Profil uživatele

Osgood

Každé divadlo má obecenstvo, které zasluhuje.
Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Pavla Haflantová: 8 % (11)
Jan Pařízek: 11 % (33)
Helena Grégrová: 14 % (42)
Iva Bryndová: 14 % (25)
Jiří Landa: 15 % (48)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 2.3.2024)
Tragédie, nikoliv antická:) Velkolepá šou ala brodvej včetně legendárního posouvání děje vypravěčem. Bohové olympští, pomóc. Slepenec melodií posbíraných v koši jiných autorů, dosti motivů z Kleopatry zaznělo, i Robin Hood, pan Kopta by texty spíše psát neměl a pan Vaculík je též mistr pera. Body za chorošku (Anet fakt umí) a dámské obsazení, herecky i pěvecky. Vypíchnu F.Prokešovou, která je i typově nádherná Helena a alternace Elis Ochmanová/A.Holá (žel mají málo prostoru). Mužské obsazení je vesměs tragikomické, zejména chlapečci Paridové. Též kdysi skvělý pan Trapl hraje v poslední době spíše Tomáše Trapla než danou postavu:(
(zadáno: 28.2.2023)
Měli byste zažít. Určitě. Mrkněte na blog.

https://www.i-divadlo.cz/blogy/osgood/muzikalova-poroto-do-roka-a-do-dne----
(zadáno: 21.9.2022)
95% Pecka. Nejlepší český hit muzikál! Chcete-li, přečtěte si blog. (více v článku na blogu)
(zadáno: 29.3.2022)
Neskutečně silné představení, o kterém budete přemýšlet. Režie M. Arzumanové vychází z metody Stanislavského, což musí být pro herce náročné, ale výsledek stojí za to. V hlavní roli fantastická Kateřina Kráľovská Steinerová (takto jste jí mnozí nikdy neviděli), v roli dozorce exceloval Štefan Radačovský. Nezapomenutelná je Eliška Nezvalová jako Máňa/opička. Zajímavá výprava na malém prostoru dotváří atmosféru, třeba utrpení vězňů je znázorněno nekonečným přenášením kufrů. Velmi působivé jsou střihy světlo/tma. Zpěv a živá hudba:-) Nebývám často dojatý. Byl jsem. Ale vždy máme naději. Děkuji.
(zadáno: 24.11.2019)
Mazec. Vymyká se všemu, co je v pražských divadlech nazýváno muzikálem. On to vlastně není muzikál:))) Přemysl Pálek, Charlotte Doubravová, Kateřina Bohatová, to jsou stálice, které netřeba dále rozebírat. Třešničkou na dortu je další stálice, Kateřina Steinerová Královská v životní formě. Poprvé v DRB, a věřím, že ne naposled, tančí, hraje a zpívá jako bohyně, s obrovským nasazením, kdybych už neseděl, posadila by mě na tu pověstnou ... zadeček.
