Profil uživatele

Janis

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Helena Grégrová: 12 % (102)
Jan Pařízek: 12 % (110)
Jiří Landa: 12 % (164)
Kateřina Jírová: 12 % (35)
Lukáš Dubský: 12 % (101)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>

(zadáno: 6.1.2020)
Zajímavá aktualizace, která ale na spoustu otázek, které si vytyčila, vůbec neodpověděla.
Nicméně líbilo by se, kdyby bylo při brněnském hostování z úst M. Tkačíkové (Hedy) slyšet víc, než cca 50% vysloveného textu. To dojem z představení znatelně poškodilo (a všimli jsme si, že podobný problém mělo podstatně víc návštěvníků i v předních řadách). Ostatní herci bez problémů.
(zadáno: 6.1.2020)
(zadáno: 30.12.2019)
Půvabné a rozpustilé dílko, které je nepochybně osvěžením repertoáru brněnského ND. Ačkoli jde o nenáročný kus, může zdatně doplnit ty vážnější pilíře reperoáru. Pěkné byly herecké výkony (nejvíc se mi asi líbil pyroman Martina Siničáka a Cherry Isabely Smečkové Bencové), vydařila se i scénografie. Jen možná někdy prospěje méně ukřičeného projevu, který je z prken současných scén tak často slyšet (ačkoli ano, rozumím, do blázince trocha řevu přirozeně "patří").
(zadáno: 5.12.2019)
Pro mě zůstala hra trochu za očekáváním, zdála se mi - bez ohledu na výkony všech herců včetně P. Tomicové - mdlá. Nicméně zejména Pavla Tomicová slavila u diváků se svým výkonem úspěch. A zaslouženou popularitu, kterou jí přineslo mj. i účinkování ve StarDance, jí opravdu přeji.
(zadáno: 2.12.2019)
(zadáno: 18.11.2019)
65%
Kvalitní herecké výkony, někdy trochu schematický děj a 70 let po válce už provařené téma. Myslím, že se Mahenka především trefila do "většinového" vkusu. Za cenu přes 1000 Kč (!) za lístek ale očekávám přece jen něco víc. A to nemluvím o všudypřítomném, dusivém fenoménu "děkovačky vstoje" po každém představení, který se z Městského přesunul už i do Národního divadla Brno, a který jsme tak i my museli zažívat, neboť se objevuje bez faktického ohledu na míru kvality toho kterého představení.
(zadáno: 8.6.2019)
Skvělá režie, výborná hudba i scéna a velmi dobré herecké výkony (vyzdvihuji hlavně O. Pavelku, který stvořil velmi věrohodnou postavu, pana "macho," která mu navíc není typově blízká). To vše dalo vzniknout v mnoha ohledech mimořádné inscenaci, která se dost vymyká zdejší produkci a která je svým způsobem "americká." I přes značnou délku jsme si tento plastický opus vážně užili, takže dík všem (a hlavně asi M. Dočekalovi) za dlouhý večer!
(zadáno: 26.5.2019)
V druhé půli už trochu nuda...
Pro mě jeden ze slabších kusů La Putyky.
(zadáno: 25.5.2019)
Hravé a imaginativní, i přes jednoduché výrazové prostředky ve mně představení vyvolalo silné emoce.
Bravo! Jak "jednoduše" a přirozeně lze vytvářet silné dramatické umění.
(zadáno: 24.5.2019)
Rozumím, že mladá generace nemůže sdělení této hry a tedy její kvalitu dost dobře pochopit... Ale svým způsobem je to moc dobře.
My jsme inscenaci velmi ocenili, ačkoli 1. půle mohla být v mírně svižnějším tempu. Opravdu dobré byly herecké výkony, režie, hudba, scéna. A pro mě (po několikáté návštěvě představení JD) i pozitivní zjištění, že dnes zdaleka neplatí, že nejlepší divadla jsou ta v Praze nebo Brně. Naopak. Mediálně nejznámější scény se můžou inspirovat vyrovnaností a kvalitou, která je běžně k vidění na ostravských scénách, v Hradišti, Kr. Hradci nebo v ČB.
Takže dík za večer!
(zadáno: 29.3.2019)
