Chybová zpráva

  • Deprecated function: Function ereg() is deprecated ve funkci include() (řádek: 236 v souboru /www/doc/www.i-divadlo.cz/www/pages/uziv_detail.php).
  • Deprecated function: Function ereg() is deprecated ve funkci include() (řádek: 236 v souboru /www/doc/www.i-divadlo.cz/www/pages/uziv_detail.php).
  • Deprecated function: Function ereg() is deprecated ve funkci include() (řádek: 236 v souboru /www/doc/www.i-divadlo.cz/www/pages/uziv_detail.php).
  • Deprecated function: Function ereg() is deprecated ve funkci include() (řádek: 236 v souboru /www/doc/www.i-divadlo.cz/www/pages/uziv_detail.php).
  • Deprecated function: Function ereg() is deprecated ve funkci include() (řádek: 236 v souboru /www/doc/www.i-divadlo.cz/www/pages/uziv_detail.php).
  • Deprecated function: Function ereg() is deprecated ve funkci include() (řádek: 236 v souboru /www/doc/www.i-divadlo.cz/www/pages/uziv_detail.php).

Profil uživatele

Vladimír Rogalewicz

Vladimír Rogalewicz
Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 14 % (266)
Pavla Haflantová: 14 % (80)
Helena Grégrová: 15 % (325)
Lukáš Dubský: 15 % (195)
Michal Novák: 15 % (225)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>

