Profil uživatele

MartinB

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 14 % (27)
Pavla Haflantová: 15 % (8)
Helena Grégrová: 16 % (23)
Lukáš Dubský: 17 % (19)
Michal Novák: 18 % (28)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 11.6.2022)
65.5 % Nevěřím tomu, že to dělám, ale je to tak. Buďme upřímní - ti, co znají film, buď čekají průšvih nebo radši nic. Rozhodně se jedná o dílo s největšími předsudky. Musím, uznat, že se podařilo cosi na pomezí komedie a parodie, kde uslyšíte obrovské množství odkazů na jiné hudební motivy ze světoznámých děl. Mluvené pasáže prakticky kopírují film, což je, myslím, jen k dobru. Skvělá scéna a choreografie. Geniální byli Pazderková a Hořejš! Potěšili výborná Vopletalová, Kretschmerová, Hrbáč, Ratajský. Zklamáním je neuvěřitelně afektovaná a přehrávající Ďuricová která z Bláži udělala jen mnohonásobně horší Glindu. Místy hodně špatný zvuk.
(zadáno: 3.4.2022)
Na návrat tohoto kusu jsem se skutečně těšil, protože DVD záznam původního uvedení mě bavil. Výkony téměř všech účinkujících byly slušné, ale nijakou režii se zachránit nepodařilo. Co mě mrzelo nejvíc byl hranice nemající afekt principálky divadla. Na ni a její písničky se však jde především, takže jí bude skalními příznivci bohužel odpuštěno mnohé (jako tomu bylo na druhé předpremiéře). Naprosto neadekvátní cena vstupenek, přičemž patří k nepřestřelenějším v Praze, je už jen "třešničkou na dortu". Všem, kteří vyrazí, přeju, aby viděli lepší reprízu.
(zadáno: 29.1.2022)
Hlavní dvojici Normy a Joea a jejich představitelů zastínili herci vedlejších rolí Betty a Maxe. Charlotte Režná jako Betty krásné využila svůj hlas a milý, přirozený herecký projev. Max Pavla Klečky ovládl jeviště v každé scéně, kde se objevil. Ač nenápadný sluha, tak neskutečně silná osobnost. Skvělá byla company, kde má každá postava svůj vlastní malý příběh. Ikonická scéna, kdy zní píseň "Jednou za život", mě neoslovila vůbec po žádné stránce. Vyzdvihnout musím geniální scénu Lucie Loosové a to, jakou neskutečnou práci s kostýmy si dala Andrea Pavlovičová. Smekám před oběma dámami!
(zadáno: 6.1.2022)
Takové množství energie se nedá popsat, musí se zažít. Výjimečná Felicita V. Prokešová jako uhrančivá Rada si Vás podmaní od první chvíle. Fantastické výkony podali i Tomáš Šulaj a Sabina Králová, kteří ten den zaskakovali. Dále skvělí v menších rolích muzikáloví matadoři E. Ochmanová, O. Bábor, M. Peroutka. Každá role měla svůj prostor a každý herec ho využil na maximum. Na závěrečné děkovačce publikum stálo i během přídavků a tleskání a podupávání si užívalo spolu s herci. Co Vám budu povídat - úžasný to bylo.
(zadáno: 5.12.2021)
Skvělé představení postavené na originálním příběhu, který má spád a je lemován výbornými vtipnými písničkami. Z dětí představení nedělá hlupáky a dospělí si najdou spoustu vtipných narážek. Z naprosto fantastické sestavy účinkujících vyčnívají skvělý, vtipný Anděl Ludmily Molínové; fantastický, charismatický Lev Přemysla Pálka a Osel Martina Überalla. Ať už máte děti nebo ne, stojí to za to... Závěrem si dovolím podotknout, že nemám rád Vánoce, ale tomuhle se odolat nedá. :) Na tuhle svižnou podívanou rád zajdu znovu a doufám, že příští rok se bude hrát opět.
