Profil uživatele

VasekN

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 18 % (6)
Michal Novák: 22 % (5)
Jiří Landa: 23 % (14)
Pavel Širmer: 23 % (6)
Helena Grégrová: 24 % (5)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 3.12.2018)
Josef a jeho úžasný pestrobarevný plášť - Divadlo J.K.Tyla Plzeň: 90 %
V depresivním podzimu je kus plný PESTROBAREVNÉ pozitivní energie, nápaditých choreografií, originálních kostýmů, úžasných výkonů dospělých herců (jimž vévodí vynikající Pavel Klimenda a neméně skvělá Katka Falcová), fantastického dětského sboru (klobouk dolů!) a super režie přesně to, co vám vykouzlí úsměv na rtech... Mně hrály pestré barvy při odchodu z divadla v srdci, za čež děkuji! 90%
(zadáno: 30.9.2018)
Duch - Divadlo J.K.Tyla Plzeň: 90 %
Naprosto poctivě odvedená inscenace - nápaditá režie, choreografie, super kostýmy, velmi pěkné projekce a scénografie. K tomu navíc perfektní výkony - především Eva Staškovičová a Venuše Zaoralová Dvořáková předvádí něco neskutečného a Pavel Režný s Jozefem Hruškocim jim zdatně sekundují. Sladěná a velice kvalitní company perfektně doplňuje. Odjížím z Plzně nadšený a deset procent dolů srážím za texty Adama Nováka, umí mnohem líp. 90%
(zadáno: 29.4.2018)
Dracula - Hudební divadlo Karlín: 50 %
Režie:Filip Renč. Kde?! Režie je Bednárikova, Renčovy jsou trapné škrty, které třetí epoše jen ublížily. Divák si možná po čase zvykne, ale nezbaví se otázky: proč? Na toho starého dobrého z PaKulu to mít může jen těžko, ale že se stále hraje je jedině dobře. Dan Hůlka je stále pánem démonů, Leona Machálková se musí lépe vyspat, totéž Kamila Nývltová, jejíž pěvecké manýry jsou občas k pláči, občas umí potěšit. Eva Burešová je nadějná nastupující Lorraine, Veronika Vyoralová Adriana. Magda Malá měla možnost ukázat, že Lorraine je její, jen dvakrát a Tomáše Trapla za tu ostudu někam zavřít! 50 %
(zadáno: 29.4.2018)
Ples upírů - Goja Music Hall: 40 %
Vážně jsem čekal něco víc. Nijaká hudba (nebýt Totale Finsternis a Krolockovo hřbitovní sólo ve druhé půli, nevím, zda bych vydržel), naprosto děsivě mizerné libreto, podbízivé a trapné vtípky, na pana Prostějovského ne zrovna dobré přebásnění, kulisy z Fantoma a ty nové dost průměrné, nudné a neoriginální choreografie. Tohle všechno ani vcelku solidní výkony nezachrání - jmenovitě výborní Matuš (překvapivě pro mě i herecky, i když toho k hraní nebylo moc) Nosková, Randák, Vítek, průměrné Grossová (její čas ještě nenastal), Malá, podprůměrný Vaněk (děsivé přehrávání), otřesný Kotiš. Škoda :(
(zadáno: 16.12.2017)
Tři mušketýři - Divadlo Broadway: 80 %
Mušketýři jsou má srdcovka, i když jsem viděl jako první verzi až tu v Hybernii. Návratu na Broadway silně uškodilo zkracování, další návraty ale nadějně začaly obnovovat obsazení. Zvlášť poslední představení, které jsem na podzim 2017 v hlavních rolích s mladými Vojtou Drahokoupilem a Petrem Pechou a ostřílenými Sylvou Schneiderovou a Lindou Finkovou viděl stálo za to - nová krev ve starších žilách... 80 %
(zadáno: 16.12.2017)
Muž se železnou maskou - Divadlo Broadway: 50 %
Některé pěkné písničky (i když většinu jste už někde slyšeli), sem tam nějaký hezký nápad, skvělí Betka Bartošová, Bohouš Josef, Tomáš Trapl, Václav Svoboda a tím asi ty dobré věci končí. Naprosto otřesný David Gránský, pod tónem vytrvale zpívající nevýrazná Radka Fišarová, snad větší množství zatmívaček než scén a neúměrná délka. A Fanánek nezklamal: "s maskou muž, zbavil se jí už".Edit: Hodnocení představení zůstává (i když vypadla 1 píseň, je to megadlouhé), avšak Vojta Drahokoupil posouvá vše někam výš, klobouk dolů! Iva Marešová, Pepa Vojtek, Mariana Polyáková skvělé výkony! Z 25 na 45 %.
