Profil uživatele

MartinB

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 12 % (31)
Helena Grégrová: 15 % (28)
Lukáš Dubský: 16 % (26)
Michal Novák: 16 % (34)
Pavla Haflantová: 17 % (10)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 23.1.2023)
Zdařilá inscenace stojí na několika vrstvách velice nosného tématu. S hudební složkou jsem se místy nepotkal, stejně s některými režijními kroky. Krásné texty, velmi dobré výkony.
(zadáno: 26.12.2022)
75 % Naprosto fantastická Denisa Nesvačilová si svým příjemně civilním herectvím a velice slušným zpěvem a tancem zadělala na muzikálový debut jak má být! Byla radost vidět a slyšet. Zdatně jí sekundovaly Bohatová a Horáková. Z mužů nejvíce zaujal charismatický Pálek. Fric a Prokešová předvedli svůj výborný standard. Děti byly super. ALE! Bořek Slezáček je vážně ostudný. To, že se mu smála během poměrně dojemné scény při jeho pěveckých partech část hlediště mluví za vše. A zatmívaček taky jak na...filmováno... Slušné libreto ale drží pohromadě. Efektivní choreografie! Celkem diskutabilní přítomnost company na jevišti v některých scénách.
(zadáno: 20.12.2022)
65 % Lucie Vondráčková si pro svůj návrat na divadelní prkna nemohla přát lepšího spoluhráče. Tam, kde v komických částech sklouzává k přehrávání a afektu, zůstává Hynek Čermák pořád uvěřitelným a vtipným. Byl dokonalý. Nutno však uznat, že Vondráčková ve vážnějších polohách své role, tedy především v druhé půlce, naprosto bez výhrad. Scéně ani kostýmům není co vytknout. Hra jako taková není jen bezduchou komedií (ačkoli se do ní na některých místech neskutečně násilně tlačí), ale má i příjemný přesah. I když dostanete ránu přímo do tváře, pořád můžete být šťastní.
(zadáno: 15.12.2022)
Místy zlobil zvuk, místy nebylo rozumět (tomu, že chybí titulkovací zařízení však naprosto rozumím - zbytečně by odvádělo pozornost od dění na jevišti), občas děj trochu stagnoval. Proti těmto mínusům stojí nádherný, ač jednoduchý příběh, krásná hudba a silné výkony všech zúčastněných uskupení. Extra bych rád vyzdvihl ústřední dvojici - Simonu Machovičovou a Jindřicha Panského. Výborná byla v pěvecké poloze i Michaela Jonczy a v některých částech mě dostal Petr Jeništa. Pokud chcete vidět, co všechno se stane, když se zamiluje strážný anděl, vyrazte se podívat.
(zadáno: 12.12.2022)
11/12 v 15h - 65 % Nalejme si čistého vína - scénář zázrak skutečně není. Hromada zatmívaček, děr v příběhu - tím podivné jednání postav a jedna těžce zbytečná baletka. Co ale uznat musím, písničky tu nepůsobí jako násilně použité. Sympatickým výkonům téměř všech v hlavních rolích kraloval Ondřej Bábor v roli arogantního developera. Zmínit musím i výbornou Natálii Grossovou. Proti tomu - chlapec v roli Tomáše neskutečně uřvaný a špatně uvěřitelný. A škoda, že company v mnoha scénách nevyužívá svůj prostor a jen "je" na jevišti. Minimálně na mnou viděné repríze šlo ze strany company o hodně špatnou hru na křoví.
(zadáno: 5.12.2022)
Herecký koncert obou zúčastněných pánů. Neskutečně silný text. Umná režie. Děkuju!
(zadáno: 28.11.2022)
Skvělá podívaná. Za výpravu oba palce nahoru Andree Pavlovičové. Díky za ty dary! Nejvíce mě svým civilním projevem a sympatickým výkonem oslovila Kateřina Tafatová v roli Jenn. Sólo Lucie Dolejškové v závěru představení je emoční bouře, která mě uvrtala do sedadla - neskutečná husina. Uvěřitelný Hruškoci a paradoxně mi ani tolik nevadily děti na jevišti. Skvělá práce. Na malé scéně se v DJKT muzikálu daří.
