Profil uživatele

RaB

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jiří Koula: 13 % (8)
Jiří Landa: 19 % (27)
Jan Pařízek: 20 % (37)
Lukáš Dubský: 21 % (24)
Iva Bryndová: 22 % (36)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 > >>

(zadáno: 19.9.2020)
Tahle inscenace má nejlepší léta už za sebou.
Bohužel malý prostor, stará scéna, naprosto kýčovitá výprava, kostýmy stejné - snad ještě z minulého století. Alžběta Bartošová je skvělá ale bohužel v této roli mě nezaujala. Výkon pana M. Vojtka tragický. Jen J. Vágner byl světlým momentem v temnotě. Nejtrapnější vložkou jsou promluvy bohů. Muzikál by chtěl opravdovou obnovu - tedy včetně obsazení, pak by to zas možná byla ona skvělá Kleopatra.
Současné uvedení mi spíš evokovalo parodii či travesti show (pakliže sedíte v první řadě, tak hercům vidíte pod kostým).
(zadáno: 14.9.2020)
Martina Randová i Iva Pazderková patří k našim nejlepším herečkám. Hra jim dává možnost se herecky ukázat a vyřádit a obě toho náležitě využívají.
Nicméně představení by pomohlo odebrání přestávky, která zbytečně ukončila skvělou atmosféru, jež se už nepodařilo tolik navodit ve druhé části.
(zadáno: 12.9.2020)
Skvělé! Perfektní herecké výkony, které vás donutí se smát, brečet i přemýšlet.
Tomuto představení nechybí prostě nic. K čemu obrovskou scénu a kostýmy, když vám stačí dokonalé herectví. Představení, za kterým se rozhodně vyplatí dojet až na západ Čech.
(zadáno: 12.9.2020)
Výborní Madgadelna Borová a Patrik Děrgel. Většina zbylých herců se jen pitvoří a přehrává (zejména Batěk a Juříčíková - což byl zřejmě režijní záměr, protože oni umí líp).
Bohužel samotný děj inscenace je tak na hodinu a zde dochází ke zbytečnému natahování, vkládání tanečních scén (které jsou po chvíli opravdu nudné až otravující). Scénografie pěkná - kdyby jen nebylo vidět celé jeviště a tam schované zbytky scény jiných inscenací.
(zadáno: 10.9.2020)
Udělat broadwayský muzikál v podmínkách lokálních divadel je nesmírně těžké. Zejména když muzikálové role hrají činoherní herci. V Chebu/K. Varech se podařilo do hlavní role obsadit Daniela Mišáka, který perfektně zpívá, tančí a hlavně hraje! Jeho Frank nemá sebemenší chybu a celé jeviště mu právem patří.
Občasné pěvecké rezervy v company kompenzují výborným herectvím - hudebně se ale jedná o náročný muzikál, proto si zaslouží uznání.
Určitě ale stojí za vidění - zejména kvůli Danielovi - za něj i tak vysoké hodnocení (jeden z nejlepších muzikálových výkonů na české scéně).
(zadáno: 7.9.2020)
Obrovský omyl.
Prvních 30 minut vlastně jen zpívání písniček, bez jakéhokoliv děje, poté přijde Z. Stivínová a začne mluvit sprostě a předvádět matku, která zabila své děti.
Strašně vulgarismů, scéna kterou si Stavovské divadlo opravdu nezaslouží.
Hlouběji už to klesnout opravdu nemohlo. Bylo mi strašně líto skvělých herců jakými P. Batěk a Z. Stivínová jsou. Tohle je hodně špatné i na A. Fialovou.
(zadáno: 6.9.2020)
Režie Marka Němce patří k těm nejlepším, které v Plzni vznikají - cílené na emoce a city diváků. I v tomto případě to vyšlo. Příběh vás donutí přemýšlet nad jednotlivými charaktery i několik dní poté.
Výborné herecké výkony K. Krejsové, M. Darnadyho a Z. Ščerbové. Výborným momentem je i monolog Karla Vondráška (škoda, že neměl větší prostor). Nicméně negativním momentem bylo arogantně a nepříjemně působící hraní J. Matějky (což je ale snad ve všech představeních bohužel).
Prostředí Malé scény je pro takováto představení naprosto ideální.
(zadáno: 25.8.2020)
Natália Deáková opět experimentovala, tentokrát to celkem vyšlo - zejména díky skvělým hereckým výkonům všech herců (zejména Z. Ščerbové, která je fantastická vždy a překvapivě i M. Darnadyho).
Velkým problémem je scénografie - bohužel přestavby ruší děj a napětí a mnohdy probíhají během hraní.
Nicméně něco mi tam stále chybí, abych na to chtěl jít znovu...