(zadáno: 17.11.2017)
Hello, Dolly! - Divadlo J.K.Tyla Plzeň: 90 %
Velice příjemné představení - s úctou a pokorou provedené zpracování se sympatickými výkony (Gudasová, Fanta, Ježek, ...), kterým vévodila fantastická Stanislava Topinková Fořtová! 90 %
(zadáno: 5.3.2017)
Pygmalion - Divadlo na Vinohradech: 80 %
Šárce Vaculíkové v hlavní roli sedí více první poloha květinářky, ve druhé mi nepřijde stoprocentně jistá, přesto podává spolu s Janem Šťastným a Svatoplukem Skopalem vynikající výkony. Potěší i Tomáš Töpfer, Naďa Konvalinková a Libuše Švormová. Eva Režnarová z castu vyniká prvotřídním neherectvím. Zajímavé a nápadité kulisy. 80 %
(zadáno: 5.3.2017)
Romeo a Julie - Divadlo na Vinohradech: 60 %
Vynikající Marek Lambora, nevýrazná Sabina Rojková, výborní Svatopluk Skopal, Tereza Bebarová (ač vedení role ji nutí přehrávat), Antonie Talacková. Trochu jako karikatura působil páter Igora Bareše. Spor rodů je zde jen v náznacích, mohl být víc vyzdvižen... 60 %
(zadáno: 8.1.2017)
Adéla ještě nevečeřela - Divadlo Broadway: 80 %
Klasika... Adéla je výborný film a když se to s vtipy nepřežene, tak na jevišti ve verzi, jak je napsaná a hrána byla už před pár lety, pobaví a prodlouží život díky smíchu. Nápaditá hudba, skvělé texty a výborné výkony (P. Vondráček, D. Richterová M. Novotný a další). Jedna z nejlepších věcí v DB. 80 %
(zadáno: 8.1.2017)
Bonnie & Clyde - Hudební divadlo Karlín: 20 %
Tohle se nepovedlo. Naprosto šílená scéna, kýčovité projekce, nulová režie, nudné texty (občas nápad byl, to bych lhal). Tenhle muzikál řadím mezi své nejoblíbenějši, ale karlínská verze, kdy zpěváci zpívají a nehrají, někteří ani neuzpívají, sem tam zablikají křesla v kadeřnictví a kazatel vlastně funguje jen jako jméno, co sotva mluví, natož zpívá (K. Střihavka) - ne, takhle to fakt nefunguje. 25 % - za hudbu F. Wildhorna, kterou i tak na předpremiéře orchestr nezahrál nejlépe...
(zadáno: 8.1.2017)
Mýdlový princ - Divadlo Broadway: 60 %
Jedna z těch lepších věcí divadla Broadway, písničky Václava Neckáře jsou nesmrtelné a Radek Balaš vymyslel zajímavý a vtipný děj. Výkony už jsou na tom hůř, především naprosto šílený Sagvan Tofi. Ale tak - zkrachovalý herec, to k tomu, jak na jevišti vystupoval a zpíval vlastně sedělo. Další výkony poměrně sympatické, takže za zhlédnutí stojí. 65 %
(zadáno: 8.1.2017)
Je třeba zabít Davida - Divadlo Broadway: 50 %
Strašlivá kravina, ale já se bavil. A kdo by nechtěl zabít Davida :D 50 %
(zadáno: 8.1.2017)
Angelika - Divadlo Broadway: 50 %
Angelika byla kýč už ve filmu, na prknech to prostě muselo zůstat taky takové, ale tady to ještě bylo snesitelné. Byly to náznaky, byl to ateliér, ta hudba zněla romanticky a Monika Absolonová byla Monika Absolonová. 50 %
(zadáno: 8.1.2017)
Adam a Eva - Divadlo Broadway: 0 %
Je mi líto, že po hudebně zajímavé Moně Lise vytvořil Bohouš Josef něco takového, navíc po stránce scénáře a režie... strašného... Ať se herci snažili sebevíc (procenta za odvahu upsat se tomuhle dílu pro ně), tohle byla prostě nebetyčná hloupost. Už nikdy víc, do konce jsem zůstal jen, protože mi bylo trapné odcházet o pauze z premiéry... 5 %
(zadáno: 8.1.2017)
Angelika - Divadlo Broadway: 20 %
