Chybová zpráva

  • Deprecated function: Function ereg() is deprecated ve funkci include() (řádek: 236 v souboru /www/doc/www.i-divadlo.cz/www/pages/uziv_detail.php).
  • Deprecated function: Function ereg() is deprecated ve funkci include() (řádek: 236 v souboru /www/doc/www.i-divadlo.cz/www/pages/uziv_detail.php).
  • Deprecated function: Function ereg() is deprecated ve funkci include() (řádek: 236 v souboru /www/doc/www.i-divadlo.cz/www/pages/uziv_detail.php).
  • Deprecated function: Function ereg() is deprecated ve funkci include() (řádek: 236 v souboru /www/doc/www.i-divadlo.cz/www/pages/uziv_detail.php).

Profil uživatele

Romana35

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 13 % (38)
Helena Grégrová: 14 % (60)
Lukáš Dubský: 14 % (32)
Michal Novák: 15 % (32)
Jiří Landa: 16 % (91)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

(zadáno: 14.5.2020)
Komorní hra o vyrovnávání se s minulostí, o pokaženém dětství, o jeho dopadech na dospělý život hlavních protagonistek. Konec mi přišel trochu nejasný, čekala jsem větší katarzi.
(zadáno: 14.5.2020)
Motýl na anténě - neznala jsem, líbilo se mi. Pohled do světa intelektuálů dovedený až do absurdity.
Audience - znala jsem, líbilo se mi. Jiří Maryško v roli Sládka je velice osobitý a přesvědčivý. Marek Holý v roli spisovatele Vaňka mu skvěle sekunduje. Vyrovnaný herecký duel.
(zadáno: 11.5.2020)
Pozvolný začátek představení, hra začíná být zajímavá až s příchodem Jiřího Dvořáka na scénu. Ten ovládl jeviště pro sebe. Vynikající výkon. Z ostatních mě ještě zaujali Otakar Brousek a Daniel Bambas.
(zadáno: 11.5.2020)
Tak nějak depresivně to na mě působilo. Zaujal Jaroslav Satoranský v roli starého otce.
(zadáno: 11.5.2020)
Silný příběh zobrazuje tehdejší postavení žen na španělském venkově. Drsná výpověď o cestě ke svobodě, zvrácené morální principy, které vedou k tragédii. V titulní roli tvrdé a neústupné matky skvělá Carmen Mayerová.
(zadáno: 8.5.2020)
Strhující drama o lidské nesnášenlivosti všeho odlišného. Veliký přesah této hry do současnosti. Vyrovnané herecké výkony, vyzdvihuji zejména Ondřeje Brouska a Václava Vydru. (ten prokázal, že umí zahrát nejen komické role). Divím se, že hra byla uváděna pouze půl roku. Za mě veliký divadelní zážitek.
(zadáno: 8.5.2020)
Po herecké stránce nemám co vytknout, vyzdvihuji výkon Tomáše Pavelky v titulní roli. Obsahově mě inscenace ale nezaujala, asi nejsem cílová skupina diváka takovýchto her.
(zadáno: 8.5.2020)
Hlavním tématem je izolace a samota mladých lidí. Hra mě však nedokázala tak vtáhnout do děje, přestože po herecké stránce nemám žádné výhrady . Možná představení ublížila kratší délka, nestačila tolik vykreslit jednotlivé charaktery postav.
(zadáno: 30.4.2020)
Zajímavý pohled na pro našince neznámý svět ortodoxních Židů a nelehký život žen z této komunity. Silný příběh zahrán citlivě a přesně.
(zadáno: 30.4.2020)
Představení má svá silná i slabá místa. K slabším místům patří především jistá neúměrně dlouhá popisnost, děj se hlavně zpočátku posunuje pomalým tempem, bez nějakého vzruchu či napětí. V okamžiku, kdy dochází ke konfrontaci mezi otcem rodu (Tomáš Töpfer) a jeho synem (Ondřej Brousek), však začíná mít představení ten správný spád. Musím vyzdvihnout herectví Ondřeje Brouska, především kvůli němu stojí představení za zhlédnutí. Ve druhé půlce hry (po přestávce) dostává více prostoru D. Havlová. Její monolog ovšem patří opět k slabším místům této inscenace.
(zadáno: 30.4.2020)
Tato hra mě vtáhla do děje hned zpočátku. Pěkná funkční scéna, vyrovnané herecké výkony a zajímavý příběh jednoho domu. Na jevišti se prolínají dvě časové linie vyprávění, v některých chvílích hrají herci z obou těchto linií současně a je to velice podařené. Toto představení se jako mnohé na studiové scéně Vinohradského divadla povedlo.
(zadáno: 25.4.2020)
Tak reálně zahrané, jako kdyby člověk seděl na opravdové schůzi. Komorní scéna, kdy herci hrají doslova před očima diváků. Závěr hry překvapivý, až šokující.
(zadáno: 25.4.2020)