A třebaže jeho role je menší, Miroslava Hraběte jsem nikdy neviděl zahrát lépe. Ještě dlouho po návratu z divadla se válím smíchy na podlaze. (více v článku na blogu)
(zadáno: 13.10.2019)
Po Krysařovi a zejména Vlasech mírné zklamání, nicméně nejen pro fanoušky Elánu se stále jedná o nadprůměrný počin na pražské muzikálové scéně. Za nasazení, zpěv a tanec všech zúčastněných přidávám bych mohl i pár procent přidat:-) (více v článku na blogu)
(zadáno: 4.10.2019)
Tomáš Smička je famózní Leopard, se ctí se s Kalou poprala M.Gemrotová. A dál? Po hezké úvodní projekci do 40.minuty naprostá opičí beznaděj vedená příšerným M. Vojtkem. Tarzan - panenka Chucky:-) se změní ve strašlivé živé děcko. Zjevení v podobě skvělého P.Pechy a následně ztepilé Jane (P.Vojtková) dodá naději, podpořenou úvodem 2.části. Leč nastane plíživá nuda, nulové zapojení company, nevyužit je potenciál akrobatů, tvoří jen živé obrazy. Legendární zhoupnutí na liáně proběhne 2x a pak až v závěru. Kde je radost a hravost originálu? Pouze finálový rej pobaví. Proč to nebylo takto celé?:-)
(zadáno: 23.9.2019)
Asi jsem se vyhoupl na astrální oběžnou dráhu drogového rauše, bo mě zprznění legendy velmi baví:-) Nahota nikoliv na prodej, genderově korektní i nekorektní hlášky (Jsem gay, ne blbej), rodiče a děti (Už seš zase v tom?), imigranti (Nechci je tady), FB (Pořiďte si dítě, dokud vás LAJKUJOU), to vše na scéně 21. století, pouze LED pásy v nestejné hloubce (slouží projekci a též jako kulisy), točna a občas školní židle a stůl, oblíbené kalichovské hvězdy i mladí nadějní herci a tanečníci, to vše se režisér nebojí použít:) Skvělá dynamická choreografie. P.Pálek je Bůh tance. Příště se svléknu:-)
(zadáno: 1.4.2019)
Komiksová stylizace, šedé tepláky jako v lágru, nepřehlédnutelné zářivě bolševicky rudé prvky kostýmů, nástup svazáků a pionýrů z hlediště, to vše vyvolává velké očekávání, pak se vše ztratí v chaosu šedi. Prvky absurdní grotesky (směje se, až se za břicho propadá, Ivanova gorila) působí nepatřičně a úspěšně rozvracejí dějovou linku, potěší však skvělá karikatura bolševika Z. Vencla. Choreografie, nu, tohle tedy není rokenrol, bejby:( Nuda, bez chuti a vůně, až 2. část je svižnější, bo září Aneta Krejčíková:-) Kapela je výtečná, bohužel zvuk zatraceně mizerný:( Jo, a Lajka byla asi šakal:)))
(zadáno: 30.3.2019)
Ein Kessel Buntes? Kéž by:-) Stupidní "zápletka" znásilňuje nesourodá estrádní čísla. Výborné zpěvačky Elis Ochmanová či Betka Bartošová rozhodně nezklamou, leč formace Dreamgirls je snem zlým, jsou totálně nesynchronní, v čemž vyniká Eliška Bučková. Nevyužit je geniální stepař T.Slavíček:( Skvělá je holčička E.Trtíková. Kvalitu potvrzují L.Finková a R.Fišarová, též je fajn I.Jirešová. Geňa je Geňa:-) Dobří herci pánové Háma, Novotný, Etzler, pitvořící se v trapných výstupech jsou spíše k pláči, o "hercích" špatných (pan Tofi) nemluvě:-) Bludišťák pro O.Bábora za Pusu ti dám v ruskočeštině:-)
(zadáno: 12.3.2019)
Velké divadlo na malé scéně. Jedno dyzajnové kanape a 4 výteční herci. Jan Dolanský potvrzuje extratřídu, ovšem i vzhledem (leč nejen) k času strávenému na jevišti jde zejména o exhibici Petry Špalkové a Petra Lněničky. Silný text je skvěle režisérem uchopen, bez zbytečných kudrlinek a manýrů a přesto nebo spíše právě proto je inscenace velmi působivá. Tleskám ve stoje! Jen mě lehce znepokojuje, že polovina šťastných párů se po shlédnutí představení rozejde:-)
(zadáno: 13.1.2019)
Naprosto mě uchvátilo. Dnešní svět je antická tragédie. Všechno je fejk, Petr Fejk. Taková je cabanovská hravá performance, ve které forma zdánlivě převažuje nad sdělením, leč přesto se dozvíte vše. Cabani tančí, animují, prostřednictvím svých hereckých loutek urážejí, jsou politicky nekorektní, místy vulgární, hlavně ovšem úžasní a neskutečně zábavní. Medea-media, 007, sexy tanečnice, tragicky směšné a nebezpečné politické figurky, imigranti, hysteričtí zprávaři, jeden velký mejdan jako na TV Barrandov. Zemanovský animační koutek mě nedá spát:-) (řeč je pochopitelně o Karlovi) Volte 007!