(zadáno: 20.8.2020)
Nemám problém s tímto zpracováním ale s inscenací obecně. Libreto prostě na 2 hodinový muzikál nevystačí (ideální délka 90 minut bez přestávky).
Nicméně excelentní Hanka Holišová, která herecky a pěvecky patří k tomu nejlepšímu v ČR, následována R. Rázlovou a I. Korolovou.
Daniel Bambas bohužel nemá příliš možnost ukázat co umí, což je škoda.
Zpracování hezké, které se hodí na Karlštejn a tam by také mělo zůstat.
Z company vyčníval (v negativním slova smyslu) R. Pekárek - jeho snaha být středem pozornosti byla odrazující.
(zadáno: 7.8.2020)
Strašně dlouhé a nudné představení.
Daniel Krejčík texty spíše recitoval než hrál, výkon paní Horváthové na úrovni absolventského představení DAMU. Hudební scény J. Korna naprosto kýčové a zbytečné (proboha proč musel hrát i Lady Gagu???). Nahé scény nadbytečné, většinou do děje nezapadají.
Představení by šlo zkrouhnout na polovinu. Bohužel na mě nepůsobily žádné emoce, které by z tohoto představení měly být.
Možná jen špatná repríza, ale tohle se opravdu hodně nepovedlo.¨
10 % za šíleně přehrávající (ale hrající) Anetu Krejčíkovou.
(zadáno: 12.6.2020)
Výborné Kristýna Frejová a Klára Cibulková. Herecky velmi slabý Luboš Veselý. Bohužel svou roli kouče si přišel jen odvyprávět. Ale ono je těžké velice něco hrát v takto komickém představení, které se v některých scénách jeví spíš jako improvizace. A navíc je zahráno 5 skvělými herečkami.
Jako oddychovka na páteční večer, u které se hodně nasmějete dobré, velmi dobré.
(zadáno: 12.6.2020)
Fantastické představení, které se vidí jen málokde.
5 hereček neuvěřitelně vyrovnané, všechny nechávají na jevišti duši a emoce přenáší neuvěřitelnou měrou. Příběh Adiny, Lídy a dalších vězeňkyň z věznice na Pankráci se podařilo zpracovat minimalistickou, avšak efektní cestou.
(zadáno: 12.6.2020)
Jedna z nejlepších her v Národním divadle. Moderně pojatá klasika, která dává možnost vyniknout Patriku Děrgelovi i P. Štorkové (první jmenovaný mne herecky přesvědčil o dost víc). Velice hezká scénografie, jasná gradace příběhu. Právem takové dílo patří na jeviště Národního divadla!
(zadáno: 22.5.2020)
Chvílemi strašně dlouhé, příběh, který znáte z několika nekonečných seriálů. Bohužel ani Hana Maciuchová nedokázala věrně zahrát ony pocity, které se měly matce odehrávat.
Nicméně má to i světlé pasáže, vtipné, hravé i herecky skvěle zpracované. Bohužel převládají ale ty dlouhé a nudné dialogy.
(zadáno: 14.3.2020)
Bohužel plzeňská činohra opět šlápla vedle.
Během první části dobrá Veldová. Ostatní jak kdyby to hráli poprvé. Mnohdy na sebe několik postav jen kouká a neví co dělat. Pakliže se má jednat o komedii, tak se to ani trochu nepovedlo. Bohužel ani slibované téma se nekoná.
(zadáno: 14.3.2020)
Hlavní představitelka Machačová neumí hrát a je bez charismatu. Vedle excelentní Markéty Procházkové (Rizzo) naprosto zaniká, ačkoliv ona má být tím středem pozornosti, kdo prodělá změnu. To se ani trochu nepovedlo (závěrečná scéna v jejím podání děs a hrůza). Přemysl Pálek dobrý, nicméně i on je zastíněn jinou rolí - Doddym (J. Tenkrát) - pěvecky, herecky a hlavně tanečně fantastický.
Většina ostatních postav zbytečně přehrává (proč to bylo nutné?), pitvoří se a už by to chtělo i omladit obsazení.Scéna zastaralá a reprodukovaná hudba v Kalichu prostě umocňuje dojem, že se jedná o karaoke.
(zadáno: 27.2.2020)
Nastudovat muzikál s čistě americkým tématem a celý v angličtině je už samo o sobě obrovská výzva. Plzeňský soubor ji zvládl s přehledem. Mladí členové mají energie na rozdávání, hraní je baví. Opět byly pokořeny možnosti Malé scény. I přes to, že některým to mohlo připomínat spíš koncert, je velice dobře zpracovaná i dějová linka.
Pěvecky a herecky naprosto vynikají E. Staškovičová a P. Klimenda. Ostatní je velice dobře doplňují a krom A. Reznera se nenajde slabý moment.