Mé první setkání s Shakespearovým Learem. Klasický kus pojatý moderním způsobem (kostýmy, scéna) - nápadité, hudba potrhující atmosféru. Zajímavý počin, trochu náročnější na pozornost vzhledem k délce. Nejvíce zaujali R. Madeja v roli šaška, L. Matoušková a H. M. Maroušková (nezdárné dcery). Naproti tomu P. Bucháček v titulní roli mě až tak nepřesvědčil. Celkově ovšem velmi povedené představení.
(zadáno: 25.4.2020)
Igor Bareš podal dobrý výkon. Představení má určitě hlubší přesah i do současnosti. Hra jako taková mě ovšem moc nezaujala. Ibsen asi nebude můj oblíbený autor.
(zadáno: 25.4.2020)
Tak toto byl divadelní zážitek. Výborní Daniel Bambas a zejména Antonie Talacková v rolích manželů bojících se o svojí existenci v nelehké době. A nesmím zapomenout na Jiřího Maryška, jeho "tajnej" prostě pobaví. Podařená scéna.
(zadáno: 20.4.2020)
Skvělá hudební komedie, inteligentní humor, výborné komické gagy. (velmi pobavilo herecky sehrané fotbalové utkání, to byl "koncert"). Z herců nejvíce zaujali Vojtěch Havelka jako mladý Habásko a Martin Hrubý (jeho opilecký výstup u otce Habáska nemá chybu). Vše dokresluje hudba třicátých let.
(zadáno: 20.4.2020)
Výborná Jiřina Bohdalová, skvěle přihrává Libuše Švormová. Celkově jednodušší komedie, délka představení tak akorát. Paní Jiřina má ve svém věku energie na rozdávání. Bavila jsem se.
(zadáno: 18.4.2020)
Zajímavý počin ve Vinohradském divadle. Přestože nemám ráda inscenované klasické hry v moderním pojetí, tak zde musím udělat výjimku. Dokonalá scéna, kdy herci hrají ve vyvýšeném tubusu a jen minimum odehrají dole na jevišti. Otázkou je, jaká je viditelnost pro dále sedící diváky. To částečně umožňují dva monitory umístěné po stranách jeviště. Kostýmy moderní odkazující na současnost. Umocňující hudba. Z hereckého obsazení jednoznačně vévodí Kateřina Brožová bránící život své dcery. Výborní Sabina Rojková a Marek Lambora. Pan Vlach přestože v menší roli vždy vyniká. Děkuji za toto představení.
(zadáno: 18.4.2020)
Když odhlédnu o toho, že by se tři stárnoucí muži (jeden na prahu padesátky, dva ještě o generaci starší) zamilovali do šestnáctileté bláznivé dívky, což mi připadá dosti nepravděpodobné, tak šlo o celkem příjemnou hru. Obsazení A. Linhartové do role Aničky však bylo krokem vedle.
(zadáno: 14.4.2020)
Tohle představení se hodně povedlo, zážitek. Všechny tři herečky byly výborné. Moc hezky napsaná a zahraná hra.
(zadáno: 14.4.2020)
Tato salonní hra mě bavila. Herci skvěle sehraní, nejvíce zaujal Radek Holub. Zajímavě řešená scéna s mizejícími dveřmi. Hra má přiměřenou délku, takže se komické výstupy nestačí omrzet. Dobrá odpočinková komedie.
(zadáno: 14.4.2020)
Obsazení Bolka Polívky do role Harpagona byla dobrou volbou. Byla jsem zvědavá, jak se tento herec, který vyniká svým komediálním talentem popasuje s touto rolí a byla jsem spokojena. Polívka pojal roli po svém způsobu a výsledný dojem z inscenace je velice dobrý. Skvělá souhra s ostatními herci, z nichž mě nejvíce zaujala Alena Antalová jako Frosina. Možná by hra snesla trochu zkrácení některých pasáží. Podařeně zahraná jedna z nejznámějších klasických komedií.
(zadáno: 14.4.2020)
Zajímavý pohled na střet dvou generací, pár důchodců v podání hereckých bardů Vinohradského divadla pánů Oldřicha Vlacha a Jaroslava Satoranského s mladým párem milenců, kteří si od nich pronajímají pokoj ke schůzkám. (Pavel Batěk, Markéta Frösslová).
Pěkně vystavěná scéna, kdy omšelost bytu dobře vystihuje neutěšenou situaci všech zúčastněných. Skvěle sehráno od všech čtyř protagonistů, ovšem pan Vlach zaujal nejvíce.
(zadáno: 14.4.2020)
Na hře mě zaujalo, že byla zpracována podle skutečných událostí. Lukáš Příkazký, který byl obsazen do role Kašpara podal výborný výkon, klobouk dolů. Jako celek mě však hra nedovedla tolik upoutat, snad tomu nahrálo pochmurné téma či docela dlouhá délka představení.
(zadáno: 8.4.2020)
Hra zasazení do současnosti. Hledání smyslu života. Dobře herecky zahrané. Za mne spokojenost.

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 > >>