(zadáno: 28.11.2022)
Téměř promarněná příležitost. Poměrně efektivní kostýmy, dobrou scénu, minimum akrobacie a výkony jednotlivých účinkujících režie horko těžko drží dohromady. Z představení jsem si tak odnesl spíš jednotlivé vzpomínky než ucelený zážitek. Mezi dobré vzpomínky patří rabovačka a vlastně kompletní výkon Terka L. Korbela a naprosto výtečný E. Čekan jako Kerchak. Jako hodně špatnou uvedu kompletní režii a scénu v písni Everything That I Am - rozumějte, když scénu, kterou milujete, nevidíte, protože někdo herce postavil za promítací plátno, kde po většinu času vidíte příšerné modrobílé cosi a z herců nevidíte ani jejich stín, tak to prostě naštve.
(zadáno: 28.11.2022)
Bohužel s představením jsme na stejnou notu nenajeli. Spíš jsme se nejen tehdy, ale i z dlouhodobého hlediska minuli úplně. Od světové premiéry snad už legendárního kusu jsem čekal víc. Místo toho, abych si po letech především pamatoval excelentního Daniela Krejčíka a výborné Vodochodského, Racka či Horváthovou, vybavím si pouze výstupy J. Korna (vlastně dobré, ale některé velice zbytečné) a utahanou režii J. Čermáka. Inscenace byla strašně dlouhá, leckdy nezáživná, neměla spád.
(zadáno: 28.11.2022)
1. Daniel Krejčík, 2. spoluhráči z řad diváků, 3. krásný text, 4. intimita vyprávění, 5. věrohodnost, 6. důvěra ,... 789. úžas, 790. dojetí, 791. nadšení, 792. inspirace,... a které báječné věci jste objevili vy?
(zadáno: 28.11.2022)
Fantastické aranže! Až na několik trapných míst (za všechny - ŽELVA!) slušná první půlka - hlavně její druhá část dějově zajímavá s poměrně efektivním číslem před pauzou. Pak však přijde těžce nastavovaná druhá půlka plná klišé a nedostatků (plus velmi diskutabilní patetický závěr). Za nejzdařilejší považuju příběh feťačky Denisy (velice dobrá Sharlota). Bohužel její osud vyčpí do prázdna (dalo se z postavy dostat mnohem víc a zasloužila si mít alespoň uzavřený konec). Ve vícerolích komplexně výborní Ďuriačová a Bábor. Pěvecky skvělý Toužimský, herecky Pogodová. Docela mile překvapila Pecháčková. Acapella Nebe nad hlavou je velmi dobrý nápad.
(zadáno: 28.11.2022)
55 % Velmi krásnou hudbu, scénu a kostýmy doplňují dohromady slušné výkony (nutno zmínit velmi dobrou company). Kozí válka je mišmaš obrazů ze života jedné vsi plný zbytečných scén a výjevů, které příběhu nic nepředají a nikam ho neposunou. Za postradatelnou mimo jiné považuji postavu velkýho Vaška (navíc ve velmi neosobním podání V. Kopty). Větší vývoj má jediná dějová linka (v rámci té a celého představení fantastičtí Adam Rezner, R. Krebs a J. Hruškoci), ve druhé půlce pak Džon (výborný D. Kraus). V představení několikrát avizované "války" mezi kluky ze vsi se nedočkáte. Za to si čas od času vybavíte Bylo nás pět či Knoflíkovou válku...
(zadáno: 20.10.2022)
(zadáno: 20.10.2022)
Fantastická hudba, zajímavý scénář.
(zadáno: 14.10.2022)
Já si nemůžu pomoct, mě tyhle divnočinohry neskutečně baví. Onu divnost, pravda trochu neuspořádaného příběhu (občas v tom byl dost nepořádek), podporuje báječná scéna. Každá z šesti hereček hrajících titulní roli, má něco do sebe. Neskutečně mě ale rozebrala jedna z nich - Rádce Coufalové klobouček. A Barboře Goldmannové děkuju za přirozenost, se kterou svoji Mary hrála. Ve vedlejších rolích zaujali především Brožek, Velčická a Pekar. Wetterová byla slušná až ve svém druhém výstupu. Jediným slabým hereckým článkem je Esther Mertová. V Jeptiškách je její "trochu mimo" zobrazení jedné ze sester na místě. Ale tady to bylo jen mimo.