(zadáno: 26.11.2018)
Za hodně peněz málo muziky, která evokuje kavárenské disco ranných osmdesátek (vyjma 3 oříšků a finálového Ptáčka). Popelka zpívá celé rodině, ale dobrá show to není, vzácný pane. Šikovná company je vesměs zneužita k živým obrazům, snad kromě valčíčku na plese. Plusové body patří famózní Zuzce Havrlantové tančící na zemi, ve vzduchu a bezpochyby i na moři, Sabině Rojkové nejen za malou nožku a  D. Zázvůrkové (škoda, že nezpívá). Též projekce se docela povedla, škoda divné perspektivy zejména ve světničce, kniha je větší Popelky:) Zfetovaní koně naznačují, že příště bude Cirkus Humberto:-)
(zadáno: 9.11.2018)
SKUTR na tripu aneb nejlíp nám bylo, když jsme ještě byli na houbách:-) Nádherně schizoidní dílo možná nenadchne každého, mě rozhodně ano. Výborné herecké výkony všech asi nikoho nepřekvapí, zejména Klára Sedláčková-Ottová a její barbína v babyboxu je až snově neskutečná. Pokud se snad někomu bude zdát, že jednotlivé příběhy nejsou propojené, řešení je prosté: PHILLIPS - SCART - SONY :-) 86%
(zadáno: 21.10.2018)
Strašlivé to rozhodně nebylo, ovšem zázrak se nekonal. Velmi zajímavý námět se bohužel podařilo rozmělnit v takovou tu klasickou muzikálovou kaši pro masy. Škoda, mohl to být výtečný punkový muzikál. Tradičně moc dobrý Peter Pecha, pro mě překvapivě uvěřitelná Petra Vraspírová, choreografie docela příjemná, spartakiády bylo pomálu, tančící dívky a hoši byli skvělí. Celkově jde však o dílko rozvleklé a nevyrovnané, druhá polovina tu a tam vybídne ke spánku, politický humor by nevadil, ale je hloupý. Hudba a písně chvílemi áno, jindy zas nie, třeba "Chce se mi řvát" jest dobrým kouskem.
(zadáno: 21.10.2018)
Legenda jménem O.G. Brzobohatý:-) Nejlepší plně autorský počin na nejen pražské scéně za hodně dlouhou dobu. Konečně smysluplná velkolepá výprava včetně kostýmů, velice povedená původní hudba i choreografie, nápaditá režie, výborné herecké výkony jednotlivců a zejména taneční a PĚVECKÉ company, tomu říkám muzikál světových parametrů. Novým idolem fanynek se zajisté stane Lukáš Janota, o kvalitách V.Dyka či A.Fialové není nutné hovořit a K.Daňhelová je více než příjemné překvapení. Nejen lokomotiva pokračující vlakem do Švajcu a duet "Jak jen to říct?" patří do Síně slávy. Moriarty je Zappa:-)
(zadáno: 21.10.2018)
Výplod šílence. Debilní paskvil:-) Lze až takto hluboko klesnout? Dílko určené milovníkům Růžovky 90210, se spoustou TV hvězd, které neumějí zpívat a povětšinou nelze ani říci: "Vždyť ti herci se tak snaží." Dosti nešťastná, byť roztomilá, je I.Kubelková:( Alternativní Eliška je skvělá, leč jedna Betka muzikál nedělá. Vyčnívá též famózní zpěvačka A.Holá, pochvalu zaslouží B.Slezáček, nepitvoří se a zpívá. Listonošku prosím přilepit na parapet v zákulisí, umlčet roubíkem a nechat pitvat. Časté scénáristické vulgarismy jsou trapné nikoliv vtipné, výkal střídá exkrement, v lepším případě zadnici.