(zadáno: 14.11.2021)
Hlavní hvězdou Bratrů byla jejich sestra. Karolína Tothová v roli Kláry totiž zastínila všechny okolo. Geniální! V těsném závěsu za ní ve svých menších rolích úchvatný Ondřej Halámek. Výborné výkony podali ve velkých rolích i L. Adam a J. Fečo. Nerozumím obsazení Krejčíkové. Příběh má jednu podle mě poměrně zásadní mezeru v ději. Děj však doplňují krásné písňové texty. Hudebně se občas vkrade pocit, že to odněkud znáte. Fakt, že se jedná o spoustu hudebních stylů, mě naopak docela baví. Jen toho rapu je možná až moc. Každopádně velmi zajímavé představení, které stojí za návštěvu.
(zadáno: 26.10.2021)
84.99999 % :)
Skvělý překlad a záplava narážek na světové i české muzikály.
Úžasné výkony předvedly stálice souboru - především geniální Bea S. Hanzlíčkové a Nostradamus L. Ondruše. V malé roli excelentní Rezner. V těsném závěsu za nimi Holec, Hruškoci, Kraus, Jägerová. Mile překvapil Procházka. Pantůček téměř zdatně balancoval na hraně trapna a vtipu.
Krásná scéna, zajímavé kostýmy, sehraná company. Občas zamrzelo bezcílné běhání po jevišti. Co zamrzelo víc a častěji bylo ozvučení - hercům nebylo velmi často přes hudbu rozumět (hlavně první výstup D. Krause + některé sborové pasáže).
(zadáno: 26.10.2021)
+ Příjemné překvapení. Slušný příběh, snad ani jeden oslí můstek a většina písniček logicky zařazená. Excelentní O. Bábor. Je uvěřitelný, vtipný, umí dojmout a jím ztvárněná sóla jsou vrcholem představení. Vtipná Pogodová - její a Slezáčka Tam za vodou v rákosí je skvělé. Skvělý Schreiner, výborné Ďuricová, Tóthová a Syslová. Průměrní Peroutka a Kopečný. K nejzdařilejšímu řadím výbornou company a jejich To se nikdo nedoví.
- Trapné scény uřvaného, zbytečně vulgárního a přehrávajícího Čenského. Špatní Drahokoupil a Gudasová. Zbytečná předehra a v DB tradičně nudná a dlouhá medley v závěru.
(zadáno: 15.9.2021)
Velmi příjemné překvapení, ač výtek je tu mnoho. Dílo se mělo jmenovat MARY. Tahle role je opravdu ta, kolem které se točí celý příběh a které fandíte. Robinson si pořád jen stěžuje a ani jeho lítost nad smrtí Pátka mu nemáte proč věřit, jelikož jejich vztah zde není bůhví jak přátelský. Co opravdu zaujme, jsou choreografie (škoda jen nahraných sborů). Z viděného obsazení musím vypíchnout Robinsona J. Rusnáka a mladou Mary M. Polyakovou. Jirešová paradoxně lépe zpívá než hraje. V malých rolích skvělí Podlipská a Pošta (Thompson). Na malé Maniny ale dobrá muzikálová práce!
(zadáno: 14.9.2021)
Větu "Arnoštek je prostě boží." v celém představení, stejně jako legendární dialog o Startkách, co jsou moc dobrý, neuslyšíte. Za to uvidíte několikrát ten samý režijní nápad, nepočítaně přestaveb a TŘÍHODINOVOU adaptaci jedenapůlhodinového snímku. Spousta nudy na tak málo děje. Alespoň herci byli typově opravdu dobře vybraní a stojí z nich za zmínku především Příhodová, Rous a Hořejš.
(zadáno: 22.9.2020)
Že je příběh místy nepřehledný je věc jedna, ale že si to s totálním přesahem stejně užijete je věc zásadní! Zajímavá scéna, neuvěřitelně kreativní kostýmy (klobouček až na zem smekám!), živé nástroje, skvělá režie, kde nikdo z company nezůstal bez vlastního příběhu... A konečně to, co všechny tyhle složky spojuje. Interpreti! Takové nasazení a energie se nevidí jen tak. Režná, Jägerová a Ondruš pro mě hvězdami představení. Skvělí Hruškoci, Staškovičová, Rajnoch,... Prostě všichni! Byli jste geniální! Děkuju, děkuju, děkuju!