Velmi dobře napsaná hra s výbornými hereckými výkony a břitkým humorem. Suverénní je v titulní roli Dana Syslová, která hraje opravdu bravurně a přitom zcela přirozeně a nenásilně. Oceňuji ale i M. Steinmasslovou a J. Hánu, zvládnuto i po režijní stránce, jen ta scéna byla jaksi nemastná neslaná... a hudba mě taky příliš nezaujala.
(zadáno: 23.3.2019)
Především vynikající výkony (herecké i pěvecké) D. Vitázka, M. Koláře, R. Jíchy, M. Isteníka, L. Janoty a dalších...
Uteklo to rychle a líbilo se.
(zadáno: 19.2.2019)
(zadáno: 21.11.2018)
Hra o hlubokém lidském osamění, se kterou není snadné se ztotožnit a která zanechává až trochu bolestnou emoci.
Moc se mi líbilo spojení s autorskou Fajtovou hudbou.
(zadáno: 10.10.2018)
První půlka velmi slušná, ve druhé obrovský propad kvality a představení rázem připomíná amatérské divadlo. Měli jsme pocit, že režisérka po secvičení první části odjela domů a ponechala přípravu druhé půlky svému osudu.... Chyba ale asi nebyla tak úplně na její straně.
Každopádně velmi dobrý herecký výkon Aleny Antalové a Igora Ondříčka.
(zadáno: 8.10.2018)
85%
Velmi kvalitní a vyrovnané představení, a to nejen herecky. Ačkoli režie pojala dílo spíš klasicky, nepochybně bude patřit k nejzajímavějším premiérám sezóny. Celkem neobvykle působící postava Lízala v podání Norberta Lichého. Vynikající hudba, skvěle souznící s dramatem, působící tradičně a přesto velice moderní. Tleskám.
(zadáno: 9.9.2018)
Dejvické je pro mě v současné době hlavně úspěšný "byznysplán" a inscenace Vzkříšení je toho typickým příkladem.
Tohle představení mě na rozdíl od ostatních projektů Dejvických dokonce i nudilo.
(zadáno: 23.8.2018)
Taková středověká a mnohem poklidnější verze Války Roseových. Velmi slušně herecky zvládnuto v celkem komorním obsazení, přičemž herectví je to, na čem tahle inscenace stojí. Určitě lze doporučit, zejména tradičnějšímu divákovi. Zcela souhlasím s Morou (viz názor níže), že jde o inteligentní předlohu, vkusnou inscenaci a příjemně strávené 2 hodiny v divadle.
(zadáno: 23.6.2018)
Velký divadelní kus s velkým obsazením, dobře dramaturgicky zpracováno, režijně zdatné - tenhle Shakespeare neměl hluchá místa, povedla se i hudba nebo kostýmy. Herecky taky velmi vyrovnané (přestože upozorním jen na výkon Zd. Trčálka nebo P. Hromádky).
Takže divadelní zážitek.
(zadáno: 21.6.2018)
(zadáno: 19.6.2018)
45%
Zájezdová revue pro nenáročné publikum...s předlohou nemá mnoho společného, snad jen schematickou dějovou kostru, úroveň humoru je ale zcela jiná.
A představení taky není pro děti, ty by se dost nudily...
(zadáno: 29.5.2018)
Vynikající ztvárnění Havlovy inscenace, zpočátku sice jakoby kostrbaté (takže nápadně připomene svého autora a jeho způsob projevu), později zapadající do sebe a skládající před našima očima poměrně plastický otisk starých (?) časů.
Opravdu vydařená, poctivá práce celého souboru - díky Vám za večer!
(zadáno: 27.5.2018)
První část stojí na herecké práci zejména H. Čermákové, která svým výkonem utváří celé představení, což je patrné zejména po přestávce, kdy se hra (bez její převažující účasti) propadá do frašky a později snad i trochu do chaosu.
Každopádně velmi silné Euripídovo téma s úpravami zlínských inscenátorů - ty už nám tak nesedly.
Líbilo se mi i ztvárnění role T. Kotrbovou, naopak mužské party mě ničím nezaujaly. Hudební výběr byl pro nás dokonce velkým zklamáním, když neměl jakoukoli souvztažnost k hrané složce. Kostýmy nás rovněž nezaujaly...
(zadáno: 27.5.2018)

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>