Profil uživatele

Vladimír10

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Veronika Boušová: 14 % (50)
Anežka Hrebiková: 15 % (53)
Jan Pařízek: 15 % (155)
Lukáš Dubský: 16 % (99)
Michal Novák: 16 % (126)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>

(zadáno: 19.3.2019)
Hovory na útěku - Divadlo v Dlouhé: 80 %
(zadáno: 6.11.2018)
Lev v zimě - Divadlo na Vinohradech: 80 %
(zadáno: 6.11.2018)
Nikdy - Divadlo na Vinohradech: 70 %
(zadáno: 27.10.2018)
Konec masopustu - Divadlo na Vinohradech: 80 %
(zadáno: 19.9.2018)
Lucerna - Divadlo v Dlouhé: 90 %
(zadáno: 17.9.2018)
Škola žen - Divadlo na Vinohradech: 60 %
(zadáno: 17.9.2018)
S úsměvy idiotů - Divadlo v Dlouhé: 80 %
(zadáno: 22.6.2018)
Tři sestry - Národní divadlo: 50 %
(zadáno: 22.6.2018)
Pygmalion - Divadlo na Vinohradech: 80 %
(zadáno: 22.6.2018)
Peer Gynt - Divadlo na Vinohradech: 70 %
(zadáno: 14.8.2015)
Veselé paničky windsorské - Letní shakespearovské slavnosti: 80 %
Předvídatelný dějový oblouk a originalitu postrádající zápletka je u této hry nejpalčivějším problémem, se kterým si každý tvůrce musí poradit po svém. Zde si s úskalími textu poradili spíše než režisér někteří bravurní herci v čele se S. Stašovou, B. Polívkou a J. Dulavou. Mezi dalšími figurami, které mají šanci publikum zaujmout, jsou francouzský doktor a velšský pastor, u nichž jsou zádrhelem jejich nedostatky v našem jazyce. Zatímco C. Götz napodobuje přízvuk Francouzů více než přesvědčivě, tak příkladná česká artikulace zabraňuje J. Satoranskému, aby se jeho role stala komickou.
(zadáno: 31.7.2015)
Večer trojkráľový alebo Čo len chcete - Letní shakespearovské slavnosti: 20 %
Hra Večer tříkrálový je moje srdeční záležitost a proto nesnáším, když z ní někdo udělá takový paskvil jako právě maďarská režisérka E. Eszenyi. Připravila totiž nedotaženou modernizaci textu, který má svoji sílu jen v klasickém zpracování. Herci se potácí v nevzhledných kostýmech po uboze vyhlížející scéně s přihlouplými vtípky na jazyku a úmornou snahou zaujmout diváka alespoň svými trenýrkami a písněmi, které zcela postrádají melodii. Za vrchol ubožáctví pak považuji zprznění jedné z nejlépe napsaných shakespearovských postav, Malvolia, jenž snad měl být parodií na A. Hitlera a V. Klause.
(zadáno: 28.7.2015)
Království boží na zemi - Divadlo Ungelt: 80 %
Psychologická dramata potřebují v první řadě silné obsazení. Proto nechápu, z jakého důvodu M. Hein pokrytecky tvrdí, že objevil ideální představitele pro všechny role v této hře. Dokázal bych si zde představit i zvučnější jména. Nutno však podotknout, že jak M. Hofmann, tak J. Čvančarová předvedli výkony, které značně převyšují jejich umělecký standard. Problém jsem měl pouze s herectvím O. Nováka, jež mi svojí kvalitou nesouznělo s tím, co předvedli výše jmenovaní. K režii výhrady nemám, přestože jsem měl pod širým nebem kvůli ruchům často pocit, že prší, ačkoliv nespadla ani kapka.
(zadáno: 22.7.2015)
Sen noci svatojánské - Letní shakespearovské slavnosti: 70 %
Estetická modernizace, která má hlavu a patu, může notoricky známé hře někdy i značně prospět. Zdejší inscenace je právě onou zářnou výjimkou. Neokázalé scénické proměny doplněné propracovanou choreografií vytvářejí transcendentní atmosféru temného lesa, kde jsou všechna kouzla dovolena. Celkový obraz rovněž vylepšují herecké výkony D. Prachaře a C. Kassaie. Výstupy, v nichž se objevují potulní herci, jsou již pojaté trochu povrchněji, protože si kladou za cíl pouze publikum pobavit a nepřináší žádné hlubší sdělení. Jak M. Daniel, tak J. Polášek by proto mohli upustit od svých "improvizací".

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>