali" a nemohli najít slova zpět.
(zadáno: 1.1.2023)
Skvělá scéna, herecky také dobré, jen vlastně není téměř žádný děj.
Ani po přečtení programu a 2 dnech odstupu stále nevím, o čem to vlastně bylo.
(zadáno: 30.12.2022)
Proč něco takového muselo vzniknout na půdě městem zřizovaného divadla? A ještě na velké scéně?
Trapnost, přehrávání, afektovanost - přehlídka nevkusu, během které diváci odcházejí v průběhu představení (sám jsem odešel po zoofilní scéně).

Drábek už opravdu své nejlepší předvedl a je čas, aby své místo v MDP přenechal někomu jinému, kdo bude tvořit hry, které alespoň herci budou chtít hrát.

10 % za začátek Niny Horákové, poté začíná mordor.
(zadáno: 22.12.2022)
Aneb jak k výbornému divadlu stačí dva skvělí herci (M. Dancingerová mě přesvědčila o dost víc) a minimalistická scéna.
(zadáno: 12.12.2022)
Není to ani vánoční, ani pohádkové.
Inscenace se táhne, představitelé dětských rolí jsou již přerostlí a vzhledem jsou starší než jejich učitelka (včetně jedné těhotné herečky - to se pak velice těžce věří věk 14 let).
(zadáno: 5.12.2022)
Soubor, který dokáže nastudovat ve světové kvalitě pecky jako Elisabeth nebo Billy Elliot převede tohle...
Jedno velké ne - dramaturgicky i režijně. Libreto na úrovni silvestrovské estrády - děj to vlastně nemá. Výborní muzikáloví interpreti (Falcová, Hruškoci a další) nemají co hrát a ani pořádně zpívat.

Přejme muzikálu DJKT návrat do starých kvalit a lepší rozhodnutí v nasazování titulů.
(zadáno: 5.12.2022)
Tady by se dalo škrtat... řada scén naprosto zbytečně dlouhých (a neustálé koukání na techniky, jak přestavují scénu vás po chvilce přestane bavit).
Role Uli M. Horké extrémně nesedla - Michaela je výborná, ale tohle byl velký omyl. L. Vlček pěvecky dobrý, nestíhal ale zpívat-tančit-hrát zároveň. Avšak - fantastický R. Melša - táhne celé představení, uvěřitelně hraje a výborně zpívá (jeho I wanna be a producent je nejlepší scéna z celého muzikálu).
Obrovská company, která zůstala nevyužita. Broadwayský muzikál takového stylu si žádal velká taneční čísla, lepší scénu.
Asi jsem měl od Ostravy vysoká očekávání, protože umí líp...
(zadáno: 5.12.2022)
Ze současného repertoáru Divadla Broadway jediné představení, během kterého nedochází k sebetríznění.
Velice sympatické a přesvědčivé výkony M. Gemrotové/Štikové a R. Urbana, ve druhé části milá N. Konvalinková.
Výkon J. Koháka - to je hodně špatný i na půlnoční překvapení hasičského plesu.
Vzhledem k předvánoční tématice (a zázraku) lze odpustit i děravé libreto.
(zadáno: 29.11.2022)
Střídmá, ale přesná režie a výborná Beáta Kaňoková (střídá snad všechny herecké polohy a ve všech ukazuje svůj jedinečný talent).
Negativum je jediné - Radka Fidlerová, která kamarádku Honzlové hraje spíše naštvaně (což nebyla, naopak).
(zadáno: 23.11.2022)
Moderní divadlo, které do Komedie patří.
Hodně umělé krve, pila místo meče a tančící historické postavy. M. Pelchát i I. Lupták hrají své postavy skvěle (klidně bych se obešel i bez toho odhalení I. Luptáka, na které však čeká většina diváků).
Konec je opravdu hodně natahovaný (aneb jak řekne sám Otakar "tak už to konečně skonči, ty lidi chtějí jít domů") - dokonce oproti plánované délce byla má repríza ještě o 15 minut delší.
(zadáno: 21.11.2022)
Komedie, u které se publikum nesměje.
Bohužel je představení příliš statické a ani zajímavé herecké výkony (zejména Bambas, Talacková, Děrgelová, Rojková) jej nedokážou posunout na vyšší úroveň.
Dramaturgicky nezvládnuté, režijní nuda (na Š. Dominika opravdu velká podúroveň).
(zadáno: 14.11.2022)
Velice nesourodá inscenace. První část (kabaretní) je ukřičená a uskákaná - herectví zde vůbec není. Navíc Miroslav Hanuš jen exhibuje bez jakékoliv snahy o kulturu (evidentně ho to ale baví).
Druhá část - samotné vyprávění příběhu je již lepší, ačkoliv stále mi zde chyběly emoce a gradace. Příběh Wintonových dětí by šel zpracovat dramatičtěji.
(zadáno: 6.11.2022)
Konečně moderní divadlo o klasice a není trapné!
Jana Olhová v hlavní roli naprosto fantastická - zejména její mimika je vyladěna do posledního detailu. Bohužel však řada dialogů na sebe nenavazuje a jedná se spíše o gagy.
(zadáno: 6.11.2022)
Tvůrci pravděpodobně věděli, že kdyby dali přestávku, divadlo by po ní zůstalo prázdné... 2:15 bez pauzy je však téměř nekonečných a negativní zážitek z inscenace to jen umocňuje.
Celá hra je postavená na nicneříkajících dialozích, po kterých mají páry sex - ten je ale ztvárněn šamanským tancem (kdyby nebyl, byla by délka představení poloviční). Bohužel z původní komedie se stalo až téměř depresivní představení.
Z hereckých výkonů vévodí dámy Pidrmanová, Dudziaková, Lazorčáková, Štorková a Mikulková, které jsou, jako vždy výborné, avšak celkově to nezachrání.
(zadáno: 4.11.2022)
Úvod skvělý. Poté začíná (již zde zmiňovaný) monolog, který se táhne, opakuje a po chvilce začne být i nezajímavý.
Škoda, že režisér více nepracoval s ostatními herci a nechává je jen cca 45 minut sedět na kraji scény (a ti se tam dle jejich výrazu poměrně nudí).
(zadáno: 4.11.2022)
Typický písničkál aka Divadlo Broadway.
Jedno z nejhorších libret, které kdy spatřilo světlo světa, scéna jen o kreslených projekcích, se kterými válčí i sami herci a závěrečné 15 min. karaoke.
Bohužel je představení tak špatně napsané, že v něm nejsou ani tak skvělí umělci jako Ryšavý či Fišarová dobří. Fišarová se navíc na rockové písničky nehodí. Ryšavý to evidentně spíš bere jako úlet. Schreiner neumí ani hrát, ani tančit a pokusy o to už by měl vzdát.
Z obsazení jednoznačně nejlepší Prokešová, která si z menší role udělala vlastní představení a za ní také alespoň 20 %.
Ani po 2 dnech od shlédnutí vlastně nevím, co bylo smyslem díla.
(zadáno: 31.10.2022)
Text o ničem (ačkoliv na toto téma se dá napsat velice zajímavý), režie žádná a herectví je zde také pomálu (celé je to jen suché vyprávění bez emocí).
Neskutečně dlouhých 100 minut, kde vlastně přemýšlíte, co je smyslem hry a odpověď se vám nenachází. Z anotace ve hře není téměř nic či velice málo (jen náznaky).
1 2 3 4 5 6 7 8 9  >  >>