Profil uživatele

Klára Kučerová

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Lukáš Holubec: 7 % (3)
Lukáš Dubský: 10 % (1)
Pavla Haflantová: 10 % (1)
Michal Novák: 15 % (4)
Helena Grégrová: 18 % (4)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 9.3.2019)
Dlouhý, Široký a Krátkozraký - Divadlo Járy Cimrmana: 100 %
Perfektní představení i přesto, že představitelé stárnou, stále představení stoj za to! Doporučuji
(zadáno: 9.3.2019)
Milostný dopis ženě, kterou nemilujeme - Depresivní děti touží po penězích: 80 %
Neuvěřitelně vtipné představení od začátku do konce. Trefně popisuje současnou situaci. Už jen popis pokoje byl naprosto přesný. A ruku na srdce, kdo se u tohoto představení nezasměje, tak je pokrytec. Byla jsem překvapená z reakcí konvalinek. Všichni odsuzovali muže, ale nikdo neodstuzoval ženu. Pokud někdo navazuje vztah s 5 muži je to v pořádku, ale pokud 5 mužů ze srandu či z dokumentární plánované úmluvy navazuje vztah se ženou měli by být souzeni? Pokud by místo konvalinky/ženy byl muž, nikdo by to nepovažoval za neetické. Smutné. Trochu se povzneste a zasmějte se sami sobě ženy.
(zadáno: 8.3.2019)
Robin Hood - Divadlo Kalich: 80 %
Moc pěkné představení. Jan Kříž byl povedený
(zadáno: 8.3.2019)
Vánoční večery - Studio Ypsilon: 60 %
Navození atmosféry Vánoc je povedené.
(zadáno: 8.3.2019)
Nebeský hlas - Depresivní děti touží po penězích: 90 %
Netradiční prostory s netradičním osvětlením. Hluboké myšlenky s prvky dokumentaristiky. Na diváky klade větší nároky, myšlenky jsou vyřčené, ale nejsou zodpovězené. Nikdo nevynáší soudy a záleží na divácích jak si téma přeberou. Neotřelý konec je perfektním završením celé inscenace. Znovu a stále oceňuji práci Jakuba Čermáka a z performerů především Veroniku Janků. Velmi doporučuji.
(zadáno: 8.3.2019)
Naši furianti - Depresivní děti touží po penězích: 70 %
Pěkné představení, možná ale je zde zbytečně moc herců. Občas člověk nestíhá všechno sledovat a některé věci se dějí navíc a zbytečně. Oceňuji aktuálnost díla a styl pojetí. Od Depresivních dětí je to spíše poklidně představení, nenutí člověka moc k přemýšlení, myšlenky jsuou až moc očividné. Ale rozhodně ho doporučuji.
(zadáno: 8.3.2019)
120 dnů Sodomy - Depresivní děti touží po penězích: 80 %
Zajímavé představení. Moje první setkání s Depresivními dětmi. Velmi zajímavé pojetí tématu, jeho aplikace na dnešní korporát a nadčasovost myšlenek. Citlivé zacházení s nahotou, nic není přehnané ani vynucené. Jakub Čermák má můj obdiv.
Ještě že v korporátu nepracuji. Doporučuji
(zadáno: 8.3.2019)
Zánik domu Usherů - New generation - Depresivní děti touží po penězích: 80 %
Skvělé představení od Depresivních dětí. Netušila jsem co mám sledovat dříve, jestli herce/zvuky nebo film. Perfektní vystoupení všech herců. Rozhodně se pobavíte!
(zadáno: 8.3.2019)
Bordel L’Amour - Depresivní děti touží po penězích: 100 %
Toto představení byl opravdu silný zážitek. Nevěděla jsem moc co od toho čekat a byla jsem příjemně překvapená. Jednotlivé pokoje jsou asi největším zážitkem, takže vyprávění bordelmamá mezi jednotlivými pokoji jsem většinou nebyla schopná vnímat. Následné představení mělo zajímavé myšlenky. Po představení jsem nebyla schopná vnímat a potřebovala jsem čas, abych vše vstřebala. Byl to nevšední zážitek a klobouk dolů před jednotlivými performery! Jste skvělí a musí to být hrozně náročné.
(zadáno: 18.2.2018)
Kostky jsou vrženy aneb Don Juan a hlavně pocta Jaroslavu Ježkovi - Studio Ypsilon: 60 %
Možná až moc překombinované. Typická inscenace zahrnující nejrůznější asociace, kdy divák leckdy přestává chytat všechny pointy. Zvláštní zvolení zrovna Don Juana, jako pocta Ježkovi. Nicméně fantastické jsou taneční výkony herců a také klavírní doprovod Tomáše Víška a Dominika Renče. Písničky osvobozeného divadla jsou chytlavé a známé, takže donutí diváka si zavzpomínat. Pěkné.
(zadáno: 18.2.2018)
Korespondence V+W - Divadlo Na zábradlí: 90 %
Fantastické zpracování korespondence Wericha a Voskovce. Velmi zajímavě postavená scéna, kdy je patrné, jak moc jsou si ti dva blízcí, ale přece tak vzdálení. Velmi poutavě jsou vedené repliky se zasazením do konkrétní historické situace. Velmi kladně hodnotím také hudební doprovod. Skvělý výkon všech tří herců. Doporučuji.
(zadáno: 18.2.2018)
Varieté Freda A. aneb Chytání větru - Studio Ypsilon: 90 %
Obsazení Honzy Ondera přidalo Ypsilonským všestranným hercům další "bonus" v podobě tanečních výstupů. I přesto, že jsem se toho obávala, tak to zvládli na jedničku a podařilo se skloubit herectví, zpěv i tanec dohromady. Inscenace obsahově tvoří typické ypsionské představení. Možná jen detektivní zápletka, která provází celé představení pro mě nebyla moc zajímavá a její vyvrcholení nebylo nijak překvapující. Ale zcela určitě doporučuji shlédnutí.
(zadáno: 18.2.2018)
Sežeňte Mozarta! - Studio Ypsilon: 80 %
Tradiční Ypsilonská inscenace, tentokrát obsahující soubor Mozartových skladeb na motivy kouzelné flétny. I přesto, že se ve hře objevují noví herci, mladší generace, tak hra neztratila na půvabu a mladí herci tak zapadli do již fungujícího kolektivu. Vtipná výměna kouzelné flétny i pasáže v japonštině dodávají hře to správné ypsilonské koření. Vřele doporučuji.