(zadáno: 1.1.2020)
Viděni M. Gemrotová (až na ústřední sólovku skvělá), geniální L. Ondruš, výborní J. Hruškoci a P. Klimenda, krásně "zlá" R. Podlipská. Z menších rolí a company vyčnívali Topinková-Fořtová, Ježek, Staškovičová, Režná, Rezner a Bečvářová. Ovšem tím, koho budete mít po představení v hlavě, je PAVEL REŽNÝ! Absolutně dechberoucí výkon, komplexní po všech stránkách. Jednu Thálii, prosím!
Krásné kostýmy. Jediná mínus jsou neustálé věšení šálů a špatná práce osvětlovačů.
Lumír Olšovský opět potvrdil platnost hesla #namuzikaldoplzne. Jeho non replica je nápaditá. Praho, pouč se!
(zadáno: 14.10.2019)
Jedno obrovské DĚKUJI! Z první premiéry jsem odcházel absolutně nadšený a naplněný velmi zvláštní energií. S pocitem, že "tohle mi scházelo". Extra poklonu bych chtěl vyseknout Juraji Kuchárkovi za geniální, funkční a efektivní scénu!
Skvělá angličtina všech účinkujících, výborné herecké výrazy,... Pan Orozovič, Erika Stárková a Nina Horáková byli fenomenální.
Děkuji za tento nevšední a dech beroucí zážitek. Rozhodně se ještě vypravím, protože Lazarova cesta s Nadějí "Zpátky ke hvězdám" je něco, co se musí zažít znovu.
(zadáno: 1.10.2019)
Představení pro děti, které se snaží je něčemu naučit a přitom z nich nedělá hlupáky. Skvělé!
Výborné výkony všech zúčastněných - ovšem strhující Radek A. Shejbal a Lukáš Ondruš. Zajímavá režie Juraje Čiernika.
(zadáno: 20.9.2019)
Trojlístek Polívková & Zábranský & Majer předčil moje očekávání. Po bojovném "Herci a truhláři Majerovi mluvícím o stavu své domoviny" o poznání básnivější Konzervativec (škoda jen, že se místy Zábranský točí v kruhu... nebo šlo o záměr?). Vynikající režie plná výjimečných nápadů. To obojí nechává naplno vyniknout geniálnímu Stanislavu Majerovi, kterému jsem věřil natolik, až jsem si místy říkal, jestli z něj místo Zábranského nemluví trochu Majera. Dál si dovolím vyzdvihnout excelentního konferenciéra Petra Vančuru.
Skvělý light design K. Ďuricové, který podtrhuje Šilarovu scénu.
(zadáno: 15.9.2019)
Relativně příjemné nastudování světového hitu. Na předpremiéře i první repríze skvělá Markéta Pešková. Excelentní výkon podává pak především Petr Ryšavý. Dále potěšili Rajnišová, Prokešová, Randák. V první půlce skvělí Štágr, Sommerová. Nerozumím moc obsazení Vojtka. Těším se na další alternace.
Česká Glinda, ač představitelka dává jasně najevo, že umí, je vše, jen ne vtipná.
Režie i scéna ve mně zanechávají rozporuplné pocity. Především fakt, že jsou zde lóže (které režie mohla skvěle využít v průběhu představení, když už musely zůstat) a lustr z Fantoma Opery...
Místy velmi špatný zvuk.
(zadáno: 9.9.2019)
Krásné kostýmy R. Šolce a efektivní scéna M. Černého doplňují nepříliš nápaditý scénář a režii J. Ďurovčíka. Inspirace Monte Cristem je u stěžejní trojice více než nápadná a několikrát zmíněná, děj se vleče a v nejednom momentu stagnuje na místě. Poměrně časté zatmívačky, zbytečně krkolomné oslí můstky mezi písničkami.
Co ovšem stojí za to jsou interpreti - geniální R. TOMEŠ táhl celé představení, zdatně mu sekundovali Tomešová, Tenkrát a Bačkovský. Mile mě překvapili Kříž, Vopletalová a Kohler. Potěšili Flender a Fanta.
Dopsaná skladba "Vinny, nevinny" pro mne osobně vrcholem představení.
(zadáno: 4.6.2019)
První půlka, až na drobné detaily, skvěle odsýpá a děj se vyvíjí. Zato v druhé je děj zbytečně natahovaný a Khekova režie, která jako by se vydala krkolomnou cestou překombinovanosti, jí moc nepomáhá.