Bohužel 10 % dolů za právě A. Reznera a jeho pokusy o angličtinu, zpěv a hraní.
(zadáno: 22.2.2020)
Herecký koncert Libora Stacha, Moniky Švábové a hlavně Kláry Krejsové.
Celé představení se podařilo udržet napětí i přes některé komické scény. Atmosféra a herecké výkony na poměry plzeňské činohry nadprůměrné.
(zadáno: 9.2.2020)
Tohle se stane, když je špatně obsazený muzikál s nevhodnou režií. Typově se na postavy nehodí hned několik osob - zejména T.Savka (ten se na Tonyho typově nehodí vůbec-kazí celý dojem), Strenačik či J. Daniel. Samostatnou kategorií je J. Rusnák, který byl 2. nejrušivějším elementem. Z pánů nadějný jen Novák. Holky jednoznačně dominují představení (M. Polyáková byla výborná, Jelínková potřebuje na Anitu dopilovat hereckou důraznost). Režie postrádá energii, nápaditost - je příliš stojická. Mnohdy se na jevišti jen sedí. Se scénou bojují i herci - Savka na schodech málem upadl.Zklamání.Velké.
(zadáno: 3.2.2020)
Děj a zápletky za které by se nemusela stydět dobrá brazilská telenovela. Bohužel zbytečně moc dlouhé, děj na sebe plynule nenavazuje - spíš je to vždy snaha o výplň mezi další písničkou bez jakékoliv promyšlenosti - jednotná koncepčnost naprosto chybí.
Marie Křížová stabilně dobrá, Honza Kříž úplně stejný ve všech rolích (on prostě hrát neumí - ale zazpívá to skvěle). Pekárka s Fantou má repríza evidentně hodně nebavila a bylo to vidět. Z toho děsu, co se na jevišti dělo lze vyzdvihnout jen T. Drobila - fantastický taneční výkon! Zbytek company celkem slabá, nesehraná.
Celkem ztráta času.
(zadáno: 1.2.2020)
Konečně jsem v Hybernii viděl skvělý muzikál. Krásné texty, hudba, scéna.
Petr Ryšavý s Karolínou Gudasovou jsou výborní a do rolí se naprosto hodí. Jiří Zonyga podal také dobrý výkon. Velice pobaví scény se studentskou 3 - L. Randák, A. Holá a L. Korbel - je hezké vidět, jak někoho hraní baví a užívá si to!
(zadáno: 28.1.2020)
Role Diany bohužel hodně nad pěvecké možnosti D. Šinkorové - při vyšších tónech není rozumět textu. Nicméně to, co nemá ve zpěvu, má v herectví a tuto obtížnou roli zvládla se ctí. Jednoznačně je však zastíněna K. Herčíkovou, která byla ve všech ohledech dokonalá - pěvecky i herecky daleko předčila ostatní a dle mého názoru její role nejvíce gradovala.
Komorní muzikál, který by si ale zasloužil "dotáhnout do konce" - například lepší scéna, lepší nazvučení,...
Nicméně velice povedené! A to hlavně díky herectví Daniely Šinkorové a herectví i zpěvu K. Herčíkové. Z ostatních dobrý Komárek.
(zadáno: 26.1.2020)
Hra, která dává naprosto vyniknout hereckému talentu Ivy Janžurové (následované skvělou Táňou Medveckou) - hraje královnu snad i lépe než sama královna. Režie Alice Nellis funguje skvěle - herci mají možnost vyniknout a vy se nenudíte.
Scéna jednoduchá ale pro konverzační představení dostačující.
Možná by pomohla chronologie audiencí pro lepší orientaci (i já, který se v UK reáliích celkem vyznám, tak jsem chvílemi přemýšlel, co za premiéra to vlastně přišlo).
(zadáno: 18.1.2020)
Neurazí ale také nenadchne. Krásná hudba, která by byla ještě lepší s živým orchestrem. Na scéně je poznat stáří.
Michaela Tomešová hlasově, herecky i tanečně velice slabá. Její role je jednoznačně zastíněna fantastickou Marií Křížovou, která si z malé role udělala hlavní. Skvělý taktéž H. Kříž, nicméně ten by mohl ubrat na sebevědomí a začít hrát (což je ale jeho problém ve víc muzikálech). Výborná Pavlovčinová - tanečně i herecky dokonalá a na jevišti nechává duši!
Pánové Podhůrský a Tesařík by už mohli být nahrazeni. Rozhodně to není muzikál pro děti..(kterých tam bylo poměrně dost)
(zadáno: 18.1.2020)
Klasická opereta, která však nebyla dotažena do konce.
Přeměny scény jsou mnohdy dlouhé a na jevišti se nic neděje, některým hercům nebyla rozumět slova. Tanečně skvělé díky souboru baletu.

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 > >>