(zadáno: 19.9.2020)
Moc dobrý záměr zůstal v půli cesty. Představení probíhá formou estrádních vystoupení a stand-upů, které mají proměnnou (spíše dobrou až výbornou) kvalitu, nic je ale nespojuje. Představení nemá dostatečně nosný příběh a naprosto mu chybí gradace a závěrečné poučení ("to take home"). Jedná se o těžké téma, zuby si na něm vylámal bohužel i Jiří Havelka. Pozitivně hodnotím aktuálnost některých vystoupení (např. předávání Oskarů). Pro mne tento večer znamenal objev skvělé jazzové zpěvačky Pavlíny Matiové. (Divadlo Archa, Praha, 18.9.2020)
(zadáno: 11.9.2020)
Tato inscenace zůstala za očekáváním. Neurazí, ale chybí jí náboj. Herecky (a pěvecky) značně nevyrovnané.
(zadáno: 9.9.2020)
Natálie Řehořová září ve hře, která za to bohužel nestojí. Děj se vleče extrémně pomalu, protože není, o čem hrát. Tentokrát nefunkční hudba a nepovedené propojení do současnosti.
(zadáno: 7.9.2020)
Dnešnímu divákovi chybí v antických tragédiích morální poučení - vše se děje z vůle bohů nebo podle věštby.Člověk nemůže nic změnit. Proto se s nimi všichni inscenátoři značně potýkají. Janu Fričovi se to v ND podařilo nečekaně dobře. S pomocí zkrácení i aktualizace dokázal celý příběh mimořádně srozumitelně odvyprávět. Na úspěšné inscenaci mají obrovský podíl i scénograf, autorka kostýmů, autor/interpret hudby a zejména všichni herci v čele s Pavlem Baťkem, kteří se s režijním pojetím dokonale ztotožnili.Inscenaci by ale prospěla větší autocenzura Jana Friče,jehož invence přetéká únosnou mez.
(zadáno: 12.8.2020)
Skvělá režie plná drobných schválností a vtípků, znamenitý hudební doprovod (i když bych to hudbou úplně nenazýval), zajímavé využití rapu místo chóru a zejména skvělí Dastík, Josefíková a Bor. Nicméně (stejně jako většina antických her) nemá tato tragédie přílišný přesah pro současníky.
(zadáno: 11.8.2020)
V zásadě průměrný text přiživující se na slavném jméně. Divadelní zážitek z představení udělal režisér a zejména obě herečky, které na sebe navíc mimořádně slyší.
(zadáno: 16.7.2020)
Ano, zvláštní hra prominentního britského scénáristy, která geniálně míchá reálné události z Bulgakovova života a fikci. Libeňská inscenace je značně přitažená za vlasy (jak to asi musí být), trochu v tarantinovském duchu, a pravděpodobně dost ztratila při sledování ze záznamu. To naopak umožnilo online vyhledávat naprosto nezbytné informace, které by mi asi v divadle chyběly; bez nich nelze inscenaci pochopit. (Záznam ze streamu.)
(zadáno: 30.6.2020)
Chybí odvaha zbavit se některých zdánlivě skvělých skečů; kdyby to bylo o půl hodiny kratší, dal bych 100 %. Mnoho těch situací si umím představit i v heterosexuální komunitě dnešních čtyřicátníků. O to lepší. Režijně a zejména herecky skvělé!
(zadáno: 22.6.2020)
Tato hra mi před 50 lety připadala až urážlivě blbá a nechápal jsem, jak v ní někdo může hrát. Vzhledem ke kultu, který je kolem ní vytvořen, jsem se rozhodl podívat se na ni znovu (když ji mall.tv nabízí až do domu). Za těch 50 let se nijak nezměnila. Něco tak pitomého jsem za celý život neviděl. Promiňte, pane Smočku, viděl jsem od Vás i velmi podařené kousky.(Záznam ze streamu.)
(zadáno: 21.6.2020)
Přestože je to uvedeno v anotaci,nebyl jsem připraven na to,že se bude skutečně jednat o koncert a nikoli o divadlo.Je zajímavé slyšet skladbu EFB,navíc v takto znamenitém provedení.Asi je EFB nedoceněný skladatel a bylo by zajímavé,kdyby jeho skladby zařadila do programu profesionální hudební tělesa.Dále je zajímavé vidět,kam BodyVoiceBand za sedm let dorazil.Dospěl,z počátečního nadšení došel až k vysoce profesionálnímu představení.Nicméně právě v kontextu BodyVoiceBandu vnímám tento titul jako pracovní etudu.Zajímavější je,když své umění ukážou ve skutečné divadelní hře.(Záznam ze streamu.)
(zadáno: 17.6.2020)
Dejvické divadlo oslavilo své 25. narozeniny autorskou hrou inscenovanou pod vedením Jiřího Havelky, ve které členové divadla bohatě prokázali svou uměleckou i občanskou angažovanost. Blahopřeju DD a doporučuju k návštěvě!
(zadáno: 15.6.2020)
To představení neurazí. Prakticky všichni se snažili (od Ondřeje Soukupa přes scénografii, kostýmy, choreografii, režii až po většinu herců). Bohužel je to vše bezúčelné, bez jakéhokoli smyslu a poselství, a tak je výsledkem spíš velký kýč než umění. (Záznam ze streamu, 15.6.2020)
(zadáno: 6.6.2020)
Prudká modernizace, která se na začátku zdá funkční a vyvolává značná očekávání, následně s sebou odnese veškerou poetiku a představení končí jako estráda. (Záznam ze streamu)
(zadáno: 1.6.2020)
Hipsterská Maryša 2020 beze slov, ale se znamenitou zvukovou kulisou skvěle vypráví o změnách světa, kterým ne vždy rozumíme. Závěr je bohužel částečně nejasný, jakoby ze zcela jiné hry. (Záznam ze streamu)
(zadáno: 31.5.2020)
Drsný a drásavý bergmanovský příběh obnažený až na dřeň. Lucie Trmíková ponechala z textu naprosté minimum nutné k pochopení příběhu a pohnutek postav a Jan Nebeský se soustředil výhradně na text a zbavil představení naprosto všeho, co by příběh a jednání postav rozptylovalo. Herci na toto pojetí znamenitě slyší. (Záznam ze streamu, 31.5.2020)
(zadáno: 29.5.2020)
Fraška z Ruska, která v Čechách rezonuje, podobně jako Gogolův Revizor. Kdyby nebylo rozvleklé poslední části, hodnotil bych ještě výš. Inscenováno s přesnou dávkou stylizace. Skvěle použitá hudba. (Záznam ze streamu, 28.5.2020)
(zadáno: 26.5.2020)
Dobře zvolené a kultivovaně inscenované téma z brněnské historie pro uvolněné brněnské letní večery pod širým nebem. Toto zadání představení dobře plní. (Záznam ze streamu, 25.5.2020)
(zadáno: 26.5.2020)
Gejzír skvělých nápadů. Hravé, zábavné a profesionální.
(zadáno: 24.5.2020)
Propracované představení s vyrovnanými hereckými výkony v neokázalé, ale působivé režii. Silné představení ukazující kvalitu divadla. Ibsen by měl radost. (Záznam ze streamu, 23.5.2020)
(zadáno: 22.5.2020)
Po přečtení komentářů k představení jsem se toho bál. Zbytečně. Jedná se o vichřici Drábkových nápadů, které realizuje skvělý soubor a kde naštěstí nové dobré nápady a gagy přebijí občasnou trapnost (ke které díky pevnému vedení souboru dochází jen zřídka). Představení drží úžasně pohromadě a nabízí skvělou zábavu. (Záznam ze streamu, 22.5.2020)
(zadáno: 22.5.2020)
Poctivě a kvalitně připravená a provedená klasická inscenace Racka, kde nebylo nic zvláštního (snad jen půvab Niny Zarečné). (Záznam ze streamu.)
(zadáno: 21.5.2020)
75 %. Ze záznamu na webu v obsazení Adam/Pekárek. Pokud se vyrovnám s obsahem (ten je náročný na strávení, ale dobře vystavený), pak zbývá skvěle napsaný komorní muzikál s hudbou, která sice není nijak okázalá nebo přínosná, ale velice dobře funguje. Oba představitelé znamenitě zpívají, proto byli obsazeni, ale herecky zůstali nepřesvědčiví. U takto niterného kusu bych to raději viděl opačně - skvělým hercům bych odpustil i něco ve zpěvu. Nicméně na české muzikálové scéně patří toto představení k tomu nadprůměrnému. (Záznam ze streamu, 21.5.2020)
(zadáno: 20.5.2020)
Imaginativní. Invenční použití zpětného projektoru. S minimem prostředků vytvořena snová atmosféra. Nicméně ve výsledku nudné, asi zajímavější pro herce než pro publikum. (Záznam ze streamu, 20.5.2020)
(zadáno: 18.5.2020)
Tak tohle se nepovedlo. Ten muzikál zjevně vznikl bez špetky inspirace, jen pro odškrtnutí další položky na seznamu. Nepůvodní, ničím nepřekvapivý, stokrát vyvařený čajíček. Ani inscenace tomu nepomohla - je to spíš kýč než umění (i když se Vinnetou a Nšoči snažili). (Záznam ze streamu, 18.5.2020)

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>