Profil uživatele
HawkeyeSaw
DENÍČEK DIVADELNÍCH/KINO/KNIŽNÍCH ZÁŽITKŮ
Oblíbení uživatelé:
Tereza.beranova15
Terezak
Kali4
Můj profil na filmové databázi:
Můj profil na knižní databázi:
Hodnocení
Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 9 % (66)
Michal Novák: 9 % (76)
Pavel Širmer: 9 % (100)
Helena Grégrová: 10 % (66)
Jiří Landa: 10 % (111)
Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně
(zadáno: 13.1.2025)
(zadáno: 28.12.2024)
(zadáno: 6.12.2024)
(zadáno: 30.11.2024)
(zadáno: 15.11.2024)
(zadáno: 27.10.2024)
Představení je úžasně energizující. Na malém prostoru jsou podány s maximálním nasazením skvělé pěvecké výkony. Duo Mefistofelů je neuvěřitelně sugestivní a uhrančivé, Faust v obou tělech plně přesvědčivý. Filip Antonio a Viktor Aaron byli jako herci ve svých rolích opravdu dokonalí a nezapomenutelní. Skromnější a lacinější podobu divadelního sálu bych inscenaci nevyčítal.
(zadáno: 12.10.2024)
Povedená scéna, poutavá choreografie. Herecky a pěvecky nejvíce zaujal skvělý Martin Holec jako Šimon. Bohužel velmi špatný zvuk, sborovým číslům nebylo vůbec rozumět. Režie slabá, bez výraznějšího nápadu nebo myšlenky.
(zadáno: 8.9.2024)
(zadáno: 2.6.2024)
(zadáno: 8.5.2024)
(zadáno: 26.4.2024)
(zadáno: 23.3.2024)
Inscenaci lze vystihnout jedním slovem: laciné. Neuvěřitelně laciné v řadě inscenačních složek, což činí z těchto Bídníků bohužel to nejslabší provedení, jaké bylo u nás dosud uvedeno. Většina herců sice hraje s plným nasazením - Natálie Grossová byla jako Eponina opravdu úžasná a její Samotářka fenomenální - ale úspory všude kolem celkový dojem silně sráží. (více v článku na blogu)
(zadáno: 26.2.2024)
(zadáno: 19.2.2024)
(zadáno: 13.1.2024)
Inscenace vybízí ke srovnání s předešlou plzeňskou verzí, která - byť na menší scéně - nastavila laťku vysoko. Ostrava díky uvedení díla na velké scéně nabízí hlubší hudební prožitek díky velkému orchestru a početné company. Také jednotlivé sólové výkony jsou silné a působivé. Scéna ale už moc funkční není, hlavně zřejmě režijním nedostatkem není dobře využitá a ve druhé půlce prostorově už velmi nesrozumitelná. Ač dominující pásový dopravník přináší několik scénicky efektních situací, každé lidské tělo se nakonec dostává do pekárny jinou cestou a i samotná pec se zjevně mezi scénami přemisťuje v prostoru tam, kde je zrovna zapotřebí.
(zadáno: 11.12.2023)
Herecky a pěvecky úžasní Eva Staškovičová a Lumír Olšovský. Za klavírem skvěle doprovází Petr Vondráček.
(zadáno: 2.12.2023)
Nejlepší scéna, která byla na Nové scéně DJKT za poslední sezóny k vidění. Scénografie a režie však téměř ve všem vykrádá filmovou verzi z roku 2000. Nových a originálních nápadů zde tedy není mnoho. Hudba je úžasná a pohlcující. Hlavní představitelé tomu dávají maximum, ale jako celek to občas drhne. Velké skupinové scény jsou někdy zbytečně chaotické, z některých postav bylo znát, že nemají moc jasnou představu, o co přesně v dané scéně jde a proč tam jsou. To se nutně přenese i na diváka.
(zadáno: 26.11.2023)
(zadáno: 23.11.2023)
(zadáno: 4.11.2023)
(zadáno: 29.9.2023)