(zadáno: 14.10.2022)
95 %. Vesměs vyrovnaně báječné výkony, krásná scéna a výprava obecně, poetické texty a především neskutečně krásná hudba Robina Schenka. Krásně vybudovaný příběh tajemné legendy, kde je pořád o čem hrát, se navíc nebojí otvírat poměrně zajímavé a ožehavé lidské otázky. Pár procent dolů jen za šíleně dlouhé přestavby a zatmívačky. To je u tříhodinového představení, co by jinak mělo o to lepší spád, neuvěřitelný přešlap.
(zadáno: 14.10.2022)
Výborné herecké výkony Martina Trnavského a jeho spoluhráčky. Tím končím s výčtem pozitiv. Po dvaceti minutách jsem doufal, že to skončí. Jevištní onanie neskutečně nesympatické a nebývale samolibé postavy, kterou máte chuť postavit nohama na zemi a odejít.
(zadáno: 14.9.2022)
75 %, viděno 2x/ Temné představení trvá celkem příjemné 2 hodiny. Krásná hudba V. Adamčíka místy opravdu místy dýchá mystikou, libreto a texty J. Batysty jsou plné zajímavých obratů, faktů a hlavně nestojí na místě a pořád posouvají děj (díky za ty dary!). Herci odvádí velmi slušné výkony (za všechny zmíním geniálního L. Korbela a výborné N. Ciprovou a Z. Frice). Vydařená vizuální stránka především ve vzhledu postav. S povděkem kvituju, že scénář nabízí naději a prostor na přemýšlení a nepotřebuje k tomu happyend. Pár hlušších míst by se našlo. Kamenem úrazu a protipólem pozitiva v podobě živého orchestru byl na VG i na repríze zvukař.
(zadáno: 9.9.2022)
Od zhlédnutí je to dlouho... a pořád by to chvilku chtělo. Je děsná škoda, když patetický a místy opravdu děravý a neučesaný scénář zničí vlastně poměrně slušné libreto. Objevuje se tu tolik hitmuzikálových vzorců, až by jeden brečel a větu C'est La Vie nemůžu vystát. Nejpřesvědčivější je po všech stránkách Korbel. Tomeš, Vyoralová - průměr, za to výborní Vojtek, Ryšavý, Bábor.
(zadáno: 9.9.2022)
Zajímavý nápad. Místy jsem ale moc netušil, co vlastně vidím (nepřehledný "program" moc nepomáhal). Na jednu stranu mě mnohonásobné vysvětlení hry baví, na druhou stranu jsem si jistý, že jsem neodešel, s čím jsem měl. Výborní Kolman, Král, Valeš a Nezvalová. Báječná J. Kyselková v hlavní roli.
(zadáno: 9.9.2022)
Ondřej Král odvádí fantastickou práci. Všichni ostatní taktéž skvělí, ale O. Král přeci jen vyčnívá. Vtipné kostýmy i choreografie.
(zadáno: 9.9.2022)
Na některých místech 'děj' poměrně vleklý nebo se cyklí. Chemie mezi Igorem Orozovičem a paní Ivou Janžurovou však funguje báječně.
(zadáno: 9.9.2022)
45 % Necitlivě seškrtáno. Původní představení bylo dlouhé. Upravená verze byla obrána o některé velice slušné písničky a ty byly nahrazeny rozšířením některých dialogů. Velké zkrácení se tak moc nekonalo. Ve vší úctě k účinkujícím, kdyby se děj raději zbavil Valibuka, Paželva (trochu doufám, že byly covid narážky během představení jen špatný vtip) nebo Hokuse a Pokuse, vadilo by to podstatně méně. Výborné však byly výkony téměř všech zúčastněných a Petra Parvoničová má moje uznání. Přidaná kouzla jsou super, živý orchestr taktéž.
(zadáno: 11.6.2022)
65.5 % Nevěřím tomu, že to dělám, ale je to tak. Buďme upřímní - ti, co znají film, buď čekají průšvih nebo radši nic. Rozhodně se jedná o dílo s největšími předsudky. Musím, uznat, že se podařilo cosi na pomezí komedie a parodie, kde uslyšíte obrovské množství odkazů na jiné hudební motivy ze světoznámých děl. Mluvené pasáže prakticky kopírují film, což je, myslím, jen k dobru. Skvělá scéna a choreografie. Geniální byli Pazderková a Hořejš! Potěšili výborná Vopletalová, Kretschmerová, Hrbáč, Ratajský. Zklamáním je neuvěřitelně afektovaná a přehrávající Ďuricová která z Bláži udělala jen mnohonásobně horší Glindu. Místy hodně špatný zvuk.