Slabé, hodně slabé. Příšerná scéna, kýčovitá světla, zbytečné choreografie, krácení, které uspěchalo už tak šíleně zkratkovitý děj. Ač se všechny tři Angeliky snaží (procenta především pro ně a některé další solidní interprety), jakmile přijde na scénu Yvetta Blanarovičová, představení ztrácí všechnu vážnost a padá někam k cirkusovým hranicím. Když pak přijdou ještě "baviči", už ani do toho smíchu není... 20 %
(zadáno: 8.1.2017)
Spring Awakening / Probuzení jara - Divadlo J.K.Tyla Plzeň: 100 %
Nádherné představení, nad jehož obsahem se člověk prostě musí zamyslet. Když tak skvělé libreto (předlohu) doplňuje fantastická hudba a skvělé texty, je to prostě úžasné. Jednoduchá scéna-nescéna, vynikající režie a perfektní výkony. 100 %
(zadáno: 8.1.2017)
Footloose aneb Tanec není zločin - Divadlo J.K.Tyla Plzeň: 40 %
Scéna, na které byl přesun z Komorního divadla až moc vidět, nevýrazný výkon hlavního představitele A. Kohouta. Na druhou stranu další výkony velmi sympatické (P. Vraspírová, E. Staškovičová, L. Ondruš, J. Hruškoci, S. Topinková Fořtová, R. Krebs). 40 %
(zadáno: 8.1.2017)
Bonnie & Clyde - Divadlo J.K.Tyla Plzeň: 70 %
Režijně výborně zvládnuté představení plné originálních nápadů (především kamera na jevišti je vynikající) a skvělé hudby F. Wildhorna. Texty A. Nováka v některých místech tahají za uši, v některých místech jsou naopak velmi pěkné a nápadité. R. Tomeš jako Clyde, P. Ryšavý jako Ted a především S. Hanzlíčková Borková jako Blanche jsou naprosto bezkonkurenční. Obě Bonnie bohužel hlasovým rozsahem nestačí na náročný part, ale herecky posunují postavu výš. Příjemné představení... 70 %
(zadáno: 8.1.2017)
Děj se co děj (Anything Goes) - Divadlo J.K.Tyla Plzeň: 70 %
Totálně absurdní komedie plná praštěných zvratů. Klasický muzikál, jak se sluší a patří. Perfektní scéna plná nápaditosti (ač občasných nelogičností), výborné choreografie, stepy. Škoda jen občasných pěveckých nedostatků interpretů. A u tohohle představení nutno říct, že by zasloužilo nazvučit i činoherní pasáže. Jestli se potřebujete odreagovat a pobavit v klasickém komediální duchu, vyrazte! 75 %
(zadáno: 8.1.2017)
Freddie – The King of Queen - Divadlo J.K.Tyla Plzeň: 90 %
Nádherně spojený balet a muzikál. Skvělé spoustu emocí přinášející choreografie, výborné výkony, nádherná hudba Queen i Petra Maláska, vynikající představitelé včele s M. Kluchem, R. Ševčíkem a I. Marešovou. 90 %
(zadáno: 8.1.2017)
Kočky - Divadlo J.K.Tyla Plzeň: 80 %
Výborná podívaná plná nádherných kostýmů, skvělých choreografiích, výborných výkonů. Místy hluchá místa scény a špatná srozumitelnost textů v společně pronášených sonzích. Z obsazení nelze nikoho vyzdvihnout, snad jen S. Topinkovou Fořtovou za nádherný přednes notoricky známých Vzpomínek. 85 %
(zadáno: 8.1.2017)
Liduschka (Baarová) - Divadlo J.K.Tyla Plzeň: 90 %
Dílo, které v pozitivním směru vybočuje ze současné muzikálové produkce. Historie neznalý divák však drobně může tápat. I tak bude odcházet pobavený. Kdo ví, co zač bylo 20. století, ocení hloubku scénáře, narážky a rozmanitost hudby. Výborně tne do české povahy. Navíc výborné obsazení včele s Alžbetou Bartošovou v životní roli. Skvěle sekundují P. Jeništa, D. Bambas, R. Říčař, J. Hruškoci a další. 95%