Výtečnou složkou inscenace je obsazení. Geniální Daniel BAMBAS coby slizký manipulátor. Ozdobami inscenace pak pro mě osobně byly J. KOTRBATÁ (od prvního momentu, co se v začátku představení objevila na jevišti, byla úchvatná), T. TERBEROVÁ, které osmileté děvčátko prostě věříte a A.ELSNEROVÁ. Dále dobří Vejvodová, Postlerová, Talacková, Kraus a Adamczyk. Překvapivě bezchybná byla Rázlová.
(zadáno: 29.5.2019)
Kontroverzní a velmi zajímavá záležitost.
Geniální Stanislav Majer! Jsem rád, že jsem tuhle inscenaci viděl.
(zadáno: 28.5.2019)
Zajímavě koncipovaná krimikomedie, kde se diváci mají možnost aktivně účastnit dění - ať už na jevišti či mimo něj.
Přibližně ve třetině první půlky přišel relativně nudný útlum, ale vše znovu odstartoval Dalibor Gondík.
A právě on, spolu s Otakarem Brouskem ml., byl tahounem představení. Skvělí herecky a improvizaci při spolupráci s publikem zvládli na výbornou.
Dále pobavila Jirešová s Fricem.
(zadáno: 27.5.2019)
První český Billy Elliot se vydařil.
Výprava Davea Bensona je záležitostí, která mne snad nikdy nepřestane bavit, taktéž režie Lumíra Olšovského. Skvělé choreografie D. Kubášové.
Co do výkonů, dětští představitelé (ač děti na jevišti jsou pro mne mnohdy kámen úrazu) skvělí! Velmi mne potěšila Ivana Chýlková, kterou jsem si už kdysi maloval jako ideální českou Wilkinsonovou. Za zmínku dále rozhodně stojí fantastický Tony - Lukáš Ondruš, maminka Soňa Hanzlíčková Borková a z výborné company vynikali E. Staškovičová, P. Dolinajec, J. Hruškoci, R. A. Shejbal a S. Topinková Fořtová.
(zadáno: 15.5.2019)
Geniální kus A. Millera dostal v Dnv skutečně syrovou atmosféru. Střídmá scéna (efektivní práce se světlem a kulisami z provaziště) a kostýmy tvoří náležitý soulad. A do výborné hudby V. Franze se podařilo prodat E. Vavříkové poutavou pohybovou práci zúčastněných hereček.
Z těch vynikají především Tereza Terberová, Andrea Černá a Jana Kotrbatá. Zvláště Černá hraje svou Titubu opravdu naplno (i když stojí prakticky úplně na konci jeviště, srší z ní emoce do všech stran). Z pánů zaujal Pavelka. Dále skvělé výkony podali Skopal, Satoranský, Ratajský a Elsnerová.
V 2. půlce zklamala Rázlová.
(zadáno: 3.5.2019)
Skvělé Janžurová a Paulová doplňované Zedníčkem a Dulavou. Především obě dvě dámy se odbourávaly navzájem a improvizace byla skvělá.
(zadáno: 26.4.2019)
Inscenace mne velmi bavila. Kostýmy Evy Justichové měly nápad a bavila mě (zvlášť u hlavních ženských postav) jejich variabilita.
Co se týká výkonů z průměru vyčnívali Vojtěch Vodochodský, Adam Kralovič a Vanda Chaloupková. Mile překvapila Štěpánka Fingerhutová. Ovšem fenomenální výkon podal opět po všech stránkách dokonalý LUKÁŠ ADAM.
Choreografie I. Hannichové byly zajímavé, přičemž nejvíc se odrazily při Jednou mi fotr povídá. Tato scéna pro mě byla celkově pomyslným vrcholem večera.
Živá kapela byla skvělá, nicméně ozvučení bylo velmi špatné.
(zadáno: 8.4.2019)
Děkuji všem zúčastněným za tuhle podívanou!
Lukáš Adam jako CHE tahounem představení. Skvělé výkony M. Noskové, J. Škarky, M. Danielové,... a vlastně všech ostatních z velmi bohaté company.
Představení má velkou přednost v podobě relativně jednoduché a přesto velmi funkční scény Ondřeje Zichy.
Místy trochu zlobilo ozvučení, ale to na výsledném dojmu z této skvěle zrežírované záležitosti moc neubírá.