(zadáno: 3.10.2018)
Verze 1.3. Aplikace herců a TANEČNÍKŮ P.Šudomy a O.Černého (ten ztvárňuje jednu z klíčových postav) se povedla:-) Jejich výstupy s bohem tance p.P.Pálkem a famózním T.Slavíčkem (jemu též body za choreografii) jsou strhující. Zvláštní uznání patří paní Čárové (svoji postavu pasovala na skutečnou první dámu tančírny) a panu Háblovi. Je ale třeba pochválit úplně všechny. Humorné situace střídají dojemné, písně skvěle navozují atmosféru (třeba mrazivě krásná Ta naše písnička či fujtajbl Poupata). Dějiny jsou tvořeny lidmi a pořádně to lidem oplácejí, což v Tančírně s herci rozhodně prožijete:-)
(zadáno: 26.9.2018)
Jejda:-) Tančírna je pouhou drahou kulisou. Kde jsou příběhy lidiček v rytmu doby, kde je tanec?:) Užasle jsem sledoval Dějiny Československa písní, rozhlasem a živým obrazem. Některé výstupy jsou jak z Prodané nevěsty či pražského kabaretu. Trapnost figurek pana tenisty profesora Klause a boxera Mečiara ještě unesu, leč tanec s hrdinou Kubišem, přestrojeným za ženu, už je přes míru. Chybí jenom krteček. Kdyby část postav zmizela, nevšiml bych si. Proměnami zaujala P.Tenorová a nelze přehlédnout gestapáka/estébáka Z.Vencla. Vtipné jsou scény Stalinův pomník a Nagano (hokejky dokonce tančí).
(zadáno: 22.9.2018)
Kdo má rád elegantní bulvár, Camolettiho a Letušky, rozhodně si užije Ženu. Nebo život:-) Kdož nevěříte, netušíte či pochybujete, zajdětě se podívat:-)
Premiéra verze 2.0 z 21.9.2018
(zadáno: 15.9.2018)
95% Nemusíš vyhrát, stačí vydržet! Neskutečný zážitek, či spíše prožitek. Minimalistická scéna, pouze černé stupně v různých úrovních, úžasná atmosféra vytvořena bílým světlem studeným či teplým, popřípadě tmou, je umocněna hudebním doprovodem a vše jest korunováno strhujícím výkonem obou hereček, které potvrzují, že patří k největším talentům své generace. Uchopení inscenaci vyjadřuje jistou posedlost tvůrců tématem a vyznačuje se nekompromisním tahem na branku. Tomuto říkám divadlo.
(zadáno: 16.4.2018)
Je to prostě skvělé! Co mám himbajs psát:) Ale pokud chcete, přečtěte si blog:-) (více v článku na blogu)
(zadáno: 12.12.2017)
95% Z tohoto představení jsem zcela ztratil hlavu:-) a po děkovačce jsem nedokázal vydat ani hlásku:)) Fámozní, nezastavitelná, neuvěřitelně fyzicky i emočně nadupaná performance čtyřech ztepilých tanečnic mi chvílemi nedovolila víc než jen zírat v němém úžasu a obdivu. Ještě dlouho po návratu domů jsem nemohl usnout. Dění na scéně nelze popsat slovy, to musíte vidět respektive zažít:-) Tohle tedy není žádný příběh ve stylu Wonder Woman. I když neskutečná Fanny Barrouquére bezpochyby Wonder Woman je:-), též ostatní děvčata jsou z jiného světa:-) 11.12.2017
(zadáno: 11.9.2017)
95% Nemám slov. (více v článku na blogu)
(zadáno: 6.6.2017)
95% Překvapení sezóny. Smutná bulvární komedie nelítostně nastavuje zrcadlo životní krizi legendárního herce. Nebo herečky?:-) Daniel Bambas je neskutečně skvělý v jakékoliv poloze, finálové vraždění Desdemony Othellem v přímém přenosu je naprosto démonické a fascinující. Moderní pojetí Krás(c)e sluší, výtečně zvolená hudba spolu s vtipnou choreografií přispívají k neuvěřitelně podmanivé atmosféře. Kromě bezkonkurenčního D.Bambase jsou nepřehlédnutelní Alena Bazalová a Martin Hrubý jako milenka a její král:-), a v závěru doslova exploduje supernova H.M. Matoušková.